اخبارفناوری

اطلاعات فاش شده درباره اولین ساعت هوشمند برند پوکو

نکته جدیدی از افشا کننده پیوش باسارکار، که توسط افشاگر موکول شارما نیز پشتیبانی شده بود، نشان می‌دهد که برند پوکو در حال کار بر روی اولین ساعت هوشمند خود از طریق (Gizmochina) است. پیوش باسارکار در توییتی به اشتراک گذاشت که گواهینامه استاندارد اولین ساعت هوشمند برند پوکو را در پلتفرم صدور گواهینامه الکترونیک روسیه، EEC مشاهده کرده است.

متأسفانه لیست گواهینامه فهرست شده در وب‌سایت EEC اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند احتمالی Poco را در اختیار کاربران علاقه‌مند نمی‌گذارد، اما از اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت، می‌توانیم این‌گونه برداشت کنیم که اولین ساعت هوشمند برند پوکو با شماره مدل M2131W1 ثبت‌شده است و به نظر می‌رسد این محصول جالب‌توجه توسط mai Co Ltd70، یک شرکت مستقر در شانگهای که نقشی کلیدی در بخشی از اکوسیستم اینترنت اشیا شیائومی دارد، تولید خواهد شد. لازم به ذکر است که  70mai بیشتر در حیطه تولید dashcam ها ( نوعی دوربین جانبی مخصوص نصب در داخل شیشه جلو ماشین) مانند 70mai Dash Cam 1S و Dash Cam A400 شناخته می‌شود.

گواهینامه EEC اطلاعات زیادی درباره مشخصات اولین ساعت هوشمند پوکو ارائه نداده است، همچنین هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پوکو این دستگاه را به بازار عرضه کند یا اینکه این محصول در سطح جهانی یا فقط در بازارهای خاصی در دسترس خواهد بود، وجود ندارد.

البته برنامه‌های پوکو برای عرضه یک ساعت هوشمند نباید تعجب‌آور باشد؛ چراکه در مصاحبه‌ای از سال گذشته، کوین کیو، رئیس پوکو، اظهار داشت: « ارائه تلفن هوشمند به همراه اینترنت اشیا یک استراتژی کلیدی برای ما است.»

با توجه به اینکه برند پوکو قصد دارد دستگاه‌ها و محصولات مختلف بیشتری را در آینده به بازار عرضه کند، منطقی است که بدانیم آیا تبلت‌ها نیز جز این محصولات خواهند بود یا خیر.  Angus Ng، رئیس بازاریابی برند پوکو نیز قبلا به کاربران اعلام کرده بود که « تبلت ها در یک سال و نیم گذشته خصوصا به دلیل همه‌گیری کرونا قسمت بزرگی از این صنعت بوده‌اند و به همین دلیل ورود در این حیطه از منظر اثرگذاری در بازار برای ما سخت‌تر است .» معنای این گفته این است که کاربران این برند نباید به این زودی‌ها به دنبال تبلت های  متعلق به برند Poco باشند.

منبع

phonearena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا