اخبارفناوری

انتشار جزئیاتی در مورد تلفن همراه Realme Narzo 50

شرکت ریلمی چندی پیش پوستر تبلیغاتی جدیدترین تلفن همراه خود یعنی Realme Narzo 50 را با عنوان تقویت عملکرد در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. در این تیزر تبلیغاتی هیچ تاریخ رسمی برای رونمایی از دستگاه نوشته نشده است؛ اما شایعات حاکی از آن است که در تاریخ 24 فوریه یعنی کمتر از 24 ساعت دیگر این تلفن همراه به بازار عرضه می‌شود. از طرفی نام این دستگاه در فهرست کمیسیون فدرال ارتباطات FCC نیز دیده شده است. بنابراین از این طریق می‌توان به برخی از جزئیات دستگاه مورد نظر پی برد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به طراحی و مشخصات کلیدی تلفن همراه Realme Narzo 50 بیندازیم.

در فهرست کمیسیون فدرال ارتباطات FCC دستگاهی با شماره مدل RMX3286 ثبت شده که با توجه به تصاویر آن می‌توان گفت که همان تلفن همراه ریلمی Narzo 50 است. این دستگاه به یک نمایشگر نسبتا بزرگ 6.6 اینچی مجهز شده که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این جمله بدان معنی است که نمایشگر می‌تواند در هر یک ثانیه تصاویر نمایش داده شده را 120 مرتبه رفرش کند. بنابراین اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به تماشای فیلم و انیمیشن با تلفن همراه علاقه دارید، می‌توانید این دستگاه را در لیست انتخابی خود قرار دهید.

از طرفی برای این که تصاویر در این صفحه‌نمایش به‌خوبی دیده شوند دوربین سلفی در گوشه سمت چپ نمایشگر درون یک سوراخ پانچ قرار گرفته است. این دوربین سلفی قادر است تصاویری با رزولوشن 16 مگا پیکسل ثبت کند. علاوه بر این می‌توان از این دوربین برای ایجاد تماس تصویری نیز استفاده کرد. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند عملکرد Realme Narzo 50 توسط یکی از تراشه‌های میان رده شرکت مدیا تک یعنی Helio G96 SoC کنترل می‌شود.

تلفن همراه Realme Narzo 50

علاوه بر این، در تصاویری که از تلفن همراه Realme Narzo 50 منتشر شده می‌توان در قاب پشتی سه دوربین به همراه یک فلش را مشاهده کرد که درون یک ماژول مستطیلی شکل تعبیه‌ شده‌اند. جالب است بدانید که پنل پشتی دارای یک پوشش طرح دار است که بر جذابیت و زیبایی آن می‌افزاید. دوربین اصلی تصاویر بسیار باکیفیتی با رزولوشن 50 مگا پیکسل ثبت می‌کند.

دوربین دوم نیز به یک لنز ماکرو مجهز شده که برای عکاسی از سوژه‌های بسیار نزدیک مانند حشرات استفاده می‌شود. تصاویری که با این لنز ثبت می‌شوند رزولوشنی برابر 2 مگا پیکسل دارند. در آخر نیز یک لنز تشخیص عمق 2 مگا پیکسلی وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های تلفن همراه Realme Narzo 50 می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد که بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. این دستگاه ضخامتی برابر 8.5 میلی‌متر دارد و طول و عرض آن به ترتیب برابر 164.1 در 75.5 میلی‌متر است.

انرژی لازم برای روشن ماندن این تلفن همراه توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که از شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند. شارژری که قرار است همراه این دستگاه عرضه شود به‌طور واضح در تصاویر آن دیده می‌شود. بر طبق گزارش‌ها بخش نرم‌افزاری نیز توسط Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 پوشش داده خواهد شد. منتظر عرضه رسمی تلفن همراه Realme Narzo 50 هستیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا