اخبارفناوری

اطلاعیه درباره vivo X80 با صفحه‌نمایش 6.78 اینچی و Dimensity 9000

مشخصاتی درباره گوشی‌های آینده سری X  شرکت vivo فاش شده ولی هنوز تصویر کاملی از اطلاعات مربوط به آن منتشر نشده است؛ اما  Digital Chat Station قطعه دیگری از پازل را با تمرکز بر vivo X80 برای کاربران علاقه‌مند تکمیل می‌کند. این گوشی به جای Dimensity 8000 از Dimensity 9000 استفاده خواهد کرد، که برخی اطلاعات قبلی این موضوع را خاطرنشان کرده بودند. لازم به ذکر است که چیپست این محصول توسط یک محفظه خلاء 4000 میلی‌متر مربعی خنک می‌شود و این موضوع می‌تواند کیفیت بیشتری را برای کاربران فراهم کند. ماه گذشته شاهد بوده‌ایم که X80 با DimeStion 9000، پیشرو نمودار AnTuTu و Geekbench بود، این موضوع قطعا موجب شده که این تراشه به چیپ ایده آل MediaTek تبدیل شود.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی،  Vivo X80 Pro از Dimensity 9000 نیز استفاده خواهد کرد. درحالی‌که مدل Pro+ به جای آن از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره خواهد برد؛ البته X80 و X80 Pro از جهات دیگری متمایز خواهند بود  که در ادامه به بررسی چند ویژگی آن‌ها می‌پردازیم.

Vivo X80 دارای یک پنل 6.78 اینچی سامسونگ E5 AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و «دی سی  لایک دیمینگ» است و انتظار می‌رود که X80 Pro دارای صفحه‌نمایش مشابهی اما با کیفیت بهتری باشد، بر اساس اطلاعات غیررسمی منتشرشده احتمال داده می‌شود که X80 دارای رزولوشن FHD+ و X80 Pro دارای QHD+ باشد. همچنین اشاره شده است که این گوشی از حالت خاصی پشتیبانی می‌کند که به اجرای بازی محبوب Glory of Kings و شکوه بیشتر آن با سرعت 120 فریم در ثانیه کمک می‌کند که شاید سری X دیگر از آن پشتیبانی نکند.

در نهایت بنا بر اطلاعات DCS می‌توان در نظر داشت که X80 دارای یک موتور خطی محور X برای بازخورد لمسی است و این گوشی با  باتری 4500 میلی‌آمپری، شارژر سیمی 80 واتی و ضخامت 8.3 میلی‌متر به بازار عرضه خواهد شد. ما مشخصات Draipped را برای گوشی‌های سری X در گذشته دیده‌ایم، اما هنوز یک عکس کامل از این مشخصات به‌صورت رسمی معرفی نشده است.

منبع:

gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا