راهنمای خریدلوازم جانبینقد و بررسی

راهنمای خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick (همراه با بررسی ویدئویی)

اگر به دنبال خرید هدفون دخترانه هستید، قطعا بهترین انتخاب برای شما خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick خواهد بود. کمپانی هواوی به تازگی یک هدفون بی سیم با طراحی فوق‌العاده جذاب که الهام گرفته از طراحی رژلب‌ است را عرضه کرده که نظر کاربران زیادی به ویژه کاربران خانم را به سوی خود جلب کرده‎‌است. خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick حتی برای آن دسته از کاربران که محدودیت فضا برای جایگذاری هندزفری هم دارند بسیار مناسب است. زیرا از ابعاد خیلی کوچکی برخوردار می‌باشد. این محصول یکی از برترین تولیدات کمپانی معتبر هواوی است که سروصدای زیادی نیز به پا کرده و برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید هدفون دخترانه را دارند، یک انتخاب ایده‌آل است.

آن چیزی که از همان ابتدا سبب افزایش محبوبیت این هدفون بی سیم در بین کاربران شده‌است، بهره‌مندی از طراحی خلاقانه و منحصر به فرد می‌باشد که سبب ترغیب بسیاری از کاربران خانم شده‌است. همین موضوع سبب شده تا کاربرانی که قصد خرید هدفون دخترانه را دارند، بتوانند در لیست خرید خود اولویت اول را به این هدفون اختصاص دهند. همانطور که می‌دانید گجت‌های پوشیدنی ضمن ارائه خدماتی به منظور افزایش راحتی کاربران، در زیباتر دیده شدن استایل شما هم نقش مهمی را ایفا می‌کند. ازاین‌رو شما با خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ضمن بهره‌مندی از قابلیت‌های فراوان، یک اکسسوری لوکس و جذاب را خواهید داشت که نگاه بینندگان زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

کمپانی هواوی با عرضه این محصول توانست بار دیگر از رقبا پیشی گیرد و نظرات مثبت زیادی را متوجه خود سازد. در نهایت اگر شما هم جزء آن دسته از کاربران که به دنبال خرید هندزفری به ویژه هدفون دخترانه هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا خریدی آگاهانه داشته باشید.

کمپانی هواوی؛ برندی جهانی و پرطرفدار

هواوی یک کمپانی مشهور و قدرتمند در زمینه تکنولوژی است که اصلی‌ترین خدمات آن در حوزه شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارائه خدمات می‌باشد. دفتر مرکزی این کمپانی معروف در کشور چین و شهر شنزن واقع شده‌است. با این حال با گذشت زمان به منظور به دست گرفتن بیشتر بازارهای دنیا دفاتر مرکزی خود را در کشورهای آمریکا، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه نیز افتتاح کرده‌است. این شرکت قدرتمند توسط فردی با استعداد با نام رن شنگفی تاسیس شد و به دلیل بهره‌مندی از استراتژی‌های منحصر به فرد و عالی توانست در مدت زمان تنها 10 سال به یکی از بهترین و موفق‌ترین کمپانی‌های روز دنیا تبدیل شود.

اولین خدمات ارائه شده هواوی در خصوص گوشی‌های هوشمند بوده‌است. اما پس از معروف شدن و پیدا کردن مخاطبانی وفادار به تولید لوازم جانبی با کیفیت نیز پرداخت. بدین ترتیب علاوه‌بر ساخت گوشی‌های موبایل با امکانات عالی و قیمت مناسب به ساخت لوازم جانبی از جمله هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند پرداخت و در این زمینه هم توانست مورد استقبال کاربران زیادی قرار گیرد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص هدفون FreeBuds Lipstick از برند هواوی در اختیار شما قرار دهیم. این هدفون به تازگی وارد بازار شده‌است و از همان ابتدا توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده‌است. بنابراین اگر قصد خرید یک هدفون دخترانه را دارید می‌توانید با مطالعه این راهنمای خرید یک انتخاب مناسب با استایل و نیازتان نیز داشته باشید.

جعبه گشایی هدفون هواوی FreeBuds Lipstick؛ لوکس و شیک

هدفون هواوی FreeBuds Lipstick درون یک جعبه مقوایی مشکی ضخیم قرار گرفته که روی آن لوگو برند هواوی به رنگ طلایی طراحی شده‌است. درون جعبه علاوه‌بر هدفون یک کیف، کابل شارژ و کارت گارانتی وجود دارد که در بهبود هزینه‌های کاربران تاثیر به سزایی داشته‌است. علاوه بر این‌ها جعبه این محصول دارای رایحه‌ای خوش‌بو است که سبب شده تا هدفون بسیار لوکس و شیک به نظر برسد.

این رایحه کاملا شبیه به بوی یک گل می‌باشد و بسیار ملایم است. البته با گذشت زمان به طور کامل محو می‌شود. با این حال هنگام بازگشایی هدفون دوباره متوجه این رایحه خوب خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لوازم جانبی ساخت کمپانی پرطرفدار اپل مقاله “راهنمای خرید ایرپاد اپل، بررسی گجت‌های صوتی اپل” را توصیه می‌کنیم.

بررسی طراحی هواوی FreeBuds Lipstick؛ طراحی منحصر به فرد و فوق‌العاده

از مهم‌ترین نکات برجسته این هدفون‌ بهره‌مندی از طراحی منحصر به فرد آن‌ می‌باشد. هواوی هنگام ساخت این هدست از رژلب قرمز نیز الهام گرفته‌است. کیس نگهدارنده در نظر گرفته شده برای این محصول از ابعادی برابر 70 در 27.4 در 27.4 میلی متر برخوردار است و کیس شارژ آن از وزنی برابر 84.5 گرم بهره برده‌است. متریال بکار رفته در این هندزفری از جنس فلز است و به راحتی لکه و اثر انگشت را جذب می‌کند البته این لکه و اثر انگشت به راحتی نیز پاک می‌شود.

درب کیس شارژ مشکی و براق است و به همین دلیل هم اثر انگشت به راحتی روی آن می‌ماند. یک نوار طلایی رنگ به منظور طراحی بهتر روی این کیس قرار گرفته و لوگو برند هواوی روی آن حک شده که به زیباتر دیده شدن هدفون هم بسیار کمک می‌کند. پس از بازگشایی درب هدفون متوجه حضور دو گوشی به رنگ قرمز تیره خواهید شد که درون یک قاب طلایی رنگ واقع شده‌اند که ادغام این رنگ خاص با بدنه مات و براق جلوه خاصی به محصول داده‌است. بین این دو گوشی نیز یک نشانگر LED تعبیه شده‌است.

امکان ندارد در نگاه اول طراحی منحصر به فرد و فوق‌العاده جذاب این محصول نگاه شما را مجذوب خود نکند. ایده و اجرا این مدل بسیار رضایت‌بخش و جذاب است و نشان‌دهنده ذوق و خلاقیت سازندگان این هدفون دخترانه و جذاب است. وزن مناسب، استفاده از متریال درجه یک و ترکیب رنگی عالی شما را با یک محصول لوکس مواجه ساخته که نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌است. ازاین‌رو اگر به یک هدفون دخترانه علاقه دارید، خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر قصد خرید هدفون بی سیم دارید “خرید هدفون در آستانه سال 1401؛ معرفی بهترین هدفون های بی سیم” را از دست ندهید

نکته جالب دیگر در طراحی این هدفون در خصوص درب محصول می‌باشد. به همین ترتیب برای این هدفون یک درب متفاوت از سایر هدفون‌های بی سیم در نظر گرفته شده که به راحتی جدا می‌شود و مانند بقیه لولایی برای آن در نظر گرفته نشده‌است. با این حال به منظور حفاظت بیشتر از هدفون‌ها مجهز به یک آهنربای قوی است که در صورت قرار گیری درب روی گوشی‌ها به طور کامل ثابت می‌شود.

در قسمت پایین هندزفری درگاه شارژ USB Type-C نیز در کنار نشانگر LED و دکمه چند منظوره تعبیه شده‌است. از دیگر قابلیت‌های برجسته آن می‌توان به مقاومت در برابر آب و رطوبت اشاره کرد. بنابراین می‌توانید از هدفون خود در روزهای بارانی و به هنگام انجام فعالیت‌هایی که تعریق کاربران را به همراه دارد، استفاده کنید.

بررسی هدفون از نظر راحتی و سازگاری با استانداردهای ارگونومیک

بررسی طراحی هدفون دخترانه هواوی

گوشی‌های هدفون هواوی FreeBuds Lipstick دقیقا شبیه به FreeBuds 4 از طراحی مطابق با استانداردهای ارگونومیک برخوردار هستند. این گوشی‌ها تقریبا سبک وزن هستند به گونه‌ای که اگر برای طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید هیچ احساس سنگینی نخواهید داشت. این دو گوشی به گونه‌ای در گوش شما ثابت می‌ماند که اگر سر خود را به اطراف بچرخانید و یا مدام در حال تغییر موقعیت خود باشید، به هیچ عنوان نمی‌افتد. گوش سپردن به موسیقی و تماشای فیلم‌های طولانی یا حتی کتاب صوتی با استفاده از هواوی Freebuds Lipstick احساس خوشایندی را برای شما به ارمغان می‌آورد. بدین ترتیب  استفاده از این محصول برای طولانی مدت هیچ گونه احساس ناراحتی و خستگی را به همراه نخواهد داشت. لازم به ذکر است بدانید که بدنه قرمز رنگ و انتهای طلایی رنگ آن یک اکسسوری کامل و جذاب است که به عنوان تکمیل کننده استایل شما به خوبی عمل می‌کند.

با توجه به این توضیحات اگر استفاده مداوم از هندزفری جزو عادت‌های روزمره زندگی شما است، توصیه می‌‌کنیم که به خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick نیز فکر کنید. چرا که این محصول نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اهمیت موسیقی هنگام ورزش می‌توانید مقاله “موسیقی برای ورزش: آری یا نه؟” را مطالعه کنید.

محل قرارگیری کنترلرهای هدفون دخترانه هواوی FreeBuds Lipstick

کنترلرهای موجود در این هدفون دقیقا شبیه به FreeBuds 4 می‌باشند. بدین ترتیب برای پخش/ مکث، پذیرفتن/ پایان دادن به تماس تنها باید دو ضربه سریع روی هر یک از گوشی‌ها بزنید. حسگرهای خودکار همچنان به قوت خود در این مدل حضور دارند. بنابراین وقتی یک گوشی را از گوش خود خارج کنید به صورت خودکار متوقف می‌شود و پس از قرارگیری مجدد در گوش شما دوباره از سر گرفته می‌شود.

اگر برای طولانی مدت گوشی را نگه دارید، می‌توانید قابلیت حذف نویز ANC را روشن یا خاموش کنید و تماس خود را رد دهید. علاوه بر این با کشیدن انگشت خود از بالا به پایین روی گوشی می‌توانید میزان صدای دریافتی را کنترل کنید.  لازم به ذکر است بدانید که طبق تست‌های مختلف متوجه شده‌ایم مدیریت میزان صدا خیلی روان نیست و شاید حتی برخی از کاربران ترجیح دهند این کار را از طریق گوشی هوشمند خود انجام دهند.

پشتیبانی از اپلیکیشن AI Life سبب شده تا برخی از امکانات را برای خودتان شخصی سازی کنید. بدین ترتیب می‌توانید به سادگی تنظیم کنید که با چه تعداد ضربه چه عملیاتی اجرایی شود تا با توجه به سلیقه خود بتوانید راحت‌ترین راه را انتخاب کنید. امکان شخصی‌سازی عملکرد کنترلرها می‌تواند کاربران زیادی را نسبت به خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick ترغیب نماید.

عملکرد و نحوه اتصال هدفون FreeBuds Lipstick؛ اتصالی قدرتمند و سریع با کمترین میزان اختلال

یکی از مسائلی که همواره ذهن کاربران را هنگام خرید هدفون بی سیم به خود مشغول کرده‌است، بهره‌مندی از اتصال پایدار و مقاوم است تا در طول مدت زمانی که در حال استفاده از گوشی‌ها هستند با قطعی و اختلال مواجه نباشند. بدین ترتیب کمپانی هواوی برای این مدل پرطرفدار خود بلوتوث نسخه 5.2 را در نظر گرفته‌است تا کاربرانی که تصمیم به خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick دارند، رضایت کافی از محصول داشته باشند.

هندزفری هواوی FreeBuds Lipstick را می‌توانید از طریق فناوری بلوتوث به دستگاه‌های هوشمند خود متصل کنید. همچنین استفاده از اپلیکیشن انحصاری AI Life از دیگر روش‌های اتصال هدفون می‌باشد. حال در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم…

برای اتصال از طریق بلوتوث تنها کافی است تا بلوتوث دستگاه مورد نظر خود را روشن نموده و به راحتی هدفون را به آن متصل کنید. البته لازم به ذکر است بدانید که اگر تلفن هوشمند شما مبتنی‌بر رابط کاربری EMUI و HarmonyOS 2 باشد این اتصال تنها در چند ثانیه صورت می‌گیرد. با این حال اگر از گوشی‌های سایر برندها استفاده می‌کنید این زمان ممکن است کمی افزایش یابد.

اگر بودجه محدودی را برای خرید هدفون در نظر دارید “بررسی هدفون های QCY: هدفون هایی باکیفیت و اقتصادی” را از دست ندهید

برای نصب اپلیکیشن AI Life باید از طریق سایت رسمی اقدام کنید؛ البته کد QR در دفترچه راهنما همراه هدفون نیز قرار دارد. بعد از آن باید فایل با فرمت apk را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. طبق آزمایشات و تجربیات کاربران از این نوع اتصال می‌توان گفت که خیلی موفقیت آمیز نبوده‌است و با وجود نمایش کامل هدفون‌ها، اتصال دو گوشی به هم، میزان شارژ باقی‌مانده استفاده از آن غیر ممکن است حتی اگر موقعیت خود را تغییر دهید باز هم نمی‌توانید از قابلیت‌های هدفون بهره‌مند شوید.

البته این موضوع در خصوص گوشی هوشمند از سایر برندها بیشتر صدق می‌کند. ما این احتمال را می‌دهیم که اگر از گوشی‌های هواوی هنگام آزمایش استفاده نماییم شاید با این مشکلات مواجه نباشیم. با این حال امیدواریم که این اپلیکیشن با ارائه نسخه بروزرسانی شده بهبود یابد تا کاربران به راحتی بتوانند از این قابلیت‌ها استفاده کنند.

بررسی کیفیت اتصال، دلیلی برای خرید هدفون هواوی مدل FreeBuds Lipstick

از آن‌جایی که اطمینان از کیفیت اتصال هدفون از نکات مهم هنگام خرید هدفون بی سیم محسوب می‌شود، اگر قصد خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick را دارید باید بدانید که کیفیت اتصال و تاخیر رضایت‌بخش است. طبق آزمایشات انجام شده متوجه شده‌ایم که سیگنال‌ها زمانی قطع می‌شوند که دستگاه ما از لپ‌تاپ به گوشی هوشمند تغییر پیدا کند.

برای اطلاع از کاربرد انواع لوازم جانبی پوشیدنی در زمینه موسیقی می‌توانید به مقاله “تفاوت هدست، هدفون، هندزفری” مراجعه کنید.

بررسی کیفیت صدا و کنترل نویز در هدفون هواوی مدل FreeBuds Lipstick؛ صدایی ارتقا یافته

عکس هدفون هواوی Freebuds Lipstick

از آن‌جایی که FreeBuds Lipstick و FreeBuds 4 در خصوص برخی قابلیت‌ها بسیار شبیه به هم هستند در خصوص صدا هم از این قاعده مستثنی نخواهند بود. با این حال متوجه شده‌ایم که صدای دریافتی از هدفون FreeBuds Lipstick بسیار بهتر و قدرتمندتر می‌باشد. از دیگر آیتم‌های مورد توجه کاربران هنگام خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick پشتیبانی از کیفیت صدای عالی آن است که رضایت بسیاری را نیز به دنبال داشته است. این گوشی‌ها از همان ابتدا درست بعد از اتصال، صدایی عالی با وضوح باورنکردنی را به گوش کاربر می‌رسانند.

در خصوص هدفون FreeBuds 4 می‌توان گفت که بعد از بررسی تنظیمات صدایی خوب و با کیفیت را به گوش کاربر می‌رساند اما باز هم فوق العاده نبوده‌است. این اتفاق درحالی است که هدفون FreeBuds Lipstick از همان ابتدا صدایی گوش‌نواز و دلپذیر را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هدفون دخترانه با استفاده از کیفیت صدای فوق‌العاده خود به شما اجازه می‌دهد تا حتی متوجه صدای منحصر به فرد هر ساز شوید.

برای هر گوشی یک درایور 14.3 میلی متری در نظر گرفته شده که سبب افزایش وضوح و کیفیت صدای این هندزفری شده‌است. علاوه بر این برای ارتعاش بیشتر دارای باس‌های عمیقی است که گوش سپردن به موسیقی را دو چندان می‌کند. این هدفون با پاسخ فرکانسی 4000 هرتز هرگونه صدای بم و زیر را نیز ارائه می‌دهد. از این رو هنگام انجام بازی‌ها و تماشای فیلم‌های اکشن شاهد عملکردی عالی می‌باشیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در خصوص کیفیت صدای این هدفون می‌توان به فناوری تطبیق صدا با گوش اشاره کرد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از گوش سپردن به موسیقی حتما، نوع شنیدن آن را مشخص کنید تا لحظات لذت بخش‌تری را تجربه کنید.

کیفیت صدای این هندزفری به ما ثابت می‌کند که علت افزایش قیمت این محصول علاو‌بر بهره‌مندی از طراحی و متریال عالی به علت پشتیبانی از صدای فوق‌العاده نیز می‌باشد.

بررسی قابلیت حذف نویز در هدفون هواوی FreeBuds Lipstick

حساسیت این هدفون نسبت به سایر هدفون‌های بی سیم به مراتب بهتر عمل کرده‌است. جدا از اینکه نحوه قرار گیری گوشی‌ها در گوش مانع نفوذ صداهای اطراف می‌شود هر گوشی مجهز به فناوری حذف نویز ANC می‌باشد. بنابراین می‌توانید در مکان‌های شلوغ به خوبی از آن استفاده کنید و مکالمه‌ای با کیفیت نیز داشته باشید.

اگر قصد خرید هدفون دارید، مقاله “راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم” را مطالعه کنید.

با این حال در خصوص حذف صداهای مزاحم عملکرد هدفون هواوی FreeBuds 4 نیز بهتر بوده‌است. برای این مدل یک میکروفون قدرتمند در نظر گرفته شده که صدایی با کیفیت عالی و وضوح خوب را به گوش کاربر می‌رساند تا به راحتی بتوانید در هر مکانی به تماس‌های خود پاسخ دهید و از مکالماتی باکیفیت نهایت لذت را ببرید. بدیهی است که مانند بیشتر هدفون‌های بی سیم برقراری مکالمه در مکان‌های آرام و به دور از آلودگی صوتی بسیار رضایت‌بخش‌تر خواهد بود.

به طور کلی هنگام برقراری مکالمه عملکردی عالی دارد. با این حال شنیدن صداهای اطراف برای شنونده جزء عوارض فناوری ANC است که تا حدودی طبیعی می‌باشد. اما به گفته این کمپانی می‌توانید از این هدفون برای ضبط صدا نیز استفاده کنید. استفاده از این قابلیت از طریق اپ AI Life و تنها برای گوشی‌های Mate 40 و P40 محیا می‌باشد. همچنین با برنامه‌های تخصصی در زمینه ضبط صدا، ضبط ویدیو کوتاه و پخش زنده نیز سازگاری کامل دارد.

این قابلیت برای کسانی که در شبکه‌های اجتماعی وبلاگ می‌نویسند و صاحب گوشی‌های پرچمدار هواوی هستند، بسیار کاربردی است.

باتری هدفون هواوی مدل FreeBuds Lipstick؛ رضایت‌بخش با طول عمر متوسط

به جرات می‌توان گفت که هنگام خرید هدفون بی سیم باتری مهم‌ترین آیتم از دید کاربران است. زیرا اگر هندزفری‌های وایرلس از باتری ضعیف برخوردار باشند، عملا برای استفاده از آن‌ها مدام در چالش خواهیم بود. در خصوص باتری در نظر گرفته شده برای این مدل جذاب از کمپانی هواوی نیز می‌توان گفت که در این رنج قیمت نتوانسته انتظارات کاربران را به خوبی برآورده سازد.

ازاین‌رو برای هر گوشی این هدفون یک باتری با ظرفیت 30 میلی آمپر در نظر گرفته شده که با یک بار دریافت شارژ می‌تواند تا 4 ساعت در صورت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز یعنی ANC و در صورت روشن بودن این فناوری تا 2.5 ساعت دوام آورد. این میزان واقعا عدم رضایت کاربران را به دنبال داشته به گونه‌ای که سبب شده تا باتری این هدفون از نقاط ضعف آن محسوب شود.

کیس نگهدارنده این هدفون دخترانه نیز مجهز به یک باتری با ظرفیت 410 میلی آمپر است. این ظرفیت بالا میزان استفاده از هدفون را در حالت روشن بودن ANC تا 14 ساعت و در صورت غیر فعال بودن فناوری حذف نویز تا 22 ساعت نیز افزایش می‌دهد. این موضوع برای کاربران کمی دلگرم کننده‌است اما باز هم با توجه به رنج قیمت محصول، توقع بیشتری داشته‌ایم.

خرید هدفون بی سیم هواوی

علاوه‌بر نقش تاثیرگذار فناوری ANC در مصرف باتری، میزان صدا هم از دیگر عوامل موثر در این کاهش طول عمر باتری می‌باشد. بدین ترتیب اگر با صدای بلند در حدود 90 تا 100 درصد به موسیقی خود گوش فرا دهید حتی در صورت خاموش بودن حذف نویز، 35 درصد از شارژ باتری نسبت به زمانی که موسیقی را با صدای کم گوشی می‌دهید، کاسته می‌شود. این میزان بدین معناست که هدفون‌ها در این شرایط با هر بار شارژ کمتر از سه ساعت شما را همراهی خواهند کرد. با این حال اگر میزان صدا روی متوسط تنظیم شود، به راحتی می‌توانید روی 4 ساعت دوام نیز حساب باز کنید.

کیس شارژ می‌تواند انرژی موردنیاز گوشی‌ها را در مدت زمان 1 ساعت مجدد بازیابی کند و همین اندازه زمان نیز برای دریافت انرژی مورد نیاز خود کیس به طور کامل از طریق درگاه USB Type-C نیز کافی خواهد بود.

جمع بندی کلی هدفون هواوی مدل FreeBuds Lipstick؛ محصولی گران و در عین حال با کیفیت

پس از کسب اطلاعات بیشتر درباره هدفون جذاب FreeBuds Lipstick از برند پرطرفدار هواوی متوجه شده‌ایم که این محصول تنها از یک طراحی فوق‌العاده و جذاب بهره نبرده، بلکه بهره‌مندی از متریال با کیفیت، وضوح صدای عالی، پشتیبانی از فناوری حذف نویز ANC، اتصال مطمئن، کنترلرهای لمسی راحت و میکروفون‌های قدرتمند برای مکالمه نیز سبب ترغیب کاربران به خرید هواوی FreeBuds Lipstick شده‌است.

اگر خاطر داشته باشید، باشد هدفون FreeBuds 4 از برند هواوی پس از ورود به بازار توانست رقابت خوبی با ایرپادزهای کمپانی اپل داشته باشد. بدین ترتیب از آن‌جایی که شباهت‌های بسیاری بین این مدل با FreeBuds Lipstick می‌باشد می‌توان انتظار داشت که بازار را به دست بگیرد و با سایر برندها رقابت کند.

ممکن است در ابتدا قیمت هدفون هواوی FreeBuds Lipstick کمی زیاد به نظر برسد اما با توجه به طراحی و ظاهر شیک و فوق‌العاده و پشتیبانی از امکانات فراوان، این رنج قیمت کاملا طبیعی است. در ادامه به صورت خلاصه نکات مثبت و منفی این محصول را آورده‌ایم.

نکات مثبت نکات منفی
طراحی منحصر به فرد طول عمر متوسط باتری
بکارگیری متریال باکیفیت وجود اندکی تاخیر و اختلال هنگام اتصال با گوشی‌های سایر برندها
بهره‌مندی از وضوح صدای خوب
پشتیبانی از ANC
اتصالی پایدار و قدرتمند

 

منابع: root-nation

gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا