اخبارفناوری

عرضه بی سروصدای Samsung Galaxy S20 FE 2022

امروز صبح خبر بسیار جالبی منتشر شد. طبق این خبر سامسونگ در یک حرکت غیر منتظره و کاملا بی سرو صدا گوشی هوشمند مدل Samsung Galaxy S20 FE 2022 خود را به بازارهای کشور خود عرضه کرده است. قابل ذکر است که این خبر کاملا صحت دارد و یک شوخی نیست; زیرا این تلفن هوشمند در تاریخ 1 آوریل در KT و LG Uplus ظاهر و مشاهده شده است. LG Uplus یک شرکت مخابراتی کره‌ای است که در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه، خدمات اینترنت، شبکه‌های بی سیم پهن باند، تلویزیون کابلی و تلویزیون دیجیتال فعالیت می‌کند.

با توجه به مشخصات فاش شده، درمی‌یابیم که این دستگاه همان Galaxy S20 FE 5G اصلی است; زیرا این محصول عرضه شده نیز مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865 بوده و همچنین سایر مشخصات آن نیز مانند مدل اصلی است اما با این تفاوت که هدست AKG از بسته بندی خرده فروشی حذف شده است. به خاطر همین قیمت آن چیزی حدود 200 هزار وون کاهش یافته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره Galaxy S20 FE سامسونگ می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

بر اساس خبرهای منتشر شده، این دستگاه با قیمت نهایی 700000 وون معادل 575 دلار عرضه شده است. لازم به ذکر است که شما این گوشی هوشمند جدید را با شماره مدل و کد آن می‌شناسید و حتی در برخی مناطق نیز آن را تنها با کد SM-G781NK می‌شناسند. به علاوه Galaxy S20 FE 2022 در رنگ‌های Cloud، Cloud White، اسطوخودوس و Cloud Navy طراحی و عرضه شده است.

در این خبرهای فاش شده گفته شده است که شرکت KT به کسانی که این گوشی هوشمند را تا قبل از پایان ماه آوریل خریداری کنند یک هدست AKG رایگان هدیه خواهد داد که این کار یک روش پیچیده برای عرضه Galaxy S20 FE 5G اصلی با تخفیف است. باید بگوییم که سامسونگ هنوز به‌طور رسمی اعلامیه‌ای را از عرضه این دستگاه خود منتشر نکرده است و حتی در سایر کشورها نیز هنوز نشانه‌ای از وجود این نسخه 2022 مشاهده نشده است. بنابراین احتمال می‌رود که این شرکت، این دستگاه را فعلا فقط به بازارهای کشور خود ارائه کرده باشد. انتظار می‌رود که سامسونگ از این دستگاه جدید خود به زودی در سطح جهان رونمایی کرده و مشخصات دقیق و کامل‌تری را از آن در اختیار کاربران خود قرار دهد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا