اخبار

افشای جزئیات در خصوص باتری سامسونگ Z Fold 4

معمولا کاربران با معرفی پرچمداران انتظار ارتقا و تغییرات فوق‌العاده نسبت به مدل‌های قبلی را دارند. با این حال طبق اخباری از کمپانی سامسونگ منتشر شده‌است، متوجه شده‌ایم که برای پرچمدار گوشی‌های تاشو یعنی گلکسی Z Fold 4 که در آینده منتظر عرضه آن هستیم، باتری ارتقا پیدا نکرده‌است. این موضوع اندکی باعث ناامیدی کاربران شده‌است. با این حال پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این خبر را دنبال کنید.

جزئیاتی در خصوص باتری گوشی موبایل سامسونگ Z Fold 4 افشا شده‌است. طبق این خبر ظرفیت باتری نسبت به مدل قبلی این گوشی تاشو بدون تغییر مانده‌است. در حال حاضر گوشی موبایل گلکسی Z Fold 3 پرچمدار این سری از گوشی‌های تاشو کمپانی پرطرفدار سامسونگ است. این گوشی همچنین از طراحی محکم، عملکردی عالی و قابلیت‌های جذاب نیز پشتیبانی می‌کند. ازاین‌رو انتظار می‌رود که این مدل جدید پیش‌رو نیز با همین ویژگی‌ها عرضه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرچمدار گوشی‌های تاشو مقاله “Galaxy Z fold 3 نسبت به مدل پیشین خود چه برتری هایی دارد؟” را مطالعه کنید

متاسفانه طبق آخرین اخبار، گفته شده که باتری گوشی موبایل Z Fold 4  همانند مدل قبلی خود از ظرفیتی یکسان برخوردار است و امکان دارد تغییری نکند. به گفته سایت گلکسی کلاب، Z Fold 4 نیز همانند مدل قبلی خود یعنی Z Fold 3 از دوباتری برخوردار است. این دو باتری از ظرفیت‌هایی برابر 2002 و 2268 میلی آمپر ساعت بهره برده‌اند که جمعا ظرفیتی برابر 4270 میلی آمپر ساعت دارند.

با این حال برخی از کاربران ممکن است از این یکسان بودن ظرفیت باتری ناامید شوند که می‌توانیم بگوییم در ادامه خبرهای خوبی می‌شنوید.

طبق اخبار سامسونگ Z Fold 4 از طراحی ظریف‌تری نسبت به مدل قبلی خود برخوردار است. اگر صحت این اخبار تایید شود می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ برای شیک‌تر شدن این مدل از گوشی‌های خود تلاش می‌کند.

در نهایت به طور کلی با توجه به این جزئیات به کاربران اطمینان می‌دهد که احتمالا سامسونگ Z Fold 4 با ارائه قابلیت‌های فراوان همچنان در صدر جدول بهترین گوشی‌های تاشو نیز باقی خواهد ماند. حتی اگر باتری آن بهبود پیدا نکند.

منابع: androidauthority

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا