اخبارفناوری

معرفی رسمی Mobvoi TicWatch GTH Pro با سنجش سلامت قلب

Mobvoi، شرکت سازنده TicWatch Pro 3 به‌تازگی یک ردیاب تناسب اندام جدید  با همکاریCardieX، یک شرکت فناوری بهداشت جهانی به نام Mobvoi TicWatch GTH Pro را معرفی کرده است. ویژگی خاص درباره این محصول این است که  آپشن ردیابی سلامت قلب را به کاربران ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند نتیجه یک همکاری دوساله است که از فناوری ATCOR استفاده می‌کند و می‌تواند قدرت نبض را با جریان خون در بدن اندازه‌گیری کند. GTH Pro با اندازه‌گیری شکل موج‌های شریانی، می‌تواند بینشی دقیق درباره سلامت قلب کاربر به تصویر بکشد.

این ردیاب از دو سنسور PPG استفاده می‌کند. علاوه بر سنسور تشخیص ضربان روی مچ، یک حسگر نوری دوم نیز در کنار این ساعت هوشمند وجود دارد که از طریق انگشت، سلامت قلب را اندازه‌گیری می‌کند؛ درواقع همانند ساعت‌های هوشمند EKG، قرار است انگشت خود را روی حسگر جانبی قرار دهید تا اطلاعات روزانه درباره سلامت شما بررسی شود؛ چراکه مچ دست دقیق‌ترین ناحیه برای بررسی ضربان قلب نیست و نوک انگشت ناحیه بهتری برای اندازه‌گیری بیومتریک قلب است. هرچند که این روش دارای معایبی است؛ البته کارشناسان معتقدند که اندازه‌گیری فشارخون از شریان مرکزی ممکن است اندازه‌گیری دقیق‌تری نسبت به اندازه‌گیری فشارخون از قسمت بازو باشد و به‌طور بالقوه می‌تواند پیش‌بینی بهتری برای بیماری‌های قلبی ارائه دهد.

این اطلاعات در برنامه Mobvoi در iOS یا Android جمع‌آوری می‌شوند و در یک پلت فرم به اسم « Arty Heart Health » ثبت می‌شود. این جدول امتیاز Arty از  100 است که از امتیاز  eCAP (ظرفیت ورزش)، Arty Age  (سن) و HSX (شاخص استرس قلب) و Tru HR تشکیل‌شده است. این محصول ازآنجایی‌که به‌منظور پیگیری پیشرفت سلامتی ردیابی طولانی‌مدتی از سلامت کاربر دارد، توصیه‌هایی بر اساس معیارهای مختص سلامت فرد ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، هنگامی‌که دستگاه میزان ورزش شما را بررسی می‌کند، توصیه‌هایی برای ایجاد عادات سالم، مانند 150 دقیقه ورزش متوسط ​​در هفته یا اضافه کردن ویتامین C بیشتر به رژیم غذایی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

جدا از ردیابی تناسب‌اندام، SPO2  و ردیابی خواب، GTH Pro  می‌تواند به‌طور مداوم دمای پوست را نیز کنترل کند. این محصول می‌تواند 7 تا 10 روز با شارژ دوام بیاورد و حدود دو ساعت طول می‌کشد تا به‌طور کامل شارژ شود. این ساعت دارای بند استاندارد 20 میلی‌متری و به‌راحتی قابل تعویض است. در کنار این‌ها، یک پوشش شیشه‌ای 2.5 بعدی وجود دارد و دارای درجه مقاومت 5ATM در برابر آب است. این محصول با قیمت  99 دلار، بسیار ارزان‌تر از سایر smartwatches با ویژگی‌های پیشرفته برای بررسی سلامت قلب معرفی شده و از امروز در سایت‌های معتبر قابل‌خرید است.

منبع

gsmarena

 

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا