آموزش

آموزش نصب وب‌اپلیکیشن مبیت برای دسکتاپ و گوشی‌های آیفون

فروشگاه اینترنتی مبیت یکی از بزرگ‌ترین مارکت‌پلیس‌های حال‌حاضر است که محصولات مختلف را با تخفیفات باورنکردنی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن مبیت یکی از ده‌ها خدماتی است که این مارکت‌پلیس در اختیار کاربران خود قرار داده‌است تا آسان‌تر خرید کنند. البته برخی از این تخفیفات تنها برای کاربرانی است که از اپلیکیشن مبیت خرید می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ساده‌ترین شیوه نصب وب‌اپلیکیشن مبیت آشنا کنیم.

آموزش نصب وب‌اپلیکیشن مبیت برای کاربران iOS

همانطور که در بالا اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی مبیت به‌ منظور راحتی کاربران خود اپلیکشنی طراحی کرده‌است که به شما اجازه می‌دهد تا به سادگی، با استفاده از گوشی و این‌بار حتی بدون نیاز به چند کلیک ساده، خرید خود را انجام دهید! این اپلیکیشن برای کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید به راحتی از پلتفرم بازار و یا از طریق سایت مبیت قابل نصب و اجراست. اما کاربران iOS و کسانی که نیاز دارند تا این اپ را روی دسکتاپ داشته باشند، باید با استفاده از مراحلی که در ادامه گفته می‌شود وب‌اپلیکیشن مبیت را دانلود کرده و از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوند.
این نکته را نیز در نظر داشته‌‌ باشید که مبیت همه‌روزه بر روی بسیاری از محصولات خود تخفیف‌های ویژه‌ای اعمال می‌کند که برخی از این تخفیفات تنها برای کاربران اپلیکیشن در دسترس خواهد بود. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای نصب اپلیکیشن مبیت اقدام کنید.
به‌منظور نصب وب‌اپلیکیشن مبیت برای سیستم عامل‌های iOS کافی است تا در مرورگر گوشی خود سایت مبیت را جستجو کنید. سپس در صفحه اصلی پیشنهادات ویژه را خواهید دید؛ در این بخش با کلیک روی گزینه مشاهده همه، تمامی محصولات پیشنهاد ویژه به شما نمایش داده می‌شود. شما با کمی جستجو در بین پیشنهادات ویژه محصولاتی را با این عنوان خواهید دید “مشاهده و خرید این کالا تنها با اپلیکیشن مبیت امکان‌پذیر می‌باشد” با کلیک روی هر یک از این محصولات صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود.
پس از باز شدن صفحه جدید گزینه Share را انتخاب کنید و سپس از بین گزینه‌ها روی Add to Screen Home کلیک کنید. به همین سادگی هم‌اکنون شما نیز به وب‌اپلیکیشن مبیت دسترسی دارید و می‌توانید کالاهای محبوب خود را با تخفیفاتی شگفت‌انگیز مشاهده کنید.

آموزش نصب وب‌اپلیکیشن مبیت روی دسکتاپ

برای دریافت وب‌اپلیکیشن مبیت، تنها کافی است تا در مرورگر سیستم خود فروشگاه اینترنتی مبیت را جستجو کنید.
سپس به صفحه پیشنهادات ویژه مبیت مراجعه کنید. با کمی جست‌وجو، عبارت “مشاهده و خرید این کالا تنها با اپلیکیشن مبیت امکان‌پذیر می‌باشد” را در بین محصولات خواهید دید. با کلیک روی هر یک از این کالاها صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در قسمت بالای صفحه و سمت راست نوار جستجو، آیکون دانلود قرارگرفته که با کلیک روی آن وب‌اپلیکیشن برای شما نصب می‌شود و از همان‌ لحظه می‌توانید از تخفیفات شگفت‌انگیز مبیت روی کالاهای محبوب و پرفروش بهره‌مند شوید.

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا