اخبارفناوری

انتشار اخباری در خصوص ضد آب بودن مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید متوجه عرضه سری جدید مچ‌بندهای شیائومی شده‌اید. این سری تا حدودی نسبت به مدل قبل ارتقا داشته است که همین موضوع سبب شده تا کاربران به خرید آن ترغیب شوند. اما در این مطلب از مبیت قصد داریم به یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اکسسور‌ی‌های پوشیدنی یعنی مقاومت در برابر آب بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

همانطور که می‌دانید مقاومت در برابر آب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مچ‌بندهای هوشمند است. چرا که آیتم‌های متنوع‌تری در خصوص تناسب اندام در اختیار شما قرار می‌دهد و به سادگی می‌توانید در زیر باران، برای فعالیت‌های شدید ورزشی و هنگام ورزش‌های آبی از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. شیائومی Mi Band 7 با ظاهری بزرگتر و مجموعه‌ای از حالت‌های ردیابی ورزشی عرضه شده که توجه کاربران را به خوبی به سوی خود جلب کرده‌است. حال یک سوال مهم برایمان پیش آمده که آیا شیائومی Mi Band 7 ضد آب است؟ برای اطلاع از پاسخ این سوال تا پایان مقاله همراه ما باشید..

با مطالعه مقاله “افشای جزئیاتی در خصوص زمان عرضه شیائومی Mi Band 7” از جزئیات این دستگاه مطلع شوید.

در مرحله اول بسیار اهمیت دارد که بدانیم فرق بین ضد آب بودن و مقاومت در برابر آب چیست؟ یک اکسسوری ضد آب مانع نفوذ ذرات آب به درون خود می‌شود و به عبارتی می‌توان گفت که کاملا غیر قابل نفوذ است. این موضوع در حالی است که دستگاه مقاوم در برابر آب، فقط در شرایط یا تحت فشارهای خاصی در برابر آب محافظت می‌شوند.

به همین ترتیب شیائومی خاطر نشان می‌کند که Mi Band 7 در برابر آب تا فشار 5 اتمسفر مقاوم است. به عبارتی به دستگاه این امکان را می‌دهد تا در عمق 50 متری نیز دچار آسیب نشود. بنابراین شاید امکان شیرجه زدن را با این مچ بند نداشته باشید اما به سادگی و بدون استرس می‌توانید در استخر شنا کنید یا زیر دوش بروید. این میزان مقاومت بدنه آنقدر زیاد هست که ما حتی می‌توانیم Mi Band 7 را یک دستگاه ضد آب بدانیم…

مقاله “تاریخ عرضه Mi Band7 به بازار مشخص شد.” را مطالعه کنید تا از به روزرسانی‌های جدید این مچ بند آگاه شوید.

بدین ترتیب این مچ بند جدید تا عمق 50 متر کاملا خشک می‌ماند و مانع از نفوذ ذرات آب می‌شود. Huawei Band 7 و Fitbit Inspire 2 از دیگر رقبای این مچ بند هستند که از قابلیت ضد آب بودن بهره برده‌اند. خوشبختانه کمپانی شیائومی با تفکر هوشمندانه‌ای برای دو مدل قبلی خود یعنی Mi Band6 و Mi Band5 نیز این مقاوت را در نظر گرفته است.

منابع: androidauthority

 

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا