اخبارفناوری

معرفی هدفون‌های کم تأخیر Realme Buds Q2s

امروز صبح شایعاتی درباره هدفون بی سیم Realme Buds Q2s منتشر شد. طبق این شایعات از این هدفون به زودی و در کنار گوشی هوشمند Realme V25 رونمایی خواهد شد. در این خبرها گفته شده است، جوانه‌های TWS این هدفون برجسته و بسیار نرم هستند و صدا را با کم‌ترین تأخیر ارائه می‌دهند. همچنین ذکر شده که این دستگاه Q2s از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی کرده و انرژی باتری آن چیزی حدود 30 ساعت دوام می‌آورد.

Realme Buds Q2s مجهز به یک درایور تقویت کننده باس 10 میلی متری با دیافراگم پلیمری TPU است که شما می‌توانید صدای هدفون خود را به وسیله این درایور تنظیم و تقویت کنید. دیافراگم به‌کار برده شده در این هدفون از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک یا همان TPU است. این پلی یورتان کاملا انعطاف پذیر بوده و بسیار نرم و مستحکم است. همچنین این TPU در برابر ضربات سخت نیز مقاوم است. علاوه بر این‌ها قابل ذکر است که این ترموپلاستیک پلی یورتان یکی از عوامل برجسته ترکیبات پلیمری است به همین دلیل گفته شده است که جوانه‌های این هدفون برجسته هستند.

 

این دستگاه Q2s مجهز به یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند 5 ساعت پخش موسیقی مداوم را ارائه دهد. به علاوه یک باتری 480 میلی آمپری اضافه نیز در داخل قاب شارژ این هدفون‌ها وجود دارد که مدت زمان ارائه موسیقی را از 5 ساعت به 30 ساعت افزایش می‌دهد. شارژ کردن 10 دقیقه‌ای این هدفون می‌تواند سه ساعت عمر باتری را تضمین کند. علاوه بر این‌ها این هدفون قابلیت پشتیبانی از کدک صوتی AAC، کنترلرهای لمسی، دستیار صوتی و AI ENC را دارد. کدک صوتی AAC باعث می‌شود تا صداها در این هدفون با کیفیت بالایی پخش شوند. به علاوه شما می‌توانید با استفاده از کنترلر لمسی و دستیار صوتی این هدفون بدون این که آن را در دست بگیرید و تنها با نگه‌داشتن دکمه میانی کنترلر دستور یا خواسته خود را به‌صورت صوتی بیان کنید مثلا اگر می‌خواهید از شرایط آب و هوایی باخبر شوید یا اسم آهنگ پخش شده را بدانید در این صورت تنها کافی است خواسته خود را به صورت صوتی بیان کنید. همچنین پشتیبانی این هدفون از AI ENC به شما کمک می‌کند تا هنگام برقراری تماس هیچ‌گونه نویز و صدای اضافه و گوش خراشی پخش نشود در نتیجه با کاهش نویز اطراف، فردی که با او تماس گرفته‌اید صدای شما را به‌صورت کاملا رسا و واضح و بدون هیچ‌گونه صدای اضافه‌ای خواهد شنید.

حالت اختصاصی بازی تنها 88 میلی ثانیه تأخیر را تضمین می‌کند در صورتی‌که در خبرهای فاش شده گفته شده است این دستگاه دارای استاندارد و رتبه IPX4 است که این گواهی این هدفون‌ها را برای استفاده در خارج از منزل نیز مناسب می‌کند زیرا این استاندارد به نوعی توضیح می‌دهد که این هدفون در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب کاملا مقاوم است. قابل ذکر است که کیس شارژ این هدفون بی سیم دارای یک درب شفاف است که این ویژگی به زیباتر شدن ظاهر آن کمک فراوانی کرده است.

هدفون بی سیم Realme Q2s در رنگ‌های سفید و سبز کاغذی و مشکی عرضه خواهد شد. همچنین قیمت این محصول که در حال حاضر در بازارهای کشور چین موجود است چیزی حدود 32 دلار است.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا