اخبارفناوری

مشخصات هدفون جدید سونی LinkBuds WFL-900 منتشر شد

امروز صبح سونی به طور رسمی از هدفون‌های LinkBuds WFL-900 خود رونمایی کرد. Sony برای این هدفون‌های خود لقب همیشه روشن را در نظر گرفته است زیرا آن‌ها دارای سوراخ‌هایی هستند که صدای بیرون را به داخل هدایت می‌کنند و شما می‌توانید در تمام طول روز آن‌ها را در گوش خود گذاشته و از آن‌ها استفاده کنید و در عین حال صدای بیرون را نیز بشنوید.

بر اساس خبرهای منتشر شده، این دستگاه اکنون با قیمت 179 دلار در دسترس تمام علاقه مندان و کاربران است. همان‌طور که می‌دانید هدفون‌ها برای این طراحی شده‌اند که شما برخی اوقات با خاموش و قطع کردن صدای بیرون بتوانید آهنگ دلخواه و مورد علاقه خود را در سکوت و آرامش گوش دهید و یا هنگام برقراری تماس هیچ صدای اضافه دیگری هواس شما را پرت نکند. اما ممکن است این خاموش کردن کامل صدای بیرون در برخی مواقع به ضرر شما تمام شود. اما باید بگوییم این هدفون‌های شگفت انگیز Sony LinkBuds WFL-900 همیشه روشن هستند و شما در طول روز می‌توانید آن‌ها را در گوش خود گذاشته و از آن‌ها استفاده کنید و صدای بیرون را نیز بشنوید. زیرا یک سوراخ در گوشی به صدای بیرون اجازه ورود می‌دهد و یک بلندگو نیز در کنار این سوراخ صدای تلفن شما را به داخل گوش هدایت می‌کند. در نتیجه هیچ اختلالی در وضوح صدا ایجاد نخواهد شد.

شما با استفاده از این هدفون می‌توانید چند کار را همزمان با هم انجام دهید. برای مثال هم می‌توانید در محیط کار آهنگ مورد علاقه‌تان را گوش کنید و هم با سایر همکاران و دوستان خود مکالمه کنید. یا در حین رانندگی به راحتی بتوانید تماس تلفنی برقرار کرده اما از صدای بیرون نیز غافل نشوید. به خصوص شما هنگام بازی کردن هم می‌توانید با استفاده از آن‌ها صدای بازی را بشنوید و هم در عین حال با اطرافیان خود نیز گفت و گو کنید.

LinkBuds WFL-900 این قابلیت را دارد تا به طور کاملا خودکار صدای پخش شده را با توجه به موقعیت مکانی شما تغییر دهد. به عنوان مثال شما هنگام پیاده روی در یک محیط کاملا آرام و بدون سر وصدا می‌توانید موسیقی را با صدای بسیار بلند گوش دهید و لذت ببرید اما اگر در یک محیط شلوغ قرار بگیرید این هدفون به‌ طور خودکار صدای موسیقی را کم کرده تا صداهای بیرون نیز برای شما به طور واضح پخش شوند. به علاوه این‌ها، این هدفون قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های Google Assistant Alexa و Amazon برای دسترسی راحت‌تر کاربران به دستیار هوشمند و دیجیتالی مد نظرشان را خواهد داشت.

Sony ادعا می‌کند این محصول آنقدر سبک است که شما می‌توانید تمام روز آن را در گوش خود بگذارید بدون این‌که در ناحیه گوش‌تان احساس خستگی و سنگینی کنید. همچنین می‌گوید این دستگاه دارای استاندارد و رتبه IPX4 نیز هست. این استاندارد به شما این اطمینان را می‌دهد که این محصول در برابر پاشش آب کاملا مقاوم است. علاوه بر تمام این ویژگی‌ها این دستگاه دارای فناوری Spotify Tap است که وجود این فناوری نشانه همکاری سونی با شرکت Spotify است. این فناوری به شما این اجازه را می‌دهد که تنها با لمس کردن ناحیه بیرونی و بدنه آن صداها را پخش یا متوقف کنید. همچنین طبق گفته و ادعای دیگر این شرکت شما می‌توانید با ده دقیقه شارژ کردن این دستگاه چیزی حدود 90 دقیقه موسیقی گوش دهید. ایضا گفته شده با چندبار شارژ کردن Sony LinkBuds WFL-900 نیز می‌توان چیزی حدود 17.5 ساعت برای پخش موسیقی و صدا از آن استفاده کرد.

همان‌طور که دربالا اشاره کردیم قیمت این محصول 179 دلار است که این قیمت کمی پایین‌تر از قیمت هدفون‌های پرچمدار WF-1000XM4 این شرکت است.

منبع: androidauthority

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا