اخبارفناوری

رونمایی از نخستین تلفن همراه اندرویدی Nothing

امروز کارل پای، یکی از مدیران شرکت Nothing برخی از اطلاعیه‌های مهم را درباره این شرکت منتشر کرد. همان‌طور که قبلا تصور می‌شد، Nothing تنها یک شرکت صوتی نیست و قصد دارد که به زودی به رقیبی جدی برای اپل در تولید گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. پای در اعلامیه‌های خود گفته است که در آینده هیچ چیزی به جز محصولات Nothing نمی‌تواند یک جایگزین منطقی برای محصولات اپل باشد. این شرکت در واقع در حال آماده‌سازی خود برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند است. محصولی که برای رسیدن به این هدف طراحی و تولید شده است، Nothing Phone (1) نام دارد و یک رابط کاربری سفارشی در کنار سیستم‌عامل اندروید خود، به نام Nothing OS را اجرا می‌کند.

همان‌طور که توسط رئیس این شرکت توضیح داده شده است، Nothing Phone (1) یک اتفاق تازه در صنعت گوشی‌های هوشمند خواهد بود. زیرا دارای طراحی منحصر به فردی است و گفته می‌شود که ارزش بهتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. البته هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره مشخصات اصلی این گوشی هوشمند منتشر نشده است؛ اما ما اطلاعات واضحی در دست داریم که به ما میگویند که Nothing Phone (1) با یکی از پردازنده‌های اخیر کوالکام عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این سازنده برای تامین قطعات گوشی هوشمند خود با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، سونی و ویژنوکس همکاری نکرده است.

پای تایید کرده که اطلاعات بیشتر درباره این گوشی هوشمند جدید تا اواخر تابستان امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این موضوع بدان معنا است که Nothing Phone (1) در همین زمان به طور رسمی به بازار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که شرکت ناتینگ برای این گوشی هوشمند خود تضمین 3 به‌روزرسانی سیستم‌عامل و 4 سال به‌روزرسانی امنیتی اندروید را ارائه می‌دهد. ما همچنین یک شماتیک مرموز از آنچه تصور می‌شود طراحی پنل پشتی گوشی باشد هم دریافت کرده‌ایم. بر طبق این طرح شماتیکی، ممکن است که Nothing Phone (1) دارای یک پنل پشتی شفاف با چراغ‌های اعلان باشد که در زمان اتصال به ear 1 buds این شرکت به شما کمک خواهند کرد.

در مورد Nothing OS هم گفته می‌شود که احتمالا در ماه آوریل برای برخی از گوشی‌های اندرویدی منتخب در دسترس باشد. انتظار می‌رود که این رابط کاربری، یک تجربه روان و سریع را برای شما به ارمغان آورد که در آن خبری از هنگ کردن در زمان اجرای برنامه‌های سنگین نیست. این رابط کاربری دارای طراحی بر اساس ماتریس نقطه‌ای است.

کارل پای همچنین درباره یک حافظه پنهان رم پویا صحبت کرده است که به برنامه‌های پرکاربرد شما کمک می‌کند تا سریع‌تر راه‌اندازی شوند. Nothing OS دارای انیمیشن‌های در حال تغییر ملایم و طراحی یکنواخت است. به علاوه برنامه‌هایی مانند ضبط صدا هم با یک طراحی مینیمالیستی ارائه شده‌اند.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا