اخبارفناوری

فاش شدن مشخصات گوشی Oppo K10 قبل از عرضه در هفته آینده

بر طبق خبرهای منتشر شده، اوپو K10 قرار است در تاریخ 23 مارس به بازار معرفی شود. این شرکت قبلا اطلاعاتی را درباره طراحی و مشخصات آن را فاش کرده بود؛ اما امروز خبرهای جدیدی به دستمان رسیده است.  از جمله ویژگی‌های این گوشی که توسط وبلاگ محبوب 91Mobiles منتشر شده می‌توان به Snapdragon 680 SoC، دوربین اصلی 50 مگا پیکسلی، دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی، خواننده اثر انگشت در حاشیه گوشی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اسلات کارت microSD و افزایش رم مجازی اشاره کرد. برخی از جزئیات طراحی و مشخصات این گوشی قبلا فاش شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اوپو روز دوشنبه اندازه باتری و سرعت شارژ محصول K10 را فاش می‌کند, اما بر اساس خبرهای منتشرشده و گزارش‌های رسانه‌ای مختلف، این تلفن هوشمند دارای یک سلول 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژر 33 واتی خواهد بود. دکمه پاور نیز به عنوان اسکنر اثر انگشت برای راحتی کاربر در قسمت راست تعبیه شده، در حالی که کنترل‌های صدا در سمت چپ قرار دارند.

این منابع همچنین ادعا می‌کنند که Oppo K10 گوشی میان رده‌ای است که دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با نرخ بازسازی 90 هرتزی و پنل FullHD+ LCD است. بر روی این صفحه نمایش یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی قرار گرفته است. به علاوه طراحی درخشان با مواد براق و مات برای قاب و سیستم‌عامل ColorOS 11.1 مبتنی بر اندروید 11 نیز از دیگر مشخصات Oppo K10 هستند.

اوپو K10 مانند گوشی Vivo Y33T از چیپست اسنپ دراگون 680 قدرت می‌گیرد و با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد این گوشی با دوربین اصلی 50 مگا پیکسلی در قسمت پشت گوشی، دوربین سلفی دارای لنز 16 مگا پیکسلی همراه با لنز 2 مگا پیکسلی عمق و لنز 2 مگا پیکسلی ماکرو همراه خواهد بود تا به نیازهای کاربران علاقه‌مند به عکاسی تا حد خوبی پاسخ دهد. علاوه بر این، یک پورت USB-C نیز همراه با بلندگو، میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی گنجانده شده است.

Oppo K10 از طریق Flipkart در سری اول به طور رسمی در ظهر 23 مارس با دو رنگ مشکی و آبی در هند به فروش می‌رسد و منابع ادعا می‌کنند که قیمت آن زیر 20000 INR (265 دلار / 240 یورو) خواهد بود.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا