اخبارفناوری

افشای اخباری در خصوص عرضه نوا Y70 پلاس

طبق جدیدترین اخبار مشخص شد که کمپانی هواوی یک گوشی جدید با نام نوا Y70 پلاس را در ماه می به بازار عرضه می‌کند. این گوشی میان‌رده بخشی از خانواده رو به رشد نوا می‌باشد. طبق اطلاعات افشا شده این گوشی از نمایشگری با اندازه 6.7 اینچ برخوردار است و به یک باتری با ظرفیت بالای 6000 میلی آمپر نیز مجهز شده‌است. انتظار می‌رود پس از رونمایی بتواند در بین علاقه‌مندان گوشی‌های هواوی بسیار محبوب شود.

این کمپانی همچنین اعلام کرده‌است که کاربران علاقه‌مند به این مدل گوشی‌های کمپانی هواوی در صورت نیاز می‌توانند در بازه زمانی 21 تا 30 آوریل با پرداخت هزینه‌ای اندک در حدود 99 ZAR یا 6 دلار آن را رزرو کنند. به‌علاوه آن دسته از کاربرانی که به رزرو گوشی پرداخته‌اند می‌تواند در بازه 28 آوریل تا 6 می گوشی را 33 دلار یا 499 ZAR ارزان‌تر از بقیه خریداری کنند.

همچنین در صورت پیش فروش امکانات دیگری نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب همراه گوشی یک اسپیکر بلوتوثی هوآوی و یک کوله پشتی هوآوی نیز دریافت خواهید کرد. این دو محصول همراه جمعا 1298 ZAR (86 دلار) ارزش دارند که شما بدون هزینه می‌توانید آن‌ها را داشته باشید. علاوه بر این با پیش فروش این محصول می‌توانید از قابلیت‌های دیگری همچون 24 ماه گارانتی، 50 روز بیمه تعویض صفحه نمایش رایگان، 3 ماه گارانتی تمدید شده، سرویس جعبه گشایی هواوی و در نهایت ارسال، تحویل و تعمیر رایگان برخوردار شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی‌های دیگر خانواده نوا مقاله “رونمایی رسمی از تلفن همراه میان رده هوآوی Huawei nova 9 SE” را مطالعه کنید.

اکنون ممکن است این سوال برایتان پیس آید که با خرید گوشی هواوی نوا Y70 پلاس چه ویزگی‌هایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خوشبختانه کمپانی هواوی ویژگی‌های اصلی نوا وای ۷۰ پلاس را از طریق فهرست خود در آفریقای جنوبی معرفی کرده‌است.

این گوشی میان‌رده دارای صفحه نمایش 6.75 اینچی می‌باشد که هنوز اطلاعاتی در خصوص وضوح آن در دسترس نیست. همچنین مجهز به بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی است که بالای نمایشگر تعبیه شده‌است. برای این مدل یک لنز سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده؛ همچنین دارای فضای ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی است که در صورت نیاز قابلیت ارتقا نیز دارد. پشتیبانی از  باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی طول عمر بالایی را برایتان فراهم می‌کند و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید انرژی از دست رفته آن را بازیابی کنید.

nova Y70 Plus از کمپانی هواوی دارای دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. سیستم عامل آن توسط رابط کاربری EMUI 12 عرضه شده ‌است. این گوشی در رنگ‌های آبی کریستالی، سفید مرواریدی و مشکی نیمه شب در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مکان و زمان دقیق عرضه این گوشی در دسترس نیست و قیمت آن هم به صورت قطعی مشخص نشده‌است.

منابع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا