اخبارفناوری

لو رفتن مشخصات موتورولا Moto G52

حدود شش ماه پیش موتورولا از گوشیهای Moto G71، G51، G41 و G31 رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آغاز یک چرخه جدید برای رونمایی از گوشی‌های تازه خود است. ما قبلا شاهد عرضه رسمی Moto G52 در اوایل این ماه بودیم. اکنون ایوان بلاس حزییاتی را درباره محصول جدید این شرکت به نام G52 با کاربران به اشتراک گذاشته است.

این گوشی که به نام Moto G52 شناخته می‌شود، به تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ مجهز شده که بر پایه معماری ۶ نانومتری ساخته شده است. البته گفته شده که این تراشه در مقایسه با چیپست اسنپ دراگون ۴۸۰ پلاس که در G51 5G به کار رفته است، قدرت کمتری دارد. اسنپ دراگون ۶۸۰ دارای هسته‌های Cortex-A73 و Cortex-A53 است. این پردازنده به همراه یک پردازنده گرافیکیAderno 610 وظیفه پردازش داده‌ها را بر عهده دارد. علاوه بر این گفته شده که گوشی موتورولا جی ۵۲ در دو نسخه از نظر حافظه به بازار عرضه شده است که یکی از آن‌ها ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد. نسخه دیگر هم دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. این گوشی اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده گفته می‌شود که Moto G52 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی است که از نوع پنل P-OLED است. این نمایشگر قادر است تصاویر را با وضوح Full HD plus نمایش دهد. به علاوه نرخ تازه سازی آن هم برابر ۹۰ هرتز است. بنابراین می‌توان گفت که این نمایشگر تقریبا با صفحه نمایش IPS LCD نسل قبلی یعنی G51 5G متفاوت است.

طبق تصاویری که از Moto G52 منتشر شده‌اند، بخش دوربین شامل یک ماژول ۵۰ مگا پیکسلی است. علاوه بر این دو دوربین دیگر هم این جزیره دوربین‌ها را تکمیل کرده‌اند. دوربین اول از نوع فوق عریض با کیفیت ۸ مگا پیکسل است و دیگری یک سنسور تشخیص عمق است که کیفیتی برابر ۲ مگا پیکسل دارد. به علاوه یک دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی هم در سوراخ صفحه نمایش قرار گرفته است.

گوشی جدید موتورولا از نوع دو سیم‌کارته است و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای درگاه جک هدفون است و از بلوتوث نسخه ۵.۱ پشتیبانی می‌کند

همچنین دارای حسگر اثر انگشت است. انرژی موتو جی ۵۲ از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری تامین می‌شود. به علاوه از یک شارژر سریع پشتیبانی می‌کند. گفته شده که این گوشی در دو رنگ آبی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. بدنه این گوشی دارای گواهی IP52 است که آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. گفته شده که قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که با قیمتی تقریبا برابر نسل قبلی خود به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا