راهنمای خریدساعت و مچ بند هوشمندنقد و بررسی

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون (در سال 1401، 2022)

بررسی بهترین ساعت های هوشمند تا یک میلیون

شیائومی یکی از محبوب‌ترین تولید کنندگان کالای دیجیتال در سال‌های اخیر است که محصولات بسیار با کیفیتی را با قیمت مناسب روانه بازار کرده‌است. ساعت هوشمند شیائومی از جمله محصولاتی است که بسیار مورد توجه کاربران علاقه‌مند به تکنولوژی واقع شده‌است. زیرا علاوه‌بر ارائه قابلیت‌های مختلف قیمت بسیار مناسبی دارد که هر کاربری را نسبت به خرید ساعت هوشمند شیائومی ترغیب می‌کند.

 

در ادامه این مطلب به بررسی سه ساعت هوشمند شیائومی از برندهای زیر مجموعه Mibro و ایمیلب خواهیم پرداخت. این سه مدل به ترتیب شامل شیائومی Mibro color، شیائومی Mibro Lite و ایمیلب W12 می‌باشند که از قیمت مناسبی برخورداراند و در دسته ساعت های هوشمند ارزان قرار می‌گیرند. اگر شما نیز قصد خرید ساعت هوشمند جدید دارید و بودجه محدودی را برای این امر در نظر گرفته‌اید با ما در ادامه این بررسی همراه باشید تا بتوانید خریدی آگاهانه انجام دهید و بهترین ساعت هوشمند را بنابر نیازهای خود انتخاب کرده و خریداری نمایید.

بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Lite

عکس از ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

احتمالا برای اولین بار است که نام برند میبرو را می‌شنوید. میبرو (Mibro) برند نوپا و جدیدی است که فعالیت خود را زیر سایه کمپانی قدرتمند شیائومی آغاز کرده است. این برند در پی سیاست‌های کمپانی مادر خود یعنی شیائومی، ساعت های هوشمند ارزان قیمتی را با کیفیت بسیار بالا عرضه می‌کند که همین مهم در افزایش رضایت کاربران تاثیر مستقیمی داشته است.

جعبه گشایی ساعت هوشمند شیائومی میبرو لایت

این ساعت هوشمند شیائومی با یک جعبه کوچک همراه است که از طراحی جعبه نیز میان‌رده بودن این ساعت کاملا مشهود می‌باشد. از سایز این جعبه کوچک توقع لوازم جانبی چندانی را نمی‌توان داشت. با این حال به همراه ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite یک شارژر مغناطیسی که دارای رابط USB است به همراه یک دفترچه راهنما به کاربر عرضه شده‌است. تمامی محتویات جعبه این اسمارت واچ به همین دو محدود می‌شود و چیز دیگری درون جعبه قرار ندارد.

تنظیمات اولیه ساعت هوشمند شیائومی: ساخت اکانت MibroFit

این ساعت با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی خود یعنی MibroFit کار می‌کند؛ این اپلیکیشن به صورت رایگان در پلی استور قرار دارد. همچنین با روشن کردن این ساعت برای نخستین بار، یک کد QR نیز روی نمایشگر آن نمایان می‌شود که با اسکن این کد می‌توانید اپلیکیشن را به راحتی دانلود کنید.
برای استفاده از اپلیکیشن MibroFit به یک حساب کاربری نیاز دارید؛ ساخت حساب کاربری در این اپلیکیشن چندان کار سختی نیست و تنها لازم است که ایمیل خود را وارد کنید و پس از آن کد تاییدی که به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید. به همین سادگی اکانت MibroFit شما ساخته شد.

اگر برای اولین بار تصمیم به خرید ساعت هوشمند دارید پیشنهاد می شود “همه آنچه که پیش از خرید ساعت های هوشمند باید بدانید” را بخوانید

طراحی ساعت هوشمند شیائومی میبرو لایت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند شیائومی، بهره مندی از طراحی زیباست. بدنه این ساعت با استفاده از پلاستیک ساخته شده است که در عین حفظ سبکی وزن، مقاومت بالایی را در برابر ضربه به محصول بخشیده است. ساعت هوشمند میبرو ایر نیز که محصول این کمپانی برای سال گذشته بوده است در قسمت طراحی بسیار موفق عمل کرده. اما این مدل یعنی Mibro Lite یک قدم فراتر رفته و انتظارات کاربران را از یک ساعت هوشمند ارزان تغییر داده است.

این ساعت تنها در رنگ مشکی عرضه شده که این موضوع نقش بسیار مهمی در افزایش جذابیت آن داشته است. زیرا رنگ مشکی بافت پلاستیک بکار برده‌شده در ساعت را نسبت به سایر مدل‌ها کمتر به نمایش می‌گذارند.
در قسمت جلویی ساعت نیز شاهد نمایشگر هستیم که بخش اعظم پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. حاشیه‌های ظریفی این نمایشگر را به قسمت پشتی متصل می‌سازند که به علت استفاده از رنگ مشکی جذابیت خاصی را به محصول بخشیده‌اند. برای خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

بررسی بند ساعت هوشمند Mibro Lite

بند تعبیه شده برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite سیلیکونی می‌باشد و به خوبی با شکل مچ دست شما سازگار است که با تنظیم سگک آن در سایز مناسب، هیچ گونه مشکلی هنگام استفاده نخواهید داشت.
خوشبختانه بند این ساعت هوشمند قابل جدا شدن است و به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با استایل خود و یا برای ایجاد تنوع به راحتی آن را تعویض کنید.

تنها یک دکمه به منظور کنترل فعالیت‌های مختلف روی حاشیه سمت راست تعبیه شده‌است که عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. به‌طورکلی می‌توان گفت ساعت هوشمند شیائومی میبرو لایت تا حد زیادی کلاسیک است که بخش عمده‌ای از این ویژگی را مدیون نمایشگر گرد خود است. بر اساس سایز نمایشگر نیز می‌توان گفت این ساعت هوشمند برای بانوان و آقایان مناسب است. زیرا نمایشگر آن به قدری بزرگ نیست که روی دست‌های ظریف زنانه اغراق آمیز و بزرگ به نظر برسد.

اتصالات

این ساعت نیز مانند بسیاری دیگر از ساعت های هوشمند با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود اما از قابلیت GPS پشتیبانی نمی‌کند.

مشخصات باتری ساعت شیائومی Mibro Lite

این ساعت تنها 48 گرم وزن دارد که اصولا چنین وزن سبکی نشان از باتری بسیار ضعیف دارد. اما در خصوص این ساعت می‌توان گفت که شیائومی توانسته است در عین حفظ سبکی وزن دستگاه، یک باتری فوق العاده قدرتمند را برای آن تعبیه کند. در تست‌های انجام شده، این ساعت مچی هوشمند با 80 درصد شارژ می‌تواند بیش از یک هفته بدون هیچ‌گونه مشکلی برای شما کار کند. این در حالی است که ردیاب فعالیت‌های ورزشی آن فعال است.
شما می‌توانید به راحتی و تنها با بالا آوردن مچ خود نمایشگر این ساعت را روشن کنید. اما پیشنهاد می‌شود تا به منظور بهینه سازی مصرف انرژی این قابلیت را غیر فعال کنید.

نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

از نقاط قوت ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite می‌توان به نمایشگر AMOLED آن اشاره کرد؛ استفاده از نمایشگر آمولد برای یک ساعت هوشمند ارزان قیمت شگفت‌انگیز است. این نمایشگر کنتراست نور تصاویر را به خوبی ارائه می‌دهد و به علت تراکم پیکسلی بالایی که دارد، نوشته‌ها به خوبی در هر محیطی قابل خواندن هستند. واچ فیس های مختلفی برای این ساعت در نظر گرفته شده که می توانید به راحتی و با استفاده از برنامه Mibro Fit آن ها را تنظیم نمایید.

قابلیت های ساعت هوشمند شیائومی میبرو لایت

ساعت هوشمند میبرو لایت

از مهم‌ترین مشخصات بهترین ساعت های هوشمند، می‌توان به قابلیت‌های آن‌ها در تشخیص و اندازه‌گیری شاخص‌های مختلف اشاره کرد. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و امکان اندازه‌گیری شاخص‌های مختلفی را از جمله میزان ضربان قلب، پیگیری الگوی خواب و تعداد گام‌های برداشته شده را به کاربر ارائه می‌دهد.

رابط کاربری

استفاده از اپلیکیشن Mibro Fit بسیار ساده می‌باشد و نیاز به آموزش خاصی ندارد. در صفحه اصلی این برنامه شما می‌توانید به راحتی داده‌های مرتبط با عملکرد‌های اصلی ساعت از جمله اندازه‌گیری ضربان قلب، الگوی خواب، فعالیت‌های ورزشی انجام شده و سطح اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری کنید.
تنها مشکلی که می‌توان در این ساعت دید، عدم دقت بالا هنگام اندازه‌گیری شاخص‌های مختلف است. این ساعت اطلاعات محدودی را در خصوص فعالیت‌های مختلف ارائه می‌دهد که ممکن است برای برخی کاربران چندان خوشایند نباشد.

خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite: آری یه نه!

این ساعت به‌طورکلی با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهد، از قیمت بسیار مناسبی برخودار است و می‌توان گفت در دسته محصولاتی قرار دارد که ارزش خرید را دارد. از نقاط قوت آن می توان به نمایشگر بسیار با کیفیتف وزن سبک و باتری قدرتمند اشاره کرد که ویژگی بسیار حائز اهمیتی محسوب می‌شود.

بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Color

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color یکی‌دیگر از اسمارت واچ های منتخب در این بررسی است که جزء ساعت های ارزان قرار می‌گیرد. که در ادامه به صورت دقیق به بررسی آن خواهیم پرداخت.

جعبه گشایی Mibro Color

عکس از ساعت هوشمند شیائومی میبرو کالز

سایز کوچک جعبه این ساعت نشان از تعداد کم لوازم جانبی به همراه آن دارد که با جعبه گشایی، این حدس به یقین تبدیل می شود. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color درون جعبه خود تنها یک کابل شارژ و یک دفترچه راهنما دارد و لوازم جانبی دیگری به همراه خود ندارد. کابل شارژ دارای دو سر می‌باشد که یک سمت آن از نوع رابط USB برای اتصال به آداپتور بوده و در سمت دیگر شاهد یک صفحه دایره‌ای شکل هستیم که دارای دو عدد پین است و امکان شارژ دستگاه را به کاربر ارائه می‌دهد.

ساعت Mibro Color: طراحی جدید و جذاب

اولین چیزی که در این ساعت نظر کاربران را به خود متوجه می‌سازند، نمایشگر مستطیلی شکل آن است که ظاهر اپل واچ ها را در ذهن کاربر تداعی می کند. انتخاب یک ساعت هوشمند با نمایشگر مربعی یا دایره‌ای شکل یک انتخاب کاملا وابسته به سلیقه است. اما طبق تجربه می‌توان گفت که نمایشگرهای مربعی و مستطیلی شکل از سطح خود برای نمایش داده‌های بیشتری استفاده می کنند. به طور کلی می‌توان گفت طراحی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color بسیار محتاطانه تغییر یافته و در راستای افزایش رضایت کاربران بوده است. استفاده از استیل در ساخت بدنه علاوه بر ایجاد مقاومت بالا سبب شده است تا این ساعت جذابیت بیشتری داشته باشد.

اگر قصد فروش ساعت هوشمند خود را دارید “چگونه ساعت هوشمند خود با سیستم عامل Wear OS را ریست کنیم؟” را بخوانید

برای ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color یک دکمه فیزیکی روی بدنه تعبیه شده که در سمت راست بدنه قرار دارد. این دکمه علاوه‌بر امکان روشن یا خاموش کردن ساعت، به نوعی دکمه Home نیز محسوب می‌شود.
در قسمت پشتی نیز شاهد قرارگیری سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون هستیم که هر دو عملکرد خوبی را ارائه می‌دهند. همچنین پین‌های شارژ مگنتی نیز در قسمت پشتی تعبیه شده‌اند.
از دیگر ویژگی های این ساعت می‌توان به قابلیت ضدآب اشاره کرد که به شما این اجازه را می‌دهد تا حتی با فشار 5 اتمسفر نیز بدون هیچ گونه مشکلی از لذت کار با این ساعت هوشمند بهره مند شوید.

بررسی نمایشگر ساعت هوشمند جدید شیائومی

نمایشگر در نظر گرفته شده برای این ساعت تجربه رضایت بخشی را به کاربران ارائه می‌دهد. سطوح مختلفی برای روشنایی این ساعت درنظر گرفته شده که به شما اجازه می‌دهد تا هنگام تابش مستقیم نور خورشید نیز بودن هیچ مشکلی بتوانید از قابلیت‌های ساعت خود به راحتی استفاده کرده و از لذت کار با آن بهره‌مند شوید. سایز نمایشگر درنظر گرفته شده برای این ساعت معادل 1.57 اینچ است که میزان قابل‌قبولی بوده است و چندان بزرگ نیست به همین علت می‌تواند انتخاب مناسبی برای بانوان و آقایان باشد.

امکان نمایش محتواهای مختلف با وضوح HD نیز به شما این اجازه را می‌دهد تا محتواهای مختلف را با بالاترین میزان کیفیت تماشا کنید که ویژگی بسیار حائز اهمیتی محسوب می‌شود.

قابلیت های ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color

عکس از ساعت هوشمند Mibro Color

قابلیت اندازه‌گیری شاخص‌های سلامتی از جمله اکسیژن خون را می‌توان جزو ویژگی‌های این ساعت هوشمند ارزان قیمت دانست که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت محسوب می‌شود. امکان اندازه‌گیری فعالیت‌های مختلف ورزشی نیز از دیگر امکانات این ساعت محسوب می‌شود که بسیاری از کاربران علاقه مند به ورزش را نسبت به خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color ترغیب کرده‌است.

اتصالات

این ساعت نیز به منظور اتصال به گوشی شما زا فناوری بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند و به شما یک اتصال پایدار بدون هیچ گونه مشکلی را ارائه می‌دهد که ویژگی بسیار حائز اهمیتی محسوب می شود.

بررسی باتری شیائومی Mibro Color

ظرفیت باتری یکی از ویژگی‌های بسیار مهم هنگام خرید ساعت هوشمند محسوب می‌شود. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color نیز با یک باتری 270 میلی‌آمپری عرضه شده‌است که با یک بار شارژ می‌تواند مدت زمانی حدود 14 روز را بدون هیچ گونه مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد. این میزان برای یک ساعت هوشمند ارزان قیمت بسیار رضایت بخش محسوب می شود.

مزایا و معایب ساعت شیائومی Mibro Color

از ویژگی‌های این ساعت می‌توان به قیمت مناسب و امکانات مختلف اشاره کرد که نظر هر کاربری را جلب می‌کند. اما در خصوص معایب می‌توان گفت بندهای نازک آن به نوعی نقطه ضعف این ساعت محسوب می‌شوند. اما به طور کلی اگر بودجه محدودی را برای خرید ساعت هوشمند در نظر دارید، این مدل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

خرید ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

از آنجایی که این مدل در بین ساعت های هوشمند ارزان قیمت قرار دارد، می‌توان گفت انتخاب خوبی برای کاربران علاقه مند به ساعت هایی با نمایشگر زاویه دار است که محدودیت بودجه دارند؛ قابلیت های کاربردی، طراحی زیبا و وزن سبک جزو امکانات این ساعت هوشمند ارزان است که هر فردی را می‌تواند به خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Color با بهترین قیمت به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

بررسی ساعت شیائومی IMILAB W12

عکس ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب W12

ایمیلب یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه کمپانی شیائومی است که به تولید و فروش ساعت‌های هوشمند کاربردی، شهرت دارد. در ادامه به بررسی محبوب‌ترین ساعت هوشمند این برند یعنی IMILAB W12 به صورت دقیق خواهیم پرداخت. به طور کلی می توان گفت هدف شیائومی از راه اندازی برند ایمیلب رقابت با امیزفیت بوده است که مشخصه‌های اصلی ساعت های این برند بهره‌مندی از باتری قدرتمند، نرم افزار با رابط کاربری ساده و قیمت مناسب بوده است.

بررسی طراحی شیائومی IMILAB W12

به طور کلی نمی‌توان انتظار خاصی از ساعت های هوشمند ارزان قیمت در زمینه طراحی داشت؛ زیرا سازندگان به علت کاهش قیمت تمام شده یک محصول، از متریال ارزان قیمت در ساخت استفاده می‌کنند. اما با این وجود، شیائومی عملکرد قابل قبولی را در طراحی IMILAB W12 ارائه کرده‌است. بدنه این ساعت هوشمند شیائومی از فلز ( به نظر می رسد فلز زینک) ساخته شده‌است البته این موضوع به فریم محدود می‌شود و در قسمت پشتی همچنان شاهد استفاده از پلاستیک در ساختار بدنه هستیم.

این ساعت دارای نمایشگر دایره‌ای شکلی است که ظاهر گلکسی واچ های سامسونگ را در ذهن کاربر تداعی می کند. ساعت های هوشمند با نمایشگر گرد می‌توانند انتخاب مناسبی برای افرادی باشند که در عین اینکه به تکنولوژی علاقه‌مند‌اند، دوست دارند ظاهر خود را به کلاسیک ترین شیوه ممکن حفظ کنند.

در سمت راست بدنه شاهد قرارگیری دو دکمه فلزی هستیم که یکی از آنها امکان روشن و خاموش کردن نمایشگر را به کاربر ارائه می‌دهد و دیگری به منظور اندازه‌گیری شاخص‌های ورزشی در نظر گرفته شده‌است.
وزن کلی این ساعت هوشمند شیائومی معادل 57 گرم است که می‌توان گفت وزن مناسبی بوده و در استفاده طولانی مدت سبب خستگی کاربر نخواهد شد. همچنین مانند دو ساعت دیگر از اندازه مناسبی برخوردار است که این موضوع سبب شده تا هم برای بانوان و هم اقایان یک انتخاب مناسب باشد.

در تبلیغات این ساعت گفته می‌شود که از گواهی IP68 بهره‌مند است که این ویژگی به معنای مقاومت کامل دستگاه در برابر نفوذ ذرات آب و گرد و غبار است اما پیشنهاد می‌شود تا در حین شنا کردن ریسک نکنید و ساعت خود را کنار بگذارید.

بررسی نمایشگر اسمارت واچ شیائومی IMILAB W12

عکس از ساعت Imilab W12

در قسمت جلویی شاهد قرارگیری یک نمایشگر هستیم که حاشیه‌های بسیار ظریفی دارد و حس ساعت های هوشمند گران‌قیمت را در ذهن کاربر تداعی می‌کند. نمی‌توان گفت که این نمایشگر کیفیت بسیار بالایی دارد. پنل IPS نسبت به دو ساعت دیگر با پنل آمولد از کیفیت کمتری برخوردار است و این در حالی است که IMILAB W12 نسبت به دو ساعت میبرو قیمت بالاتری دارد. بنابراین اگر به فکر خرید ساعت هوشمند هستید و بودجه محدودی را در نظر دارید و برای شما کیفیت نمایشگر حائز اهمیت است، پیشنهاد ما به شما خرید دو ساعت میبرو کالر و یا میبرو لایت شیائومی است.

سایز نمایشگر تعبیه شده برای ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب W12 معادل 1.32 اینچ است و از رزولوشن 360×360 پیکسل بهره می‌برد. همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر معادل 385 ppi است که برای یک ساعت در این رنج قیمت می‌توان گفت خوب است. اگر چه استفاده از پنل آمولد می‌توانست این ساعت را به یک انتخاب بهتر تبدیل کند اما قطعا قیمت این ساعت را افزایش می‌داد که این موضوع احتمالا به سیاست‌های فروش این برند مربوط است و نمی‌توان به صورت دقیق آن را به عدم تمایل سازنده به پنل‌های امولد ربط داد. تنها با چند کلیک ساده ساعت هوشمند Xiaomi IMILAB W12 نسخه گلوبال را با مناسب ترین قیمت از مبیت بخرید.

طول عمر باتری ساعت هوشمند شیائومی

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک ساعت هوشمند می‌توان به دوام باتری آن اشاره کرد. این موضوع در ساعت های هوشمند ایمیلب از حساسیت بیشتری برخوردار است زیرا همانطور که در ابتدا گفته شد این ساعت ها به منظور رقابت با ساعت های امیزفیت به بازار عرضه شده‌اند و ساعت های هوشمند امیزفیت به طول عمر بالا مشهوراند.

ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W12 با یک باتری 330 میلی‌آمپری عرضه شده‌است که از طول عمر بالایی بهره‌مند است و در صورت عدم استفاده مداوم از سنسورها می‌تواند مدت زمانی حدود یک ماه را تنها با یکبار شارژ دوام بیاورد. اما در صورت استفاده مدام از سنسورهای مختلف، ین ساعت مدت زمانی حدود 2 هفته را تنها با یکبار شارژ دوام می‌آورد که همچنان می‌توان گفت مدت زمان خوبی است.

مزایا و معایب ساعت شیائومی IMILAB W12

به طور کلی می‌توان گفت این ساعت نسخه تکامل یافته از ایمیلب KW66 است که در زمینه نرم افزاری تا حدودی پیشرفت داشته است. اما اگر به دنبال یک ساعت فوق تخصصی با قابلیت‌های پیشرفته‌تری هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک ساعت هوشمند با رنج قیمتی بالاتر است. زیرا مشکل عدم روان بودن حرکت بین برنامه‌های مختلف همچنان در این مدل حل نشده است و یکی از مشکلات اساسی این ساعت می‌باشد.

با این وجود قیمت مناسب، قابلیت اندازه گیری اکسیژن خون و ضربان قلب در کنار امکان مشاهده پیام‌ها و دریافت اعلانات از دستگاه متصل می‌تواند دلایل خوب و قانع کننده‌ای برای خرید ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W12 باشد.

ساعت هوشمند شیائومی بخریم؟

شیائومی برندی محبوب با قیمت مناسب است که امکان استفاده از گجت های هوشمند را در اختیار کاربرانی که بودجه‌های محدود دارند، ارائه می‌دهد. ساعت های زیر برند شیائومی از جمله ساعت های میبرو و ایمیلب نیز به خوبی با دستگاه‌های مختلف سازگار هستند. به طور کلی می توان گفت اگر در صدد خرید یک ساعت هوشمند ارزان و با کیفیت هستید، ساعت های هوشمند شیائومی می‌توانند یک انتخاب بسیار رضایت بخش برای شما باشند.

در مقایسه انجام شده دو ساعت میبرو لایت و میبرو کالر نسبت به ایمیلب w12 قیمت پایین‌تری دارند، اما کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهند و امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند اما این به معنی عدم کیفیت ساعت IMILAB W12 نیست و این محصول به علت شناخته شده تر بودن برند تا حدودی قیمت بالاتری دارد.

منایع:

mbreviews

chinesesmartwatches

laurentwillen

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا