اخبارفناوری

فاش شدن جزئیات بیشتری در مورد تلفن همراه Galaxy A33

بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده دریافتیم که شرکت سامسونگ در تلاش است تا تلفن همراه Galaxy A33 را به‌زودی برای عرضه به بازار آماده کند. به نظر می‌رسد این دستگاه قرار است در آینده‌ای نزدیک به تلفن‌های همراه Galaxy A13 و Galaxy A23 که به‌تازگی رونمایی شده‌اند، بپیوندد. در حال حاضر جزئیات مختلفی از این تلفن همراه منتشر شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. پس برای شناخت بهتر جدیدترین تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه سامسونگ با ما همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت سامسونگ تلفن همراه Galaxy A33 را نیز همانند تلفن همراه Galaxy A53 به پردازنده مرکزی اگزینوس 1280 مجهز خواهد کرد. آنچه مشخص است این است که این پردازنده مرکزی 5 نانومتری دارای هشت هسته پردازشی است که جزئیات آن به شرح زیر خواهد بود:

  • دو هسته پردازشی از نوع Cortex-A78 با پاسخ فرکانسی 2.4 گیگاهرتز
  • شش هسته پردازشی از نوع Cortex-A55 با پاسخ فرکانسی 2.0 گیگاهرتز

این پردازنده مرکزی که عملکرد مطلوبی را ارائه می‌دهد از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. البته گفته می‌شود که ظرفیت حافظه داخلی قابل‌ ارتقا است. علاوه بر این، شرکت سامسونگ تلفن همراه Galaxy A33 را در نسخه‌ی دیگری با پشتیبانی از 6 گیگابایت حافظه رم برای عرضه به بازار آماده کرده است.

گلکسی A33

بر اساس گزارش‌ها این تلفن همراه از اتصال به شبکه پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند. برخی از خبرگزاری‌ها در این باره گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد امسال شرکت سامسونگ هیچ تلفن همراهی را که از شبکه 4G پشتیبانی کند، به بازار عرضه نخواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود تلفن همراه گلکسی A33 از گواهی استاندارد IP67 پشتیبانی کند و دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشد. در مورد تنظیمات بخش نرم‌افزاری نیز احتمالا شاهد اجرای سیستم‌عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 خواهیم بود.

سیستم دوربین‌ها در پنل پشتی این دستگاه نیز همانند تلفن همراه Galaxy A32 5G است. اما تلفن همراه Galaxy A33 ویژگی‌های برجسته‌ی دیگری همانند پشتیبانی از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر دارد. این در حالی است که حسگر اثرانگشت در تلفن همراه نسل قبلی در لبه کناری تعبیه شده بود. نمایشگر که در ساخت این دستگاه استفاده شده اندازه‌ای برابر 6.4 اینچ دارد و از نوع پنل‌های Super AMOLED است. این پنل نمایشی می‌تواند تصاویر را با وضوح Full HD+ نمایش دهد، در حالی که نرخ تازه‌سازی در آن برابر 90 هرتز است.

انرژی لازم برای روشن ماندن تلفن همراه گلکسی A33 5G توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. اگرچه گفته شده که این دستگاه با یک شارژر 15 واتی عرضه خواهد شد. ضخامت این تلفن همراه برابر 8.1 میلی‌متر است و طول و عرضی برابر 159.7 در 74 میلی‌متر دارد. منتظر در دسترس قرار گرفتن این تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه هستیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا