اینستاگرام گزینه جدید پست های پیشنهادی را در اختیار کاربران می گذارد، به کاربران امکان می دهد تا بی وقفه اطلاعات جدید به دست بیاورند

اینستاگرام در حال معرفی گزینه پست های پیشنهادی است، ویژگی ای که به کاربران امکان می دهد پستهایی از اکانت هایی که دنبالشان نمی کنند را مشاهده کنند. برنامه هایی مانند اینستاگرام با نشان دادن پست هایی از حساب های کاربری دارای محتوای مشابه با مواردی که افراد دنبال می کنند یا پست هایی که دوست دارند و ذخیره می کند، راهی یافته اند تا بتواند مدت زمان طولانی تری کاربران را در برنامه خود نگه دارد. تاکنون به کاربران پیام «شما تمام اطلاعات تازه را به دست آوردید» نمایش داده می شد تا به افراد اطلاع دهد تمام پست های اخیر از افرادی که دنبالشان می کنند را مشاهده کرده اند و سپس پستهای قدیمی تر را که قبلاً دیده بودند را برای بار دوم مشاهده می کردند.

در حال حاضر، کاربران بر اساس گزینه پست های پیشنهادی اینستاگرام به جای پست های تکراری افرادی که آنها را دنبال می کنند، می توانند به پست های بیشتری که ندیده اند دسترسی داشته باشند. این گزینه پست های پیشنهادی اینستاگرام کاملاً توسط ترجیح کاربران و با توجه به افرادی که توسط کاربران دنبال می شوند گردآوری شده است. کاربران بر محتوایی که در صفحه اصلی خود مشاهده می کنند، کنترل دارند، به جز آگهی های تبلیغاتی که هر چند پست یک بار نشان داده می شوند.

اینستاگرام درقسمت  راهنمایی خود نوشت که کاربران بعد از اینکه تمام پست های افرادی که دنبال می کنند را دیدند می توانند این پست های پیشنهادی را در اختیار داشته باشند. فیس بوک  نیز اعلام کرد که این پیشنهادات بر اساس پستهایی از حسابهای مشابه با آنچه کاربران دنبال می کنند، خواهد بود و همانطور که گفته شد این پست های پیشنهادی با توجه به پستهایی که توسط کاربر ذخیره شده یا مورد علاقه کاربر هستند نمایش داده می شود. وقتی این ویژگی را امتحان کردند، متوجه شدند که گزینه پستهای پیشنهادی با قسمت جستجو متفاوت است، در حالی که قسمت جستجو بیشتر با موضوعاتی که جستجو کرده اید یا تمام پستهایی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید در ارتباط است، ویژگی پست های پیشنهادی به حساب های کاربری که از قبل دنبالشان می کنید، توجه می کند.

این پست های پیشنهادی به محتوایی مربوط می شوند که افراد از قبل دنبال می کنند، در حالی که پست های قسمت جستجو هدفشان این است که مردم را به سمت محتوای گسترده تر سوق دهند. جولیان گوتمن، سرپرست بخش محصولات اینستاگرام گفت که انگیزه اصلی این کار این بود که مردم راجع به علاقه های خود عمیق تر شود و به راحتی محتوای مرتبط با علایقشان را مشاهده کنند. گوتمن گفت: در حال حاضر، پست های پیشنهادی فقط شامل عکس ها و فیلم ها خواهند بود و IGTV  ها را شامل نمی شود. با این حال، تبلیغات در این پست های پیشنهادی نیز وجود خواهند داشت. به نظر می رسد این حرکت، راهی برای جذب کردن مردم برای گذراندن وقت بیشتر در اینستاگرام است. این برخلاف موضع اینستاگرام دو سال پیش است که به کاربران اجازه می داد از ابزارهایی استفاده کنند تا از زمان صرف شده در برنامه اطلاعات بیشتری کسب کنند و آن را کاهش دهند.

به طور مثال اینستاگرام دو سال پیش قسمتی به اسم «فعالیت شما» را معرفی کرد که ویژگی ای است که به تخمین زمان صرف شده در برنامه کمک می کند و به کاربران امکان می دهد روزانه محدوده زمانی استفاده از این برنامه را تعیین کنند. گوتمن، با این حال  گفت که این محصول به گونه ای طراحی نشده است که مردم را به گوشی خود معتاد کند. این پیام «شما تمام اطلاعات تازه را به دست آوردید» در جولای ۲۰۱۸ معرفی شد تا از مرور پایان‌ناپذیر پست ها توسط کاربران در اینستاگرام جلوگیری شود. گزینه پست های پیشنهادی، اینستاگرام را کمی شبیه به TikTok کرده و پست های جدید را به طور مداوم به کاربران ارائه خواهد کرد.

برای اینکه به اینستاگرام نشان بدهید که شما به گزینه  پست های  پیشنهادی علاقه مند نیستید به سادگی دکمه منو بالای پست را لمس کنید و روی گزینه «علاقه مند نیستم» کلیک کنید. سرپرست برنامه اینستاگرام گفت که این پاسخ‌ها جمع آوری و در برنامه اعمال می شوند. همچنین شما می‌توانید از گزینه نمایش پست های قدیمی‌تر استفاده کنید تا پست‌های قبلی از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید را ببینید؛ با این حال اینستاگرام خاطرنشان می‌کند که نمی‌توانید گزینه پست های پیشنهادی را خاموش کنید.