اخبار

ترلو ایران را تحریم کرد

Trello هم مانند دیگر اپلیکیشن های مدیریت پروژه ایران را تحریم کرد!

شما برای مدیریت پروژه خود از چه نرم افزاری استفاده میکنید؟

ماه به شما چند اپلیکیشن ایرانی را برای مدیریت پروژهاتون معرفی میکنیم

1.تسکولو

اولین جایگزین پیشنهادی ما یک اپلیکیشن بومی و ایرانی است. تسکولو چند سالی هست که روی اپلیکیشن خود کار می‌کند و یک پلتفرم مدیریت پروژه بر مبنای نقش اعضای تیم به وجود آورده. شاید یکی از مشکلات اصلی دیگر اپلیکیشن‌ها نیاز مبرم به اعمال نقش‌های مختلف برای اعضاست. اما تسکولو این مشکل را حل کرده و اجازه می‌دهد تا افراد با نقش‌های مختلف در گروه‌ها حاضر باشند. امکان گفتگو، ارسال فایل، ثبت زمان‌های کاری، جستجو، مدیریت تیم‌ها، بهره‌مندی از تحلیلگر تسکولو و همچنین درونی‌سازی‌های مناسب، این اپلیکشن را می‌تواند به یکی از بهترین جایگزین های اسلک و ترلو تبدیل کند.

2.لیمو

در کنار تسکولو، لیمو هم یکی دیگر از سرویس‌های ایرانیست که می‌تواند جزو جایگزین‌های اسلک باشد. پیام‌رسانی به سبک و سیاق اسلک، تقویم کاری، ابزار مدیریت امور (تودو لیست) از جمله خصوصیات مهم این سرویس وطنی هستند.

لیمو امکان توسعه‌ی بات و قابلیت همگام‌سازی با سرویس‌های دیگر را هم دارد. با این وجود، هنوز مدت زیادی از آغاز به کارش نگذشته و در حال حاضر فقط نسخه‌ی اولیه تحت وب آن به صورت دمو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین فعلا برای استفاده از آن، باید درخواست نسخه دمو بدهید تا برایتان ارسال شود. به گفته تیم سازنده نسخه اندروید لیمو نیز تا یک ماه دیگر از راه می‌رسد. برای استفاده‌ی آزمایشی از لیمو می‌توانید تا سقف ده‌هزار پیام را به طور رایگان ارسال کنید.

  • قیمت: ارسال ده هزار پیام به طور رایگان انجام می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا