اخبارفناوری

فاش شدن جزییاتی درباره گوشی جدید OnePlus Nord CE 2 Lite

هفته گذشته رندرهایی از محصول جدید وان پلاس به نام OnePlus Nord CE 2 Lite منتشر شد. اکنون از طریق تنظیم‌کننده‌ها و منابع دیگر جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه دریافت کرده‌ایم. این گوشی موبایل که با شماره مدل GN2200 معرفی می‌شود و به نظر می‌رسد که نسخه Lite وان پلاس نورد سی ای 2 باشد؛ به تازگی توسط FCC تایید شده است.

به نظر می‌رسد که وان پلاس در گوشی جدید خود، به جای پردازنده دایمنسیتی که در گوشی Oneplus Nord CE 2 5G وجود دارند، از چیپست اسنپدراگون استفاده می‌کند. این موضوعی است که پس از وارد شدن «GN2200» به پایگاه داده Geekbench نتیجه‌گیری شده است. این چیپست Snapdragon 480+ یا Snapdragon 695 است. به نظر می‌رسد که هر دو از یک نام رمز “holi” استفاده می‌کنند، اما 695 از هسته‌های CPU جدیدتری استفاده می‌کند. به این معنا که در آن از هسته‌های A78 به جای A76 استفاده شده است. به علاوه به همراه این چیپست از یک پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده شده که جایگزینی برای 619L در نسل‌های قبلی به شمار می‌رود. با توجه به امتیازات Geekbench، ما فکر می‌کنیم که پردازنده استفاده شده در Oneplus Nord CE 2 Lite همان اسنپ دراگون 695 است. از سوی دیگر این با شایعاتی که در اوایل فوریه منتشر شدند، کاملا مطابقت دارد.


در هر صورت، این گوشی از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و 6 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. گواهینامه‌های TUV Rheinland این را نشان می‌دهند که این گوشی دارای باتری 4500 میلی‎آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.
خروجی شارژر برابر 5 تا 11 ولت و شدت جریان 3 آمپر است. در مقایسه با نسل قبلی باید بگوییم که این همان ظرفیت باتری Nord CE 2 است، اما شارژری که وان پلاس به همراه نسل قبلی ارائه داده بود، سرعت بیشتری داشت. به طوری که زمان شارژ برای نسل قبلی به نصف زمان مورد نیاز برای محصول جدید کاهش پیدا می‌کند.
علاوه بر این‌ها منبع دیگری اطلاعاتی در مورد دوربین ارائه کرده است. ماژول اصلی دارای یک سنسور 1.8/1 اینچی با پیکسل‌هایی به اندازه 0.7 میکرومتر و یک لنز با دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر الکترونیکی تصویر است.
سه ماژول دوربین در پشت در رندر قابل مشاهده است. اطلاعات فعلی نشان می‌دهند که دو مورد دیگر یک سنسور عمق و یک دوربین ماکرو هستند. انتظار می‌رود دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگا پیکسلی باشد. به علاوه شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی یک نمایشگر با اندازه 6.6 اینچی دارد. ما در مورد زمان رسمی معرفی OnePlus Nord CE 2 Lite چیزی نشنیده‌ایم. اما به نظر می‌رسد که همه اسناد آماده هستند، بنابراین انتظار می‌رود که این گوشی به زودی در دسترس خریداران قرار گیرد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا