اخبارفناوری

گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 4 به قلم S مجهز خواهد شد

امروز صبح خبرهایی درباره Samsung Galaxy Z Fold 4 توسط خبرگزاری Elec کره جنوبی منتشر شد. با توجه به این خبرها، این تلفن هوشمند مانند گوشی نسل قبلی یعنی Galaxy S22 Ultra به قلم  S داخلی مجهز شده است. این قلم S می‌تواند در فروش این تلفن نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

همان‌طور که می‌دانید Galaxy Z Flip 3 نسل قبل نیز به قلم S مجهز بود اما در بدنه آن هیچ شکافی برای قرار گیری آن طراحی نشده بود و این قلم جدا ارائه می‌شد. اما در خبرهای منتشر شده گفته شده Z Fold 4 به گونه‌ای طراحی شده است تا قلم آن در بدنه خود گوشی جاساز شود. گفته شده انتظار می‌رود سامسونگ ظاهر Z Flip 3 فعلی خود را که دارای یک نمایشگر تاشو 7.56 اینچی در حالت کاملا باز و یک نمایشگر 6.19 اینچی در حالت تا شده است را در محصول آینده حفظ کند.

طبق خبرهای فاش شده، این شرکت برای دوام و پیشرفت Z Fold 4  نسبت به گوشی‌های نسل قبل آپدیت‌ها و به روز رسانی‌های بیشتری را در نظر دارد. به طوری که احتمالا نمایشگر این دستگاه نسبت به گوشی‌های تاشو قبلی ناهمواری‌ها و چین و چروک‌های بسیار کمتری خواهد داشت. به علاوه در این خبرها ذکر شده است که این تلفن همراه تاشو جدید مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی در حالت باز و یک نمایشگر خارجی با اندازه 1.9 خواهد بود. ایضا گفته شده احتمالا این گوشی بر خلاف گوشی Z Flip 3  که یک دوربین سلفی مخفی و یک دوربین سلفی آشکار داشت، دو دوربین سلفی مخفی شده در زیر نمایشگر داشته باشد که به مراتب کیفیت بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی خواهند داشت. احتمالا آپدیت دیگری که سامسونگ برای این تلفن تاشو جدید در نظر دارد بهبود کیفیت دوربین‌های اصلی آن است.

در برخی خبرگزاری‌ها گفته شده احتمالا این محصول جدید وزن بسیار سبک‌تری نسبت به سایر محصولات تاشو این شرکت داشته باشد و لولاهای با دوام‌تری نیز برای آن طراحی شده باشند. اما احتمالا ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 4 با سایر تاشوهای سامسونگ یکسان خواهد بود.

این منابع ناشناس می‌گویند که سامسونگ قصد دارد در سال 2022 چیزی حدود 13 میلیون گوشی تاشو به بازار عرضه کند که این رقم کمی تعجب برانگیز است و ما هنوز نمی‌دانیم که این خبر تا چه حد صحت دارد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا