اخبار

افشای اخباری در خصوص بازگردانی چند قابلیت در سری جدید اپل واچ

امروزه استفاده از اکسسوری‌هایی مانند ساعت هوشمند در بین کاربران بسیار رواج پیدا کرده‌است. اپل واچ‌ها اولین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نبوده‌اند؛ با این حال جز پرطرفدارترین ساعت‌های هوشمند هستند که نظر کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. در حال حاضر اخباری مبنی‌بر اضافه شدن قابلیت‌های نرم افزاری به جدیدترین مدل اپل واچ‌ها منتشر شده‌است. بر طبق این اخبار ویژگی‌های نرم افزاری جدید به زودی ارائه می‌شوند و انتطار داریم که بتواند توقعات کاربران به ویژه علاقه‌مندان به اپل واچ را برآورده سازد.

بر اساس این خبر دریافته‌ایم که این قابلیت‌های نرم افزاری در خصوص پشتیبانی از حالت اتصال به ماهواره برای دریافت هشدارها و پیام‌ها ضروری و بهره‌مندی از حالت مصرف کمتر انرژی می‌باشد. مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود انواع ویژگی‌های نرم‌ افزاری ظاهری که به زودی به سری اپل واچ می‌آیند را شرح داده‌است. علاوه بر این به گفته او برخی از این ویژگی‌ها در اپل واچ سری 8 که اواخر سال جاری عرضه خواهد شد، بکار می‌روند.

اگر از طرفداران ساعت هوشمند اپل هستید “مقایسه اپل واچ سری 7 با سری 6” را از دست ندهید

به طور کلی در خصوص قابلیت‌ Power Mood می‌توان گفت که حالت کم مصرف جدید با برنامه‌ها و سایر ویژگی‌ها کار می‌کند. این موضوع در حالی است که پیش‌تر در سری‌های قبلی اپل واچ این قابلیت فقط برای نمایش ساعت بکار گرفته می‌شد. در خصوص قابلیت دوم که پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای است به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت و در مناطقی که از اتصالات شبکه‌ای برخوردار نیستند، بتوانید با استفاده از این اتصال ماهواره‌ای هشدارها و پیام‌های خود را دریافت کنید و دچار محدودیت نشوید.

علاوه بر این به گفته گورمن این مدل جدید اپل واچ می‌تواند زمان‌های نرمال بودن ضربان قلب هنگام سکون فرد و یا افزایش ضربان قلب را هنگام تحرک کاربر را محاسبه کند، همچنین از تمرین‌های جدید پشتیبانی می‌کنند و در نهایت صفحه‌های جدید برای ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل در راه است.

علاوه بر این قابلیت‌های برجسته انتظار می‌رود که امکانات اپل واچ‌ها در زمینه سلامت نیز ارتقا پیدا کنند. بدین ترتیب توقع داریم از سه شاخص مهم در زمینه سلامت جسمی مانند ردیابی کیفیت خواب، سلامت زنان و دارو برخوردار باشد.

البته در نهایت هیچ صحبتی در مورد منحصر به فرد بودن این ویژگی‌های اپل واچ در سری 8 وجود ندارد. به همین ترتیب اگر از کاربران قدیمی‌تر ساعت‌های اپل هستید و پیش‌تر از آن‌ها استفاده کرده‌اید، حتما می‌دانید که در گذشته برخی از این قابلیت‌های نامبرده با تغییراتی جزئی  در ساعت‌های هوشمند اپل وجود داشته است و برای مدتی به دلایلی نامشخص از ساعت‌ها حذف شده‌اند. اما با عرضه این سری دوباره شاهد حضور این سری از قابلیت‌های جذاب هستیم.

منابع: androidauthority

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا