خانه و زندگیسبک زندگی

نقش جارو رباتیک در یک خانه تکانی سریع و حرفه ای

این روزها به قدری سر مردم شلوغ است و گرفتاری دارند که شاید نصف روز یا نهایت یک روز تعطیل را برای تمیز کردن خانه خود پیدا کنند. تولید محصولات هوشمندی نظیر جاروبرقی رباتیک خلاقیت‌های بشر برای زندگی های پر مشغله امروزی است. اما این پر مشغلگی دلیل خوبی برای زندگی وسط یک آشفته بازار نیست. اگرچه، واقعا تمیز نگه داشتن خانه، کار پرچالشی است ولی باید بدانید که شما تنها نیستید و اکثر افراد در حال دست و پنجه نرم کردن با کمبود وقت برای خانه تکانی هستند. ما در این مقاله یکسری ترفند ساده و معرفی محصولاتی نظیر جاروبرقی رباتیک را فراهم آورده‌ایم تا شما بتوانید تنها در زمانی کوتاه، خانه را مرتب و تمیز کنید. اما خبر خوب دیگر اینکه، فناوری همیشه در حال آسان کردن کارهای شماست و یکی از بهترین اختراعات مخصوص افراد پرمشغله، جارو رباتیک است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چرا باید خانه را سریع تمیز کنم؟

دلیل شتاب افراد برای تمیز کردن منزل بسته به هر فرد و نوع زندگی‌اش متفاوت است. ولی چندین دلیل عمده مشترک میان افراد وجود دارد:

جارو برقی رباتیک

برنامه فشرده

بسیاری از افراد باید 8 ساعت در روز به صورت کامل سرکار باشند. به همین دلیل به سختی وقتی برای خانه تکانی پیدا می‌کنند. از آنجا که آخر هفته‌ها نیز باید با خانواده و دوستان سپری شود، باز هم وقت کافی برای رسیدگی به امور منزل مانند جارو کردن پیدا نمی‌شود. در نتیجه، استفاده از جارو برقی رباتیک به شما این امکان را می‌دهد تا از هر فرصت کوتاهی، نهایت بهره را ببرید.

مهمان سرزده

حتما برای شما هم پیش آمده است که یکی از دوستانتان پیام بدهد که ” ما نیم ساعت دیگه اونجاییم”! و خانه شما هم دست کمی از میدان جنگ نداشته باشد. حتما در چنین مواردی آرزو می‌کنید که ای کاش قبل از به صدا آمدن زنگ در، دست اضافه‌ای برای مرتب کردن و پا اضافه برای دویدن و جمع و جور کردن داشتید؛ نگران نباشید جاروبرقی های رباتیک قرار است نقش دست و پای اضافه شما را برای خانه تکانی ایفا کنند.

بچه‌داری

نگهداری از نوزادان و کودکان به خودی خود یک شغل پردردسر محسوب می‌شود. شما برای تمام روز، تمام هفته، تمام ماه و یا تمام سال، مشغول و گرفتار بچه‌داری هستید تا زمانیکه کودک به سن مهد کودک برسد. خوشبختانه، زمانیکه بچه خواب است یا کس دیگری عهده‌دار مراقبت از اوست، وقت استراحت کوتاهی خواهید داشت. در چنین مواقعی، باید خیلی سریع و فرز باشید وگرنه نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. در چنین مواقعی احتمالا به یک وسیله نیاز دارید که سرعت بالاتری را نسبت به شرایط عادی برای شما فراهم سازد. جاروبرقی های هوشمند یکی از این وسایل هستند و نقش بسیار مهمی را در افزایش سرعت عملکرد شما ایفا می کنند.

صرفه جویی در زمان

زمان در حال دویدن و گذر است و این وظیفه شماست که به آن برسید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه فشرده و شلوغی دارید، بلکه زمانیکه برای هر وظیفه خاص صرف می‌کنید، اهمیت دارد. باید طوری برنامه ریزی کنید که کارها پشت سر هم و به سرعت انجام شوند.

اگر دوست دارید با روش کار ربات ها برای پاکسازی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم “ربات ها چگونه به پاکسازی محیط زیست کمک میکنند” را در مبیت مگ بخوانید.

نکاتی برای خانه تکانی و موارد استفاده جارو برقی رباتیک

بسیاری از افرادی که به تازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده اند یا زندگی مستقل را انتخاب کرده اند، دقیقا نمی‌دانند باید ابتدا گردگیری کنند یا جارو. یا مثلا اول سراغ آشپزخانه بروند یا سرویس بهداشتی؟ در ادامه راهنمای قدم به قدمی را برای شما فراهم کرده‌ایم که بر اساس سال‌ها تجربه چیده شدن است تا خانه تکانی سریع و حرفه ای داشته باشید.

همه خانه را با هم تمیز کنید

اگر یک بازه زمانی مشخص را به یک کار مشخص در کل خانه بپردازید، کارتان سریع‌تر پیش می‌رود (مثلا جارو یا تی کشیدن کل خانه) تا اینکه جدا جدا سراغ اتاق‌ها بروید. دلیل این کار واحد این است که شما حس نکنید در چرخه ای از کارهای تمام نشدنی منزل گیر افتاده اید. یا فکر کنید مجبورید یک کار مشخص را در بازه های زمانی متفاوت تکرار کنید. البته استفاده از جارو رباتیک نیز می تواند به شما در ایجاد تنوع کمک کند.

جمع آوری وسایل تمیزکاری

وسایل مورد نیاز برای خانه تکانی

اگر تمام وسایلی را که برای تمیز کردن منزل نیاز دارید در یک سطل، سبد یا فضایی مشخص قابل حمل در دسترس داشته باشید، کارتان خیلی راحت‌تر می‌شود. با این کار در زمان صرفه جویی می‌کنید و دیگر نباید نگران پیدا کردن دستمال یا شیشه پاک کن باشید تا بتوانید سراغ گردگیری و برق انداختن وسایل بروید.

جمع کردن ریخت و پاش

قبل از اینکه شروع به تمیزکاری کنید، تمام ریخت و پاش اطراف منزل را جمع کنید. همانطور که ریخت و پاش‌ها را جمع می‌کنید (مجله، کاغذ و روزنامه، اسباب بازی، کفش و … ) در نظر بگیرید که باید آنها را سرجای خودشان بگذارید یا بیرون بیندازید یا شاید به خیریه بدهید.

گردگیری و استفاده از جارو برقی رباتیک

قبل از اینکه شروع به گردگیری کنید، از خاموش بودن پنکه سقفی اطمینان حاصل کنید. تمرکز گردگیری را روی قسمت‌های بالا اسباب و وسایل، بدنه کابیت، دستگیره پله ها، قاب عکس‌ها، خرده ریزه­‌ها، و میز و خود تلویزیون بگذارید. برای قسمت‌هایی که دسترسی به آنها سخت است، مانند بالا یا پایین کابینت‌ها، یک دستمال میکروفایبر را به انتهای دسته جارو ببندید و تا حد امکان آن نقاط را تمیز کنید. رو تختی و ملافه‌ها را قبل از جاروکشی تعویض کنید. جارو رباتیک شیائومی در این مرحله از کار می‌تواند مثل یک دستیار تخصصی زبر و زرنگ عمل کند و به کارها سرعت ببخشد.

تمیز کردن آینه و شیشه

از یک دستمال میکروفایبر تمیز و شیشه پاک‌کن برای تمیز کردن شیشه‌ها و سطوح شیشه‌ای و آینه ها کمک بگیرید. بعضی‌ها از کاغذ یا روزنامه برای شیشه پاک کردن استفاده می‌کنند. که کار چندان درستی نیست، چرا که دستمال میکروفایبر به شدت کارشان را راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند.

ضدعفونی کردن سطوح

اطراف خانه را با دقت بررسی کنید و تمام سطوح سخت ( از پیشخوان آشپزخانه و روی کابینت‌ها گرفته تا دستگیره و بدنه لوازم و کلید و پریزها، و ریموت تلویزیون و تلفن‌ها) را با ضدعفونی کننده سطوح ملایم، ضدعفونی کنید. از آنجا که دست افراد خانواده و وسایل مختلف به طور مرتب با این سطوح در تماس هستند، احتمال انتقال آلودگی از آنها وجود دارد. شما می‌توانید با مخلوط کردن نصف یا یک چهارم پیمانه سرکه سفید یا سرکه سیب با یک پیمانه آب، یک ضدعفونی کننده سطوح غیرسمی بسازید.

سینک و توالت را فراموش نکنید

روی سینک ظرفشویی آشپزخانه، روشویی و وان حمام، اسپری پاک کننده بپاشید . اجازه دهید برای چند دقیقه روی سطح باقی بمانند تا ذرات کثیفی و آلودگی را در خود حل کنند. سپس، شروع به سابیدن این سطوح کنید و پس از آن آبکشی کنید. یادتان نرود تا داخل ماکروفر را نیز با مواد مخصوص پاک کنید تا لکه مواد غذایی روی آن ماندگار نشوند. داخل توالت فرنگی مقداری جرمگیر یا سفیدکننده بریزید و درب آن را برای یک شب تا صبح که از آن استفاده نمی‌کنید، ببندید. صبح و قبل از استفاده از توالت فرنگی، سیفون را بکشید و با فرچه به خوبی داخل آن را بسابید تا جرم‌ها پاک شوند. نتیجه این کار در عین سرعت بالا، و راحتی شگفت انگیز است و داخل توالت مانند روز اول تمیز می‌شود.

جارو و تی کشی

تمیزکاری

اگر نمی‌خواهید کف حمام و دسشویی یا آشپزخانه را بشویید، باید ابتدا آن‌ها را جارو بزنید و سپس تی بکشید. تی کشیدن را از دورترین نقطه نسبت به در شروع کنید و سپس، به سمت عقب و در بیایید (با این کار روی قسمت‌هایی که تی کشیده‌اید و هنوز خیس هستند، پا نمی‌گذارید تا لکه شوند). تی را مرتب بشویید تا رد کثیفی در جایی نماند.

گیر ندهید

نگران گوشه و کنارهایی که دسترسی سختی دارند، نباشید. باید تمرکز خودتان را روی قسمت‌های اصلی و در دسترس منزل بگذارید. برخی از کارها نباید به صورت روتین روزانه یا هفتگی انجام شوند، مثلا برق انداختن مبلمان، تمیز کردن شیشه و پنچره ها، شستن قالیچه پادری درب ورودی یا سرویس بهداشتی. چنین قسمت‌هایی را در فواصل طولانی و بنا به صلاح‌دید خودتان که چند وقت یکبار نیاز به تمیز کردن دارند، باید تمیز کنید.

تمیز کردن وسایل تمیزکاری

یکی از بخش‌های تمیزکاری که بیشتر اوقات، نادیده گرفته می‌شود، نگهداری و تمیز کردن خود وسایل تمیزکاری است. اگر تی کثیف یا جارویی با کیسه پر استفاده کنید، تمیزکاری تبدیل به کثیف کاری می‌شود یا حداقل راندمان کارتان پایین می آید و باید زمان بیشتری را صرف تمیز کردن کنید.

کار گروهی

اگر تمیزکاری یا خانه‌تکانی را تبدیل به کار گروهی کنید، هم کارها سریع‌تر انجام شده و هم اتحاد و همدلی اعضای خانواده بیشتر می‌شود. از قبل یک برنامه برای هر یک از اعضای خانواده بچینید و در اختیارش بگذارید تا هر کس وظیفه خود را بداند. بعلاوه، زمانیکه با کمک هم خانه را تمیز می‌کنید، موقعیت‌های خنده‌داری پیش می آید که همه را سرگرم می‌کند.

چگونه در زمانی کوتاه خانه را جارو بکشید؟

تفاوتی ندارد که می‌خواهید خانه تکانی درست و حسابی کنید یا قصد تمیزکاری سطحی و سریع دارید، جارو برقی رباتی شیائومی می‌تواند این پروسه را سریع‌تر و آسان‌تر سازد. این جاروبرقی‌های کوچک و هوشمند، نه تنها در زمان صرفه جویی می‌کنند، بلکه برای کسانیکه حیوان خانگی دارند نیز مزیت بزرگی به همراه دارد. در این ادامه به مزایای این جاروی هوشمند اشاره می‌کنیم:

راحتی در استفاده از جارو هوشمند

استفاده از جاروی رباتیک خیلی آسان است، کافیست یکبار به آن برنامه بدهید تا فضای مشخصی را تمیز کند. همچنین زمان روشن شدنش را نیز معین کنید و بقیه کارها را به او بسپارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جارو را روی سطح زمین در محل مورد نظرتان قرار دهید و تمام.

خانه تکانی بدون نیاز به کمک شما

عکس جارو رباتیک

یکی از مزایای اصلی جاروهای هوشمند، این است که می‌توانند تقریبا بدون کمک شما سطح زمین را تمیز کند. شما باید آن را شارژ کنید و به آن برنامه بدهید. علاوه بر وارد کردن فناوری‌های رباتیک در طراحی این جاروها، آنها مجهز به سنسور جهت‌یابی نیز هستند و با کمک آن‌ها دیگر گوشه و کنارها را از قلم نمی اندازند و به موانع برخورد نمی‌کنند.

از سوی دیگر، سنسور کثیفی این جاروها به آن‌ها کمک می‌کند تا نقاط کثیف منزل را تشخیص دهند و به صورت اتوماتیک آن نواحی را تمیز کنند. در خصوص شارژ مجدد این دستگاه‌ها نیز باید بدانید که زمانیکه باطری این کوچولوهای باهوش رو به اتمام باشد، خودشان به محل مورد نظر شارژ برمی‌گردند و بعد از اینکه کاملا شارژ شدند، دوباره شروع به تمیزکاری می‌کنند.

نگهداری آسان

جارو رباتی در مقایسه با جاروهای معمولی قدیمی، به نگهداری و مراقبت کمتری نیاز دارند چرا که از مواد باکیفیت تری ساخته شده اند تا بتوانند برای سالیان طولانی کاربردی باشند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، خالی کردن محفظه جارو یا تعویض مداوم کیسه آن است. بعلاوه، مطمئن شوید تا روی زمین مانع یا خرت و پرتی نباشد که احتمال آسیب رساندن به جارو را داشته باشد.

اتصال به وای فای

شما خیلی راحت می‌توانید این جاروهای هوشمند را به وای فای منزل خودتان متصل کنید و با استفاده از کنترل صوتی یا اپ مخصوص جارو روی گوشی هوشمندتان، آن را کنترل کنید. حتی زمانیکه خارج از منزل مشغول کار دیگری هستید نیز می‌توانید به جارو رباتی متصل شوید.

تمیز کردن نقاط خارج از دسترس

تمیز کردن گوشه و کنارها یا زیر وسایل که دسترسی سختی دارند، کار دشواری است اما جارو رباتی شیائومی این مشکل را حل کرده است. به دلیل سایز کوچک این جارو به نقاطی دسترسی دارد که جاروهای معمولی توانایی تمیز کردن آن نقاط را ندارند و نکته قابل توجه اینجاست که جارو رباتی این کار را سریع‌تر از تمیزکاری دستی انجام می‌دهد.

گذاشتن حد و حدود مجازی

دیگر نگران اینکه جارو از پله ها بیفتد یا به وسایل یا دیوارها آسیب بزند، نباشید. شما می‌توانید به دستگاه برنامه بدهید و برای آن دیوارهای مجازی تعیین کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا جارو نتواند به مناطقی که شما تعیین کرده اید، دسترسی داشته باشد. با این کار، ریسک آسیب به وسایل حساس یا خود دستگاه را پایین می آورید.

معایب جارو برقی رباتیک

جارو رباتیک

قیمت: جاروهای هوشمند نسبت به جاروهای معمولی، قیمت بالاتری دارند. البته انواع ارزان آنها نیز موجود است که باید به کیفیت آن‌ها شک کرد. ضرب المثل “هر چقدر پول بدی همانقدر آش میخوری” را فراموش نکنید.

امکان گیر افتادن: بخاطر سایز و شکل این جاروها، شانس اینکه در زیر اسباب و وسایل خانه گیر کنند، وجود دارد.

برای پله ها مناسب نیستند: جارو رباتی مکمل خوبی برای پله ها نیست و این قسمت از خانه را نمی‌توانند تمیز کنند.

نیاز به تمیزکاری اولیه: قبل از روشن کردن جارو رباتی باید مسیر و محدوده مورد نظر را از هر وسیله ای که ممکن است، سر راه جارو را بگیرد، پاکسازی کنید. برای مثال کفش، اسباب بازی یا جوراب.

نیاز به خالی کردن مداوم: جاروهای رباتی کوچک هستند. این بدان معناست که کیسه جارو نیز کوچک است. پس در نتیجه، شما باید روزانه، کیسه جارو را خالی کنید، مخصوصا اگر حیوان خانگی دارید که موهای زیادی روی زمین می‌ریزد.

از جارو برقی متفاوت استفاده کن

فرقی ندارد که از جارو کشیدن خوشتان می آید یا دوست ندارید تا جارو به دست بگیرید. چرا که این وسیله کاربردهای بیشتری به جز تمیز کردن کثیفی و گرد و غبار از فرش و سطوح دارد. در ادامه به تعدادی از این کاربردهای متفاوت و جالب جاروبرقی های خانگی می‌پردازیم تا شما هم هنگام خانه تکانی از آنها استفاده کنید. البته برای انجام این کارها نیاز به جاروبرقی معمولی که خرطومی و سایر متعلقات دارد یا جارو شارژی دستی دارید و جاروهای ایستاده کارایی در این زمینه ندارند.

گرفتن مو اضافی حیوانات خانگی

خانه تکانی

یکی از وظایف جارو برقی، تمیز کردن موهای حیوانات خانگی از روی فرش یا سطح زمین است. اما شما می‌توانید قبل از اینکه روتختی یا ملافه‌ها را داخل لباسشویی بیندازید، با استفاده از جارو برقی موهای سگ یا گربه خود را از آنها جدا کنید یا حتی محل خواب حیوان خود را از موی اضافی تمیز کنید. موی اضافی در ماشین لباسشویی یکی از دلایل اصلی خرابی، نشتی ماشین یا از کار افتادن پمپ آب ماشین لباسشویی است.

بعلاوه، قطعاتی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را جداگانه خریداری کنید تا موهای سگ خود را شانه و ساکشن کنید و پشم های در معرض افتادن را مستقیما از بدن حیوان جدا و جارو کنید. اما یادتان باشد که هیچ وقت کاری نکنید که حیوان احساس بدی داشته باشد.

کنترل حشرات

تحقیقی در دانشگاه اوهایو نشان می‌دهد که اگر مرتب جارو کنید، 96 درصد کک های (بالغ و لارو) موجود در منزل از بین می‌روند. همچنین، جارو وسیله‌ای عالی برای تمیز کردن مایت‌های گرد و غبار (حشرات بسیار ریز) و سلول‌های پوست انسان از تشک است که این حشرات از آنها تغذیه می‌کنند.

بعلاوه، با لوله و ابزار شکافدار می‌توانید عنکبوت‌ها یا پشه‌هایی را که در گوشه سقف جمع می‌شوند، جمع آوری کنید. پس از گرفتن حشرات، یک پارچه تمیز سفید را با کش به سر لوله جارو ببندید تا تار عنکبوت و گرد و غبارها را تمیز کنید.

تازه کردن رویه مبل، بالش و فرش

جارو شما علاوه بر تمیز کردن گرد و خاک و کثیفی، می‌تواند با همکاری با یک قوطی جوش شیرین، بوی ناخوشایند از سطوح پارچه ای مانند رویه تخت خواب را پاک کند و آن را درخشان سازد. کافیست تا مقداری جوش شیرین را روی رویه مبل، بالش و فرش بپاشید و با یک اسفنج یا تی مرطوب با آرامی روی آنها بکشید. اجازه دهید تا جوش شیرین حداقل یک ساعت روی سطح باقی بماند. سپس آنجا را جارو بکشید. بخاطر خاصیت سایندگی ملایم جوش شیرین، کثیفی و خاک از سطح پارچه به راحتی جدا می‌شود و تمیزتر و درخشان‌تر به نظر می‌رسد.

جلوگیری از آتش سوزی منزل

جارو کشیدن یکی از بهترین روش‌ها برای پاکسازی سیستم خشک کن و خود خشک کن از کرک و پشم اضافی است که یکی از دلایل آتش سوزی منازل به حساب می آید. همیشه ابتدا خشک کن را از برق بکشید و و اگر به لوله گاز متصل است، گاز را قطع کنید و سپس با استفاده از ابزار شکافدار، داخل خشک کن و زیر آن را تمیز کنید. اگر وقت کافی دارید، قسمت پشت خشک کن که به بیرون از منزل راه دارد را نیز باز کنید و با جارو، هر گونه کرک و پشم گیر افتاده ای را تمیز کنید.

کاهش آلرژن‌های محیط منزل

شما می‌توانید با جارو کشیدن درز میان پنجره ها و فاصله میان توری پنجره تا شیشه ها، از تجمع آلرژن‌ها جلوگیری کنید. با استفاده از برس گردگیر جارو، توری در و پنجره ها را جارو بکشید تا گرده گیاهان و گرد و خاک را تمیز کنید. پرده‌ها و هر گونه وسیله‌ای که روی پنجره هاست را نیز حتما جارو برقی بکشید تا محیط منزل را پاکسازی کنید.

پیدا کردن اشیا کوچک

اگر شی کوچکی مانند گوشواره، ناخن یا پیچ را روی زمین و پشت یک مبل یا وسیله ای که به سختی جابجا می‌شود، انداخته‌‎‌‌اید، جارو می‌تواند به کمک شما بیاید. یک تکه تور یا جوراب نایلونی قدیمی را روی سر لوله جارو برقی بکشید و با یک تکه کش آن را فیکس کنید. جارو را روشن و کنید و به دنبال شی گمشده بگردید، مکش جارو باعث به دام انداختن آن در توری میشود و شما می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید.

گردگیری

از برس گردگیری جارو برای به دام انداختن گرد و خاک نشسته روی لامپ‌ها، کتاب‌ها، لوستر و آباژورها، پرده‌ها، و حتی برگ گیاهان استفاده کنید تا جلوی اضافه کاری گرفته شود. اگر قبل از تمیزکاری، گردگیری کنید، جلوی انتشار سریع گرد و خاک‌ها و لکه شدن وسایل گرفته می‌شود.

خانه تکانی

تمیز کردن وسایل آشپزخانه

نه، قرار نیست با جارو برقی داخل یخچال را تمیز کنید یا چربی روی اجاق گاز را پاک کنید. اما می‌توانید از آن برای تمیزکاری در آشپزخانه بهره ببرید. قبل از انجام هر کدام از این ترفندها، همیشه ابتدا دستگاه را از برق بکشید:

از جارو برقی برای گردگیری روی کوئل و کندانسور یخچال استفاده کنید. با این کار یخچال بهتر و موثرتر کار می‌کند و دما را خنک‌تر و ثابت نگه می‌دارد.

با استفاده از لوله جارو، فضای بین وسایل و کانتر آشپزخانه را تمیز کنید. با تمیز کردن خرده نان و غذایی که از روی کانتر می‌ریزد، از هجوم حشرات جلوگیری کنید.

تستر را از برق بکشید و خرده نان‎‌های داخل آنها را تمیز کنید تا جلوی آتش سوزی‌های کوچک گرفته شود.

بعد از اینکه اجاق گاز را تمیز کردید، با جارو باقیمانده های غذاهای سوخته را جارو کنید.

آیا با توجه به قیمت جارو رباتیک، ارزش خرید دارد؟

جواب این سوال کاملا نسبی است و نمی توان گفت قطع بعه یقین برای شما خرید جارو رباتیک می تواند انتخاب خوبی باشد و یا خیر؛ اگر شما از دوست داران تکنولوژی هستید و به فکر تسهیل امور مختلف خود و کوتاه کردن روش های سنتی خانه تکانی اید، پیشنهاد می شود تا حتما خرید جارو رباتیک را در لیست امور آتی خود قرار دهید. البته لازم است بدانید که قیمت جاروبرقی های معمولی نیز نسبت به این مدل های هوشمند و رباتیک چندان ارزان نیست.

شیائومی یک کمپانی معتبر در زمینه لوازم هوشمند است؛ این تولید کننده محصولات قیمت مناسبی را تولید می کند که قابلیت‌های مختلفی دارند؛ جارو رباتیک شیائومی برای افرادی که بودجه محددتری را در نظر دارند اما به خرید جاروهای هوشمند علاقه مند هستند، می تواند یک انتخاب بسیار رضایت بخش باشد. جارو برقی رباتیک شیائومی مدل های مختلفی دارد که کاربر می تواند بسته به انتظارات خود مدل های متفاوتی را انتخاب کند.

انواع جاروبرقی رباتیک شیائومی

جارو برقی رباتیک شیائومی مدل +MOP2 Pro: این مدل از پر فروش ترین و محبوب ترین جارو برقی های رباتیک شیتائومی محسوب می شود که نقطه قوت آن را می توان دقت بالای آن در پیروی از نقسشه دانست؛ بدین ترتیب کاربر تنها با افزودن نقشه مورد نظر خود برای خانه تکانی می تواند با خاطری آسوده از این محصول استفاده کند. همچنین مکش پر قدرت جارو رباتیک شیائومی +MOP2 Pro ذرات غبار را به خوبی از محیط پاک می کند که بسیار ویژگی حائز اهمیتی محسوب می شود.

سری جاروهای هوشمند درما

جاروبرقی های هوشمند درما از دیگر محصولات بسیار پرطرفدار کمپانی زیر مجموعه شیائومی هستند که از کیفیت بسیار بالایی بهره مند می باشند. قیمت جارو برقی های هوشمند شیائومی از سری درما بسیار مناسب بوده و امکان خرید را به کاربرانی با بودجه های محدود ارائه می دهد.

برند های دیگری نیز در این زمینه فعال هستند؛ قیمت جاروبرقی رباتیک برندهای مختلف، کاملا متفاوت است و بسته به نیاز کاربر امکانات مختلفی را ارائه می دهند.

سخن پایانی

اگر فرصت کمی برای خانه تکانی و خصوصا جارو برقی کشیدن دارید، می‌توانید روی کمک جارو برقی رباتیک شیائومی حساب باز کنید. این جاروهای هوشمند و کوچک، با استفاده از آخرین فناوری‌های روز، به کمک شما می‌آیند. تا علاوه بر منزلی همیشه تمیز و مرتب، در وقت خود صرفه جویی کنید و بتوانید به سایر کارهای مهم خود بپردازید. نگهداری آسان و کیفیت بالای قطعات این جاروهای کوچک، استفاده از آن‌ها را لذت بخش و بی دردسر کرده است و روز به روز به محبوبیت آن‌ها در سراسر دنیا افزوده می‌شود.

منابع:

global.dreametech    thespruce    learn.allergyandair

الهام اقاملایی

ارشد مترجمی رو که گرفتم، سرم با ترجمه و تدریس زبان گرم بود که خیلی اتفاقی با دنیای تولید محتوا آشنا شدم. دنیایی به وسعت یک اقیانوس ولی با عمق نیم سانت:) آماده ای تا با هم شیرجه بزنیم تو این اقیانوس جذاب! Let's Go

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا