اخبارفناوری

تازه ترین های دنیای تکنولوژی هفته سوم اردیبهشت 1401

طبق اخبار روزهای دوشنبه، این هفته نیز به بررسی گوشی‌های ترند و پرطرفدار هفته سوم اردیبهشت پرداخته‌ایم تا اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید، بتوانید با توجه به این جدول معتبر که لیستی از 10 گوشی پرطرفدار می‌باشد، مراجعه کنید و خریدی آگاهانه داشته باشید. با توجه به اینکه گوشی شیائومی پوکو F4 GT در هفته گذشته موفق به کسب رتبه میان‌رده پرطرفدار گلکسی A53 بعد از چندین هفته متوالی شد، در هفته جاری این میان‌رده توانست جایگاه خود را مجدد بازیابد و در جایگاه اول لیست ما قرار گیرد. این خبر برای طرفداران گوشی‌های گیمینگ بسیار خوشحال کننده است. زیرا به جز هفته قبل، برای 5 هفته متوالی در صدر جدول بود و نظرات مثبت زیادی را به سوی خود جلب کرد.

شیائومی پوکو F4 GT بلافاصله بعد از عرضه در جایگاه اول قرار گرفت؛ اما با پایان یافتن هیاهوی ورود این گوشی، جایگاهش را از دست داد و به چهارمین رتبه نیز سقوط کرد. این اتفاقات در حالی است که گوشی شیائومی ردمی نوت 11 در این هفته به جایگاه دوم صعود کرد که خبری خوب برای طرفدارانش می‌باشد. این هفته شاهد یک صعود دیگر نیز هستیم. محبوب‌ترین پرچمدار خانواده گلکسی یعنی S22 Ultra در این هفته توانست از جایگاه 5 به جایگاه سوم ارتقا پیدا کند. این موضوع تا حدودی توانست شأن این پرچمدار از کمپانی معتبر سامسونگ را حفظ کند. همانطور که در بالا گفتیم تکلیف رتبه چهارم مشخص است. این جایگاه توسط صدر جدول هفته گذشته یعنی گوشی تازه عرضه شده پوکو F4 GT نیز پر شده‌است.

با مطالعه مقاله “مقایسه آیفون 13 پرومکس و سامسونگ S22 اولترا؛ پرچمدارانی قدرتمند و پرطرفدار” اطلاعات خود را در خصوص این دو پرچمدار محبوب افزایش دهید.

هفته سوم اردیبهشت ماه برای گوشی موبایل A73 5G هفته خوبی نبوده‌است؛ چرا که شاهد سقوط به دو جایگاه پایین‌تر نسبت به قبل می‌باشیم. با این حال مانند هفته‌های گذشته دو کمپانی سامسونگ و شیائومی 5 رتبه اول این لیست را از آن خود کرده‌اند. به ویژه عملکرد کمپانی سامسونگ بهتر بوده‌است. پرچمدار کمپانی اپل یعنی آیفون 13 پرومکس پس از پرچمدار سامسونگ در جایگاه ششم باقی ماند و این هفته نسبت به هفته گذشته تغییری در رتبه این گوشی جذاب رخ نداده‌است. معمولا هر هفته یکی از مدل‌های کمپانی One Plus در لیست ما قرار دارد. این هفته هم مستثنی از بقیه نیست؛ بدین ترتیب جایگاه هفتم متعلق به گوشی R10 از این کمپانی است.

البته لازم به ذکر است بدانید که در این هفته نسبت به هفته قبل جایگاه بالاتری را بدست آورده‌است. گوشی‌های A13 و A52s همچنان در لیست ترندها حضور دارند و به ترتیب توانسته‌اند جایگاه‌های هشتم و نهم را از آن خود کنند. باتوجه به هفته قبل برای گوشی موبایل A13 شاهد ارتقا به اندازه دو رتبه هستیم و  گوشی میان‌رده A52s نیز بدون تغییر مانده‌است. در نهایت رتبه آخر توسط گوشی موبایل Axon 40 Ultra از کمپانی ZTE پر شده‌است. این گوشی در این هفته به تازگی وارد لیست ما شده‌است؛ همچنین در تاریخ 9 می 2022 معرفی شده و به گفته این کمپانی 4 روز دیگر در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میان‌رده جذاب کمپانی سامسونگ به مقاله “نگاهی به سامسونگ A13، میان رده جدید از سری A” سر بزنید.

این احتمال وجود دارد که جایگاه آن پس از عرضه ارتقا پیدا کند که باید در هفته آینده منتظر تغییراتی احتمالی این لیست باشیم. با مشاهده نتایج بدست آمده از لیست هفته سوم باز هم متوجه حضور پررنگ کمپانی سامسونگ شده‌ایم. با این حال امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد حضور سایر برندها نیز باشیم. پس برای اطلاع از گوشی‌های ترند هفته دیگر همراه ما باشید.

منابع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا