اخبارفناوری

اضافه شدن فناوری Audio 360 به هدفون Samsung Galaxy Buds 2

گزارش‌هایی به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهند هدفون Samsung Galaxy Buds 2 در به‌روزرسانی جدیدش از فناوری Audio 360 پشتیبانی می‌کند. آنچه تاکنون در مورد این فناوری مشخص شده این است که کیفیت تماس را بهبود می‌بخشد. همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ همیشه پس از عرضه محصولات خود در هر به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به آن‌ها اضافه می‌کند. به این ترتیب کاربران حتی سال‌ها پس از عرضه محصولات می‌توانند ویژگی‌های جذابی را دریافت کنند.

هدفون Samsung Galaxy Buds 2 یکی از همان محصولاتی است که چندی پیش در آپدیت جدید خود به فناوری صوتی 360 مجهز شد. بهتر است کمی به بررسی فناوری Audio 360 بپردازیم تا با این ویژگی به‌خوبی آشنا شویم. یکی از اصلی‌ترین فواید این فناوری ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش در هنگام شنیدن موسیقی است. از طرفی گفته می‌شود فناوری Audio 360 به‌گونه‌ای طراحی شده تا کاربران را در صوت موسیقی غرق کند. در این مورد شاید بتوان گفت این فناوری همانند شنیدن موسیقی سه بعدی عمل می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که محصولاتی که به فناوری صوتی 360 مجهز شده باشند می‌توانند صدا را به نحوی پخش کنند که از تمامی جهات به گوش کاربر برسد. هدف از اجرای فناوری Audio 360 این است که شنونده احساس کند که در حال تماشای کنسرت زنده هنرمند موردعلاقه خود است. یا این که احساس کند در استودیو ضبط نشسته و دارد از نزدیک به صدای خواننده گوش می‌دهد. سامسونگ با توجه به تمامی ویژگی‌های جذاب فناوری گفته شده تصمیم گرفته تا محصولات صوتی جدید خود را به آن مجهز کند.

حال بهتر است به بررسی دیگر ویژگی‌های جذاب هدفون Samsung Galaxy Buds 2 بپردازیم. طراحی زیبا و رنگ‌های منحصربه‌فرد این هدفون بی‌سیم یکی از نکاتی است که باعث افزایش فروش این محصول شده و کاربران در نگاه اول به آن توجه بسیاری می‌کنند. از طرفی پشتیبانی از فناوری ANC و کنترل آسان بر روی ایربادها باعث شده تا کاربر هم از کیفیت صدا راضی باشد و هم به‌راحتی از ایربادها استفاده کند. همچنین وزن هر ایرباد نیز تقریبا برابر 5 گرم است که در بین سبک‌ترین هدفون‌ها قرار می‌گیرد و در استفاده طولانی مدت هیچ آسیبی به گوش‌ها وارد نمی‌کند. هدفون Samsung Galaxy Buds 2 به یک باتری بسیار بادوام مجهز شده که می‌تواند نیاز کاربر را برای ساعت‌ها استفاده به‌ راحتی تامین کند. برای شارژ این هدفون نیز تنها کافی است ایربادها را درون داک شارژ قرار دهید و از شارژ شدن سریع آن‌ها لذت ببرید.

منبع: phonearena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا