اخبارفناوری

زمان عرضه گوشی هوشمند Redmi K50 Gaming Edition فاش شد

امروز صبح خبرهایی درباره گوشی هوشمند Redmi K50 Gaming Edition فاش شد. براساس این خبرها، این تلفن در تاریخ 16 فوریه 2022 عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید ردمی زیر مجموعه‌ای از شرکت شیائومی است. این شرکت چندی پیش در کمپین تبلیغاتی گسترده خود طراحی و برخی مشخصات این گوشی گیمینگ را فاش کرده بود. طبق این اطلاعات، این دستگاه دارای محرک‌های شانه‌ای در بدنه و یک محفظه بخار 4860 میلی‌متر مربع برای از بین بردن گرمای 40 درصدی آن است.
اکنون این شرکت با گذشت زمان جزئیات بیشتری را درباره این محصول جدید خود فاش کرده است که باتوجه به آن‌ها، دوربین اصلی K50 Gaming Edition مجهز به یک سنسور IMX686 سونی با کیفیت 64 مگاپیکسل است. این سنسور قابلیت ثبت تصاویر بسیار باکیفیت و روشن با رنگ‌های کاملا طبیعی را دارد. همچنین این سنسور قادر است حتی در شب و مکان‌های تاریک تصاویر و عکس‌های بسیار باکیفیت با رزولوشن 9248 در 6944 پیکسل را برای شما ثبت کند.
دوربین سلفی این گوشی هوشمند گیمینگ در یک سوراخ پانچ و در بالای صفحه نمایشگر قرار گرفته است و مجهز به یک سنسور IMX596 سونی با کیفیت 20 مگاپیکسل است. درنتیجه کسانی که علاقه زیادی به گرفتن عکس از خود دارند یا تماس‌های ویدیویی زیادی برقرار می‌کنند این تلفن گزینه بسیار مناسبی برای آن‌ها خواهد بود. همچنین شما برای اطمینان پیدا کردن از کیفیت بالای دوربین‌های این دستگاه می‌توانید تصاویر ثبت شده با دوربین‌های آن را که ردمی به اشتراک گذاشته است را مشاهده کنید.
Redmi می‌گوید این تلفن مجهز به حسگر سوسو است که شما باتوجه به شرایط و موقعیت مکانی خود می‌توانید میزان نوردهی آن را تنظیم و کنترل کنید. به علاوه گفته شده، K50 Gaming Edition دارای صفحه نمایشی از نوع OLED است. این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از کیفیت تصویر FullHD را دارد. علاوه براین نرخ باز سازی آن 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن 480 هرتز برآورد شده است. درنتیجه با این حجم از رفرش و نرخ نمونه برداری لمسی انتظار می‌رود حرکت محرک‌ها و محتواها در این تلفن بسیار روان و سریع و حرکت لمس آن کاملا بدون تأخیر و خیلی سریع باشد. نمایشگر این گوشی نیز مجهز به گوریلا گلس ویکتوس، مقاوم‌ترین محافظ صفحه نمایش حال حاضر خواهد بود. ایضا گفته شده این محصول بعد از تست‌های فراوان توانسته گواهینامه A+DisplayMate را کسب کند.
ردمی این محصول جدید را در دورنگ نقره‌ای و آبی طراحی کرده است و احتمالا آن را با همین دو رنگ به بازار ارائه خواهد کرد. اگرچه کم‌تر از یک هفته تا زمان رونمایی از این تلفن بیشتر باقی نمانده است اما انتظار می‌رود این شرکت قبل از رونمایی رسمی مشخصاتی با جزئیات بیشتر از آن در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا