اخبارفناوری

بروزرسانی جدید سامسونگ برای پرچمداران قبلی به منظور بهینه‌سازی دوربین‌ها

با عرضه سری S22 توقعات جدید از گوشی‌های سامسونگ به‌ویژه در بخش دوربین توسط کاربران ایجاد شد؛ پر واضح است که پیشرفت‌های چشمگیری در بخش دوربین این گوشی‌ها ایجاد شده است و کاربران بسیاری را نسبت به خرید سری S22 ترغیب کرده‌است.
اما خبر خوب این است که سامسونگ اعلام کرده بزودی و با ارائه بروزرسانی برخی از قابلیت‌های تعبیه شده در پرچمداران S22 را به برخی از گوشی‌های پیشین سری S، سری نوت و پرچمداران تاشو از سری Z خواهد افزود.

این خبر ابتدا در کره منتشر شده و گفته می‌شود نسخه جدید بروزرسانی برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به منظور بهینه‌سازی دوربین ابتدا در کره و سپس در سایر نقاط جهان در دسترس کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار خواهد گرفت. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این بهینه‌سازی ها مربوط به تمامی مدل‌های پیشین نیستند و تنها در برخی مدل‌ها را شامل خواهند شد که رد ادامه به انواع بروزرسانی‌ها و مدل‌ها خواهیم پرداخت.

کدام مدل‌ها چه آپدیتی دریافت می‌کنند؟

مدل گوشی‌های پرچمداری که بروزرسانی بهینه‌سازی دوربین در بخش nighttime portraits را دریافت خواهند کرد، شامل سری S20، سری S21، سری نوت 20 و پرچمداران تاشو زد فولد 2 و زد فولد 3 می‌باشند.
مدل‌هایی که بروزرسانی در بخش auto-framing به منظور اضافه شدن و یا بهبود عملکرد این قابلیت را دریافت خواهند کرد به ترتیب شامل سری S21، زد فلیپ 4 هر دو نسخه 4G و 5G و زد فولد 2 و 3 خواهند بود.
قابلیت auto-framing به کاربران اجازه خواهد داد تا روی تصویر مورد نظر زوم کرده و یا تصویر را تا حدی گسترده کنند که 10 نفر را در خود جای دهد؛ البته این تعداد در حالی است که حدود 5 متر از سوژه فاصله داشته باشید.

اگر به برند سامسونگ علاقه دارید “معرفی بهترین گوشی‌ های میان‌ رده سامسونگ” را از دست ندهید

این قابلیت در حال حاضر درون گوشی‌های پرچمدار تاشو این کمپانی وجود دارد، اما سامسونگ ادعا دارد که در این بروزرسانی عملکرد این قابلیت بهتر خواهد شد. اما auto-framing برای گوشی‌های سری S21 قابلیت جدیدی محسوب می‌شود که این خبر برای کاربران این گوشی‌ها می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد.
مدل‌هایی که بهبود تصویر در تماس‌های تصویری را دریافت خواهند کرد شامل سری S20 و S20 FE، سری نوت 20، سری S21 به همراه مدل FE و تمامی نسخه های پرچمداران تاشو خواهند بود. این قابلیت در برنامه‌های شخصی از جمله واتسپ و یا هر برنامه دیگری امکان ارائه تصویر بهتر برای تما‌س‌های تصویری را ارائه می‌دهد که بهترین خبر برای کاربران این گوشی‌هاست.

بهبود افکت‌های Auto-framing برای تماس‌های تصویری در مدل‌های سری S21 و پرچمداران تاشو دیده خواهد شد. این قابلیت در مدل‌های برگزیده امکان Auto-framing هنگام تماس تصویری را ارائه می‌دهد که بسیار ویژگی جذابی محسوب می‌شود. اگر به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ هستید، بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 را از دست ندهید.

بروزرسانی خاص برای سامسونگ زد فولد 3

در بروزرسانی جدید گوشی سامسونگ Z Fold 3 از برنامه جدیدی به نام Expert RAW پشتیبانی می‌کند که از طریق گلکسی استور قابل بارگیری است. این برنامه به گوشی اجازه می‌دهد تا با دوربین اصلی از حالت پرو برای ثبت عکس‌های حرفه‌ای تر پشتیبانی کند که این امر با استفاده از لنز تله‌فوتو این دوربین امکان پذیر است.
تمامی موارد ذکر شده همانطور که گفته شد ابتدا در کره عرضه خواهند شد اما مطمئنا به صورت جهانی نیز به‌زودی عرضه می‌شوند و در مناطق مختلف دنیا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

 

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا