اخبارفناوری

رونمایی رسمی از تلفن همراه میان رده هوآوی Huawei nova 9 SE

بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده دریافتیم که شرکت هوآوی چندی پیش از جدیدترین تلفن همراه خود Huawei nova 9 SE به‌طور رسمی رونمایی کرد. این دستگاه در سکوت کامل خبری معرفی شد؛ اما جزئیات زیادی در مورد آن منتشر شده که نشان می‌دهد که نه با یک پرچم‌دار بلکه با یک تلفن همراه میان رده روبه‌رو هستیم که می‌تواند نیازهای ما را به‌خوبی فراهم کند. آنچه مشخص است این است که در ساخت تلفن همراه هوآوی نوا 9 اس ای از دوربین‌های بسیار باکیفیتی استفاده شده که لذت عکاسی را چند برابر می‌کنند. در ادامه با بررسی جزئیات این محصول با ما همراه باشید.

تلفن همراه Huawei nova 9 SE در قاب پشتی خود دارای یک دوربین اصلی بسیار باکیفیت است که تصاویری با رزولوشن 108 مگا پیکسل ثبت می‌کند. مطمئنا عکاسی با دوربینی که وضوح بالایی دارد بسیار جذاب و لذت‌بخش خواهد بود. در کنار این دوربین اصلی، یک لنز فوق عریض نیز وجود دارد که تصاویری با زاویه دید 112 درجه ثبت می‌کند. تصاویر ثبت شده با این دوربین رزولوشنی برابر 8 مگا پیکسل خواهند داشت. برای عکس گرفتن از سوژه‌های بسیار نزدیک مانند حشرات نیز یک دوربین با لنز ماکرو در نظر گرفته شده که رزولوشنی برابر 2 مگا پیکسل دارد. کامل کننده جمع دوربین‌ها در این تلفن همراه یک لنز عمق 2 مگا پیکسلی است. همچنین لازم به ذکر است که دوربین‌ها در پنل پشتی این دستگاه درون یک ماژول بیضی شکل قرار گرفته‌اند.

گوشی Huawei nova 9 SE

شرکت هوآوی در ساخت تلفن همراه هوآوی نوا 9 اس ای از یک نمایشگر LCD استفاده کرده که اندازه‌ای برابر 6.78 اینچ دارد. این نمایشگر دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است و در قسمت بالایی آن یک سوراخ پانچ برای نصب دوربین سلفی وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت بیشتر پنل جلویی را نمایشگر پوشانده که همین موضوع باعث می‌شود تماشای فیلم و انیمیشن در آن جذاب‌تر شود. از طرفی این نمایشگر قادر است تصاویر را با وضوح 1080 در 2388 پیکسل نمایش دهد. همچنین گفته می‌شود برای محافظت از این تلفن همراه از صفحه‌های شیشه‌ای هم در پنل جلویی و هم در پنل پشتی استفاده شده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد تلفن همراه Huawei nova 9 SE در هنگام راه‌اندازی سیستم‌عامل اندروید 12 را با رابط کاربری EMUI 12 اجرا خواهد کرد. عملکرد این دستگاه نیز توسط پردازنده مرکزی میان رده اسنپ دراگون 680 کنترل می‌شود. این پردازنده مرکزی یکی از تراشه‌های شرکت کوالکام است که از اتصال به شبکه 4G و وای فای نسخه 5 پشتیبانی می‌کند. انرژی لازم برای روشن ماندن این تلفن همراه توسط یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که به SuperCgarge اختصاصی هوآوی با توان 66 وات مجهز شده و به‌ سرعت شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های تلفن همراه Huawei nova 9 SE می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثرانگشت و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. بر طبق گزارش‌های این دستگاه از تاریخ 11مارس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین این دستگاه کمتر از 48 ساعت دیگر در رنگ‌های آبی کریستالی، سفید مرواریدی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. منتظر در دست گرفتن این تلفن همراه زیبا هستیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا