راهنمای خریدلوازم جانبینقد و بررسی

بهترین هندزفری بلوتوثی با قیمت متوسط در بازار (در سال 1401، 2022)

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید؟ در اینجا 10 نمونه از بهترین هندزفری های بلوتوثی را آورده‌ایم

هندزفری‌ های بلوتوثی امروزه در بین کاربران بسیار محبوب واقع شده است. به گونه‌ای که اکثریت کمپانی‌ها به تولید آن‌ها پرداخته‌اند. در این مقاله سعی داریم به نقد و بررسی 10 تا از بهترین هندزفری بلوتوثی موجود در بازار بپردازیم. در ابتدا باید اولویت خود را از خرید هندزفری بلوتوثی مشخص نمایید تا پس از مطالعه‌ این مقاله بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. ما در این‌جا درباره‌ قابلیت‌های بهترین هندزفری بلوتوثی زیر یک میلیون صحبت کرده‌ایم تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای کم بهترین هندزفری بلوتوثی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. قیمت یکی از مهم‌ترین آیتم‌های تاثیرگذار در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی می‌باشد که کمپانی‌های شیائومی، نوکیا و هایلو در طول سالیان اخیر به تولید آن‌ها پرداخته‌اند. از سری بهترین هدفون ها با قیمت مناسب می‌توان به هایلو T15، اوی T15، نوکیا E3100 و … اشاره کرد. درنتیجه ما تلاش کرده‌ایم با جمع‌‌آوری اطلاعات کافی یک راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی را به صورت مفصل فراهم کنیم. پس همراه ما باشید.

بررسی هندزفری بلوتوث هایلو مدل T15: محصولی با باتری قدرتمند

جایگاه اول در لیست بهترین هدفون با قیمت مناسب از آن هندزفری بی‌سیم هایلو T15 است. این محصول از نظر طراحی و احساس راحتی در کنار اقتصادی بودن توانسته نظرات مثبت زیادی را به سوی خود جلب کند.

عکس از هندزفری بی سیم هایلو T15

طراحی هندزفری بلوتوثی هایلو T15

هندزفری بلوتوثی هایلو T15 در دسته‌بندی بهترین هندزفری بلوتوثی های بسیار کوچک قرار دارد اما اصولی طراحی شده و اندکی سنگین می‌باشد که باتوجه به بهره‌مندی از یک باتری قدرتمند وزن آن قابل توجیه است. در ساخت بدنه آن از متریال مرغوبی مانند پلاستیک استفاده شده که در عین تاثیر در افزایش مقاومت محصول، سبب شده تا از وزن مناسبی برخوردار باشد. هر گوشی این هندزفری بی سیم وزنی برابر 3.7 گرم دارد و در مجموع در کنار کیس شارژ به 84 گرم افزایش می‌یابد.

هندزفری  هایلو T15 از دو گوشی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به سایر هدفون های هایلو برخوردار است؛ بدین‌ترتیب همانند یک لوبیا و بسیار کوچک طراحی شده است که به صورت افقی درون گوش شما قرار می‌گیرد. گوشی‌ها به هنگام قرارگیری در گوش شما به هیچ عنوان دیده نمی‌شوند و تاثیری در استایل شما ندارند.

سری‌های سیلیکونی و نرم برای این مدل از بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون در نظر گرفته شده که به خوبی در گوش شما ثابت می‌ماند. با این حال توصیه می‌شود به هنگام انجام ورزش و فعالیت‌های شدید از آن‌ها استفاده نکنید. روی بدنه‌ی هر دو گوشی یک پنل لمسی تعبیه شده؛ بدین‌ترتیب برای پخش و توقف آهنگ نیاز به یک ضربه، برای رد کردن موسیقی روی گوشی سمت راست و برای بازگشت به آهنگ قبل روی گوشی سمت چپ دو بار ضربه بزنید. لازم به ذکر است بدانید که امکان مدیریت صدای گوشی‌ها به صورت لمسی وجود نخواهد داشت.

از دیگر قابلیت‌های مهم هندزفری هایلو T15 کسب استاندارد IPX5 می‌باشد که سبب شده تا این محصول در معرض تعریق و بارش باران ملایم دچار آسیب نشود. هایلو T15 یک همراه مناسب برای شما و بدون وجود محدودیت می‌باشد. قرار دادن گوشی‌ها درون قاب از حساسیت بالایی برخوردار است؛ چنانچه قصد تامین انرژی مورد نیاز گوشی‌ها را دارید باید توجه کنید که حتما آن‌ها به آهنربای درون داک شارژ متصل شوند.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بی سیم Haylou T15

T15 از بهترین هندزفری های بلوتوث موجود در بازار است که از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند. این محصول از این طریق به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود و تا شعاع 10 متر حتی با وجود حضور در مکان‌های جدا نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این نسخه از فناوری بلوتوث از کدک‌های ACC پشتیبانی می‌کند که اتصالی بسیار مطمئن‌ و پایدار را فراهم می‌سازد. با این حال همیشه برای جفت شدن با گوشی‌های هوشمند درست عمل نمی‌کند و گاهی اوقات در شناسایی دستگاه کند عمل می‌کند.

در ادامه برا رفع این مشکل توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

بررسی رفع مشکل اتصال هندزفری بلوتوثی هایلو مدل T15

برای حل این مشکل دو راهکار وجود دارد.

ابتدا در مرحله‌ی می‌توانید گوشی‌ها را مجدد درون قاب قرار داده و سپس بیرون آورید.

یا برای مدت زمان بین 15 تا 20 ثانیه پنل‌های لمسی را نگه دارید و به صورت دستی به دستگاه‌ها متصل شوید.

خوشبختانه طبق مشاهدات پس از اتصال لگ و اختلالی وجود نخواهد داشت.

کیفیت صدای هایلو T15

درخصوص صدای دریافتی از میکروفون، هایلو T15 می‌توان گفت که برای تماس گزینه‌ی ایده‌آلی نیست. به ویژه طراحی میکروفون آن در قسمت لاله‌ی گوش قرار می‌گیرد و صدای شما را همانند یک ربات به گوش کاربر می‌رساند. نقطه ضعف دیگر این هدفون عدم پشتیبانی از فناوری حذف نویز است. این میکروفون صدای باد و صداهای اطراف شما را فیلتر نکرده و متاسفانه ممکن است کاربر صدایی مخدوش را از شما دریافت کند.

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید عدم هماهنگ سازی محتوای تصویری و صوتی با استفاده از هایلو T15 است. انجام بازی‌ها با این محصول تقریبا با تاخیر انجام می‌شود. به گونه‌ای که توصیه می‌کنند به هیچ عنوان فیلم‌های ویدیویی آنلاین یوتیوب را حداقل از پلتفرم آیفون تماشا نکنید. البته برای دستگاه‌های اندرویدی عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند.

اگر هنوز تفاوت انواع گجت‌های صوتی را نمی‌دانید “تفاوت هدست، هدفون، هندزفری” را بخوانید

بحث کیفیت صدا که به میان می‌آید احتمال می‌دهیم که از جنبه‌های دیگر، هندزفری عملکرد رضایت بخش‌تری را ارائه می‌دهد. بلندگوهای این هندزفری صداهایی با فرکانس بالاتر را بهتر پوشش می‌دهند. از این‌رو برای آوازها و سازهایی با صدای بالا و گوش دادن به کتاب صوتی جزئیات را به خوبی به گوش کاربر می‌رساند. استفاده از آن برای گوش سپردن به قطعات راک و کلاسیک توصیه می‌شود. بااین‌حال برای ژانرهای خیلی بالاتر مانند پاپ و آهنگ‌هایی در زمینه‌ی رقص ممکن است کمی ظریف و نازک به نظر برسد و مناسب نباشد. بهره‌مندی از کیفیت صدای خوب از ویژگی‌هایی است که خرید هدفون بی سیم هایلو T15 را برای کاربران به یک انتخاب بسیار رضایت بخش تبدیل کرده است.

عکس از بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو

باتری هندزفری بی سیم هایلو T15

هر گوشی هندزفری بی سیم هایلو T15 مجهز به یک باتری با ظرفیت 43 میلی آمپر است که در صورت دریافت شارژ می‌تواند تا 3.5 ساعت به پخش به صورت مداوم بپردازد؛ علاوه‌براین با همراهی کیس شارز این زمان به 60 ساعت نیز افزایش می‌یابد. بنابراین در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی به جرات می‌توان گفت دیگر نگران عدم دسترسی به برق نخواهید بود.

کیس شارژ Haylou T15 به یک باتری با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. این کیس در صورت دریافت انرژی موردنیاز خود می‌تواند تا 15 بار گوشی‌ها را شارژ کند که واقعا حیرت انگیز است و از نقاط قوت محصول به شمار می‌رود. این کیس شارژ انرژی موردنیاز خود را به واسطه‌ی کابل USB به Micro USB دریافت می‌کند. وجود این پورت و سازگاری با اکثریت کالاهای دیجیتال سبب شده تا کیس شارژ عملکردی شبیه به پاوربانک را ارائه دهد.

شما با استفاده از کیس می‌توانید به شارژ گوشی‌های هوشمند خود نیز بپردازید. تنها لازم به ذکر است که با توجه به ظرفیت 2200 میلی آمپر توقع تامین کل انرژی گوشی را نداشته باشید.

ارزیابی کلی هندزفری بلوتوثی Haylou T15

• وزن کلی محصول: 84 گرم

• وزن هر گوشی: 3.7 گرم

• کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارند

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 3.5 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث : 5.0

بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W۱: اتصالی پایدار و مطمئن از لیست بهترین هندزفری های بلوتوث

جایگاه دوم از لیست بهترین هندزفری بلوتوثی ها متعلق به هایلو مدل W۱ می‌باشد. طراحی، راحتی و باتری این مدل از بهترین هدفون با قیمت مناسب کاملا با مدل‌های قبلی همین کمپانی مطابقت دارد و ظاهر جدیدی را ارائه نکرده است.

عکس هایلو هندزفری W1 جزو بهترین هدفون با قیمت مناسب

طراحی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1

کیس شارژ در نظر گرفته شده برای این مدل کاملا مستعد خش، لکه و اثر انگشت است. سه نشانگر LED روی این کیس مشاهده می‌شود که میزان شارژ باقی‌مانده را برای کاربر به نمایش می‌گذارد و در قسمت پشتی آن یک پورت USB-C تعبیه شده است. هیچ چیزی مبنی‌بر بهره‌مندی از شارژ بی‌سیم در این محصول وجود ندارد. پایه‌های گوشی‌ها براق هستند و میزبان برند و نام تجاری این کمپانی می‌باشند. قسمت بالایی گوشی‌ها بسیار نرم و اصولی طراحی شده‌اند تا برای استفاده‌ی طولانی مدت عملکردی عالی را ارائه دهند. گوشی‌ها از طراحی مطابق با استانداردهای ارگونومیک و بسیار شیک برخوردار هستند؛ ازاین‌رو به خوبی در مجرای گوش شما قرار می‌گیرند و به هنگام انجام فعالیت‌های پرتحرک به خوبی ثابت می‌مانند.

هندزفری بی سیم W1 به علت پشتیبانی از پوشش ضد اکسیداسیون در برابر آب مقاومت خوبی دارد. علاوه‌براین موفق به دریافت گواهی IPX4 شده است؛ بدین‌ترتیب در برابر نفوذ مایعات مانند آب مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. بااین‌حال مواظب باشید که در برابر بارش شدید باران، دوش حمام و غیره از آن استفاده نکنید؛ زیرا اطلاعاتی مبنی‌بر مقاومت آن در این شرایط وجود ندارد. لازم به ذکر است که کیس شارژ ضد آب نیست پس تا حد امکان محتاط عمل کنید.

نحوه‌ی عملکرد پنل لمسی هندزفری بلوتوثی هایلو W1

هر دو گوشی به یک پنل لمسی مجهز شده‌اند که باتوجه به تعداد ضربه و نوع فعالیت، عملیات مورد نظر شما را اجرایی می‌کنند. به عبارتی برای پخش، مکث، تنظیم صدا، رد شدن از آهنگ‌ها و دسترسی به دستیار صوتی باید به ترتیب زیر عمل کنید.

روی دکمه‌ی MFB برای پخش و مکث موسیقی ضربه بزنید.

بازگشت به آهنگ قبلی با کلیک روی دکمه‌ی MFB گوشی چپ صورت می‌گیرد.

پاسخ و اتمام تماس با کلیک روی دکمه‌ی MFB اجرایی می‌شود.

و در نهایت برای احضار دستیار صوتی تنها باید سه بار روی گوشی راست و چپ کلیک نمایید.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بلوتوثی Haylou W1

هندزفری هایلو W1 شماره‌ی دو لیست بهترین هندزفری بلوتوثی از یک اتصال قوی بهره برده؛ بدین‌ترتیب از طریق فناوری بلوتوث  5.2 به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود و تا شعاع 8 تا 9 متری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این قابلیت نگرانی شما را در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی به خوبی کاهش می‌دهد. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی هایلو W1 را با مناسب ترین قیمت و گارانتی معتبر دارید به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

این هدفون‌ها به محض خروج از کیس شارژ به هم جفت می‌شوند؛ به همین دلیل می‌توانید بین دو گوشی به راحتی جا‌به‌جا شوید؛ بنابراین در حین استفاده از یک گوشی می‌توانید دیگری را درون قاب قرار داده و شارژ نمایید.

بکارگیری چیپست کوالکام 3040 عملکرد هدفون را به خوبی بهبود بخشیده است . این محصول با پشتیبانی از فناوری سوئیچ به شما اجازه می‌دهد تا بین حالت مونو و استریو جابه‌جا شوید. این هدفون با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد.

بررسی کیفیت صدای هندزفری بی سیم هایلو W1

به هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی و صوتی میکروفون هندزفری هایلو W1 صدای شما را به خوبی دریافت می‌کند. هر گوشی به دو میکروفون مجهز شده است و در مجموع با 4 میکروفون قدرتمند مواجه خواهیم بود. این میکروفون‌ها با جدیدترین فناوری حذف نویز cVc 8.0 می‌تواند نویزهای موجود در صدا را به خوبی کاهش دهند. شما با استفاده از این هدفون می‌توانید مکالمه‌ای کاملا شفاف با وضوحی عالی را داشته باشید. بااین‌حال متاسفانه در هنگام بازی همچنان همانند برخی دیگر از هندزفری‌ها تاخیر زیادی را ارائه می‌دهند. درایورها جزئیات غنی نت‌های بلند را حفظ می‌کنند و تجربه‌ی شنیداری جذاب و فراگیری را به ارمغان می‌آورند. در نهایت هایلو W1 یک باس فوق العاده سبک و در عین حال سریع با صدای بلندتر را ارائه می‌دهد.

بررسی ویژگی‌های کدک‌های صوتی در هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1

پشتیبانی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1 از سه کدک معروف صوتی رضایت کاربران را به دنبال داشته که در ادامه قابلیت‌های آن‌ها را آورده‌ایم.

کدک تطبیقی aptX: می‌تواند به صورت خودکار عملکرد را براساس صحنه‌های مختلف تنظیم کند و موسیقی زنده‌تر و بازی روان‌تری را به ارمغان بیاورد. این کدک صوتی کیفیت صدا را بسیار بهبود می‌بخشد؛ بااین‌حال برای اتصال اندکی تاخیر به وجود می‌آورد که این موضوع با سازگاری هر دو دستگاه به این کدک تا حدودی مرتفع می‌شود.
کدک SBC: یک کدک اجباری و پیش فرض برای هندزفری‌های بلوتوثی با قابلیت پشتیبانی از A2DP می‌باشد. این کدک کیفیت نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد اما در همه‌ی مواقع سازگار نخواهد بود.
کدک AAC: صداگذاری بسیار پیشرفته‌ای است که عملکردی شبیه به کدک SBC ارائه می‌دهد. ما این قابلیت را بیشتر در هدفون‌های کمپانی اپل مشاهده کردیم؛ بااین‌حال قابلیت معمولی برای هدفون‌ها نمی‌باشد.

هندزفری بلوتوثی هایلو W1 جزو بهترین هندزفری های بلوتوث

بررسی باتری هندزفری هایلو W1

باتری این مدل نسبت به مدل‌های پیشین خود بهبود یافته است. هر گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 32 میلی آمپر است با یک بار دریافت شارژ می‌تواند برای انجام امور روزمره بین 5.5 تا 6 ساعت دوام آورد. کیس شارژ همچنین به یک باتری با 310 میلی آمپر ظرفیت مجهز شده است که به صورت میانگین می‌تواند برای 4 مرتبه انرژی موردنیاز گوشی‌ها را تامین کند.
با استفاده از این کیس می‌توانید میزان استفاده از هدفون را به 20 ساعت افزایش دهید. برای تامین انرژی موردنیاز این کیس شارژ از طریق پورت Type-C نیز اقدام نمایید.

ارزیابی کلی هندزفری هایلو W1

• وزن کلی محصول: 47.8 گرم

• وزن هر گوشی: 3.9 گرم

• کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارند

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 6 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.2

بررسی هندزفری بی‌‌سیم هایلو Haylou GT1 Pro: بهترین TWS هدفون با قیمت مناسب

هندزفری بی سیم هایلو  GT1 Pro با بهره‌مندی از یک باتری خوب، کاهش نویز، پشتیبانی از دستیار صوتی، برقراری تماسی با وضوح بالا و کیفیت صدای مطلوب توانسته گزینه‌ی سوم لیست بهترین هندزفری بلوتوثی را داشته باشد که از نظر قیمت نیز بسیار به صرفه‌تر است.

عکس هندزفری هایلو GT1 Pro برای خرید هندزفری بلوتوثی

طراحی هندزفری هایلو Haylou GT1 Pro

طراحی مطابق با استانداردهای ارگونومیک به شما این امکان را می‌دهد تا برای طولانی مدت از قابلیت‌های این هدفون بهره‌مند شوید. به‌ویژه به هنگام انجام فعالیت‌های پرتحرک افتادن آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. وزن هر کدام از این گوشی‌ها حدود 3.9 گرم می‌باشد که از ظرافت بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که به هنگام قرارگیری در گوش هرگز آن‌ها را احساس نخواهید کرد. این محصول تنها در رنگ مشکی عرضه شده و بدنه‌ای از جنس ABS دارد که ضمن تاثیر در مقاومت این محصول، نقش به سزایی در وزن مناسب آن نیز دارد. دو سری همراه این هندزفری قرار گرفته تا باتوجه به اندازه‌ی گوش خود یک انتخاب ایده‌آل برای عملکرد بهتری از این هندزفری داشته باشید.

درخصوص مهم‌ترین آیتم حفاظتی این هندزفری می‌توان به دریافت گواهی IPX5 اشاره کرد که این محصول را به انتخاب ایده‌آل برای روزهای بارانی و استفاده در باشگاه تبدیل کرده است. کیس شارژ از جنس پلاستیک با پوشش مات جلوه‌ی زیبایی را از هندزفری قیمت مناسب به ارمغان می‌آورد؛ بااین‌حال احتمال می‌دهیم که خش و اثرانگشت را تا حدودی می‌پذیرد. پورت مخصوص شارژ کیس در قسمت پشتی آن قرار گرفته و 4 نشانگر LED به منظور نمایش باتری در جلوی کیس طراحی شده‌اند. این کیس تنها 35 گرم وزن دارد و از ابعاد تقریبا بزرگی برخوردار می‌باشد؛ بااین‌حال به خوبی در جیب و کیف شما قرار می‌گیرد.

نحوه‌ی عملکرد پنل لمسی در هندزفری بلوتوثی Haylou GT1 Pro

علاوه‌براین‌ها در هندزفری بلوتوثی Haylou GT1 Pro به لطف بهره‌مندی از پنل لمسی، می‌توانید تنها با یک لمس به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آن ها را قطع نمایید و آهنگ را عوض نمایید.

دو ضربه در سمت راست آهنگ را به جلو می‌برد، دو ضربه در چپ بازگرداندن آهنگ قبلی را امکان‌پذیر می‌کند.

تنها با سه ضربه دستیار صوتی مانند سیری، دستیار صوتی گوگل و شیائومی شیائوا را فراخوانی کنید.

لازم به ذکر است که برای مدیریت صدا تنها می‌توانید از طریق گوشی موبایل متصل شده، اقدام کنید.

نحوه‌ی نمایش LEDهای نشانگر هندزفری بی سیم  Haylou GT1 Pro

روی بدنه‌ی هر گوشی یک نشانگر LED تعبیه شده که به هنگام آغاز عملیات شارژدهی یا اتصال موفق روشن خواهد شد.صفحه نمایش باتری میزان شارژ باقی‌مانده را به نمایش می‌گذارد. 4 LED تعبیه شده هر کدام سطحی از میزان انرژی را به نمایش می‌گذارند که به ترتیب زیر است:

4 چراغ روشن نشان دهنده‌ی شارژ بین 75 تا 100 درصد است.
3 چراغ روشن به هنگام 50 تا 75 درصد شارژ است.
2 چراغ روشن به معنای 25 تا 50 درصد شارژ می‌باشد.
و یک چراغ روشن یا حتی چشمک‌زن به منزله‌ی شارژ بین 0 تا 25 درصد می‌باشد.

نحوه‌ی  اتصال هندزفری  Haylou GT1 Pro

این هندزفری از لیست بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون بااستفاده از فناوری بلوتوث 5.0 به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود. این ارتباط بسیار پایدار است، سرعت انتقال خوبی دارد و مصرف انرژی را به خوبی بهبود می‌بخشد. علاوه‌براین به شما اطمینان می‌دهد که تا شعاع 10 متر همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. برای جفت کردن هندزفری تنها کافی است تا گوشی‌ها را از درون کیس شارژ بیرون بیاورید. علاوه‌براین خیلی راحت و سریع به هم جفت می‌شوند اما تنها یک ورودی اندروید یا iOS به عنوان فرستنده می‌پذیرند.

هندزفری بی‌سیم هایلو Haylou GT1 Pro یک مدل ارتقا یافته‌تر از مدل قبلی خود یعنی GT1 می‌باشد و از فناوری TWS نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین توانسته کاربران زیادی را به خرید هندزفری بلوتوثی ترغیب کند. این قابلیت بدین معنی است که شما می‌توانید به صورت جداگانه از قابلیت‌های هر گوشی استفاده کنید. گوشی‌ها پس از قرارگیری درون جعبه به صورت خودکار خاموش می‌شوند و بعد از خارج‌کردن آن‌ها تنها باید هر دو گوشی یا حتی یک گوشی را روشن کنید. سپس به سادگی به دستگاه هوشمند موردنظر جفت شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز تنها از یک گوشی استفاده کنید و دیگری را شارژ نمایید.

عکس هندزفری هایلو GT1 Pro TWS از بهترین هندزفری های بلوتوث

کیفیت صدای هندزفری هایلو  GT1 Pro

هندزفری هایلو GT1 Pro نسبت به سایر هندزفری‌های برند هایلو در خصوص کیفیت مکالمه‌ی تلفنی بهتر عمل کرده است. بدین‌ترتیب هرگونه سر و صدای موجود را به صورت مداوم کاهش می‌دهد تا صدای شما از وضوح عالی برخوردار باشد. باتوجه به رنج قیمت مناسب این محصول یکی از دلایل انتخاب این هندزفری بهره‌مندی از کیفیت صدا و درایورهای 7.2 میلی متری آن می‌باشد که باس قوی و صدایی شفاف را ارائه می‌دهد. به لطف پشتیبانی از استریو Hifi، تماس شما بسیار واقعی به نظر می‌رسد. در کنار این کیفیت صدا به لطف پشتیبانی از حذف نویز DSP برقراری مکالمه بااستفاده از این هندزفری بسیار جذاب‌تر می‌باشد.

تکنولوژی Tuning عملکرد صدا با فرکانس پایین را به خوبی بهبود می‌بخشد تا از بهترین کیفیت صدا در این دسته‌ هدفون‌های مقرون به صرفه لذت ببرید. درخصوص تماشا ویدیو می‌توان گفت طبق بررسی‌های مختلف به راحتی با هر نوع ویدیو در پلتفرم‌های اندروید و iOS سازگاری دارد. به‌ویژه برای برنامه‌های پرچالش یوتیوب یا نتفلیکس در آیفون‌ها نیز شاهد عملکرد خوبی از هندزفری می‌باشیم. بااین‌حال متوجه شده‌ایم که میزان تاخیر هنگام انجام بازی‌ها رخ می‌دهد که باتوجه به اولویت خود می‌توانید تصمیم بگیرید. هر دو گوشی تلاش خود را کرده‌اند تا تجربه‌ی متفاوتی را برای کاربران به هنگام انجام بازی یا پخش موسیقی به ارمغان بیاورند. پشتیبانی از این قابلیت می‌تواند دلیل خوبی برای خرید هندزفری بلوتوثی هایلو GT1 Pro باشد.

باتری هندزفری هایلو Haylou GT1 Pro

کیس شارژ دارای یک باتری با ظرفیت 800 میلی آمپر است. هر گوشی با همراهی این کیس تا 26 ساعت برای انجام امور مختلف شما را همراهی می‌کند. این ظرفیت بالای کیس شارژ، خیال شما را هنگام سفرهای طولانی یا تفریحات فضای باز آسوده می‌سازد. ظرفیت 800 میلی آمپر سبب شده تا باتری برای تامین انرژی از صفر تا صد بین 1 تا 2 ساعت زمان را نیاز داشته باشد. بااین‌حال پس از دریافت انرژی موردنیاز خود 5.5 بار می‌تواند انرژی گوشی‌ها را تامین کند.
هر گوشی هندزفری دارای یک باتری با ظرفیت 43 میلی آمپر می‌باشد که با یک بار دریافت شارژ بین 3 تا 4 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. پس برای یک پیاده‌روی و شرکت در یک کلاس و سمینار کوتاه مناسب است.

نحوه‌ی ریست کردن هندزفری هایلو Haylou GT1 Pro

لازم است بدانید که در صورت وجود اختلال به سادگی می‌توانید هندزفری را در 4 مرحله ریست کنید که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

مرحله‌ی اول: باید گوشی‌ها را خاموش کنید. سپس هر دو گوشی را فشار داده و نگه‌دارید تا به رنگ قرمز تبدیل شود و آن‌ها را رها نمایید.
مرحله‌ی دوم: هر دو گوشی را به مدت 15 ثانیه فشار دهید و نگه‌دارید تا به طور متناوب به رنگ سفید و قرمز چشمک بزنند.
محرحله‌ی سوم: گوشی را مجدد درون جعبه قرار دهید.
مرحله ی چهارم: گوشی‌ها را خارج کنید. سپس در ابتدا به رنگ سفید چشمک می‌زند و تنها سمت راست به رنگ سفید چشمک‌زن تبدیل می‌شود. در این مرحله گوشی‌ها منتظر جفت شدن می‌باشند.

ارزیابی کلی هندزفری هایلو Haylou GT1 Pro

• وزن کلی محصول: 42.8 گرم

• وزن هر گوشی: 3.9 گرم

• کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارند

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 3 تا 4 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.0

بررسی هندزفری بی‌‌سیم هندزفری هایلو GT3: بهترین هندزفری بلوتوثی باکیفیت صدای مطلوب و باتری قدرتمند

اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید که دارای ویژگی‌هایی همچون باتری خوب، کیفیت صدای مطلوب، ظاهری زیبا و احساس راحتی عالی در گوش باشد، خرید هندزفری بی‌‌سیم هایلو GT3 یک انتخاب ایده‌آل با قیمت مناسب برای می‌باشد.

عکس هندزفری هایلو gt3 جزو بهترین هندزفری های بلوتوث

طراحی هندزفری بی سیم هایلو GT3

جایگاه سوم از دسته‌بندی بهترین هندزفری بلوتوثی به هندزفری بی سیم هایلو GT3 تعلق دارد. در طراحی این هدفون منحنی‌هایی کاملا اصولی در نظر گرفته شده که به جرات می‌توان گفت درست در جای خود قرار گرفته‌اند. اگر شما از طرفداران ایرپاد هستید، می‌توانید با خرید این هندزفری از طراحی مشابه با آن‌ها بهره‌مند شوید. کیفیت ساخت این محصول عالی است با وجود اینکه از پلاستیک ساخته شده اما از سایر هندزفری‌های پلاستیکی یک سر و گردن بالاتر است و ظاهر خوبی دارد؛ همچنین دوام بالایی نیز دارد. علاوه‌بر کیفیت ساخت مواد کیفیت طراحی هم در این مدل نقش پررنگی را ایفا کرده است. پنل لمسی از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است به گونه‌ای با اولین لمس عملیات شما را به سرعت اجرایی می‌کند حتی به جرات می‌توان گفت که بیش از حد حساس به لمس هستند.

گوشی‌ها به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند اما مشخص است که برای انجام فعالیت‌های پرتحرک مناسب نخواهد بود.این موضوع باتوجه به قرارگیری در لیست بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون کاملا منطقیست. بااین‌حال راحتی بسیار خوبی دارد به گونه‌ای که برای استفاده‌ی طولانی مدت درد و خستگی را احساس نخواهید کرد. هندزفری بی سیم هایلو GT3 بسیار سبک وزن است و حمل آسانی را فراهم می‌آورد. به‌ویژه برای گوش‌هایی با اندازه کوچک‌تر از سایر کاربران نیز مناسب است. دریافت استاندارد IPX4 از دیگر نکات مهم در این هندزفری می‌باشد. لازم به ذکر است که تنها در برابر پاشش آب مقاومت خوبی دارد. به عنوان مثال به هنگام انجام فعالیت‌هایی که تعریق شما را به همراه دارد یا در زیر باران نم نم همراه خوبی برای شماست. بااین‌حال توجه کنید به هنگام حمام کردن یا انجام فعالیت‌های آبی تضمینی به سالم ماندن آن نیست.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بلوتوثی هایلو GT3

کیفیت اتصال به لطف بهره‌مندی از فناوری بلوتوث 5.0 بسیار بالا است. به گونه‌ای که تا شعاع 10 متر حتی با وجود موانع بسیار به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پس از اتصال مطمئن باشید که میزان تاخیر بسیار کم می‌باشد. هر گوشی به صورت مستقل به دستگاه‌های شما متصل می‌شود که این قابلیت سبب شده تا از آن در دو حالت مونو یا استریو استفاده کنید. این موضوع برای برخی کاربران هنگام خرید هندزفری بلوتوثی بسیار حائز اهمیت است.

 کیفیت صدای هندزفری Haylou GT3

درایورهای بزرگ 7.2 میلی متری تعبیه شده درون هر گوشی هندزفری Haylou GT3 عملکرد خوبی را ارائه می‌دهند و با درایور آرمیچر متعادل با نام Knowles همراه است. درنتیجه تجربه‌ی شنیداری عالی را با استفاده از این هندزفری خواهید داشت. کیفیت صدا بی‌نظیر است اما با چندین مشکل نیز مواجه می‌باشد؛ صدای باس خوب است اما از هیجانی که در مدل‌های دیگر می‌بینیم، خبری نیست. بیس صدا واقعا معمولی است و هر چه گوشی‌ها را به مجرای گوش خود بچسبانید با کیفیت صدای بهتری مواجه می‌شوید.

این هندزفری برای پخش محتواهای صوتی و تماس حتی توانسته از برخی رقیبان خود پیشی گیرد. هیچ تاخیر قابل لمسی بین صدا و تصویر وجود نخواهد داشت. به‌ویژه برای ویدیوهای چالش برانگیز یوتیوب نیز بسیار خوب عمل کرده است. یک میکروفون برای این مدل در نظر گرفته شده که کافی است و نیاز کاربران را به خوبی برآورده می‌سازد. پشتیبانی از فناوری حذف نویز فعال در GT3 به راحتی صداهای بلند و زیر را حذف می‌کند. بااین‌حال از آن قابلیتی که صدای اصلی را بسیار بلندتر به گوش می‌رساند، پشتیبانی نمی‌کند.

باتری هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT3

عمر باتری هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT3 که در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی ها قرار دارد، بسیار چشمگیر بوده است. هر گوشی به یک باتری با ظرفیت 43 میلی‌آمپر مجهز شده است که با وجود فعال بودن فناوری حذف نویز و گوش سپردن به موسیقی تا 7 ساعت دوام می‌آورد. علاوه‌براین کیس شارژ به یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر مجهز شده است. این ظرفیت بالا میزان استفاده از گوشی ها را تا 24 ساعت افزایش می‌دهد. درنتیجه همراه خوبی برای انجام فعالیت‌های معمولی و روزمره‌ی شما می‌باشد. این کیس شارژ می‌تواند تا 3 مرتبه انرژی گوشی‌ها را تامین کند و انرژی موردنیاز خود را در حدود 90 دقیقه دریافت می‌کند.

انرژی موردنیاز این کیس از طریق کابل USB-C تامین می‌شود. در جعبه‌ی این هندزفری مجموعه‌ای از سری‌های سیلیکونی در اندازه‌های مختلف قرار گرفته که می‌توانید با توجه به مجرای گوش خود، اندازه‌ای مناسب را انتخاب کنید. انتخاب درست سری‌ برای هرگوشی هندزفری به شما این امکان را می‌دهد تا احساس بهتری را به هنگام استفاده از محصول داشته باشید.

ارزیابی کلی هندزفری هایلو GT3

• وزن کلی محصول: 41.1 گرم

• وزن هر گوشی: 3.9 گرم

• کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارند

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 7 ساعت

• مقاومت در برابر رطوبت و آب: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.0

بررسی هندزفری بی‌سیم اوی مدل T15: محصولی در لیست بهترین هندزفری های بلوتوث با طراحی چشم‌نواز

هندزفری بی‌سیم اوی مدل T15 با طراحی زیبا و مدرن توجه کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

 عکس هدفون با طراحی زیبا و چشم نواز

طراحی هندزفری بلوتوثی اوی T15

هنگام خرید هندزفری بلوتوثی، طراحی یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها می‌باشد. به همین دلیل دو گوشی هندزفری بلوتوثی اوی T15 از طراحی مطابق بااستانداردهای ارگونومیک در کنار سری‌های سیلیکونی برخوردار هستند. بهره‌مندی از طراحی اصولی سبب شده این محصول برای استفاده در طولانی مدت احساس خوشایندی را به ارمغان آورد. بکارگیری متریال خوب برای سری‌های سیلیکونی از بروز هر گونه حساسیت و آسیب پوستی نیز جلوگیری می‌کند. وزن مناسب این محصول سبب شده تا حمل آسان‌تری را تجربه کنید و در هر کجا از قابلیت‌های این هدفون بهره‌مند شوید.

همراه این محصول در لیست بهترین هندزفری بلوتوث با قیمت مناسب دو سری سیلیکونی در سایزهای متفاوت برای انواع گوش‌ها قرار گرفته تا کاربر تجربه‌ی خوبی به هنگام استفاده از هندزفری داشته باشد. پنل لمسی هوشمند عملیات موردنظر شما را از راه دور و تنها با چندین لمس اجرایی می‌کند که امیدواریم از حساسیت خوبی برخوردار باشد. بهره‌مندی از یک کیس شارژ براق ظاهری متفاوت و زیبا را به ارمغان می‌آورد که متاسفانه ممکن است لکه و اثر انگشت را بپذیرد. گوشی‌ها نیز شبیه به کیس از پوششی براق نیز برخوردارند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول گواهی IPX4 است که سبب شده تا استفاده از آن برای باشگاه یا در روزهای بارانی امکان‌پذیر باشد و دچار آسیب نشود؛ این موضوع خرید هندزفری بلوتوثی اوی T15 را به گزینه‌ای ایده آل برای کاربران علاقه‌مند به ورزش تبدیل کرده است. لازم به ذکر است آن را در آب غرق نکنید؛ زیرا تضمینی‌بر سالم ماندنش وجود ندارد.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بی سیم اوی مدل T15

هندزفری بی سیم اوی مدل T15 از بهترین هندزفری بلوتوثی های موجود در بازار است که به دو صورت مونو و استریو قابل استفاده است؛ بدین‌ترتیب می‌توانید یک گوشی را درون کیس قرار داده و شارژ نمایید و همزمان از قابلیت‌های گوشی دیگر استقاده کنید. باتوجه به اینکه کار با هر دو گوشی انرژی بیشتری مصرف می‌کند در صورت کمبود شارژ کیس یا عدم دسترسی به برق می‌توانید از یک گوشی استفاده کنید که به بهبود مصرف انرژی بسیار کمک می‌کند. پشتیبانی از ویژگی‌های کاربردی اوی T15 را به یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوث تبدیل کرده است. به همین دلیل پس از اتصال به وسیله‌ی فناوری بلوتوث، در شعاع 1 تا 10 متر امکان مکالمه با کیفیت خوب از این طریق نیز وجود دارد.

این ورژن بلوتوث هندزفری بی سیم اوی مدل T15 از نسخه‌های HSP, HFP, A2DP, AVRCP نیز پشتیبانی می‌کند تا ارتباطی پایدار و بدون محدودیت را تجربه کنید.

بررسی کیفیت صدای هندزفری Awei T15

گوشی‌های هندزفری Awei T15 به درایورهای قدرتمند 6 میلی متری مجهز شده‌اند که تجربه‌ی شنیداری خوبی را به ارمغان می‌آورند. علاوه‌براین نویز موجود در صداها را به خوبی کاهش می‌دهند تا صدایی شفاف را دریافت کنید. بااستفاده از هدفون T15 برقراری مکالمه و شرکت در جلسات آنلاین بسیار لذت‌بخش خواهد بود. میکروفون قابلیت پشتیبانی از فناوری حذف نویز دارد که برای برقراری مکالمه تجربه‌ی خوبی را ارائه خواهد داد.

بررسی باتری هندزفری بلوتوثی اوی مدل T15

کیس شارژ هندزفری اوی T15 به یک باتری با ظرفیت 390 میلی آمپر مجهز شده است که این ظرفیت بالا دوام خوبی را فراهم می‌آورد. هر گوشی دارای باتری با ظرفیت 45 میلی آمپر ساعت می‌باشد. این باتری تا 300 ساعت در حالت استندبای شارژ را نگه می‌دارد، برای مکالمه تا 5 ساعت دوام می‌آورد و برای پخش موسیقی تا 4 ساعت شما را همراهی می‌کند که این میزان، رضایت کاربران را از این محصول که در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی ها قرار دارد، به دنبال داشته و نگرانی بابت عدم دسترسی به برق را به خوبی مرتفع می‌سازد.
این کیس در مدت زمان 1.5 ساعت انرژی مورد نیاز خود را دریافت می‌کند. یک کابل شارژ USB و Micro USB درون جعبه همراه هندزفری قرار گرفته است تا هزینه‌های جانبی را بهبود بخشد.

ارزیابی کلی هندزفری اوی T15

• کنترلرهای لمسی: دارد

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 4 ساعت

• مقاومت در بربر رطوبت و آب: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.0

بررسی هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition: محصولی پرطرفدار با عملکردی عالی در لیست بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون

از زمان عرضه تاکنون این محصول بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و جایگاه خوبی را در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی ها به دست آورد. بسته‌بندی متفاوت و زیبای آن حس خوبی را به کاربران القا می‌کند.

عکس هندزفری بی سیم redmi buds 3 youth edition

طراحی هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition

دو سری سیلیکونی هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition در سایزهای مختلف همراه محصول درون جعبه قرار گرفته است. این سری‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا باتوجه به اندازه‌ی گوش خود سایز مناسب را انتخاب کنید. علاوه‌براین یک حلقه‌ی اضافه برای هر دو گوشی نیز وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

سری‌های هر گوشی‌ از طراحی نرم و سیلیکونی بهره برده‌اند که به خوبی در گوش شما قرار می‌گیرند. طراحی اصولی هر گونه فشار نسبت به گوش شما را کاهش داده است. بهره‌مندی از این طراحی اصولی ضمن کاربردی بودن، بسیار زیبا و متفاوت است. استفاده از هندزفری بسیار راحت است و به هنگام انجام فعالیت‌های شدید به خوبی در گوش ثابت و پایدار می‌ماند. درنتیجه با ظاهری مینیمال و کوچک کاربران را به خرید هندزفری بلوتوثی ترغیب می‌کند.

وزن هر گوشی 4.2 گرم گزارش شده و وزن کلی کیس شارژ 36 گرم می‌باشد که در مجموع بسیار سبک با حملی آسان است. قسمت پشتی گوشی‌ها به یک پنل لمسی مجهز شده است. با استفاده از کنترلر لمسی به سادگی می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید. در صورت نیاز آن‌ها رد نمایید. درنهایت با تنظیم لمس، کنترل میزان صدا را به دست بگیرید.

محفظه‌ی هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition در رنگ مشکی عرضه شده و با پوششی مات، زیبا را دو چندان کرده است. متاسفانه ممکن است خش و اثر انگشت را تا حدودی پذیرا باشد. بهره‌مندی از ابعاد مناسب سبب شده تا هندزفری به راحتی در جیب و کیف شما قرار گیرد و حمل آسانی را به ارمغان آورد.

این هندزفری موفق به دریافت گواهی IP54 شده است؛ بدین ترتیب در برابر گرد و غبار و آب مقاومت خوبی دارد. اگر قصد خرید هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر دارید، به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بلوتوثی Xiaomi Redmi Buds 3

اتصال هندزفری بلوتوثی Xiaomi Redmi Buds 3 نسبت به مدل‌های پیشین خود به خوبی ارتقا پیدا کرده است. این محصول از طریق فناوری بلوتوث 5.2 به دستگاه هوشمند شما متصل می‌شود تا اتصالی سریع و پایدار را تجربه کنید. بهره‌مندی از اتصالی قدرتمند از قابلیت‌های مورد توجه کاربران در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی می‌باشد. هر چه قدرت اتصال بیشتر باشد، پایداری بیشتر است به گونه‌ای که چنان‌چه از دستگاه متصل شده فاصله گرفتید بتوانید همچنان از لذت کار با این هدفون بهره‌مند شوید.

کیفیت صدای شیائومی Redmi Buds 3

بلندگوی هر گوشی هندزفری شیائومی Redmi Buds 3 به یک درایور 6 میلی‌متری مجهز شده است. در نتیجه کیفیت صدای عالی را دریافت خواهید کرد. علاوه‌براین از الگوریتم کاهش نویز پشتیبانی می‌کند که کیفیت تماس شما را به خوبی بهبود می بخشد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در محیط‌های پر سروصدا به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش فرادهید و حتی به تماس‌ها خود پاسخ دهید.

این هندزفری شریک خوبی برای انجام بازی در پلتفرم موبایل است. ازاین‌رو با روشن کردن حالت تاخیر کم در هنگام  بازی، صدای پا و جزئی ترین صداهای موجود را به خوبی دریافت خواهید کرد. در مجموع کیفیت صدای خوبی را عرضه می‌کند که همین موضوع سبب شده تا کاربران از عملکرد این هدفون در این رنج قیمتی بسیار رضایت داشته باشند.

عکس از هدفون سبک وزن Redmi Buds 3 برای خرید هندزفری بلوتوثی

بررسی باتری هندزفری شیائومی Redmi Buds 3 Youth Edition

برای هر گوشی این محصول یک باتری قدرتمند در نظر گرفته شده است. ظرفیت بالای آن سبب شده تا با بتوانید به مدت 5 ساعت از قابلیت‌های هندزفری بهره‌مند شوید. علاوه‌براین باتری درون کیس میزان زمان استفاده از هندزفری را به 18 ساعت افزایش می‌دهد که رضایت‌بخش می‌باشد. این میزان همراهی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با خیالی آسوده به استفاده از هندزفری بپردازید.

به سادگی می‌توانید انرژی موردنیاز کیس را از طریق درگاه تایپ C تامین کنید. به همین علت درون جعبه همراه محصول کابلی قرار نگرفته؛ زیرا با اکثریت کابل‌های انواع گوشی‌ها و کالاهای دیجیتال دیگر سازگاری دارد.

عملکرد کلی هندزفری با توجه به قرارگیری در لیست بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون بسیار شگفت انگیز است.

ارزیابی کلی هندزفری شیائومی Redmi Buds 3

• وزن هر گوشی: 4.2 گرم

• وزن کلی محصول: 44.4 گرم

• کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارند

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 5 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.2

بررسی هدفون بی‌‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots S: عضوی از لیست بهترین هندزفری بلوتوث ها

قیمت و ظاهر Redmi Airdots S مانند مدل قبلی است و حالت بازی باتاخیر کم اضافه شده است. این هدفون بسیار کوچک و مینیمال طراحی شده که حمل آسانی را به ارمغان می‌اورد. همچنین در کنار قابلیت‌هایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی بهره برده که سبب شده تا خریدی به صرفه داشته باشید.

عکس از شیائومی airdots s برای خرید هندزفری بلوتوثی

طراحی هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots S

دو گوشی هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots S طراحی بدون پایه و کوچکی دارند که احساس خوشایندی را به ارمغان می‌آورند. توصیه می‌شود سری سیلیکونی مطابق با اندازه‌ی گوش خود را انتخاب کنید تا عملکرد بهتری را ارائه دهد. وزن کلی هدست و جعبه شارژ 35.1 گرم می‌باشد. بهر‌ه‌مندی از طراحی اصولی سبب شده تا گوشی‌ها به هنگام انجام فعالیت‌های شدید به خوبی ثابت بمانند. بکارگیری خاصیت مغناطیسی سبب شده تا هر گوشی به سرعت به کیس متصل شود و احتمال افتادن را به خوبی کاهش داده است. پنج آهنربا وجود دارد که چهار آهنربا به هدفون ثابت متصل می‌شود و دیگری درب جعبه شارژ را جذب می‌کند. درنتیجه گوشی‌ها به خوبی متصل می‌شوند اما درب با نیروی شما بسته خواهد شد.

کیس شارژ بسیار جمع‌وجور طراحی شده تا کاربران حمل آسانی را تجربه کنند. علاوه‌براین دارای روکش مات است و لوگو به صورت براق روی آن طراحی شده است. برای کنترلرهای این محصول یک دکمه به صورت فیزیکی در نظر گرفته شده که با اندک نیرویی عملیات موردنظر شما را اجرایی می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی اطمینان از مقاومت آن در برابر آب و رطوبت است. به همین علت کمپانی شیائومی نیز به منظور جلب رضایت کاربران هندزفری را در برابر آب و رطوبت مقاومت ساخته تا همراه مناسبی برای استفاده در باشگاه و روزهای بارانی باشد.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi AirDots S

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi AirDots S به شما این اجازه را می‌دهد تا بین حالت استریو و مونو به راحتی جابه‌جا شوید. پشتیبانی از فناوری بلوتوث 5.0 ارتباطی پایدار و مطمئن را به ارمغان آورده است. اتصال این محصول بسیار آسان است. بنابراین تنها باید گوشی‌ها را از درون کیس خارج نموده و پس از روشن کردن بلوتوث دستگاه، به سادگی متصل می‌شود.

نحوه‌ی ریست کردن هندزفری شیائومی مدل Redmi AirDots S

در صورت وجود اختلال به راحتی هندزفری شیائومی مدل Redmi AirDots S را ریست کنید. دو مرحله وجود دارد که به ترتیب شامل:

• دکمه‌ی اجرای عملیات را برای 15 ثانیه فشار دهید تا نور قرمز و سفید به صورت متناوب دیده شود.

• برای تکمیل این فرآیند، بلوتوث هدفون را از دستگاه خود پاک نمایید.

کیفیت صدای هندزفری بی سیم Xiaomi Redmi AirDots S

یکی از مهمترین ویژگی ها که خرید هندزفری شیائومی Redmi AirDots S را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می‌کند، کیفیت صدای مطلوبی را به هنگام گوش دادن به موسیقی، کتاب صوتی و پادکست می‌باشد تا تجربه‌ی شنیداری متفاوتی را داشته باشید. این موضوع آن‌قدر برای کاربران حائز اهمیت است که تمایل دارند تا هنگام هر خرید هندزفری به عنوان اولین گزینه آن را بررسی کنند. علاوه‌براین به هنگام انجام بازی تلاش کرده تا با کمترین تاخیر مواجه باشید. در خصوص برقراری مکالمه می‌توان گفت که نویز موجود در اطراف را حذف کرده تا مکالمه‌ای باکیفیت داشته باشید. ارائه‌ی کیفیت صدای عالی از دیگر عوامل حضور این محصول در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی می‌باشد.

بررسی باتری هندزفری شیائومی Redmi AirDots S

از دیگر آیتم‌های مهم هنگام خرید هندزفری بلوتوثی می‌توان به پشتیبانی از باتری قدرتمند آن اشاره کرد. بنابراین برای هر گوشی هندزفری شیائومی Redmi AirDots S یک باتری با ظرفیت 43 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. در صورت دریافت انرژی موردنیاز تا 4 ساعت دوام می‌آورد. این میزان به لطف کیس شارژ با ظرفیت 300 میلی آمپر افزایش می‌یابد. بنابراین انتظار داریم کهاین هدفون بتواند برای طولانی مدت شما را همراهی کند تا بتوانید از لذت کار با آن در هر شرایطی بهره‌مند شوید.

ارزیابی کلی هندزفری شیائومی Redmi AirDots S

• وزن هر گوشی: 4.1 گرم

• وزن کلی محصول: 43.6 گرم

• کنترلرهای لمسی: به صورت فیزیکی می‌باشند.

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 4 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.0

هندزفری بی‌ سیم نوکیا مدل E3100: محصولی سبک با تنوع رنگی بالا در لیست هندزفری بلوتوث های با قیمت مناسب

هندزفری نوکیا E3100 جزو بهترین هندزفری های بلوتوث از این کمپانی قدیمی و پرطرفدار می‌باشد. طراحی جمع‌وجور و رنگ‌های جذاب آن از همان ابتدا توجه کاربران را به دنبال داشته است. قیمت این هندزفری در لیست هندزفری بلوتوثی بسیار مناسب است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با پرداخت هزینه‌ای منطقی یکی از بهترین نمونه‌هایاین کمپانی معتبر را خریداری کنند.

عکس هدفون بی سیم نوکیا

طراحی هندزفری نوکیا E3100

هندزفری نوکیا E3100 از ادغام رنگ‌های جذابی در کنار فرم کوچک برخوردار است که جلوه‌ی خاصی را به نمایش می‌گذارد. کیس شارژ از متریالی مرغوب مانند پلاستیک ساخته شده است. این کیس توسط روکش مات پوشش داده شده که امیدواریم در برابر خش مقاوم باشد. بکارگیری متریال خوب ضمن تاثیر در مقاومت بیشتر محصول، از افزایش وزن آن جلوگیری کرده است.

هر گوشی بسیار کوچک و سبک می‌باشند و مجهز به سری‌های سیلیکونی بسیار نرم و راحتی هستند. چنانچه سری مناسب گوش خود را پیدا کنید اطمینان حاصل نمایید که در هنگام انجام فعالیت‌های پرتحرک به خوبی در گوش شما ثابت خواهد ماند. در طراحی آن متوجه حذف پایه‌ها شده‌ایم که سبب شده تا به هنگام قرارگیری در گوش به هیچ‌ عنوان دیده نشوند. مکانیسم مغناطیسی این محصول از قدرت بالایی برخوردار است به همین دلیل تنها با یک دست باز نمی‌شود. بااین‌حال نشان از دوام و طول عمر بالای هندزفری دارد.

علاوه‌بر‌این‌ها هندزفری نوکیا E3100 موفق به دریافت گواهی IPX5 شده؛ بدین‌ترتیب در برابر پاشش آب مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. این هندزفری یک انتخاب ایده‌آل برای کاربران علاقه‌مند به تناسب اندام می‌باشد. پس در معرض تعریق و رطوبت دچار آسیب نخواهد شد. هر دو گوشی دارای نشانگرهای LED است که برای نمایش شارژ و اتصال درست تعبیه شده‌اند.

عملکرد کنترلرهای لمسی هندزفری بلوتوثی نوکیا E3100

برای پنل لمسی در هندزفری بلوتوثی نوکیا E3100 از دکمه‌های فیزیکی استفاده شده که به راحتی می‌توانید آن‌ها را فشار دهید. این دکمه‌ها عملکردی شبیه به پنل‌های لمسی دارند و به ترتیب زیر عمل می‌کنند:

با یک بار فشار موسیقی را پخش و متوقف کرده و به تماس پاسخ دهید.
با دو بار فشار گوشی راست تماس را متوقف یا به آهنگ بعد بروید.
برای 2 ثانیه گوشی راست فشار دهید تا صدا را افزایش و تماس را رد کنید.
برای 2 ثانیه گوشی چپ را فشار دهیدتا صدا را کاهش و تماس را رد کنید.

کنترل‌های لمسی کاملا قابل مشاهده هستند. همچنین می‌توانید با نگه داشتن هر دو دکمه به مدت 6 ثانیه، هندزفری را مجدد راه‌اندازی کنید. چنان‌چه برای مدتی در حدود 9 ثانیه نگه دارید می‌توانید آن را به حالت کارخانه برگردانید. ضمن عالی بودن این کنترلرهای لمسی، عدم وجود گزینه آهنگ قبلی عجیب است. توصیه می‌شود از هدفون‌ها به صورت دراز کشیده استفاده نکنید؛ زیرا چرخش به پهلو کنترلرها را به راحتی فعال می‌کند.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بی سیم نوکیا E3100

نحوه‌ی اتصال هندزفری بی سیم نوکیا E3100 بسیار آسان است. بنابراین پس از خارج کردن آن‌ها از کیس و شناسایی دستگاه موردنظر، می‌توانید دکمه‌ها را به مدت 2 ثانیه فشار دهید تا به سادگی جفت شوند. این محصول از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کند تا ارتباطی پایدار و وایرلس را تجربه کنید. تنها بدانید که باید از کیس شارژ بیرون باشند تا این اتصال صورت گیرد.

پشتیبانی از دستیار صوتی برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید از دیگر نکات مهم در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی می‌باشد.

کیفیت صدای هندزفری نوکیا مدل E3100

دیگر آیتم موردنیاز برای خرید یک هندزفری باکیفیت اطمینان از کیفیت صدای بلندگوهای آن می‌باشد. بدین ترتیب بسیار مهم است که شما بتوانید صدایی با وضوح بالا را دریافت کنید و حتی تماس‌هایی با کیفیت بالا داشته باشید. اگر در مورد پخش ویدیو و پخش موسیقی هندزفری نوکیا مدل E3100 شک دارید به شما اطمینان می‌دهیم که بدون تاخیر صورت می‌گیرد. با وجود اینکه میکروفون عملکرد قابل قبولی به هنگام برقراری مکالمه ارائه می‌دهد اما ممکن است هر از چند گاهی خاموش شود.

از دیگر آیتم‌های مهم هنگام خرید هندزفری بلوتوثی اطمینان از کیفیت صدای آن می‌باشد. بنابراین هندزفری نوکیا مدل E3100 مجهز به درایورهای 6 میلی‌متری می‌باشدکه گوش دادن به کتاب صوتی را لذت بخش‌تر می‌سازد. بااین‌حال باس قدرتمندی را نخواهیم داشت که در این رنج قیمت قابل توجیه خواهد بود. بلندگوهای این هندزفری وضوح خوبی را به گوش کاربر می‌رساند. به گونه‌ای که حتی با میزان صدای معمولی نیز جزئیات به خوبی شنیده می‌شوند. این میزان رضایت از بلندگو و میکروفون در دسته‌بندی بهترین هندزفری‌ بلوتوث زیر یک میلیون کاملا منطقی است.

اگر قصد خرید هدفون بی سیم نوکیا مدل E3100 را با مناسب ترین قیمت و گارانتی معتبر دارید، به وب سایت مبیت مراجعه کنید.

عکس رنگی و کوچک نوکیا e3100

باتری هندزفری بلوتوثی E3100 Nokia

باتری دیگر عنصر تاثیرگذار برای خرید یک هندزفری بی سیم است. زیرا نیاز شما را به برق مرتفع می‌سازد و قادر است برای طولانی شما را در طبیعت و مکان‌های بدون عدم دسترسی به برق همراهی کند که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در طراحی هندزفری بلوتوثی Nokia E3100  هر گوشی به یک باتری با ظرفیت 45 میلی‌‌آمپر مجهز شده است. این باتری با یک بار دریافت شارژ تا 10 ساعت به صورت مداوم به پخش می‌پردازد. کیس شارژ دارای باتری با ظرفیت 400 میلی‌آمپر است که در افزایش زمان استفاده از هندزفری تا 20 ساعت موثر است.

شما تقریبا با این هندزفری می‌توانید در حدود 5 ساعت به صورت مداوم از لذت کار با آن بهر‌مند شوید. طبق بررسی‌ها کیس شارژ بدون نیاز به شارژ مجدد تا یک هفته دوام آورده است. علاوه‌براین کیس شارژ، گوشی‌ها را حدودا بین 3 تا 4 بار مرتبه شارژ می‌کند و این عملیات در مدت زمان تنها 90 دقیقه صورت می‌گیرد.

باتری خود کیس انرژی موردنیاز خود را در مدت زمان 2 ساعت از طریق پورت Type-C تامین می‌کند.

ارزیابی کلی هندزفری بی سیم نوکیا مدل E3100

• وزن هر گوشی: 4 گرم

• وزن کلی محصول: 38 گرم

• کنترلرهای لمسی: به صورت فیزیکی هستند

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 5 تا 10 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: دارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.0

هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل Basic 2S: محصولی محبوب و اقتصادی جزو لیست بهترین هندزفری بلوتوثی

به لطف بهر‌ه‌مندی از جفت شدن آسان، تشخیص درون گوش، لمس چند منظوره با یک کلید و کیفیت صدای چشمگیر، این هندزفری‌ بسیار جذاب است. این نمونه از کمپانی معتبر شیائومی قیمت مناسبی دارد و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عکس هدفون بی‌سیم Basic 2S

طراحی هندزفری بلوتوثی Xiaomi Basic 2S

از دیگر بهترین هندزفری های بلوتوث می‌توان به هندزفری Xiaomi Basic 2S اشاره کرد. این محصول در یک قاب کوچک و زیبا عرضه می‌شود. این کیس به رنگ مشکی است و دارای یک پوشش مات می‌باشد. در ساخت آن از متریال خوبی استفاده شده که در افزایش کیفیت و دوام محصول تاثیر به سزایی دارد. در قسمت پشتی شاهد تعبیه‌ی پورت شارژ Type-C می‌باشیم. نشانگرهای LED در قسمت جلویی این کیس قرار گرفته‌اند.

این نشانگر در هنگام عملیات شارژدهی به رنگ قرمز و سپس دریافت کامل شارژ سفید می‌شود. نکته‌ی جالب در این کیس شارژ این است که به هنگام شارژ زیر 20 درصد به حالت چشمک‌زن تبدیل می‌شود.

دو گوشی هندزفری Xiaomi Basic 2S همانند کیس مات هستند تنها در قسمت دکمه‌ چند منظوره براق دیده می‌شوند. گوشی‌ها بسیار کوچک و سبک هستند و سه سری سیلیکونی در اندازه‌های مختلف قرار گرفته است. با انتخاب اندازه‌ی متناسب با گوش خود رضایت بیشتری به هنگام استفاده از هندزفری خواهید داشت.

این گوشی‌ها آنقدر سبک و اصولی طراحی شده‌اند که حتی برای استفاده‌ی طولانی مدت حضورشان را احساس نخواهید کرد. این قابلیت هنگام خرید هندزفری بلوتوثی برای برخی کاربران اهمیت دارد. زیرا در طول روز از هندزفری بلوتوثی استفاده‌ی زیادی می‌کنند. برای هرکدام یک نشانگر LED به منظور نمایش شارژ و جفت شدن در نظر گرفته شده است. گوشی‌ها به صورت مغناطیسی درون کیس شارژ قرار می‌گیرند که احتمال افتادن را بسیار کاهش می‌دهد.

بررسی عملکرد دکمه‌ی چند منظوره هندزفری شیائومی Basic 2S

یکی از جنبه‌های موردعلاقه‌ی کاربران در این هدفون‌ها کنترل لمسی است. هر دو گوشی هندزفری شیائومی Basic 2S دارای یک کلید چند منظوره هستند که به شما امکان می‌دهند عملیات مختلفی را از راه دور اجرایی کنید. به عنوان مثال:

با یک بار لمس تماس را پاسخ یا رد نمایید یا به پخش و توقف موسیقی بپردازید.

دوبار لمس دکمه صوتی را فعال کنید.

در حالی که می‌توانید با سه لمس حالت بازی را روشن کنید.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بی سیم شیائومی Basic 2S

هندزفری بی سیم شیائومی Basic 2S از فناوری بلوتوث 5.0 برای اتصال بهره برده‌ است. این نحوه‌ی اتصال بسیار سریع و پایدار است که رضایت کاربران را به دنبال داشته است. نحوه‌ی اتصال این هندزفری بسیار آسان است. پس از بازگشایی درب کیس و فعال کردن بلوتوث گوشی، روی دستگاه شما یک پاپ آپ باز می‌شود که اجازه‌ی دسترسی می‌دهد. با تایید این پاپ آپ هدفون در کمتر از 10 ثانیه متصل خواهد شد.

این هندزفری هنگامی که برای اولین بار جفت شود؛ سپس به آخرین دستگاه متصل شده به صورت خودکار متصل می‌شود. علاوه‌براین به لطف بهره‌مندی از فناوری تشخیص درون گوش، هنگامی که یک گوشی را خارج کنید موسیقی به صورت خودکار متوقف می‌شود. پشتیبانی از قابلیت‌های کاربردی سبب شده تا این محصول جایگاه خوبی در لیست بهترین هدفون با قیمت مناسب داشته باشد.

از دیگر قابلیت‌های برجسته‌ی هندزفری بی سیم شیائومی Basic 2S می‌توان به پشتیبانی از حالت مونو اشاره کرد. با این قابلیت شما می‌توانید از یک گوشی استفاده کنید که در بهبود مصرف انرژی تاثیر به‌سزایی دارد.

 کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Basic 2S

هنگامی که حالت بازی را فعال کنید، متوجه کاهش تاخیر در هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Basic 2S خواهید شد. درنتیجه همگام‌سازی صدا و تصویر به خوبی بهبود می‌یابد که یکی از نکات مهم در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی برای گیمرهاست. بدین‌ترتیب عملکرد خوبی را برای انجام بازی‌ها ارائه می‌دهد. بهره‌مندی از کیفیت صدای عالی مهم‌ترین قابلیت یک هندزفری خوب است. به همین دلیل کمپانی شیائومی تلاش خود را کرده تا محصولی باکیفیت صدای عالی و وضوح خوب در رنج قیمت مناسب عرضه کند.

کاهش نویز دیجیتال در هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Basic 2S هنگام گوش دادن به موسیقی یا برقراری تماس نیز وجود دارد. کیفیت میکروفون را نمی‌توان گفت بهترین است اما واقعاً عملکرد رضایت‌بخشی دارد. درنتیجه به لطف بهره‌مندی از کیفیت صدای خوب توانسته جزو بهترین هندزفری های بلوتوثی باشد.

 باتری هندزفری بی سیم شیائومی مدل Basic 2S

پشتیبانی از باتری قدرتمند از دیگر آیتم‌های تاثیرگذار در هنگام خرید یک هندزفری وایرلس می‌باشد تا کاربران بدون نگرانی از عدم دسترسی به برق بتوانند برای ساعات طولانی از قابلیت‌های این محصول بهره‌مند شوند. ظرفیت باتری هر گوشی هندزفری بی سیم شیائومی مدل Basic 2S TWSEJ07LS 46 میلی‌آمپر است. این ظرفیت به شما اجازه می‌دهد تا با یک بار دریافت شارژ در حدود 4 ساعت به صورت مداوم از قابلیت‌های هدفون بهره‌مند شوید. این میزان استفاده با همراهی کیس شارژ به 20 ساعت افزایش می‌یابد. برای این کیس یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر در نظر گرفته شده است که از طریق پورت Type-C امکان شارژ آن وجود دارد.

ارزیابی کلی هندزفری شیائومی Basic 2S

• وزن هر گوشی: 4.1 گرم

• وزن کلی محصول: 52.2 گرم

• کنترلرهای لمسی: به صورت فیزیکی هستند

• مدت زمان پخش با یک بار دریافت شارژ: 4 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: ندارد

• نسخه‌ی بلوتوث: 5.0

بررسی هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17: محصولی اقتصادی با صدایی شفاف جزو بهترین هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی که کیفیت صدای خوب آن هر کاربر را به خرید ترغیب می‌کند. ظاهر ساده و در عین حال شیک آن نگاه هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌سازد. همچنین قیمت مناسب آن سبب شده تا کاربران به خرید این نمونه پرطرفدار در لیست هندزفری بلوتوثی اقدام کنند.

عکس از هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17 برای خرید هندزفری بلوتوثی

 

طراحی هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

هندزفری کیو سی وای مدل T17 با طراحی مینیمال در کنار ابعاد کوچک  و وزن سبک احساس رضایت بخشی را برای طولانی مدت به ارمغان می‌آورد. در طراحی گوشی‌های هندزفری پایه وجود ندارد و به خوبی در گوش شما فیکس می‌شود. LED تعبیه شده همانند هندزفری‌های دیگر کاربر را از میزان شارژ باقیمانده و اتصال درست مطلع می‌سازد.

کیس شارژ در نظر گرفته شده از دوام بالایی برخوردار است. بااین‌حال احتمال پذیرش خش بسیار زیاد است. این کیس در ابعاد کوچک طراحی شده تا به خوبی در جیب شما قرار گیرد. برای هر گوشی کنترلرهای لمسی در نظر گرفته شده که عملیات شما را به سرعت اجرایی می‌کنند.

متاسفانه هندزفری کیو سی وای T17 از استانداردهای مقاومت در برابر آب بهره‌ای نبرده است. پس هنگام استفاده در باشگاه یا در روزهای بارانی بسیار محتاط عمل کنید.

نحوه‌ی عملکرد کنترلرهای لمسی هندزفری بلوتوثی QCY T17

برای پخش/مکث موسیقی، روی گوشی L یا R دو ضربه بزنید.

برای رفتن به آهنگ بعدی، R را نگه دارید.

برای بازگشت آهنگ قبلی، L را نگه دارید.

سه بار ضربه روی R ضربه بزنید تا حالت تاخیر کم بازی فعال شود.

برای فعال کردن دستیار صوتی، روی L سه ضربه بزنید.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T17

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T17 در دسته‌بندی بهترین هندزفری بلوتوثی از اتصالی خوب برخوردار است. تراشه بلوتوث 5.1 امکان استفاده تا فاصله 9 تا 10 متری را نسبت به دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه‌براین به راحتی می‌توانید بین گوش دادن به یک یا دو هدفون جابجا شوید. به عنوان مثال زمانی که می‌خواهید ضمن گوش دادن محتوای صوتی، دیگری را شارژ کنید. لازم به ذکر است خارج نمودن گوشی به منظور توقف موسیقی نخواهد بود.

تماشای ویدیو بسیار رضایت بخش است. همگام سازی بین صدا و تصویر در آیفون و اندروید عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T17 دارای یک حالت با تاخیر کم برای بازی‌ها است. چنان‌چه فعال شود به جرات می‌توان گفت تاخیر در جلوه‌های صوتی بسیار کاهش می‌یابد. در نتیجه این هندزفری جزو لیست بهترین هدفون‌ با قیمت مناسب برای بازی قرار گرفته است.

بررسی کیفیت صدای هندزفری کیو سی وای T17

کیفیت صدا از مهم‌ترین دلایلی است که کاربر را به خرید هندزفری ترغیب می‌کند. معولا کاربران تمایل دارند که کیفیت میکروفون و اسپیکرهای گوشی‌های هندزفری بالا باشد تا بتوانند صدایی با وضوح عالی را بشنوند. تماس‌های تلفنی با هندزفری کیو سی وای T17 رضایت‌بخش است. به این معنی که صدای شما به اندازه کافی بلند و واضح به نظر می‌رسد. بااین‌حال وقتی شروع به صحبت می‌کنید و زمانی که میکروفون سعی می‌کند صدای اطراف شما را کم کند، کیفیت چندانی ندارد. درنتیجه تماس تلفنی در محیط ساکت‌تر و داخل خانه مشکلی ندارد.

تماس‌های ویدیویی نیز معمولی است. صدای شما نازک به نظر می‌رسد و وقتی صداهایی در اطراف شما وجود دارد، آنچه از صدای شما باقی‌مانده را دور می‌کنند.

یکی از نکات حائز اهمیت در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی اطمینان از کیفیت صدای آن است. بنابراین صدای هندزفری بی سیم QCY T17 یک پله بالاتر با وضوح و شفافیت باورنکردنی نسبت به این قیمت است.

عکس کیو سی وای مدل T17

باتری هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17

از دلایل حضور هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17 در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی وجود باتری قدرتمند آن می‌باشد. علاوه بر این بهره‌مندی از یک باتری قدرتمند اطمینانی است تا بتوانید در طولانی مدت بدون نگرانی و حتی عدم دسترسی به برق از قابلیت‌های هندزفری بهره‌مند شوید.  هر گوشی کوچک هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل T17 دارای باتری قدرتمندی است که در صورت دریافت انرژی موردنیاز تا 7.5 ساعت برای پخش و 4.5 ساعت برای مکالمه دوام می‌آورد. این میزان استفاده به لطف بهره‌مندی از کیس شارژ افزایش می‌یابد. باتری قدرتمند بکار رفته در این مدل کاربران را به خرید هندزفری بلوتوثی تشویق می‌کند.

کیس شارژ دارای یک باتری با ظرفیت 380 میلی آمپر است. انرژی مورد نیاز خود را از طریق Type-C در مدت زمان 2 تا 3 ساعت دریافت می‌کند. این کیس می‌تواند سه مرتبه گوشی‌ها را شارژ کند.

ارزیابی کلی هندزفری کیو سی وای T17

• وزن هر گوشی: 4.2 گرم

• ورن کلی محصول: 42.4 گرم

• کنترلرهای لمسی: هر دو گوشی دارد

• مدت زمان پخش با یک بار ریافت شارژ: 7 ساعت

• مقاومت در برابر آب و رطوبت: ندارد

• نسخه‌ی بوتوث: 5.1

برترین هدفون های بی سیم 2021

بهترین هدفون گیمینگ (تا ۱ میلیون)

محدوده صدای خطرناک برای گوش؛ باید ها و نبایدهای استفاده از هدفون

نتیجه گیری کلی

ما در این مقاله به بررسی چندین نمونه از هندزفری بلوتوثی‌های موجود در بازار پرداختیم تا برای خرید هندزفری بلوتوثی می‌توانید به این مقاله در خصوص بهترین هندزفری بلوتوثی مراجعه کنید. شما می‌توانید این هندزفری‌ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید همچنین این هندزفری‌ها یک انتخاب ایده‌آل برای گوش دادن به کتاب صوتی و آهنگ تبدیل شده‌اند و برخی از آن‌ها توجه گیمرها را داشته‌اند. بااین‌حال ابتدا بهتر است اولویت شما از خرید هندزفری بلوتوثی مشخص باشد تا یک انتخاب هوشمندانه و درست داشته باشید. در نهایت با مراجعه به فروشگاه اینترتی مبیت خریدی بدون دردسر و واسطه خواهید داشت که همین موضوع سبب شده تا قیمت به مراتب از ثبات بیشتری برخوردار باشند و محصولات دستخوش این آشفته بازار نباشند.

منابع:

scarbir.com

techxreviews.com

wonderfullytech.com

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. سلام خدمت شما همراه گرامی
      انتخاب شما به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که با اطلاع از مشخصات این دو محصول می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا