اخبارموبایل

سامسونگ به عرضه اندروید 12 سری گلکسی A ادامه می‌دهد

 پس از اینکه سامسونگ، بسیاری از پرچم‌داران قدیمی و جدید خود را به اندروید 12 به‌روز رسانی کرد، تمرکز خود را بر روی به‌روز رسانی سری گلکسی A، به آخرین نسخه سیستم عامل، یعنی اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 گذاشته است. 

بدیهی است که تنها گوشی‌هایی که قدرت پردازش اندروید 12 را دارند این آپدیت را دریافت خواهند کرد. بنابراین اگر گوشی شما مربوط به دوسال پیش یا قبل‌تر است، احتمال اینکه این آپدیت را دریافت نکنید، وجود دارد.

اخبار به‌روز رسانی های سامسونگ را از دست ندهید: بهینه سازی دوربین ها

این هفته سامسونگ چند گوشی میان‌رده خود از جمله گلکسی A42 و گلکسی A71،5G را به اندروید 12 ارتقا داد. حتی نسخه 5G گلکسی A32 نیز چند هفته پس از  دریافت به‌روزرسانی در نسخه های بین‌المللی، در ایالات متحده نیز آپدیت شد.

به گزارش SamMobile، نسخه 4G گلکسی A32 نیز به‌روز‌ رسانی خواهد شد. این به‌روز‌رسانی خاص اکنون در هند و طی روزهای آینده، برای سایر کشور قابل دسترسی است. گلکسی A32 که حدود یک سال پیش عرضه شد، احتمالاً به اندروید 13 به‌روزرسانی می‌شود، اما احتمالاً آخرین ارتقاء سیستم عامل اصلی خواهد بود.

 

قابلیت های اندروید 12

اندروید 12 با زبان طراحی جدید، گوشی را به One UI 4.1 ارتقا می‌دهد. زبان طراحی از Material Design به طراحی Material You تغییر پیدا کرده است تا سلیقه کاربر را در اولویت قرار دهد و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری را دراختیار او بگذارد.

به‌نظر می‌رسد که گوگل تلاش دارد تا یکی از بزرگترین تغییرات اساسی را در ظاهر و جلوه بصری انجام دهد. اما این تغییرات  تنها محدود به ظاهر و استفاده بیشتر از رنگ‌ها نیست و در زمینه شخصی‌سازی، امنیت و کاربری آسان نیز پیشرفت ‌های بسیاری داشته است. مثلا استفاده از وصله امنیتی آوریل 2022، که یکی از جدیدترین‌های منتشرشده توسط Google است.

 

منبع: phonearena

 

زهرا حاج محمد کریمی

من زهرا حاج محمد کریمی هستم، کارشناسی مترجمی زبان دارم و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطاتم، به ادبیات و تئاتر علاقه مندم و کار دوبله و گویندگی هم انجام میدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا