راهنمای خریدلوازم جانبینقد و بررسی

بهترین هدفون گیمینگ (تا ۱ میلیون)

قصد خرید هدفون گیمینگ دارید؟ این مطلب برای شماست

اگر به دنبال خرید هدفون گیمینگ مناسب هستید مطمئنا یکبار هم که شده، برای پیدا کردن مدل مد نظر، صفحات اینترنت یا فروشگاه‌های مختلف را جستجو کرده‌اید، اما بعد از گذشت تنها چند دقیقه قید خرید یک هدفون گیمینگ و مناسب با نیاز خود را زده‌اید. وجود مدل‌ها و برند‌های مختلف باعث می‌شود که هنگام انتخاب هدفون مخصوص بازی مورد نظر دچار آشفتگی شوید، مدل‌های مختلفی که هر کدام قیمت و ویژگی‌های متفاوتی با یگدیگر دارند. اما واقعا خرید هدفون گیمینگ کار سختی است؟ همین ابتدا باید بگوییم؛ واقعا خرید یک هدفون گیمینگ مناسب کار بسیار سختی است، انتخاب کالای مورد نیاز میان برند‌ها و مدل‌های نامحدودی که وجود دارد ممکن است سردرگمی زیادی برای شما ایجاد کند.

یک هدفون گیمینگ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اما در مرحله اول برای خرید هدفون گیمینگ باید بدانید که یک هدفون خوب چه ویژگی‌های دارد؛ یک هدفون یا هدست مخصوص بازی باید در مرحله اول از داریو‌های قدرتمندی برای پخش تن‌های مختلف صدا استفاده کند، گرفتن صدای پای دشمنان در بازی یک مورد بسیار مهم است، در مرحله دوم کیفیت ساخت هدفون گیمینگ باید مناسب باشد، تا در استفاده طولانی مدت به مشکلی برخورد نکنید؛ وجود یک میکروفون داخلی با کیفیت برای انتقال صدا به دوستانتان هنگام بازی کردن اجتناب ناپذیر است. در این محتوا از مبیت مگ به معرفی چندین مدل هدفون و هدست گیمینگ پرداختیم که در رده قیمتی زیر یک میلیون تومان قرار گرفته‌اند، اگر شما یک گیمر موبایل حرفه‌ای هستید باید یک هدفون بی سیم مناسب تهیه کنید تا بتوانید تجربه خود را در بازی ارتقا دهید، پس با بررسی کامل و معرفی بهترین هدفون‌های گیمینگ با ما همراه باشید.

عکس هدفون گیمینگ Kingstar KBH44

بررسی هدفون بی سیم گیمینگ کینگ استار مدل KBH44 

اگر به تازگی برای خرید هدفون گیمینگ یا تجهیزات گیمینگ صفحات اینترنت را جستجو کرده باشید، حداقل یک بار هم که شده به برند کینگ استار برخورد کرده‌اید، این برند زمان زیادی نیست که در بازار ایران به فروش می‌رسد، اما با توجه به کیفیت محصولات عرضه شده توسط کینگ استار و قیمت بسیار اقتصادی آن‌ها، این برند در این مدت کوتاه، بسیار در میان کاربران و خریداران به شهرت رسیده است.

کینگ استار محصولات متنوعی مانند هدفون‌ بی سیم، اسپیکر، پاور بانک، کابل و مبدل را به بازار عرضه می‌کند که نسبت به قیمت اقتصادی، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. یکی از پرفروش ترین لاین‌های برند کینگ استار، هدفون‌ بی سیم و بلوتوثی است. هدفون گیمینگ بلوتوثی Kingstar KBH44 یکی از بهترین مدل‌های عرضه شده نسبت به هدفون‌های هم‌رده در بازار است.

هدفون مخصوص بازی کینگ استار مدل KBH44 دارای وزن بسیار سبکی است که در استفاده طولانی مدت باعث خستگی سر و گردن شما نخواهد شد؛ یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هدفون، باتری قدرتمند آن است که شارژدهی 12 ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن، می‌توان به اتصال بی سیم از طریق فناوری بلوتوث، بدنه با پوسته چرمی و قابلیت استفاده از طریق جک 3.5 میلیمتری اشاره کرد. در ادامه به بررسی کامل هدفون گیمینگ Kingstar KBH44 خواهیم پرداخت.

بررسی طراحی هدفون مخصوص بازی کینگ استار KBH44 

در طراحی هدفون گیمینگ کینگ استار KBH44، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، وزن بسیار سبک است. این هدفون با وزن 175 گرمی خود، یکی از سبک‌ترین هدفون های گیمینگ بی سیم در بازار است، این مورد باعث می‌شود که در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نشوید و بتوانید به راحتی به صدای در حال پخش گوش دهید. در طراحی گوشی و کاپ‌های هدفون از پارچه چرمی و فوم‌های بسیار نرمی استفاده شده که در این بازه قیمتی ویژگی مثبتی به حساب می‌آید.

وجود کاپ‌های بسیار نرم باعث می‌شود که گوش‌های شما در استفاده طولانی مدت از این هدفون مخصوص بازی کمتر اذیت شود. گوشی‌های هدفون از طریق یک گیره فلزی به بدنه متصل شده‌اند، و از طریق همین گیره می‌توانید با توجه به اندازه مورد نیاز، سایز هدفون را کوچک یا بزرگ کنید. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بدنه قابلیت جمع و تا شوندگی آن است که قرارگیری هدفون را داخل کیف و کوله بسیار آسان می‌کند. 

محل قرارگیری اجزای هدفون گیمینگ کینگ استار KBH44

هدبند تعبیه شده برای هدفون گیمینگ کینگ استار KBH44، از انعطاف خوبی برخوردار است و مانند کاپ‌ها دارای روکش چرم مصنوعی است. در پشت کاپ‌ها دو دایره استیل رنگ قرار گرفته است که ظاهر هدفون را از یکنواختی خارج می‌کند. روی گوشی سمت راست هدفون، چهار دکمه کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، دکمه وسط برای متوقف کردن و پخش مجدد موسیقی به کار می‌رود، دو دکمه اطراف آن نیز وظیفه تنظیم صدا و تعویض موسیقی را بر عهده دارند و در انتها یک دکمه برای روشن و خاموش کردن هدفون تعبیه شده است. هدفون Kingstar KBH44 دارای یک جک 3.5 میلیمتری صدا، برای پخش موسیقی و محتوای صوتی از طریق سیم، بدون نیاز به بلوتوث است. در کنار این جک، یک ورودی microUSB برای شارژ هدفون در نظر گرفته شده و در آخر یک اسلات TF SD برای پخش موسیقی و محتوای صوتی از روی مموری کارت فراهم شده است. 

اگر هنگام استفاده از ایرپاد خود با مشکلی مواجه شده اید “8 مشکل رایج ایرپاد های اپل و نحوه رفع آنها” را بخوانید

عملکرد، کیفیت صدا و باتری

مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید هدفون گیمینگ به آن توجه کنید، کیفیت صدای آن است. هدفون مخصوص بازی کینگ استار KBH44 به دو درایو 40 میلیمتری مجهز شده است که از بلندی و شفافیت مناسبی برخوردار هستند. با توجه به محدوده پاسخگویی فرکانسی هدفون، می‌توانید به راحتی انواع سبک‌های موسیقی را گوش دهید و حتی از این هدفون برای انجام بازی استفاده کنید. هدفون مخصوص بازی کینگ استار به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده است، که باعث شده لازم نباشد موبایل خود را نزدیک هدفون نگه دارید و شما می‌توانید حداکثر تا شعاع 10 متری از آن استفاده کنید. 

هدفون گیمینگ کینگ استار مدل KBH44 دارای یک میکروفون داخلی است، که به راحتی می‌توانید با این هدفون به مکالمه بپردازید، با وجود جک AUX روی هدفون، می‌توانید به صورت سیمی و بدون نیاز به بلوتوث از آن استفاده کنید. این ویژگی می‌تواند اتصال هدفون را به دستگاه‌های فاقد بلوتوث و کامپیوتر را فراهم کند، ضمنا شما می‌توانید موسیقی‌های خود را از طریق اتصال مموری به هدفون پخش کنید. یکی از ویژگی نوستالژیک این هدفون پخش کانال‌های رادیویی است. 

تمام انرژی مورد نیاز KBH44 از طریق یک باتری 450 میلی آمپری تامین می‌شود که با شارژ کامل آن، به صورت متوسط می‌توانید تا 12 ساعت از هدفون به صورت مداوم استفاده کنید. در آخر، هدفون گیمینگ کینگ استار KBH44، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بودجه‌های محدود باشد، که امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیاران کاربران قرار می‌دهد. 

برای خرید هدفون کینگ استار مدل KBH44 با مناسب ترین قیمت و گارانتی معتبر به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

هدفون گیمینگ کینگ استار مدل KBH44 در یک نگاه 

• دارای بلوتوث 5 

• دارای جک 3.5 میلیمتری، برای اتصال سیمی

• شارژدهی 12 ساعته 

• دارای اسلات مموری کارت 

• دارای میکروفن داخلی برای چت و مکالمه 

• رنگ بندی بسیار متنوع همراه با بدنه و گوشی‌های چرمی 

بررسی هدفون بی‌ سیم گیمینگ کیو سی وای مدل G1

عکس هدفون گیمینگ کیو سی وای مدل G1

انتخاب یک هدفون گیمینگ خوب، از میان برند‌های مختلف و گسترده موجود در بازار شاید کار بسیار سختی به نظر برسد و باعث شود که هنگام خرید گیج شوید. یکی از برند‌هایی که دست به تولید هدفون‌ های مقرون به صرفه اما بسیار با کیفیت زده است، برند QCY است که مدل‌های مختلفی از هدفون‌ های ارزان را  به بازار عرضه می‌کند. 

تنها هدفون گیمینگ این برند و یکی از بهترین هدفون‌ های گیمینگ بی سیم که طیف وسیعی از قابلیت‌های مختلف را در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد، بدون شک هدفون گیمینگ کیو سی وای G1 است. این هدفون با توجه به قیمت و امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، جزو هدفون‌های گیمینگ اقتصادی و ارزان قیمت به حساب می‌آید.

اولین چیزی که در یک نگاه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی متفاوت باکس هدفون‌ است، که به یک LED آبی رنگ سایبرپانک مجهز شده و ظاهری مانند یک سپهر محکم را به خود گرفته است. طراحی بسیار مقاوم و محکم باکس، از وارد شدن هرگونه ضربه و آسیب احتمالی به گوشی ها جلوگیری می‌کند. ال ای دی موجود روی باکس هدفون در زمان شارژ شدن، روشن می‌شود که جلوه بسیار زیبای به آن می‌بخشد. 

هدفون گیمینگ QCY G1 به نسخه 5.2 بلوتوث مجهز شده است که تاخیر ورودی صدا را بسیار کاهش می‌دهد. این هدفون دارای نویز کنسلینگ است که صداهای مزاحم اطراف را هنگام تماس یا چت صوتی انتقال نمی‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هدفون قابلیت کنترل لمسی است. ضمنا می‌توانید علاوه بر شارژ باکس هدفون از طریق پورت تایپ سی، آن را به صورت وایرلس هم شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های هدفون گیمینگ QCY G1 می‌توان به شارژدهی 32 ساعت و حالت گیمینگ مود اشاره کرد که در ادامه به صورت کامل این هدفون را بررسی خواهیم کرد. 

بررسی طراحی هدفون گیمینگ QCY G1

هدفون QCY G1 اولین هدفون مخصوص بازی کمپانی QCY است، که از طراحی منحصر به فردی نسبت به سایر تولیدات این کمپانی بهره‌مند است. کیس این هدفون به شکل یک سپر طراحی شده و از مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و نفوذ گرد و غبار به داخل کیس برخوردار است.

شکل بدنه این کیس نسبت به سایر هدفون‌ ها مقداری تخت‌تر طراحی شده که با توجه به این نوع طراحی از ضخامت بدنه کاسته شده است. این موضوع باعث می‌شود هنگام قرارگیری در جیب لباس زیادی جلب توجه نکند. ال ای دی روی باکس هدفون مخصوص بازی کیو سی وای، هنگامی که شارژ دستگاه رو به پایان است به رنگ قرمز در می‌آید و در زمانی که باتری هدفون به صورت کامل شارژ شده باشد، رنگ آن آبی خواهد شد.

شما می‌توانید برای خرید هدفون گیمینگ کیو سی وای مدل G1 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه کنید.

گوشی‌ها، بسیار خوب طراحی شده‌اند و به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند و هنگام استفاده و فعالیت ورزشی سر جای خود محکم باقی می‌مانند. سری گوشی‌ها از نوع سیلیکونی هستند و به صورت کامل داخل گوش قرار می‌گیرند. در پشت بدنه هر گوشی همانند کیس دو LED خطی قرار گرفته است که با کمی دقت طراحی آن شما را یاد شخصیت فیلم روبوکاپ می‌اندازد.

گوشی‌ها با استفاده از خاصیت مغناطیسی به راحتی داخل کیس قرار می‌گیرند و به راحتی نیز خارج می‌شوند. کشیدگی پایه گوشی‌ها زیاد نیست و این مورد به ظاهر بهتر آن‌ها کمک می‌کند. QCY نام رنگ هدفون گیمینگ مدل G1 را خاکستری کوانتومی گذاشته است. این نوع رنگ‌بندی علاوه‌بر جدید بودن، ظاهر بسیار مدرن‌تری به دستگاه بخشیده است. خطوط و طراحی دو تکه گوشی‌ها حال هوای گیمینگ این هدفون را افزایش می‌دهد.

عملکرد و باتری هدفون مخصوص بازی QCY G1

عملکرد و میزان نگهداری شارژ باتری در هدفون گیمینگ G1 بسیار مطلوب است. بدین ترتیب زمانی که باتری هدفون کامل شارژ شده باشد، می‌توانید حداکثر تا 8 ساعت از آن‌ها استفاده کنید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر حالت گیمینگ فعال شده باشد، حداکثر میزان شارژدهی به 6 ساعت کاهش پیدا می‌کند. کیس هدفون نیز دارای باتری داخلی است و می‌تواند تا چهار بار به راحتی هر دو گوشی را شارژ کند. به طور کلی می‌توانید تا 25 الی 30 ساعت از این هدفون استفاده کنید. بعد از اتمام شارژ نیز تقریبا 3 ساعت طول می‌کشد که کیس و هر دو گوشی به صورت کامل شارژ شوند. 

هدفون گیمینگ کیو سی وای مدل G1 به کنترلر لمسی در قسمت پشت گوشی‌ها مجهز شده است که می‌توانید با لمس و نگهداری گوشی سمت راست و چپ، موسیقی در حال پخش را تعویض کنید. با دو بار ضربه زدن روی گوشی سمت راست یا چپ موسیقی را متوقف کنید و با سه بار ضربه زدن، به حالت گیمینگ سوییچ کنید. عملکرد دکمه‌های لمسی را نیز می‌توانید از طریق اپ QCY تغییر دهید. 

هدفون مخصوص بازی G1 به یک تراشه PixArt با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 مجهز شده که تاخیر ورودی صدا را بسیار کاهش می‌دهد. این هدفون به دو میکروفون مجهز شده که وظیفه انتقال صدا بدون نویز را برعهده دارند. علاوه‌بر تمامی موارد گفته شده، می‌توانید با باز کردن در کیس هدفون به صورت خودکار آن‌ها را به موبایل خود متصل کنید.

کیفیت صدای هدفون گیمینگ کیو سی وای

شاید ابتدا به دلیل مخصوص بازی بودن این هدفون فکر کنید که برای طرفداران موسیقی مناسب نباشد؛ اما هدفون بی سیم QCY G1، علاوه‌بر ویژگی‌های گیمینگ فوق العاده خود، یکی از بهترین هدفون‌ های گیمینگ زیر یک میلیون تومان برای گوش دادن به موسیقی و محتوای صوتی است. این هدفون دارای دو درایور 10 میلی‌متری است که از شفافیت و بیس خوبی بر‌خوردار هستند. همچنین شما می‌توانید انواع سبک موسیقی، از پاپ گرفته تا راک را به خوبی با استفاده از آن پخش کنید. 

صدای این هدفون گیمینگ بسیار متعادل است و نسبت به قیمت خود، کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد. بیس در این هدفون زیاد کوبنده نیست، اما جزئیات را به خوبی به شنونده ارائه می‌کند. صدای زیر و بم هم بسیار متعادل با یکدیگر ترکیب می‌شوند. در نهایت هدفون مخصوص بازی کیو سی وای مدل G1 از تفکیک صدای خوبی بر‌خوردار است. یکی از مشکلات اکثر هدفون‌ های ارزان، کاهش کیفیت صدای خروجی در ولوم‌های بالا است؛ اما بر خلاف موارد گفته شده، این محصول در ولوم بالا هم، کیفیت خود را کاملا حفظ می‌کند. این هدفون با ویژگی‌های گیمینگ به بازار عرضه شده است و هنگام فعال سازی گیمینگ مود، شما می‌توانید صدای پای بهتری را بشنوید و موقعیت دشمنان را در بازی به راحتی ارزیابی کنید.

اپلیکیشن هدفون QCY

هدفون گیمینگ QCY G1 علاوه بر ویژگی‌های بی نظیر خود، دارای یک اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS است، این اپ قابلیت‌های مختلف و مفیدی را برای هدفون فراهم می‌کند که می‌توانید با دانلود و اتصال هدفون به راحتی از آن استفاده کنید. در این برنامه با گزینه EQ می‌توانید صدای هدفون و اکولایزر آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

گزینه گیمینگ مود تاخیر صدا را کاهش می‌دهد ولی هنگام روشن بودن این گزینه مصرف شارژ باتری بیشتر خواهد شد. شما با نصب برنامه هدفون می‌توانید روشن یا خاموش بودن LEDهای هدفون را تنظیم کنید. در آخرین ورژن منتشر شده از این برنامه، قابلیت شخصی سازی لمس و عملکرد‌های آن افزوده شده و علاوه‌بر‌این موارد، می‌توانید میزان شارژ هدفون را از طریق برنامه مشاهده کنید.

ویژگی‌های QCY G1 در یک نگاه 

• تاخیر بسیار کم 

• بلوتوث نسخه 5.2

• گیمینگ مود 

• طراحی بسیار مدرن همراه با افکت‌های نورپردازی 

• شارژدهی 32 ساعته همراه با کیس 

• شارژ شدن به صورت وایرلس 

• برنامه موبایل برای اندروید و iOS 

بررسی هدفون گیمینگ بی سیم لنوو HQ08 

عکس هدفون گیمینگ بی سیم لنوو HQ08

برند لنوو نسبت به سایر برند‌های موجود در بازار بیشتر شناخته شده است. این برند در کنار تولید محصولات اصلی خود مانند لپ تاپ، به سراغ تولید هدفون و تجهیزات گیمینگ مختلف آمده است. هدفون‌ های لنوو با توجه به قیمت ارزان و کیفیت خوبی که دارند، به تازگی تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها در طیف‌های مختلف کاربری شده‌اند. هدفون گیمینگ لنوو HQ08 با قیمت بسیار اقتصادی و ویژگی‌های کاربردی بسیار خوب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای موبایل‌ گیمر‌ها است.

هدفون مخصوص بازی HQ08، با طراحی گیمینگ و مدرن خود، قصد رقابت با برند‌های مطرح بازار را دارد. این هدفون ساخت لنوو به ویژگی‌هایی مجهز شده است که در این بازه قیمتی، کمتر در میان رقبا دیده می‌شود. این هدفون از کنترلرهای لمسی پشتیبانی می‌کند و با بلوتوث نسخه 5.0 از تاخیر کمی برخوردار است. ضمنا قابلیت نویز کنسلینگ هم پای خود را به مدل HQ08 باز کرده است. در ادامه به بررسی کامل این هدفون می‌پردازیم. 

بررسی طراحی هدفون گیمینگ بی سیم لنوو HQ08 

مانند سایر تجهیزات گیمینگ که طراحی خاص خود را دارند، هدفون مخصوص بازی لنوو HQ08 دارای طراحی هندسی و خشنی است که حال و هوای بازی‌های شوتر را انتقال می‌دهد. طراحی کیس و بدنه هدفون شما را به یاد محصولات برند لژیون لنوو می‌اندازد. روی محفظه نگهدارنده نیز لوگو لنوو به چشم می‌خورد که با یک خط کروم رنگ از قسمت پایین بدنه جدا شده است. در قسمت پایین سه LED آبی رنگ با آرایش مثلثی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

کیفیت مواد به کار رفته در بدنه کیس هدفون گیمینگ لنوو HQ08، نسبت به قیمت خود بسیار مناسب بوده و بدنه از استحکام خوبی برخوردار است. یکی از تفاوت‌های این هدفون با سایر مدل‌های لنوو و رقبای موجود در بازار، طراحی عجیب و موقعیت قرارگیری LED‌های روی بدنه است. زمانی که در کیس هدفون را باز می‌کنید، متوجه این مورد خواهید شد که LED‌ها در اصل درون کیس جای گرفته و هنگام باز کردن در با جای خالی آن‌ها مواجه خواهید شد. 

طراحی گوشی‌ها بسیار خوب انجام شده و هنگام قرارگیری داخل گوش به خوبی فیکس می‌شوند. همچنین در زمان فعالیت‌های مختلف به سختی از جای خود خارج می‌شوند. پشت گوشی‌ها یک LED آبی رنگ به شکل ستاره سه پر قرار گرفته که جلوه بسیار زیبایی به آن‌ها می‌بخشد. پایه گوشی‌ها نسبت به سایر هدفون‌ها دارای زاویه هندسی بیشتری است که باعث شده طراحی هدفون متفاوت به نظر برسد. 

عملکرد و ظرفیت باتری هدفون مخصوص بازی Lenovo HQ08 

یکی از ویژگی‌های هدفون‌ های مخصوص بازی، پخش دقیق صدای پای دشمنان در بازی است. این مورد به گیمر‌ها برای تشخیص موقعیت دشمن کمک می‌کند. این هدفون گیمینگ با توجه به رده قیمتی خود از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است. درایو‌های پر قدرت هدفون گیمینگ لنوو HQ08 باعث می‌شود که به راحتی صدای پای دشمنان را هنگام بازی‌های شوتر موبایل به راحتی حس کنید. این مورد با کمک سری‌های سیلیکونی افزایش پیدا می‌کند. وجود سه LED روی بدنه کیس شما را از میزان شارژ هدفون خود مطلع می‌کند.

روی هر گوشی این هدفون گیمینگ، دو میکروفون یکی در قسمت زیرین و دیگری در قسمت داخلی قرار گرفته است، که ترکیب این دو میکروفون به حذف صدای‌های مزاحم و نویز‌ها در هنگام چت، بازی و مکالمه روزمره کمک بسزایی می‌کند. استفاده از بلوتوث نسخه 5 نیز باعث می‌شود که بتواند تا شعاع ده‌متری از آن استفاده کنید. این هدفون از تاخیر صدای بسیار کمی برخوردار است، تاخیر کم صدا یکی از ویژگی مهم برای کاربران هنگام خرید هدفون‌ مخصوص بازی است.

هدفون لنوو HQ08 به کنترلر لمسی مجهز شده است. برای استفاده از این قابلیت کافیست مکان قرارگیری LED پشت هر گوشی را لمس کنید. این هدفون دارای گواهینامه IPX5 است که باعث می‌شود در مقابل پاشش مایعات و رطوبت مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این هدفون پخش صدای 360 درجه است.

باتری هدفون گیمینگ لنوو عملکردی بسیار رضایت‌بخش دارد و می‌تواند تا 6 ساعت شارژدهی مفید داشته باشد. البته این مورد با کیس هدفون به 25 ساعت می‌رسد؛ زیرا برای محفظه کیس دستگاه به یک باتری 380 میلی آمپری درنظر گرفته شده است که برای شارژ کامل هر گوشی به زمانی حدود 2.5 الی 3 ساعت نیاز دارد. برای خرید هدفون گیمینگ لنوو مدل HQ08 با بهترین قیمت به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

کیفیت صدای هدفون گیمینگ بی سیم لنوو HQ08  

کیفیت صدای این هدفون گیمینگ در کنار تمامی قابلیت‌های هیجان انگیز و قیمت اقتصادی آن باید سنجیده شود، درایو‌های به کار رفته داخل آن از شفافیت خوبی برخوردار هستند، و می‌توانند بیس قابل قبولی را هم برای شما ایجاد کنند، قابلیت پخش صدای 360 درجه سوراند بسیار مفید است، این قابلیت به شما کمک می‌کند بیشتر در بازی خود غرق شوید. علاوه بر بازی این هدفون ساخته لنوو برای گوش دادن به موسیقی و پادکست هم بسیار مناسب است. 

در آخر هدفون لنوو HQ08 یکی از هدفون‌های ارزان قیمت اما بسیار با کیفیت برای گیمینگ موبایل است، و علاوه بر صدای با کیفیت دارای ویژگی‌های ارزشمندی است، این هدفون با LED های درخشان خود می‌تواند در هنگام شارژ جلوی زیبای به اتاق گیمینگ شما بدهد.

ویژگی‌های هدفون بی‌سیم گیمینگ لنوو HQ08  در یک نگاه 

• طراحی مدرن و گیمینگ 

• LED‌ها و نورپردازی زیبا 

• بلوتوث ورژن 5

• ضد آب بودن با گواهی IPX5

• شارژدهی مناسب 6 ساعته 

• صدای فراگیر 360 درجه 

• نویز کنسلینگ 

• وجود کنترلر لمسی پشت گوشی‌ها

بررسی هدفون مخصوص بازی پرودو مدل PDX413

عکس هدفون مخصوص بازی پرودو مدل PDX413

یکی دیگر از هدفون گیمینگ بازار که بیشتر مانند رقبای خود، موبایل گیمر‌ها را هدف قرار داده، هدفون گیمینگ پرودو مدل PDX413 است. این هدفون به قابلیت‌های بیشمار و و ارزنده‌ای مجهز شده است که ارزش خرید این مدل را با توجه به قیمت ارزان آن چند برابر می‌کند. یکی از ویژگی‌های این هدفون طراحی کیس آن است که با یک نگاه متوجه تفاوت ظاهری آن با سایر هدفون‌ های گیمینگ بازار خواهید شد.

این هدفون مانند رقبای گیمینگ خود به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده است. همچنین علاوه بر کاهش تاخیر صدا به 45 تا 60 میلی ثانیه، باعث شده بتوانید تا فاصله ده متری از هدفون خود استفاده کنید. هدفون پرودو PDX413 به دو LED سبز رنگ داخلی و دو LED دیگر که روی گوشی‌ها قرار گرفته مزین شده است.

هدفون مخصوص بازی پرودو PDX413: محبوب دوست داشتنی

کمپانی پرودو، هدفون‌ های مختلفی را برای کاربری گیمینگ ساخته است. مدل PDX413 یکی از بهترین محصولات کیمینگ موجود در بازار است که با توجه به کاربرد‌های مختلف خود می‌تواند طیف وسیعی از کاربران را راضی نگه دارد. این هدفون گیمینگ جذاب در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است و با داشتن گواهی IPX5 در مقابل رطوبت و پاشش مایعات مقاوم است.

همه موارد گفته شده در کنار کیفیت صدای بسیار خوب این هدفون به تکامل می‌رسد. درایو‌های هدفون پرودو مدل PDX413 از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که علاوه بر کارایی گیمینگ می‌توانید از آن برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

اگر شما نیز از علاقه مندان به بازی های ویدئویی هستید “10 مورد از بهترین بازی های آنلاین رایگان که باید تجربه کنید” را بخوانید

گوشی ها نیز از طراحی مطابق با ارگونومی و مدرنی استفاده می‌کنند که با توجه به ویژگی ضد آب این هدفون و طراحی بسیار خوب گوشی‌ها می‌توانید این مدل را برای ورزش مورد استفاده قرار دهید. کیفیت و قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های منحصر به فرد، هدفون مخصوص بازی پرودو PDX413 را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل کرده‌است، در ادامه با بررسی کامل این هدفون با ما همراه باشید. 

بررسی طراحی هدفون گیمینگ پرودو PDX413

هدفون گیمینگ پرودو PDX413 یکی از خاص‌ترین طراحی‌های ممکن را در میان هدفون‌ های همرده دارد. اولین چیزی که در طراحی این هدفون به چشم می‌آید، شکل خاص و پنچ ضلعی آن است که با کشیدگی دو ضلع پایین طراحی آن یادآور شکل الماس خواهد بود. دو رنگ بودن بدنه کیس هدفون باعث خاص‌تر شدن ظاهر آن شده است. هنگامی که برای اولین بار در کیس هدفون را باز می‌کنید، با دو نوار LED سبز رنگ در دو طرف گوشی‌ها روبرو خواهید شد، که بسیار جذاب هستند، علاوه بر این نوار‌ها، هر دو گوشی دستگاه، به دو LED سبز رنگ دیگر با طراحی و الگوی خطی شکل مجهز شده‌اند. 

قسمت‌های مشکی رنگ روی کیس، به صورت نیمه شفاف طراحی شده‌اند که علاوه بر ایجاد ظاهری گیمینگ، باعث می‌شوند نور LEDهای داخل کیس به بیرون راه پیدا کند. طراحی هندسی بدنه به استحکام بیشتر آن کمک کرده و حس بسیار خوبی را به کاربران انتقال می‌دهد که این موضوع نظر بسیاری از کاربران را هنگام خرید هدفون گیمینگ به خود جلب کرده است.

در شکل ظاهری گوشی‌ها، با زبان طراحی آشنا‌تری رو به رو هستیم. بدنه گوشی‌ها با زاویه‌های ظریفی همراه شده است که طراحی آن‌ها را با کیس هدفون هماهنگ می‌کند. سری‌ ایرباد‌ها به صورت کامل درون گوش قرار می‌گیرد و با توجه به جنس سیلیکونی، کمتر باعث ایجاد حساسیت خواهند شد. ضمنا سری‌های سیلیکونی باعث می‌شود صدا کمتری از بیرون، وارد گوش‌های شما شود. در نتیجه می‌توانید صدای پخش شده را با کیفیت بیشتری تجربه کنید.

بررسی عملکرد و ظرفیت باتری هدفون مخصوص بازی پرودو PDX413

یکی از نکات مهم هنگام خرید هدفون گیمینگ امکان اتصال ساده در زمان کوتاه است؛ این هدفون پرودو علاوه بر طراحی جذاب خود، دارای بلوتوث ورژن 5 است. شما می‌توانید به راحتی این هدفون را به هر دستگاه پخش کننده دارای بلوتوث متصل کنید. گوشی‌های این هدفون در مقابل رطوبت و آب مقاومت بسیار خوبی دارند و موفق به کسب گواهی IPX5 شده‌اند.

هدفون مخصوص بازی پرودو PDX413، یک محصول گیمینگ به حساب می‌آید و از این رو تاخیر بسیار کمی در انتقال صدا دارد. به صورتی که هنگام بازی هیچ چیزی را از دست نخواهید داد همچنین هنگام گوش دادن به موسیقی کافسیت پشت گوشی سمت راست یا چپ را لمس کنید تا به آهنگ بعدی یا قبلی هدایت شوید. این هدفون با توجه به قابلیت کنترل لمسی عملکرد‌های مختلفی مانند تعویض موسیقی، سوییچ به حالت گیمینگ و توقف و پخش مجدد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

هدفون پرودو به دو میکروفون برای انتقال صدای شما در هنگام مکالمه و چت صوتی مجهز شده است، صدای انتقال یافته توسط این میکروفون‌ها بسیار شفاف و راضی کننده است. هر گوشی هدفون به یک باتری 50 میلی آمپری مجهز شده است که به صورت متوسط شارژدهی 4 ساعته را در اختیار خریداران قرار می‌دهند، کیس هدفون به یک باتری 300 میلی آمپری مجهز شده که می‌تواند سه بار هر دو گوشی را به صورت کامل شارژ کند. 

بررسی کیفیت صدای هدفون بی سیم پرودو مدل PDX413

هدفون گیمینگ پرودو PDX413 هر آنچه را که از یک هدفون بلوتوثی انتظار داشته باشید را برای شما فراهم می‌کند، صدای پخش شده از طریق این هدفون بیس بسیار قوی دارد، و به صورت کلی صدا‌ها با شفافیت مناسبی پخش می‌شوند، اگر طرفدار موسیقی پاپ باشید این هدفون علاوه بر قابلیت‌های گیمینگ خود، یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود، این مدلدر زمینه پخش صدای تیر و صدای پای دشمنان در انواع بازی‌ها به خوبی عمل می‌کند و می‌تواند یکی از کامل‌ترین گزینه‌ها در زمینه بازی آنلاین و بازی‌های موبایل باشد. برای خرید هدفون گیمینگ پرودو مدل PDX413 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر می‌توانید به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

هدفون بلوتوثی گیمینگ پرودو PDX413  در یک نگاه

• طراحی منحصر به فرد 

• بلوتوث نسخه 5

• شارژدهی 4 ساعته 

• دارای نور پردازی زیبا 

• قابلیت کنترل لمسی 

• تاخیر پایین گیمینگ 

• مقاوم در برابر رطوبت با گواهی IPX5

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی لنوو مدل Think Plus Live Pods XT92

عکس هدفون گیمینگ مدل Think Plus Live Pods XT92

Live pods xt92، یکی دیگر از هدفون‌ های مقرون به صرفه گیمینگ لنوو است که از طراحی مدرن و جوان پسندی برخوردار است. این محصول در دسته هدفون‌ های مخصوص بازی قرار می‌گیرد و با توجه به قیمت 14 دلاری خود از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است. بدنه این هدفون گیمینگ از پلاستیک ABS براق ساخته شده است؛ همچنین، مانند تمامی هدفون‌ های گیمینگ، این مدل هم از طراحی خاصی استفاده کرده است و لنوو با قرار دادن LED‌های روی بدنه سعی در اثبات این موضوع دارد.

هدفون XT92 دارای دو درایو 10 میلی‌متری است که کیفیت صدای مطلوبی را به کاربر ارائه می‌کنند. این هدفون به یک باتری 300 میلی آمپری برای کیس و دو باتری 30 میلی آمپری برای گوشی‌ها مجهز شده است و از شارژدهی 15 ساعته برخوردار است. هدفون XT92 به بلوتوث نسخه 5.1 مجهز شده است و دارای گواهینامه IPX5 است. این مدل به کنترلر لمسی مجهز شده است. شما می‌توانید برای مکالمه، چت صوتی و بازی آنلاین از این هدفون ساخته لنوو استفاده کنید. این هدفون با توجه به ضد آب بودن و توانایی آنتن دهی بلوتوث تا شعاع ده‌متری، برای فعالیت ورزشی و باشگاه مناسب و ایده آل خواهد بود. 

بررسی طراحی هدفون مخصوص بازی لنوو Live pods XT92

هدفون گیمینگ لنوو Live pods XT92 دارای زبان طراحی ساده‌تری نسبت به سایر هدفون‌ های عرضه شده توسط لنوو است. این محصول با توجه به طراحی تخت و مسطح خود از قطر کمی برخوردار است؛ در نتیجه به راحتی در جیب شلوار و جیب‌های کوچک قرار می‌گیرد. این مدل به صورت تک رنگ مشکی و  سفید به صورت براق به بازار عرضه می‌شود. در قسمت جلوی کیس دو LED سبز رنگ دیده می‌شوند که با توجه به وضعیت باتری هدفون یا هنگام اتصال بلوتوث افکت‌های نوری مختلفی را نشان می‌دهند.

اگر کمی با دقت به ظاهر کیس هدفون گیمینگ XT92 نگاه کنید، متوجه می‌شوید که طراحی این هدفون شباهت بسیار زیادی به صورت یک مار دارد و ممکن است طراحی آن از این خزنده الهام گرفته شده باشد. یکی از موارد جذاب این هدفون قرارگیری LED‌ها روی سطح داخلی کیس است که هنگام باز بودن در کیس این LED ‌ها باز قابل مشاهده خواهند بود. 

در کناره کیس یک پورت تایپ سی جهت شارژ هدفون تعبیه شده است. اگر از طراحی کیس و LED‌های آن بگذریم به زبان طراحی گوشی‌های هدفون می‌رسیم. گوشی‌های این هدفون از نوع سیلیکونی هستند و به صورت کامل داخل گوش قرار می‌گیرند. زاویه سر گوشی‌ها باعث شده که هنگام استفاده هدفون‌ها به محکمی سر جای خود بایستند.

رنگ گوشی‌ها مقداری از کیس هدفون کدرتر است. در قسمت پشتی گوشی‌ها (ایرباد) یک لاین LED سبز رنگ دیده می‌شود که هنگام استفاده از هدفون، افکت نوری خاص خود را نمایش می‌دهد. در قسمت پشتی بدنه گوشی‌ها، یک میکروفون جهت انتقال صدا برای مکالمه صوتی و چت صوتی دیده می‌شود.

بررسی عملکرد و ظرفیت باتری هدفون گیمینگ XT92

هدفون XT92 لنوو از عملکرد و قابلیت‌های خوبی نسبت به قیمت ارزان خود پشتیبانی می‌کند. این مدل به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده که با انواع دستگاه‌های پخش کننده دارای بلوتوث سازگاری خواهد داشت. ضمنا مانند سایر هدفون‌ های بی سیم می‌توانید از یک گوشی به صورت جدا‌گانه برای مکالمه استفاده کنید. 

قیمت اقتصادی و ارزان این هدفون باعث نشده است که قابلیت‌های هدفون‌ های گران‌تر از این مدل حذف شوند. این هدفون مانند هدفون‌ های رده بالا دارای قابلیت کنترل لمسی است و شما می‌توانید با لمس پشت گوشی‌های سمت راست یا چپ، موسیقی درحال پخش را تعویض کنید و از سایر عملکرد‌های این دستگاه به راحتی استفاده کنید. 

علاوه بر قابلیت کنترل لمسی، هدفون مخصوص بازی لنوو XT92 موفق به دریافت گواهی IPX5 شده است. با توجه به شماره کسب شده در این گواهی، این مدل در برابر رطوبت، تعریق و پاشش مایعات مقاوم است و شما می‌توانید از آن در حین ورزش و آب هوای بارانی استفاده کنید. 

هر کدام از گوشی‌های هدفون گیمینگ XT92 به یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که با توجه به حجم باتری استفاده شده، می‌تواند 2 ساعت شارژدهی مفید را در اختیار گیمر‌ها قرار دهد. علاوه بر باتری داخل گوشی‌ها، کیس هدفون نیز به یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که مجموعا 15 ساعت شارژدهی مفید را در اختیارتان می‌گذارد. بعد از اتمام شارژ کامل هدفون فقط کافیست برای فول شارژ شدن 2 ساعت آن را از طریق پورت تایپ سی موجود روی کیس هدفون به شارژ بزنید. 

بررسی کیفیت صدای هدفون مخصوص بازی XT92

هدفون گیمینگ لنوو Thinkplus Live Pods XT92، دارای دو درایو 10 میلی متری است که با توجه پاسخگویی فرکانس 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز و قدرت 10 مگاواتی آن‌ها، می‌توانید صدا‌های با کیفیتی را پخش کند. پخش صدا‌های زیر و بم در این هدفون بسیار مناسب است و این هدفون بیس نسبتا مناسبی را ارائه می‌کند. 

هدفون XT92 قادر است، موسیقی و صدا را با کیفیت HiFi پخش کند، این هدفون در زمینه گیمینگ هم بسیار خوب عمل کرده، و شما در هنگام بازی به راحتی می‌توانید صدای پای بیشتری بگیرید و موقعیت دشمن را بهتر درک کنید. برای خرید هدفون گیمینگ لنوو مدل Thinkplus Live Pods XT92 به وب سایت مبیت مراجعه کنید

هدفون گیمینگ لنوو Live Pods XT92 در یک نگاه 

• طراحی زیبا 

• نورپردازی سبز رنگ 

• دارای بلوتوث 5.1

• ضد آب 

• شارژدهی 3 ساعتی و 15 ساعتی همراه با کیس 

• درایو‌های 10 میلی متری 

• کنترل لمسی 

• HiFi

هدست مخصوص بازی اونیکوما مدل K2 Pro

عکس هدفون مخصوص بازی اونیکاما K2 PRO

هدست گیمینگ اونیکوما K2 Pro، یکی از حرفه‌ای ترین هدست‌های مخصوص بازی در بازار است. اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند باشید و به دنبال خرید یک هدست و یا هدفون گیمینگ با کیفیت می‌گردید، یک بار هم که شده نام برند اونیکوما را شنیده‌اید. این برند چینی تازه نفس تمرکز خود را روی تولید طیف گسترده‌ای از تجهیزات گیمینگ گذاشته است. اونیکوما از هدست‌ های اقتصادی و با کیفیت گرفته تا هدست‌های بی سیم گیمینگ را به بازار عرضه می‌کند. محصولات این شرکت از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و تقریبا هر فردی با هر بودجه‌ای که داشته باشد به راحتی می‌تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. 

برند اونیکوما

این برند خوش نام، علاوه بر ساخت و عرضه هدست‌ مخصوص بازی، محصولات دیگری برای گیمر‌ها عرضه می‌کند. موس، کیبورد، اسپیکر دسکتاپ و میکروفون‌های حرفه‌ای از دیگر محصولات این کمپانی‌اند. طراحی محصولات این شرکت بسیار مدرن بوده و تقریبا تمامی کالا‌های تولید شده توسط اونیکوما دارای ژن گیمینگ هستند. این مورد نشان می‌دهد که اونیکوما تمرکز خود را برای تولید محصولات گیمینگ گذاشته است. 

هدفون‌های گیمینگ تولید شده توسط اونیکوما با حروف B، K، M، X نامگذاری می‌شوند. طبق بررسی‌های انجام شده توسط ما و اکثر کاربران، هدست اونیکوما K2 Pro یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین هدست های تولیدی این کمپانی است، این هدست با قیمت بسیار ارزنده‌ای نسبت به امکانات و ویژگی‌های خود عرضه شده‌است. مواردی که فقط در هدفون‌های گران قیمت دیده می‌شود، حال با قیمت اقتصادی و بسیار مناسب پای خود را به هدست‌ های ساخته اونیکوما باز کرده‌اند.

اگر هنگام استفاده از هندزفری خود دچار مشکل شده اید “دلایل قطع صدای هندزفری و 5 راهکار برای حل آن” را بخوانید

هدست اونیکوما K2 Pro ظاهر بسیار جذابی دارد و شما در اولین نگاه متوجه گیمینگ بودن این هدست خواهید شد. در ساخت این هدفون گیمینگ از متریال و مواد بسیار با کیفیتی استفاده شده است که باعث می‌شود بازه عمر دستگاه بسیار زیاد باشد. یکی از موارد هیجان انگیز برای گیمر‌ها، نور پردازی رنگی محصولات گیمینگ است. این هدفون روی کاپ‌های خود از این ویژگی بهره می‌برد. با توجه به کاربرد گیمینگ K2 Pro، این هدست از دو درایور 50 میلی‌متری برای پخش صدای بسیار با کیفیت و یک میکروفون برای ارتباط و چت صوتی هنگام بازی، برخوردار است. در ادامه با بررسی کامل هدفون اونیکوما K2 Pro با مبیت مّگ همراه باشید.  

بررسی طراحی هدست گیمینگ اونیکوما مدل K2 Pro

در بخش طراحی هدفون گیمینگ اونیکوما K2 Pro، ظاهر بزرگ و قدرتمندی را القا می‌کند. دو رنگ بودن بدنه، شکل ظاهری هدست را از یکنواختی خارج کرده است. این هدفون در دو رنگ آبی مشکی و یا قرمز مشکی قابل خریداری است. کاپ‌های هدفون به صورت دایره‌ای طراحی شده‌اند. در پشت کاپ‌ها فرورفتگی‌هایی دیده می‌شود که درون آن‌ها LED قرمز یا آبی مطابق با رنگ‌بندی هدست خریداری شده، قرار دارد. 

شما به راحتی می‌توانید سایز هدست را از قسمت بالای کاپ‌ها تغییر دهید. این هدفون به دلیل طراحی گرد و دایره‌ای شکل خود، بیشتر مناسب سرهای کوچک خواهد بود. اما با توجه به افزایش قابل توجه سایز آن به راحتی می‌تواند روی سر‌های بزرگ قرار بگیرد. بدنه K2 Pro از استحکام بسیار خوبی برخوردار است و برای راحتی بیشتر کاربر، در قسمت هدبند آن یک فوم نسبتا حجیم قرار گرفته است که باعث شده هنگام استفاده طولانی مدت احساس راحت‌تری داشته باشید.

میکروفون این هدست روی کاپ سمت چپ قرار گرفته است و شما می‌توانید از قسمت اتصال به بدنه کاپ، این میکروفون را به بالا یا پایین حرکت دهید. بدنه میکروفون به دلیل ساختار محکمی که دارد، از انعطاف زیادی برخوردار نیست، اما این مورد مشکلی هنگام استفاده ایجاد نخواهد کرد. 

بررسی کیفیت ساخت و عملکرد هدست مخصوص بازی اونیکوما مدل K2 Pro

هدفون گیمینگ اونیکوما K2 Pro از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر نوع هدست گیمینگ بعد از استفاده مداوم پیش بیاید، شکستن قسمت‌های اتصال کاپ‌ها به هدبند است، در این مدل، اونیکوما از اتصال فلزی و استیل استفاده کرده است، که مقاومت بسیار خوبی به هدست بخشیده است، علاوه بر این مورد قسمتی داخلی هدبند هم از استیل ساخته شده، که باعث شده هدست K2 Pro از انعطاف بسیار خوبی برخوردار شود. 

علاوه بر بدنه مستحکم و انعطاف پذیر K2 Pro، این هدست دارای پد‌های فومی بسیار نرمی است. در این مدل از فوم‌های Memory foam استفاده شده است که در این بازه قیمتی ویژگی بسیار مثبتی به حساب می‌آید.

 یکی دیگر از قسمت‌های آسیب پذیر هدست‌های گیمینگ سیم و محل اتصال آن است، در این هدست، سیم با یک روکش بافته شده دو رنگ پوشیده شده است. این روکش، سیم هدست را از پارگی و بد شکل شدن حفظ می‌کند. محل اتصال سیم به بدنه، با یک روکش پلاستیکی محافظت شده است. 

هدست اونیکوما K2 Pro دارای نورپردازی تک رنگ است که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. اگر شما رنگ‌بندی آبی و مشکی را خریداری کنید LEDهای نورپردازی به رنگ آبی خواهند بود. این مورد برای رنگ قرمز و مشکی برعکس خواهد بود.

این هدست از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به کامپیوتر یا هر نوع دستگاه دیگری که شامل این پورت باشد، متصل می‌شود. علاوه بر جک 3.5 میلی‌متری، یک سری USB وجود دارد که وظیفه تامین برق نورپردازی هدست را بر عهده دارد. داخل جعبه K2 Pro یک تبدیل 1 به 2 برای کامپیوتر قرار گرفته است. یکی از نقاط قوت این هدست، وجود یک سوئیچ برای غیر فعال سازی میکروفون و یک دکمه دیمر برای کم و زیاد کردن میزان صدا است.

بررسی کیفیت صدا و میکروفون هدست اونیکوما مدل K2 Pro

یکی از نکات بسیار مثبت هدست گیمینگ اونیکوما K2 Pro استفاده از دو درایو 50 میلی‌متری است. صدای این هدفون از عمق بسیار خوبی برخوردار است و از نظر بلندی و شفافیت مشکلی در آن دیده نمی‌شود. به جرات می‌توان گفت کیفیت صدای پخش شده از طریق این هدست، با هدفون‌ های گیمینگ بالارده تفاوت چندانی ندارد. صدای پا هنگام بازی بسیار خوب شنیده می‌شود و با توجه به صدای 7.1 مجازی این هدست، می‌توانید محیط بازی را به شکل بهتری درک کنید. 

کیفیت صدای ضبط شده از طریق میکروفون این هدست از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و به لطف نویز کنسلینگ آن، هنگام چت صوتی هیچ صدای مزاحمی شنیده نمی‌شود.

هدست گیمینگ اونیکوما K2 Pro در یک نگاه  

• درایو‌های 50 میلیمتری بسیار با کیفیت 

• میکروفون با کیفیت، همراه با نویز کنسلینگ

• مواد و متریال به کار رفته مرغوب 

• ساختار محکم و بدنه فوق انعطاف پذیر 

• نورپردازی تک رنگ جذاب 

• سوییچ غیرفعال سازی میکروفون 

• روکش بافته شده سیم هدست 

• قیمت اقتصادی با توجه به ویژگی‌ها 

• قابلیت استفاده روی تمام پلتفرم‌ها مانند موبایل، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 

• صدای 7.1 مجازی 

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی لنوو مدل XG01

عکس هدفون مخصوص بازی بلوتوثی لنوو مدل XG01

هدفون گیمینگ بلوتوثی لنوو XG01، با طراحی آینده نگرانه و مدرن خود، پا به رقابت هدفون‌ های گیمینگ میان رده و اقتصادی گذاشته است. این هدفون گیمینگ دارای چیپست بلوتوث ورژن 5 است که تاخیر انتقال صدا را تا 50 میلی ثانیه کاهش می‌دهد. یکی از موارد مهم در میان هدفون‌ های گیمینگ بی سیم، تاخیر کم آن‌ها است. 

هدفون گیمینگ XG01 به کنترل لمسی مجهز شده است و علاوه بر این ویژگی جذاب، به پاشش مایعات و تعرق مقاوم است که باعث شده این هدفون یکی از گزینه‌های ایده آل برای دویدن و ورزش کردن باشد. طراحی این هدفون بسیار مدرن بوده و از ترکیب رنگ‌های فلزی برای بدنه‌ی کیس و گوشی‌ها استفاده شده است. 

در این هدفون برخلاف سایر هدفون‌ های گیمینگ بازار، با LEDهای بزرگی رو بدنه و گوشی‌ها رو به رو نیستیم و شکل LED‌ها در این مدل به صورت خطی و مینیمال طراحی شده است. طراحی گوشی‌ها در این مدل نسبت به سایر مدل‌های موجود ساده و مدرن‌تر است. نوع سری‌ها سیلیکونی بوده و به خوبی داخل گوش‌ها فیکس می‌شوند. در ادامه با بررسی کامل هدفون لنوو XG01 با ما همراه باشید. 

بررسی طراحی هدفون گیمینگ بلوتوثی لنوو XG01

هدفون گیمینگ XG01 در طراحی خود از زبان متداول‌تری استفاده کرده است. روی قسمت جلوی کیس، لوگو لنوو به چشم می‌خورد و رنگ پس زمینه آن با دو خط مورب، از رنگ پشت بدنه کیس جدا شده است. در قسمت زیرین لوگو برند لنوو یک LED آبی رنگ قرار گرفته است، 

در قسمت طراحی گوشی‌ها با طراحی ساده و مدرنی روبه رو هستیم. سری‌های این هدفون مانند سایر رقبا به صورت درون گوشی طراحی شده است، علاوه بر نوار LED روی بدنه دو نوار آبی رنگ دیگر بر روی بدنه گوشی‌ها قرار گرفته که ظاهر مدرن آن‌ها را دو چندان می‌کند. 

بررسی عملکرد، کیفیت صدا و ظرفیت باتری هدفون گیمینگ لنوو XG01

هدفون گیمینگ لنوو XG01 از کیفیت صدای بسیار خوبی بر‌خوردار است. تن‌های زیر و بم پخش شده در این هدفون بسیار متناسب هستند و با خرید این مدل عملا با یک تیر چند نشان را می‌زنید. این هدفون گیمینگ با توجه به ویژگی‌های که دارد برای مکالمه روزمره، گیمینگ، ورزش مناسب خواهد بود. شما می‌توانید با وجود بلوتوث نسخه 5 از تاخیر کم هدفون مطمئن شوید، XG01 به قابلیت کنترل لمسی مجهز شده است. 

میزان شارژدهی این هدفون بدون کیس به 4 ساعت می‌رسد. هر کدام از گوشی‌ها به یک باتری 40 میلی‌متری مجهز شده است. درون کیس هدفون یک باتری 400 میلی آمپری قرار گرفته است. این باتری توانایی دارد تا 4 بار هر دو گوشی را به صورت کامل شارژ کند. خرید هدفون گیمینگ لنوو مدل XG01 تنها با چند کلیک ساده از وب سایت مبیت.

ویژگی‌های هدفون بی سیم گیمینگ لنوو مدل XG01 در یک نگاه 

• گواهینامه IPX5 

• بلوتوث نسخه 5 و تاخیر بسیار کم 

• حالت گیمینگ 

• کنترل لمسی 

• نوار و نشانگر‌های نور پردازی 

• میکروفون دوگانه 

• درایو‌رهای با کیفیت

معرفی پرطرفدارترین هدفون های بی سیم

برترین هدفون های بی سیم 2021

نقد و بررسی ایرپاد 3 و مقایسه آن با مدل های پیشین

خرید هدفون گیمینگ: آری یا نه

در نهایت، خرید هدفون گیمینگ مناسب با توجه به مدل‌های مختلف در بازار کار بسیار دشواری به نظر می‌آید. یکی از ویژگی‌های هدفون مناسب در مرحله اول، داشتن صدای باکیفیت و شفاف است، نکته دومی که باید در هنگام خرید هدفون‌ گیمینگ به آن توجه کنید، تاخیر کم صدا و کیفیت میکروفون آن‌ها است.

همچنین با توجه به اینکه هدفون در زمان‌های طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید به راحتی روی سر یا بسته به مدل هدفون درون گوش قرار گیرد و باعث خستگی کاربر نشود. نکته مهم دیگر در هدفون‌های بی سیم میزان شارژدهی و حجم باتری آن‌ها است. در آخر طراحی هدفون‌ها بسته به سلیقه هر فرد متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید در قسمت نظرات تجربه خود را از خرید هدفون گیمینگ، با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

scarbir

mamurdukan

androidpimp

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام با عرض ادب احترام خسته نباشید
    ببخشید هدفون AKG یا SONY یا ایسوس
    راگ استریکس کدام بهترند برای گوش دادن موسیقی عادی کافیه ؟

    1. سلام خدمت شما همراه گرامی این سوال بسیار کلی است و پاسخ واحدی برای آن وجود ندارد هر برند می تواند محصولاتی خوب یا نه چندان رضایت بخش داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا