اخبارفناوری

افشای جزئیاتی درباره عرضه نسخه جدید سیستم عامل اپل

با نزدیک شدن به عرضه سری‌های جدید کمپانی‌های اپل اخباری مبنی‌بر اعمال سیستم عامل iOS 15.5 برای گوشی‌های آیفون و iPadOS 15.5 برای آیپد به دست ما رسیده‌است. این به‌ روزرسانی هر چند از جزئیات زیادی برخوردار نیست اما باز هم شاهد ارتقای خوبی برای این نسخه جدید هستیم. در ادامه این مطلب از مبیت به بررسی تغییرات این  سیستم عامل می‌پردازیم تا از امکانات آن مطلع شوید و در صورت نیاز به آپدیت سیستم عامل دستگاه خود بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عرضه گوشی‌های آیفون‌ در سری جدید پیشنهاد ما مطالعه مقاله “افشای جزئیاتی در خصوص تغییر پورت لایتنینگ به USB-C در سری جدید آیفون” می‌باشد.

اولین ارتقا مربوط به اپلیکیشن Wallet می‌باشد. این اپلیکیشن کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از Apple Cash خود به دریافت یا انتقال پول بپردازند. تغییرات بعدی مربوط به اپلیکیشن Apple Podcasts می‌باشد. این تغییرات شامل تنظیم جدید برای حذف قسمت‌های قدیمی‌تر و محدود کردن قسمت‌های ذخیره شده در دستگاه شما است. به عبارتی فیلترهایی را اعمال می‌کند تا اپلیکیشن شما منظم‌تر باشد. علاوه بر این قابلیت‌ها، در نسخه‌های قبل شاهد بروز اختلال در سیستم بوده‌ایم؛ ازاین‌رو هنگام ورود و خروج از خانه در برخی موارد با مشکل مواجه بوده‌ و در این نسخه به خوبی بهبود پیدا کرده‌است. بیش از 25 اصلاح امنیتی در این نسخه جدید برطرف شده‌است. لازم است بدانید که این ایرادات امنیتی هیچ کدام توسط کمپانی اپل تایید نشده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  گوشی اقتصادی اپل مقاله “بررسی کامل آیفون SE 2022؛ گوشی اقتصادی اپل با پردازنده قدرتمند” را مطالعه کنید.

با این حال اگر به دنبال یک ارتقای سیستم امنیتی هستید، بهتر است که هر چه زودتر سیستم عامل خود را به روز رسانی کنید. در نهایت می‌توان گفت که این به روزرسانی ابتدا باید توسط آیفون و آیپد شما اعلام شده‌باشد. با این حال اگر اعلانی را دریافت نکرده‌اید، همیشه می‌توانید به تنظیمات گوشی خود وارد شوید و به صورت دستی به آپدیت آن بپردازید.

در روزهای آتی همراه ما باشید تا در صورت افشای اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص فعالیت‌های این کمپانی شما را مطلع سازیم.

منابع: gsmarena

 

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا