اخبار

همکاری کمپانی اپل با طراح ایرانی پریا فرزانه

طبق تازه‌ترین اخبار متوجه شده‌ایم که شرکت Beats جزو لوکس‌ترین کمپانی‌های تخصصی در زمینه هدفون که در حال حاضر زیر مجموعه‌ای از برند پرطرفدار اپل می‌باشد، در ماه فوریه مدل Powerbeats Pro NBA را معرفی کرد. این کمپانی این بار با ارائه نسخه جدید برای این مدل به دنیای تکنولوژی بازگشت. همچنین اعلام کرد که در این نسخه از هدفون‌های بی سیم خود، با یکی از طراحان مد ایرانی- انگلیسی، خانم پریا فرزانه همکاری کرده‌است. این بانوی هنرمند در حال حاضر در لندن زندگی می‌کند و دارای سبک منحصر به فردی در طراحی می‌باشد.

نسخه ویژه Powerbeats Pro NBA با نسخه معمولی تفاوت چندانی ندارد. با این حال خانم پریا فرزانه با ادغام دو رنگ زرد و بنفش همراه با طرحی یکسان، جلوه خاصی به این محصول بخشیده‌است. هدفون‌های Powerbeats Pro NBA که تا به امروز قیمتی کمتر از 200 دلار داشته‌اند پس از عرضه این مدل قیمتشان تا 250 دلار نیز افزایش پیدا کرده‌است. این موضوع در حالی است که از نظر طراحی و قابلیت‌ها این نسخه با نسخه قبل یکسان است و تنها فقط قاب شارژ و هدفون‌ها با رنگ‌های زرد و بنفش چاپ شده عرضه می‌شوند.

ازاین‌رو هدفون Powerbeats با دو گوشی و یک کیس شارژ با طرح‌های متقارن و مشابه زرد و بنفش عرضه می‌شوند که این برچسب‌های چاپی همه ایده و اجرای پریا فرزانه می‌باشند. نکته دیگر در خصوص این نسخه هدفون‌ها این است که به تعداد محدود به فروش می‌رسند و  طبق آخرین اخبار می‌توانید از وب سایت رسمی خود پریا فرزانه با قیمت کمتری به خرید این هدفون‌ها بپردازید.

از دیگر قابلیت‌های برجسته Powerbeats Pro NBA می‌توان به 4 سری سیلیکونی اشاره کرد که برای گوش اکثریت کاربران با اندازه‌های متنوع مناسب است. همچنین مجهز به تراشه H1 ساخت کمپانی اپل است که عملکرد عالی و بدون اختلال را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. انرژی مورد نیاز کیس شارژ هدفون نیز از طریق درگاه USB-C تامین می‌شود.

در نهایت لازم است بدانید که این همکاری برای فارسی زبانان به ویژه خانم‌ها بسیار باعث افتخار است و امیدواریم در آینده بیشتر شاهد از این دست موفقیت‌ها باشیم.

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا