اخبارفناوری

معرفی iQOO U5x با اسنپدراگون 680، دوربین دوگانه و باتری 5000 میلی‌آمپری

برند iQOO از محصول iQOO U5 در ماه دسامبر با قابلیت اتصال به شبکه  5G و Snapdragon 695 SoC  رونمایی کرد ولی امروز، این شرکت آن را با سری مدل x معرفی کرد که از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند و باقیمت کمتر به بازار عرضه خواهد شد. iQOO U5x مجهز به تراشه اسنپدراگون 680 است، سیستم‌عامل OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می‌کند و دارای دو گزینه رم 4 و 8 گیگابایتی است. این گوشی هوشمند با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و همچنین دارای اسلات کارت microSD است که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت را نیز فراهم می‌کند  و نرخ تازه‌سازی استاندارد آن نیز 60 هرتز تخمین زده شده است.

مشخصات IQOO U5X و ویژگی‌ها

U5x دارای یک ال سی دی  6.51 اینچی HD+ 1،600 × 720 پیکسلی با بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی و پنل پشتی گوشی هوشمند با الگوی شبکه سه‌بعدی، دارای طراحی جزیره‌ای است که دو دوربین 13 مگا پیکسلی اولیه و 2 مگا پیکسلی ماکرو برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی قرار گرفته است که شامل یک سنسور عمق 2 مگا پیکسلی می‌شود. این گوشی همچنین دارای یک لنز 8 مگا پیکسلی Snapper برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدئویی خواهد بود که در یک جلد سبک Waterdrop در جلو گوشی قرار دارد.

IQOO U5 با جنس بدنه پلی کربنات است که یک دکمه قدرت بر حاشیه سمت راست قرار دارد و به‌عنوان یک اسکنر اثرانگشت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی  دارای اسکنر اثرانگشت و جک 3.5 میلی‌متری هدفون با باتری 5000 میلی‌آمپری از طریق یک پورت microUSB حداکثر 10 واتی شارژ می‌شود و انرژی موردنیاز کل گوشی را تامین می‌کند که عمر باتری گوشی را تا 25.8 روز به کاربران ارائه می‌دهد که هنگام بازی گفته می‌شود به مدت 10 ساعت قابل‌استفاده است.

قیمت این محصول در دو نوع RAM با مدل 4 گیگابایتی/128 گیگابایتی،  899 یوان (140 دلار/130 یورو) برآورد شده، در حالی که قیمت نسخه 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی، 1099 یوان (170 دلار / 160 یورو) است. گوشی مقرون‌به‌صرفه U5x در حال حاضر در چین از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت در دو رنگ قطبی آبی و مشکی به فروش می‌رسد، اما در حال حاضر هیچ خبر رسمی در مورد دسترسی به گوشی‌های هوشمند iQOO U5x در سایر نقاط وجود ندارد.

منبع

gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا