اخبارفناوری

تازه ترین های دنیای تکنولوژی هفته دوم اردیبهشت 1401

به رسم هفته‌های گذشته این هفته نیز در اين مقاله به معرفی 10 گوشي ترند و محبوب در هفته دوم ارديبهشت مي‌پردازیم، پس در ادامه همراه ما باشید تا ضمن اطلاع از گوشی‌های محبوب این هفته، اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید بتوانید خریدی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید.
این هفته شاهد یک تغییر بسیار جالب در لیست برترین‌ها هستیم. بدین ترتیب برخلاف تصور اکثریت کاربران بعد از ۵ هفته متوالی گوشی سامسونگ گلكسي A53 رتبه اول را از دست داد و جايگاهش توسط گوشي پوكو F4 GT تصرف شد. با اين وجود رتبه يك بودن براي 5 هفته متوالي رزومه خوبي براي اين گوشي بوده است. گلكسي A53 به جايگاه دوم اين ليست سقوط كرد و پس از آن گوشي سامسونگ گلكسي A73 قرار گرفته كه شاهد صعود خوب اين گوشي نسبت به هفته قبل مي‌باشیم.

در جایگاه بعدی گوشی ردمی نوت 11 قرار دارد که بعد از دو هفته متوالی این هفته جایگاه خود را از دست داد و به یک خانه پایین‌تر سقوط کرد. اما محبوب‌ترین پرچمدار کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا که از لحظه عرضه آنطور که ما انتظار داشتیم عمل نکرده، در این هفته رتبه پنجم را بدست آورد و متاسفانه یک جایگاه سقوط کرده‌است.

برای اطلاع از محبوب ترین گوشی های هفته گذشته “تازه ترین های دنیای تکنولوژی هفته اول اردیبهشت 1401” را بخوانید

این هفته هم مانند هفته گذشته کمپانی سامسونگ نسبت به سایر برندها عملکرد بهتری داشته و از 5 جایگاه اول توانسته 3 جایگاه را به تصرف محصولات خود در آورد. جایگاه ششم متعلق به یکی از پرچمداران کمپانی اپل یعنی آیفون ۱۳ پرومکس می‌باشد که متاسفانه شرایط برای این پرچمدار هم مساعد نبوده و برای دو هفته متوالی جزو 5 جایگاه اول نبوده‌است اما در این هفته نسبت به هفته گذشته برای یک جایگاه صعود کرده‌است.

این هفته برای شیائومی ۱۲ پرو هفته خوبی است چرا که نسبت به هفته گذشته به اندازه دو جایگاه صعود داشته و توانست رتبه هفتم را بعد از پرچمدار اپل بدست آورد. گوشی One PLus Nord CE 2 Lite به تازگی این هفته وارد لیست ما شد و در بدو ورود جایگاه هشتم را بدست آورد و گلکسی A52s را به جایگاه پایین‌تر راند. ازاین‌رو در این هفته سامسونگ A52s سقوط کرده و به جایگاه نهم نیز رفته‌است. در نهایت گوشی موبایل سامسونگ A13 برای هفته سوم توانسته آخرین جایگاه را از آن خود کند. در این هفته با برند vivo نيز خداحافظي كرديم كه البته ورود قدرتمند پوكو F4 GT به كاربران ثابت كرد كه عدم حضور در يك هفته نشان دهنده حذف اين گوشي نخواهد بود.

اين هفته مانند هفته‌های قبل کمپانی‌های سامسونگ و شیائومی بیشترین جایگاه را داشته‌اند. با این حال در هفته‌های آینده منتظر ورود سایر برندها هستیم. بنابراین برای اطلاع از گوشی‌های ترند هر هفته همراه ما باشید.

منبع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا