اخبار

تازه‌ترین‌های تکنولوژی‌ هفته چهارم فروردین 1401

در این مطلب از مبیت قصد داریم هر هفته  10 نمونه از گوشی‌های رایج و جدید موجود در بازار را برای شما جمع‌آوری کنیم تا اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید بتوانید از این لیست بهترین مدل از هر برندی را مشاهده کنید. پس در ادامه همراه ما باشید تا ضمن اطلاع از گوشی‌های پرطرفدار در بازار بتوانید به خرید هر کدام از آن‌ها از طریق سایت مبیت اقدام نمایید.

در حال حاضر شاهد عرضه گروه پرچمداران کمپانی سامسونگ یعنی خانواده گلکسی S22 هستیم که قطعا در این لیست قرار خواهند داشت. با این حال گوشی موبایل گلکسی A53 همچنان در صدر این جدول قرار دارد و این پرچمدار تازه وارد را به جایگاه دوم منتقل کرده‌است. گلکسی A53 برای چهارمین هفته متوالی است که رتبه اول را در این جدول کسب می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گوشی‌های مسان رده کمپانی سامسونگ مقاله “معرفی بهترین گوشی‌ های میان‌ رده سامسونگ” را مطالعه کنید.

همچنین گلکسی S22 اولترا توانسته پس از ورود، جایگاه ردمی نوت 11 را از آن خود کند. به همین ترتیب در جایگاه دوم این جدول نیز قرار گرفته‌ و 11 Redmi Note را به رتبه سوم نیز رانده‌است. در این هفته از 5 جایگاه اول سه جایگاه توسط مدل‌های از کمپانی پرطرفدار سامسونگ پر شده‌است که این موضوع را می‌توان یک خبر خوب برای این تولیدکننده دانست. در این جدول نسبت به هفته‌های قبل شاهد صعود سامسونگ گلکسی A73 5G به جایگاه چهارم نیز هستیم که در رتبه‌ای بالاتر از گوشی پوکو F4 و Vivo X Note که به تازگی معرفی شده‌اند، قرار گرفته‌است.

در رتبه پنجم Vivo X Note نیز قرار گرفته و بعد از آن گوشی موبایل شیائومی Poco F4 توانست جایگاه ششم را از آن خود کند. گوشی موبایل 12 Pro از کمپانی پرطرفدار و اقتصادی شیائومی موفق به کسب جایگاه هفتم شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پرچمدار کمپانی اپل یعنی ایفون 13 پرو مکس به رتبه 8 نسبت به هفته‌های قبل سقوط کرد. این اتفاق تا حدودی خارج از انتظار کاربران بود. پس از این پرچمدار محبوب، سکوی هشتم جدول 10 تا از بهترین‌ها توسط گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52s پر شده‌است. این موضوع در حالی است که galaxy A52s در راه خروج از بازار می‌باشد. با این حال حتی از گوشی موبایل گلکسی A13 نیز رتبه بالاتری دارد و همچنان در این هفته هم در جدول ما قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کمپانی vivo توصیه می‌کنیم مقاله “اطلاعیه درباره vivo X80 با صفحه‌نمایش 6.78 اینچی و Dimensity 9000” را مطالعه فرمایید

این جایگاه‌ها در حالی است که ما در این هفته با گوشی‌های Realme 9، OnePlus 10 Pro و Samsung Galaxy S20 FE خداحافظی کردیم. برخلاف هفته‌های که این لیست سازندگان متنوعی را در بر می‌گرفت، این هفته جدول محبوبت‌ترین گوشی‌های هوشمند تنها به چهار سازنده خلاصه شده‌است. با این حال پر واضح است که این رده‌بندی ثابت نمی‌ماند و انتظار داریم تا در هفته‌های آتی شاهد حضور تولیدکنندگان بیشتری در لیست محبوب‌ترین‌ها باشیم.

برای اطلاع از گوشی‌های ترند و پرطرفدار در هفته آینده منتظر ما باشید…

منابع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا