اخبارفناوری

نشت مشخصات و رندرهای Motorola Moto G 5G 2022

در نوامبر گذشته ما شاهد انتشار اطلاعاتی کلی درباره یک گوشی هوشمند از کمپانی موتورولا بودیم که با اسم رمز Austin نامیده می‌شد. این گوشی دارای یک سوراخ در میانه صفحه‌نمایش و یک سیستم دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی بود و گفته می‌شد که از یک لنز 50 مگا پیکسلی پشتیبانی می‌کند. امروز رندرهای جدیدی درباره این گوشی منتشر شده که اعلام کرده‌اند موتورولا قرار است آن را با عنوان Moto G 5G به بازار عرضه کند. این رندرها نه تنها طراحی فاش شده در نشت اطلاعات قبلی را تایید می‌کنند، بلکه نگاه دقیق‌تری را به این گوشی برای ما به ارمغان می‌آورند.

این تصاویر توسط افشاگر OnLeaks ارائه شده است که با Prepp.in همکاری می‌کند. نام اصلی این گوشی هم در این تصاویر ذکر شده است. این منبع گفته است که موتورولا Moto G 5G مدل 2022 دارای کد مدل XT2213 است. اندازه صفحه‌نمایش این گوش برابر 6.6 اینچ است. به علاوه از تراشه اسنپ دراگون 750G پشتیبانی می‌کند و سیستم‌عامل نصب‌شده بر روی آن هم اندروید 11 است. این موضوع نقطه ضعف اصلی گوشی جدید موتورولا به شمار می‌رود. زیرا اندروید 12 مدت زیادی است که ارائه شده و اندروید 13 هم در راه است. به همین دلیل می‌توان گفت که سیستم‌عامل نسخه 2022 گوشی Moto G 5G کاملا قدیمی است.

علاوه بر این موارد، در این رندرها دیده می‌شود که این گوشی جدید دارای دکمه تنظیم صدا در سمت راست بدنه است که به صورت متصل با دکمه پاور در حاشیه بدنه قرار گرفته‌اند. همچنین بر روی دکمه پاور یک اسکنر اثر انگشت هم وجود دارد که امنیت این گوشی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در قسمت پایینی بدنه، یک درگاه USB-C قرار گرفته است. به علاوه می‌توان یک بلندگو، یک میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در کنار پورت شارژر Moto G 5G مشاهده کرد.

این منبع ادعا می‌کند که موتو جی دارای 9.3 میلی‌متر ضخامت است که با در نظر گرفتن برآمدگی جزیره دوربین‌ها حدود 10.7 میلی‌متر می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود که می‌توان فضای ذخیره‌سازی آن را تا 512 گیگابایت ارتقا داد. به علاوه منبع تامین انرژی این گوشی هم یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

دوربین اصلی Moto G 5G دارای وضوح 50 مگا پیکسلی است. همچنین دو دوربین دیگر با کیفیت 8 و 2 مگا پیکسل در کنار این لنز قرار گرفته‌اند که انتظار می‌رود دوربین‌های فوق عریض و ماکرو یا تشخیص عمق باشند. با این حال باید توجه داشته باشید که این مشخصات هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند و باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی موتورلا درباره این محصول جدید بمانیم.

انتظار می‌رود Moto G 5G 2022 در رنگ‌های خاکستری آتش‌فشانی و نقره‌ای مات به بازار عرضه شود. این محصول احتمال در ژوئن در دسترس خریداران قرار می‌گیرد و حدود 300 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا