اخبارفناوری

انتشار اولین جزئیات از گوشی Poco X4 GT شیائومی

Poco X4 Pro اولین عضو از خانواده ایکس 4 سری پوکو گوشی‌های محسوب شیائومی است که به تازگی معرفی شده و توانسته نظرات زیادی را متوجه خود سازد؛ اما پر واضح است که این مدل آخرین عضو از این خانواده نخواهد بود و کاربران بسیاری به دنبال انتشار اخباری در خصوص عضو جدید این خانواده یعنی Poco X4 GT هستند.

اگر جزو علاقه‌مندان به گوشی‌های پوکو هستید “نقد و بررسی شیائومی Poco X4 Pro؛ میان‌رده محبوب با ظاهری جذاب” را بخوانید

در واقع پیش از این هیچ یک از منابع خبری و یا رسمی تایید نکرده بودند که نام این گوشی چیست اما حدس می‌زدیم که Poco X4 GT نام عضو جدید این خانواده باشد. به تازگی و بر اساس شناسه IMEI این گوشی تایید شده که نام این گوشی همان پوکو ایکس 4 جی تی خواهد بود.
بر اساس جزئیاتی که طی شایعات اخیر منتشر شده است، نمایشگر این گوشی 6.6 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز خواهد بود؛ نمایشگر Poco X4 GT احتمالا از نوع IPS خواهد بود و پردازنده آن دایمنسیتی 8100 است که دارای دو نسخه با رم 6 یا 8 گیگابایتی خواهد بود و در دو نسخه حافظه 128/256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

اگر به مقایسه گوشی ها علاقه دارید “راهنمای خرید گوشی Poco X4 Pro و مقایسه آن با Poco X3 Pro” را بخوانید

در خصوص اطلاعات منتشر شده در خصوص ظرفیت باتری Poco X4 GT نیز می‌توان گفت که احتمالا 4980 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 وات خواهد بود.
اما اخبار جدید در خصوص اعضای خانواده Poco X4 به همینجا محدود نمی‌شود و گفته می شود که نسخه دیگری از این سری تحت عنوان +Poco X4 GT نیز در راه است که احتمالا همان Redmi Note 11T Pro+ است که تغییر نام داده است.
تمام مشخصات در مدل پرو پلاس این سری مشابه Redmi Note 11T Pro+ است اما گفته می‌شود که در سری پوکو قابلیت شارژ 120 وات در نظر گرفته شده است و باتری با ظرفیت پایین‌تری حدود 4300 میلی آمپر همراه است.
شایان ذکر است که هیچ یک از اطلاعات منتشر شده تا بدین لحظه به صورت رسمی از سوی کمپانی شیائومی تایید نشده است و باید در روزهای آینده منتظر انتشار اخبار رسمی بمانیم.

منبع: gsmarena

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا