اخبارفناوری

هدفون جدید بی‌سیم OnePlus Bullets Z2 با شارژ سریع و استقامت بالا

بر اساس گزارش‌ها، ظاهراً OnePlus هدفون بی‌سیم Z2 Bullets خود را در اواخر این ماه عرضه خواهد کرد. این هدفون جدید وان پلاس می‌تواند تاج استقامت و شارژ سریع را در اختیار خود بگیرد. درمورد شارژ سریع Z2 گفته‌شده که با تنها 10 دقیقه شارژ، باتری آن تا 20 ساعت می‌تواند کار کند.

شرکت وان پلاس آخرین بار در سال 2020 و زمانی که هدفون OnePlus Bullets Wireless Z را روانه بازار کرد، یک جفت هدفون بند گردنی عرضه کرد. این هدفون باقابلیت‌های بسیار خوبی عرضه شد و به دلیل قیمت ارزان، شارژ سریع و استقامت طولانی بسیار متمایز بود. بعد از مدتی انتظار، یک نشت جدید جزئیات ظاهری را درمورد مدل بعدی هدفون وان پلاس فاش کرده است.

Tipster Ishan Agarwal و MySmartPrice گزارش داده‌اند که هدفون وان پلاس بی‌سیم Z2 Bullets در کنار تلفن هوشمند OnePlus 10 Pro عرضه می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که هدفون جدید وان پلاس در چند زمینه کلیدی، پیشرفت خواهد کرد.

هدفون Bullets Wireless Z2 توانایی ارائه پخش موسیقی را تا 30 ساعت دارد، یعنی این مدل جدید هدفون، به‌اندازه 10 ساعت بیشتر از مدل قبلی توانایی پخش موسیقی را دارد. همچنین گفته می‌شود که این هدفون‌های آینده تنها پس از 10 دقیقه شارژ تا 20 ساعت توانایی پخش خواهند داشت. در قالب مقایسه می‌توان گفت که هدفون Bullets Wireless Z با 10 دقیقه شارژ، توانایی 10 ساعت پخش را دارد. درواقع پشتیبانی از شارژ سریع این هدفون جدید، اجازه 20 ساعت عمر باتری را با 10 دقیقه شارژ می‌دهد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که جدیدترین هدفون گردنبندی OnePlus دارای رتبه IP55 است، یعنی در برابر پاشش آب و گرد‌و‌غبار مقاومت خوبی دارد. درایورهای دینامیکی این هدفون در اندازه 12.4 میلی‌متری طراحی‌شده‌اند. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که هدفون جدید از چه کدهای بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص نیست که آیا این هدفون دارای قابلیت حذف نویز فعال خواهد بود یا خیر. هدفون Bullets Wireless Z2 در رنگ‌های مشکی یا آبی عرضه می‌شوند.

منبع: androidauthority

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا