اخبارفناوری

نسخه جدید بروزرسانی برای سری پرچمداران S22 منتشر شد

در حالی که تنها حدود یک ماه از ارائه آخرین آپدیت عرضه شده برای پرچمداران S22 سامسونگ می‌گذرد، امروز سامسونگ آپدیت جدیدی را برای این خانواده پرچمدار عرضه کرده‌است؛ البته این بروزرسانی در حال حاضر تنها در نسخه‌های اسنپدراگون این گوشی‌ها در دسترس است و انتظار می‌رود تا این بروزرسانی بزودی برای نسخه‌های اگزینوس سری S22 که در اروپا عرضه شده نیز در دسترس قرار گیرد. 

این بروزرسانی جدید با حجمی حدود 350 مگابایت عرضه شده که شامل بهبودهایی در خصوص وصله امنیتی است که هیچ یک از این مشکلات به صورت رسمی از سوی سامسونگ تایید نشده اما بزودی شاهد بهبود عملکرد در این سری از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ خواهیم بود. 

اگر به گوشی‌های تاشو سامسونگ علاقه دارید “افشای اخبار تغییرات جدی در دوربین های Galaxy Z Fold 4” را بخوانید 

عرضه یک آپدیت جدید در روزهای میانی ماه میلادی کار عجیبی است که سامسونگ به ندرت انجام می‌دهد بنابراین گفته می‌شود که حتما مشکل خاصی وجود داشته که حل آن را نتوانسته تا ابتدای ماه آینده یعنی تا زمان عرضه وصله امنیتی ماه ژوئن به تعویق بیندازد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بروزرسانی برای آن منتشر کرده است. 

خوشبختانه گوشی‌های عرضه شده از سری پرچمداران S22 یعنی مدل های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا هر سه مجهز به تراشه اسنپدراگون هستند و آپدیت جدید برای آن‌ها بدون هیچ‌گونه فوت وقتی در دسترس است.

در سری پرچمداران 2023 سامسونگ چه ویژگی جدید را مشاهده خواهیم کرد؟ “عرضه سامسونگ S23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی

اما اگر بنا به هر دلیلی شما این آپدیت را در بخش اعلانات گوشی خود مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی خود در قسمت بروزرسانی نرم افزار یا Software update به صورت دستی بروزرسانی را انجام دهید و از بهبودهای حاصل شده استفاده نمایید.

قطعا این آخرین آپدیت برای جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی خانواده S22 نخواهد بود؛ این سری گوشی‌ها طبق وعده کمپانی سازنده یعنی سامسونگ از بروزرسانی سه ساله برای سیستم عامل اندروید و بروزرسانی 4 ساله وصله امنیتی بهره‌مند هستند و در روزها و سال‌های آینده اخبار زیادی در مورد ارائه نسخه‌های جدید بروزرسانی آن‌ها دریافت خواهیم کرد.

منبع: gsmarena

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا