راهنمای خریدلوازم جانبیمقایسهنقد و بررسی

راهنمای خرید هدفون بی سیم وان مور: معرفی بهترین هدفون بی سیم

امروزه به لطف پیشرفت گسترده‌ی تکنولوژی و عرضه‌ی گجت‌های پرکاربرد، انجام امور مختلف راحت‌تر شده است. یکی از وسایلی که در طول روز افراد زیادی آن را به همراه دارند، هدفون می‌باشد. با روی کار آمدن مدل‌های وایرلس تقاضا برای خرید هدفون بی سیم به طرز چشمگیری افزایش یافت. خرید هدفون بی سیم می‌تواند برای تمامی افراد، از ورزشکاران حرفه‌ای و افراد پرمشغله گرفته تا کاربران عادی بسیار کارآمد باشد. وان مور یکی از شرکت‌هایی است که سال‌ها در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی هدفون‌ها مختلف فعالیت دارد. این برند توانسته با ارائه مدل‌های بسیار باکیفیت در قیمت‌های مناسب کاربران زیادی را به خرید هدفون بی سیم وان مور ترغیب کند. خرید هدفون بی سیم وان مور کمک می‌کند تا شما بتوانید از تک تک اوقات خود لذت ببرید. محصولات این برند به دلیل بهره‌مندی از قابلیت‌های فراوان خود نیاز کاربران را کاملا برطرف می‌سازند. با خرید هدفون بی سیم وان مور، راحتی را به خود هدیه خواهید داد. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم ارزان دارید، با ما تا انتها همراه باشید.

راهنمای خرید هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro‌

یکی از محصولات پرفروش کمپانی وان مور هندزفری وایرلس PistonBuds Pro می‌باشد. این مدل در کنار ظاهر فوق‌العاده زیبای خود امکانات جذابی را نیز برای خریداران به ارمغان می‌‌آورد. بررسی خود را از طراحی و اجراء مختلف این هدفون شروع می‌کنیم.

بررسی طراحی هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro‌؛ ظاهری زیبا و جذاب

راهنمای خرید هدفون بی سیم وان مور PistonBuds Pro

همانطور که می‌دانید به همراه تمامی هندزفری های بی سیم یک کیس شارژ نیز ارائه می‌شود. زیرا احتمال گم شدن و آسیب دیدن گوشی‌هایی با ابعاد کوچک بسیار بالا است. به همین جهت با قرار دادن آن‌ها در این کیس می‌توانید تا حد زیادی از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید. از سوی دیگر برخلاف هدفون های قدیمی، هدفون بی سیم انرژی خود را مستقیما از پخش‌کننده صدا تامین می‌کنند، این گجت‌ها برای فعالیت به باتری نیاز دارند. این امر کاربران را هنگام استفاده در طول روز با محدودیت‌هایی مواجه می‌کند. اما برای رفع این مشکل، کمپانی سازنده در داخل محفظه‌ یک باتری قدرتمند دیگر نیز به صورت جداگانه قرار می‌دهد. این باتری ظرفیت بیشتری نسبت به باتری گوشی‌ها دارد و معمولا می‌تواند چندین مرتبه آن‌ها را شارژ کند. 

هدفون بی سیم وان مور مدل پیستون بادز پرو نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و در کنار آن یک کیس زیبا وجود دارد. این محفظه از طراحی زیبایی بهره می‌برد و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. قسمت پایین و بالا یعنی درب آن کاملا تخت و صاف است. اما این موضوع در مورد طرفین صادق نیست. سمت چپ و راست کیس کاملا گرد طراحی شده که جلوه زیبایی به آن بخشیده است. ترکیب این انحنا با تخت بودن سایر نقاط بدنه یکی از دلایل اصلی جذابیت پیستون بادز پرو می‌باشد و کاربران بسیاری را نسبت به خرید هدفون بی سیم وان مور ترغیب می‌کند. درب براق و نام وان مور که با رنگی متفاوت روی آن نوشته شده است نیز در این امر بسیار موثر می‌باشد. در قسمت پشتی کیس یک عدد پورت USB Type-C به چشم می‌خورد. شما می‌توانید از طریق آن با سرعت مناسبی انرژی از دست رفته‌ی باتری‌ها را باز گردانید.

اگر گیمر هستید مطلب “راهنمای خرید هدفون گیمینگ؛ گیمرها، این هدفون های بی سیم را بخرند” را بخوانید.

کاربرد دکمه پشت کیس هدفون بی سیم پیستون بادز پرو

در کنار این پورت یک عدد دکمه فیزیکی دایره‌ای شکل تعیبه شده است. این دکمه در صورت بروز مشکل هنگام جفت شدن گوشی و هندزفری، به کمک کاربران خواهد آمد. از آنجایی که مصرف‌کنندگان اکثر اوقات هدفون بی سیم خود را در جیب یا کیف خود حمل می‌کنند بایستی که این گجت از سایز و وزن مطلوبی برخوردار باشد. در غیر اینصورت قطع به یقین شما را به دردسر خواهد انداخت. با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro به هیچ عنوان با این مشکل مواجه نخواهید شد. به لطف وزن 30 گرمی و ابعاد 58×37.7×23 میلی‌متری می‌توانید به راحتی و بدون مزاحمت آن را در هر مکان و زمانی به همراه داشته باشید، این ویژگی سبب تمایل بسیاری از کاربران به خرید هدفون بی سیم وان مور شده است. 

گوشی‌های این هدفون نیز ظاهر جالبی دارند. طراحی اصولی سبب شده است تا استفاده از آن‌ها بسیار راحت و لذت‌بخش باشد. هرکدام از ایرفون‌ها دارای ابعاد 21.4×18×17 میلی‌متری و وزنی معادل 4.5 گرم هستند که ناچیز است. به طوری که پس از گذشت مدتی استفاده،‌ سنگینی آن‌ها را در گوش‌های خود احساس نخواهید کرد. این موضوع ممکن است چنین ذهنیتی را برای شما ایجاد کند که هنگام انجام فعالیت‌های مختلف، به طور ناخواسته هندزفری از گوش جدا و گم شود. اما پدهای سیلیکونی بسیار نرم و انعطاف‌پذیر ایرفون‌ها به خوبی در داخل گوش شما جای می‌گیرند و ثابت می‌مانند. بنابراین علاوه بر ایجاد احساس راحتی برای کاربران،‌ خیال آن‌ها را از بابت گم شدن هدفون آسوده نگه می‌دارند. اگر قصد خرید هدفون بی سیم وان مور مدل پیستون بادز پرو را دارید همین حالا و تنها با چند کلیک ساده خرید خود را از مبیت نهایی کنید. 

خرید هدفون بی سیم ارزان پیستون بادز پرو، انتخابی مناسب برای تمامی کاربران

خرید هدفون بی سیم ارزان

به همراه این مدل سه عدد پد سیلیکونی با سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌شود. افرادی که قصد خرید هدفون بی سیم وان مور پیستون بادز پرو را دارند، می‌توانند بر اساس اندازه گوش خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند تا دچار مشکل نشوند. در ایرفون‌های هدفون هیچ‌گونه دکمه فیزیکی مشاهده نمی‌شود. پنل پشتی هر یک از آن‌ها به عنوان یک صفحه لمسی خازنی عمل می‌کند. شما می‌توانید تنها با یک لمس ساده قسمت‌های مختلف هدفون خود را کنترل نمایید. در این مدل سنسور شناسایی گوش نیز تعبیه شده است. این حسگر زمانی که هندزفری را از گوش خود خارج می‌کنید، محتوای در حال پخش را بصورت خودکار متوقف می‌کند. بنابراین سبب می‌شود تا عمر باتری به طور کاملا محسوسی افزایش یابد. همچنین در راحتی بیشتر کاربران تاثیر بسزایی دارد. 

لازم به ذکر است که هدفون پیستون بادز پرو از گواهی IPX5‌ بهره می‌برد. این استاندارد نشان می‌دهد که محصول مذکور در برابر پاشش آب از هر جهتی کاملا مقاوم است. در نتیجه باران و تعریق شما هیچ آسیبی به آن نخواهد رساند. به همین علت می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب برای ورزشکاران یا افرادی باشد که در شهرهای بارانی زندگی می‌کنند. اما دقت داشته باشید که قادر به استفاده از آن در زیر دوش حمام یا استخر نخواهید بود. همچنین قبل از اینکه ایرفون‌ها را در داخل کیس قرار دهید از خشک بودن آن‌ها مطمئن شوید.

برای آشنایی با تفاوت میان انواع گجت‌های صوتی “تفاوت هدست، هدفون، هندزفری” را از دست ندهید.

بررسی عملکرد هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro، فوق‌العاده

هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro مجهز به بلوتوث نسخه‌ی 5.2 می‌باشد. بنابراین قادر است به راحتی به گوشی، لپ‌تاپ و یا تبلت شما متصل شود و تا شعاع 10 متری پایدار بماند. پیوند ایجاد شده توسط این محصول بسیار پایدار و خالی از هرگونه تاخیر و قطعی است. این مدل از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند اما کدک aptX شامل آن‌ها نمی‌شود. گفتنی است که این هدفون با تمامی گوشی‌هایی که دارای سیستم عامل اندروید و IOS هستند کاملا سازگار است.

کیفیت صدایی که رضایت خریداران را در پی خواهد داشت

با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro به موسیقی‌های خود با کیفیت بالایی گوش فرا دهید و اوقات بی‌نظیری را برای خود به ارمغان آورید. برخورداری از درایورهای 10 میلی‌متری و پشتیبانی از الگوریتم کاهش نویز موجب بهبود عملکرد این گجت شده است. شما می‌توانید حالت Ambient را فعال نمایید تا هنگام پیاده‌روی و دوچرخه سواری از صدای باد در امان باشید. همچنین حالت Transparency کمک می‌کند تا در حین پخش محتوا، صدای محیط اطراف را نیز بشنوید. 

خرید هدفون بی سیم  ارزان با قابلیت نویز کنسلینگ

قابلیت نویز کنسلینگ در این مدل عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند به راحتی سر و صدای موجود در یک رستوران با صدای ظروف و گفتگوهای پرهیاهو را هنگام مکالمه کاهش دهد. وجود 4 عدد میکروفون در این هدفون به مکالمه‌ بهتر شما کمک بسیاری می‌کند. بنابراین از تکرار جملات خود برای شخص مقابل به جهت شلوغی فضا در امان خواهید ماند. هدفون بی سیم وان مور مدل پیستون بادز پرو رضایت برخی از گیمرها را نیز جلب می‌کند. شما می‌توانید با فعال کردن حالت گیمینگ میزان تاخیر صدا را به حداقل برسانید. این موضوع هنگام انجام بازی‌های آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر جزء علاقه‌مندان به هدفون‌های بی‌سیم هستید “معرفی پرطرفدارترین هدفون های بی سیم” را از دست ندهید

بررسی باتری، دلیلی برای خرید هدفون بی سیم وان مور PistonBuds Pro

هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro‌ از باتری‌های بسیار خوبی بهره می‌برد. شما با هر بار شارژ کردن گوشی‌های می‌توانید حدود 7.5 ساعت به طور مداوم از آن‌ها استفاده کنید. البته که این مقدار همراه با خاموش بودن قابلیت ANC می‌باشد. با فعال کردن نویز کنسلینگ این زمان تا حدودی کاهش خواهد یافت. کیس این محصول مجهز به یک باتری قدرتمند 410 میلی‌آمپری است. خریداران با بکار گرفتن این باتری قادر خواهند بود تا بیش از 22.5 ساعت از امکانات بی‌نظیر هدفون خود بهره‌مند شوند.

راهنمای خرید هدفون بی‌ سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds

هندزفری بلوتوثی وان مور

هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds از دیگر محصولات جذاب این کمپانی مشهور می‌باشد که با ظاهر عجیب اما زیبای خود نظر هر شخصی را متوجه خود می‌سازد. یکی از دلایلی که موجب شد تا این محصول طرفداران زیادی پیدا کند، طراحی خاص آن می‌باشد. از هر جهتی که به کیس این مدل بنگرید مقداری انحنا را در آن مشاهده خواهید کرد. در واقع شکل مشخصی ندارد و در نگاه اول تقریبا مانند یک کپسول بزرگ به نظر می‌رسد. اما برای راحت‌تر قرار گرفتن محفظه روی سطوح مختلف، کمپانی سازنده قسمت زیرین آن را به صورت صاف طراحی کرده است. این کار از غلطیدن و افتادن هندزفری شما ممانعت به عمل می‌آورد. 

بدنه کیس تماما براق می‌باشد که جلوه خاصی و خارق‌العاده‌ای دارد. نام برند وان مور نیز مانند سایر محصولات روی درب آن حک شده است. اما این براق بودن در کنار زیبایی خیره‌کننده، معایبی را به همراه دارد. به عنوان مثال می‌توان گفت که اثر انگشت و سایر لکه‌ها را به راحتی جذب می‌کند. بنابراین پس از گذشت مدتی ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهد. در نتیجه اگر به زیبایی وسایل خود اهمیت می‌دهید بایستی که این هندزفری را هر چند وقت یک بار تمیز کنید. در قسمت پشتی محفظه درگاه شارژ آن قرار داده شده است. این پورت از نوع USB Type-C می‌باشد که برای هدفونی در این رنج قیمت بسیار خوب می‌باشد. اگر قصد خرید هدفون بی‌سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds را دارید همین حالا می‌توانید این هدفون بی سیم ارزان را از مبیت خریداری کنید.

بررسی طراحی هدفون بی سیم وان مور، محفظه‌ای که با سایز مناسب خود شما را متعجب می‌کند

زمانی که هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds را خریداری می‌کنید با یک جعبه مکعبی شکل نسبتا بزرگ مواجه می‌شوید. با دیدن این جعبه ممکن است فکر کنید که با یک هندزفری بزرگ و دست و پاگیر روبه‌رو خواهید شد. اما با باز کردن درب آن نظرتان کاملا تغییر می‌کند. ابعاد کیس این هدفون برابر با 2.5×3×6.8 سانتی‌متر است که بسیار باریک و جمع و جور می‌باشد. البته از نظر طولی کمی بزرگ به نظر می‌رسد. اما با این حال در دست گرفتن آن احساس خوشایندی را به کاربران القا می‌کند و به راحتی در جیب و یا کیف شما قرار می‌گیرد. این کیف شارژ وزن 28.9 گرم را به خود اختصاص داده است. بنابراین هیچ مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند. 

درست مانند محفظه، ایرفون‌ها نیز کشیده و باریک هستند. این طراحی خاص مورد پسند اشخاص زیاد با سلیقه‌های مختلف قرار گرفته است و افراد بسیاری را نسبت به خرید هدفون بی سیم ارزان وان مور ترغیب کرده است. پایین هر یک از گوشی‌های یک عدد چراغ LED وجود دارد. زمانی که درب کیس را باز می‌کنید این چراغ به دو رنگ قرمز و آبی مشاهده می‌شود که نشان‌دهنده وضعیت شارژ هندزفری می‌باشد. علاوه بر این یک LED دیگر نیز در قسمت جلویی کیس تعبیه شده است که کاربردی مشابه دارد. گوشی‌ها نیز درست مانند کیس براق و زیبا می‌باشند. اما مشکل جذب اثر انگشت همواره در آن‌ها دیده می‌شود. شایان ذکر است که این مشکل در رنگ مشکی هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds بیشتر به چشم می‌خورد. 

اگر قصد خرید هدفون بی سیم دارید “راهنمای خرید هدفون بی سیم: مزایا و معایب” را بخوانید.

طراحی متناسب با ارگونومی گوش

این هدفون به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا بدون خستگی ساعت‌ها از هدفون خود استفاده کنند. به همین دلیل اگر جزء علاقه‌مندان به موسیقی، انجام بازی‌های مختلف و تماشای فیلم هستید این مدل رضایت شما را در پی خواهد داشت. کمپانی وان مور برای این مدل نیز از پدهای سیلیکونی استفاده کرده است. برای مهر و موم شدن ایرفون‌ها در گوش و جدا نشدن ناخواسته‌ی آن‌ها، برجستگی‌هایی روی این پدها مشاهده می‌شود. اما این برآمدگی‌ها ممکن است برای برخی از افراد پس از گذشت ساعت‌ها استفاده مقداری آزاردهنده باشد. با این حال از گم شدن هندزفری شما جلوگیری می‌کنند که بسیار تا بسیار ویژگی حائز اهمیتی است. 

هر یک از گوشی‌های هدفون Stylish ComfoBuds دارای وزنی معادل 3.8 گرم و ابعاد 1.8×1.8×3.9 سانتی‌متر هستند، سبکی وزن و ابعاد مناسب دلیلی برای خرید هدفون بی سیم وان مور محسوب می‌شود. این مقادیر برای یک هندزفری بی سیم بسیار خوب و قابل‌قبول می‌باشند. این گجت نیز از گواهی IPX5 برخوردار است و در برابر پاشش قطرات آب مقاومت بالایی دارد.

بررسی عملکرد، دلیل برای خرید هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds

با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds از اتصال پایدار آن لذت خواهید برد. این محصول از فناوری بلوتوث نسخه‌ی 5.0 پشتیبانی می‌کند. برای برقرار ارتباط میان هندزفری و گوشی خود تنها کافی است تا درب کیس شارژ را باز نمایید. با انجام این کار نام هدفون را در قسمت تنظیمات و بلوتوث گوشی مشاهده خواهید کرد. سپس تنها کافی است که روی نام آن کلیک کنید تا هندزفری ارتباط خود را به صورت خودکار برقرار کند. بعد از اولین اتصال موفق دیگر نیازی به انجام این مراحل نمی‌باشد. فقط درب محفظه را باز کنید تا گوشی‌ها بلافاصله جفت شوند و تا برد 10 متری این پیوند را حفظ کنند. 

هر یک از گوشی‌ها مجهز به سنسور مادون قرمز هستند. زمانی که هندزفری را در گوش خود قرار می‌دهید و یا از آن خارج می‌کنید این سنسور موسیقی شما را به صورت اتوماتیک اجرا یا متوقف می‌کند. بنابراین زمانی که از هدفون خود استفاده نمی‌کنید نیازی نیست که به صورت دستی این کار را انجام دهید.

کیفیت صدا؛ چالشی بزرگ

ارائه هدفون‌های بی سیم با کیفیت صدایی مناسب برای کمپانی‌های سازنده به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. زیرا در این زمینه‌ مشکلات و محدودیت‌های بسیار زیادی بر سر راه آن‌ها وجود دارد. اما شرکت وان مور از معدود برندهایی می‌باشد که توانسته است به خوبی از عهده این چالش برآید. به همین علت با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfortBuds می‌توانید موسیقی خود را با وضوحی عالی بشنوید. این محصول می‌تواند ریزترین جزئیات را برای شما پخش کند. از صدای نفس خواننده قبل از خواندن یک نت تا خراش ضعیف یک اسلاید فلزی روی گیتار آکوستیک را به راحتی خواهید شنید. از نظر میزان باس نیز عملکرد خوب و رضایت‌بخشی دارد. 

یکی از ویژگی‌های این هندزفری برخورداری از حذف نویز محیطی یا ENC می‌باشد. این قابلیت صدای جمعیت و محیط اطراف را هنگام مکالمه تلفنی تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد. برای انجام این کار، هدفون وان مور مدل Stylish ComfoBuds از چهار میکروفون برای کاهش فعال نویز با تولید سیگنال مخالف استفاده می‌‌کند. بنابراین خریداران می‌توانند مکالمه‌ای لذت‌بخش را با مخاطبان خود داشته باشند.

برای آشنایی کامل با فناوری حذف نویز “نویز کنسلینگ ANC چیست؟” را بخوانید.

بررسی باتری، ویژگی‌ای ترغیب کننده برای خرید هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds

هدفون بی سیم وان مور مدل Stylish ComfoBuds از باتری‌های خوبی بهره می‌برد. باتری تعبیه شده در هر یک از گوشی‌ها در صورت شارژ کامل می‌تواند تا مدت 4 ساعت به راحتی انرژی آن‌ها را تامین کند. اگر باتری قدرتمند موجود در کیس را نیز به آن بی‌افزایید این مقدار به 18 ساعت می‌رسد که رضایت‌بخش است. 

راهنمای خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds Pro

راهنمای خرید هدفون بی سیم

کامفو بادز پرو یکی از محصولاتی است که به عنوان یک هدفون بی سیم می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد. این مدل از نظر ظاهری، عملکرد، کیفیت صدا و باتری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شما می‌توانید با مقداری پرداخت هزینه‌ی بیشتر نسبت به مدل قبل، امکانات فوق‌العاده‌ی این هدفون را از آن خود کنید. این گجت طراحی بسیار مشابهی با برادر خود یعنی Stylish ComfoBuds دارد. در اکثر بخش‌های کیس آن همواره انحناهای زیادی مشاهده می‌شود. به طور کلی ظاهر کپسول مانند محفظه در این مدل نیز حفظ شده است. می‌توان گفت که تنها تفاوت آن، مات بودن بدنه می‌باشد. 

ممکن است از نظر شما براق بودن محفظه ظاهر جذاب‌تری داشته باشد. اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که رنگ مات هنگام استفاده از باقی ماندن اثر انگشت و سایر لکه‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین این محصول حتی پس از گذشت مدت‌ها زیبایی خود را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در قسمت پشتی یک عدد پورت USB Type-c قرار گرفته است که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. در بخش جلو شاهد یک عدد چراغ LED کوچک می‌باشید که اطلاعاتی را از وضعیت شارژ باتری در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds Pro به وب‌سایت مبیت مراجعه نمایید.

بررسی طراحی هدفون بی سیم ComfoBuds Pro، محفظه‌ای نسبتا بزرگ

این کیس دارای ابعاد 80×37.5×30 میلی‌متر و وزن 40 گرم با ایرفون‌ها می‌باشد. از نظر سایز مقداری بزرگ به نظر می‌رسد و احتمال دارد که به راحتی درون جیب شما قرار نگیرد. بنابراین اگر قصد دارید تا همیشه هندزفری خود را در جیب شلوار نگه دارید، این مسئله را در نظر داشته باشید. در ساخت بدنه محفظه‌ی شارژ از پلاستیک مقاوم ABS و سیلیکون استفاده شده است. به همین علت در برابر ضربات احتمالی مقاومت مناسبی دارد. بنابراین اگر جزء افرادی هستید که وسایل شما مدام در معرض آسیب قرار دارد با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds Pro خیالتان تا حدی آسوده خواهد بود. ایرفون‌های این مدل نیز شباهت زیادی به مدل قبل دارند. گوشی‌های کشیده و باریک می‌باشند. هر کدام دارای ابعادی به اندازه‌ی 42×23.95×20.93 و وزنی معادل 5.2 گرم هستند. 

وزن گوشی‌های این گجت نسبت به دو محصول قبلی که معرفی کردیم مقداری بیشتر است. اما طراحی ارگونومیک آن سبب می‌شود تا به هیچ‌وجه آزاردهنده نباشد. کاربران به راحتی می‌توانند آن را ساعت‌ها بکار بگیرند و از اوقات خود لذت ببرند. همانطور که مشاهده کردید پدهای سیلیکونی در هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds مقداری برجستگی داشتند و غیرقابل جدا شدن بودند. اما کمپانی سازنده برای این محصول چنین عمل نکرده است. پدهای سیلیکونی هیچ‌گونه برآمدگی ندارند و کاملا در گوش خریداران جای می‌گیرند. پس به ناخواسته جدا و موجب ایجاد دردسر نمی‌شوند. همچنین چندین سایز با اشکال مختلف از آن‌ها درون جعبه وجود دارد تا برای تمامی افراد قابل استفاده باشد. 

برای آشنایی با یکی از زیباترین هدفون‌های بی‌سیم مخصوص خانم‌ها “راهنمای خرید هدفون هواوی FreeBuds Lipstick” را از دست ندهید.

پنل لمسی حساس

روی هر کدام از ایرفون‌های کامفو بادز پرو یک دکمه‌ی لمسی قرار گرفته است. این پنل عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و بسیار حساس می‌باشد. شما می‌توانید با کوچک‌ترین لمس، هندزفری خود را تحت سلطه قرار دهید. در قسمت پایین گوشی‌ها نیز یک LED در نظر گرفته شده است که میزان شارژ موجود در باتری را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که این مدل از گواهی IPX4 بهره می‌برد و در برابر قطرات آب و تعریق تا حد مناسبی مقاوم است.

بررسی عملکرد هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds Pro

هدفون بی سیم وان مور مدل ComfortBuds Pro برای ارتباط با گوشی شما از فناوری بلوتوث نسخه‌ی 5.0 پشتیبانی می‌کند. بنابراین به راحتی می‌تواند به گوشی‌های اندرویدی و iOS متصل شود و خریداران را با محدودیتی مواجه نسازد. این گجت در کنار بهره‌مندی از کدک استاندارد بلوتوث SBC از کدک AAC نیز برخوردار است. این کدک برای دستگاه‌‌های اپل بهینه شده است. اما در آن هیچ یک از فرمت‌هایی که از نرخ انتقال بالاتر پشتیبانی می‌کنند مانند aptX یا LDAC به چشم نمی‌خورد.

با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds Pro در اقیانوس موزیک‌های خود غرق شوید

عکس از هدفون وان مور

هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds Pro در زمینه‌ی کیفیت صدا نسبت به اکثر رقبای خود بهتر عمل می‌کند. گفتنی است که گجت مذکور در این رنج قیمت پاسخ فرکانسی بسیار دقیقی دارد. بنابراین می‌تواند محتوای صوتی شما را به بهترین شکل ممکن پخش کند. قطع به یقین این کیفیت صدا را مدیون استفاده از درایور 13.4 میلی‌متری کامپوزیت هستیم. دیافراگم فلزی نیز موجب می‌شود تا این هدفون بتواند فرکانس‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. همچنین استفاده از TPU در ایجاد صدایی عمیق‌تر با باسی قوی‌تر بسیار موثر است. با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfortBuds Pro دیگر احتیاجی به سازش با محیط اطراف خود نخواهید داشت. 

این مدل فناوری نویز کنسلیگ و تنظیم دقیق صدا پشتیبانی می‌کند. ComfoBuds Pro دارای 5 حالت ANC می‌باشد. حالت اول که به صورت پیش‌فرض نیز تعیین شده است حالت قوی نام دارد. با انتخاب این گزینه تنها شما و موسیقی‌تان باقی می‌مانید. در حالت بعدی که ملایم می‌باشد، ANC مقداری عملکرد ضعیف‌تری خواهد داشت. سومین گزینه شما را از صدای باد به دور نگه می‌دارد. در حالت چهارم کاربران علاوه بر صدای موسیقی قادر به شنیدن صدای محیط اطراف نیز می‌باشند. این مورد برای دوچرخه‌سواران و عابران پیاده اهمیت زیادی دارد. در گزینه‌ی آخر قابلیت ANC کاملا خاموش می‌شود که در افزایش عمر باتری بسیار موثر است. وجود 6 عدد میکروفون در این محصول در کنار الگوریتمی دقیق، نویزهای محیطی را به طور کامل سرکوب می‌کنند. در نتیجه مخاطب شما می‌تواند صدایتان را حتی در شلوغ‌ترین مکان‌ها به طور واضح بشنود.

اگر اهل سفر هستید “راهنمای خرید هدفون مناسب سفر : رفیق گرمابه و گلستانتان را خود انتخاب کنید!” را بخوانید.

بررسی باتری 

کمپانی وان مور ادعا می‌کند که هدفون ComfoBuds Pro با یک مرتبه شارژ و روشن بودن ANC می‌تواند حدود 6 ساعت دوام آورد و این مقدار در صورت خاموش بودن نویز کنسلینگ به 8 ساعت افزایش پیدا می‌کند. اما در تست‌های انجام شده این محصول با روشن بودن حذف نویز توانست حدود 7 ساعت فعالیت داشته باشد که فوق‌العاده است. این مدل از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در مدت کوتاهی انرژی خود را باز می‌گرداند. کاربران قادر هستند تا با 15 دقیقه اتصال ComfoBuds Pro به آداپتور حدود 2 ساعت از شارژ باتری بهره‌مند شوند.

راهنمای خرید هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Fit

هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Fit محصولی است که با قیمتی مناسب سرها را به سوی خود می‌چرخاند. این مدل به دلیل طراحی متفاوتی که دارد می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به ورزش یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. می‌توان گفت که هدفون بلوتوثی پیستون فیت تماما بی سیم نمی‌باشد. در واقع گوشی‌های این هندزفری توسط یک سیم به هم متصل شده‌اند. شما بایستی که برای استفاده آن را به دور گردن خود بیاندازید. بنابراین حتی در صورت جدا شدن ایرفون‌ها از گوش هیچ خطری آن را تهدید نخواهد کرد. زیرا همواره دور گردن شما قرار دارد و همانجا آویزان می‌شود. شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Fit را از وب‌سایت مبیت تهیه فرمایید.

با Piston Fit نگران گم شدن هدفون خود نباشید

ایرفون‌ها نیز از نوع داخل گوشی می‌باشند. به لطف وجود پدها سیلیکونی نرم، احتمال جدا شدن آن‌ها از گوش شما بسیار پایین است. کمپانی وان مور برای ساخت بدنه‌ی این گجت از آلومینیوم و تی پی یو استفاده کرده است. بنابراین در برابر پاره شدن، خط و خش و ضربات احتمالی مقاومت مناسبی دارد. همچنین گواهی IPX4 در آن مشاهده می‌شود که یعنی در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. در دو سمت هدفون بلوتوثی وان مور مدل Piston Fit دو عدد پنل به چشم می‌‌خورد که روی یکی از آن‌ها دکمه‌های فیزیکی مختلف برای کنترل عملکرد هندزفری قرار داده شده‌اند. به دلیل طراحی اصولی دسترسی به تمامی این دکمه‌ها راحت می‌باشد و با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد. 

یکی از مشکلاتی که این دسته از هدفون‌ها به همراه دارند دست و پا گیر بودن گوشی‌ها در زمانی است که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. اما کمپانی وان مور برای رفع این مشکل ایرفون‌ها را به صورت آهنربایی طراحی کرده است. هنگامی که گوشی‌ها به یکدیگر نزدیک می‌شوند سریعا به هم متصل خواهند شد. بنابراین به هیچ عنوان مزاحمتی برای مصرف‌کنندگان ایجاد نمی‌کنند. لازم به ذکر است که این مدل تنها 18 گرم وزن دارد و شما روی گردن خود احساس سنگینی نخواهید کرد.

اگر به هدفون‌های برند اپل علاقه دارید “راهنمای خرید ایرپاد اپل، بررسی گجت‌های صوتی اپل” را بخوانید.

بررسی عملکرد هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Fit

هدفون بلوتوثی وان مور مدل Piston Fit دارای بلوتوث نسخه‌ی 5.0 می‌باشد. به لطف استفاده از یک چیپست بهینه شده در این مدل، انتقال داده‌های صورتی بسیار سریع‌تر صورت می‌گیرد. همچنین اتصالی پایدارتر تا شعاع 10 متری به خریداران هدیه داده می‌شود. بنابراین در طول انجام فعالیت‌های روزانه مانند ورزش، کار یا مسافرت شما را با تاخیر و دردسری مواجه نمی‌کند.

بررسی کیفیت صدا

شما با خرید هدفون بلوتوثی وان مور مدل Piston Fit، صدایی باکیفیت، بیس قدرتمند و جزئیات عالی را تجربه خواهید کرد. به لطف استفاده از درایور 10 میلی‌متری با دیافراگم کامپوزیت تیتانیوم هندزفری مذکور در این زمینه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. با این محصول می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود را با بهترین وضوح بشنوید و اوقاتی خوش را به خود هدیه دهید.

برای آشنایی با بهترین هدفون‌های جدید “برترین هدفون های بی سیم 2021” را بخوانید.

بررسی باتری

خرید هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Fit شما را از شارژ کردن‌ها پی‌ در پی در امان نگه می‌دارد. این مدل مجهز به یک باتری قدرتمند می‌باشد که با یک بار شارژ می‌توان ساعت‌ها دوام آورد. شارژ کامل آن تنها 1 ساعت به طول می‌انجامد. اما هنگام مکالمه یا پخش موسیقی حدود 8 ساعت به طور مداوم برای شما کار می‌کند. در حالت استندبای این مقدار به 200 ساعت افزایش می‌یابد. بنابراین در زمینه‌ی باتری هیچ گونه مشکلی برای این هدفون مشاهده نمی‌شود.

راهنمای خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds 2

خرید هدفون بی سیم ارزان

هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds 2 محصولی با ارزش خرید بالا می‌باشد. این مدل نیز شباهت زیادی به کامفو بادز و کامفو بادز پرو دارد. بنابراین از نظر طراحی تفاوت چندانی مابین آن‌ها دیده نمی‌شود. ابعاد کیس این محصول 68.8×30×26.4 میلی‌متر می‌باشد. در مقایسه با سایر رقبا می‌توان گفت که سایز قابل‌قبولی دارد و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. وزن آن نیز حدود 26.9 گرم می‌باشد که بسیار خوب است. یک عدد نشانگر LED در قسمت جلویی پورت USB-C در پشت کیس به چشم می‌خورد. بدنه محفظه شارژ این هدفون کاملا به صورت براق طراحی شده است. بنابراین زیبایی خاصی دارد اما مشکل جا ماندن اثر انگشت نیز در آن به چشم می‌خورد. 

ایرفون‌های کامفو بادز 2 همواره کشیده و باریک هستند. هر یک از آن‌ها دارای ابعادی به اندازه‌ی 39.36×17.96×19.2 میلی‌متر و وزن 4.3 گرم می‌باشند. این مقادیر در کنار طراحی ارگونومیک مانع خستگی کاربران در حین استفاده خواهند شد. سنسور مادون قرمز نیز در گوشی‌های این محصول دیده می‌شود. این سنسور موسیقی شما را هنگامی که هندزفری را از گوش خود خارج می‌کنید، متوقف می‌کند. هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds 2 نیز دارای دکمه‌های لمسی می‌باشد. اما برای استفاده از آن‌ها بایستی تقریبا قسمت پایینی گوشی‌ها را لمس کنید. این امر موجب می‌شود تا موقعیت ایرفون‌ها در گوش شما نامتعادل شود. اما مشکل بزرگی ایجاد نمی‌کند. این گجت از گواهی IPX5 بهره می‌برد و در برابر قطرات آب کاملا مقاوم است. اگر قصد خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds 2 را دارید می‌توانید هم اکنون این محصول را با قیمتی مناسب از وب سایت مبیت تهیه کنید.

بررسی عملکرد هدفون وان مور مدل ComfoBuds 2، اتصالی پایدار

هدفون بلوتوثی وان مور مدل ComfoBuds 2 نیز مانند برخی از رقبای خود مجهز به بلوتوث 5.2 با پهنای باند 2.4 گیگاهرتز می‌باشد. برای اتصال ایرفون‌ها به گوشی تنها کافی است یک مرتبه به صورت دستی اتصال را برقرار کنید. برای دفعات بعدی این عمل تنها با باز کردن درب کیس و خارج کردن گوشی‌ها از‌ آن صورت می‌گیرد. ارتباط بین این هدفون با گوشی شما بسیار پایدار و با تاخیر کم می‌باشد که تا برد 10 متری عمل می‌کند. ComfoBuds 2 نیز از کدک‌های صوتی AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. اما خبری از فرمت‌هایی مانند aptX در آن نمی‌باشد.

برای آشنایی با جدیدترین هدفون‌های بی‌سیم “خرید هدفون در آستانه سال 1401؛ معرفی بهترین هدفون های بی سیم” را بخوانید.

بررسی کیفیت صدای هدفون بی سیم ComfoBuds 2، صدایی با وضوح مناسب

هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds 2 مجهز به درایورهای قدرتمند 13.4 میلی‌متری می‌باشد. بنابراین قادر است کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را برای خریداران به ارمغان آورد. این محصول محتوای صوتی شما را با وضوحی بالا و باسی رضایت‌بخش ارائه می‌دهد.

بررسی باتری

با خرید هدفون بی سیم وان مور مدل ComfoBuds 2 ساعت‌ها عمر باتری را در اختیار خواهید داشت. با یک مرتبه شارژ کردن ایرفون‌ها حدود 6 ساعت به طور مداوم قابلیت‌های خود را به شما ارائه می‌دهند. اگر باتری قدرتمند موجود در کیس را نیز به این مجموعه اضافه کنیم از حدود 18 ساعت زمان پخش اضافی برخوردار خواهید شد. این محصول از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با 15 دقیقه اتصال آن به آداپتور از 3 ساعت عمر باتری بهره‌مند شوید. بنابراین در مواقع ضروری به هیچ‌عنوان شما را رها نخواهد کرد.

جمع‌بندی: خرید هدفون بی سیم وان مور اری یا نه؟

لازم به ذکر است که کمپانی وان مور در تولید هدفو‌ن‌های بی سیم فوق‌العاده عمل کرده است. محصولات این برند برخلاف قیمت مناسب خود کیفیت و امکانات خارق‌العاده‌ای دارند. شما می‌توانید با پرداخت نصف قیمت سایر محصولات موجود در بازار از اکثر قابلیت‌های آن‌ها برخوردار شوید. در نهایت می‌توان گفت که کیفیت صدای مناسب، طراحی شیک، باتری‌های نسبتا قدرتمند و پیوندی پایدار با گوشی از خصوصیات بارز هدفون‌ها وان مور می‌باشد که افراد زیادی را مجذوب این برند ساخته است.

منابع:

soundguys

rtings

usa.1more

یاسین بنی اسدی

یاسین بنی اسدی هستم دانشجو مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک و علاقمند به حوزه‌ی تکنولوژی و وبگردی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا