راهنمای خریدلوازم جانبیمقایسهنقد و بررسی

راهنمای خرید ساعت هوشمند: بهترین اسمارت واچ‌ ها از دیدگاه کارشناسان

امروزه گجت‌های مختلف به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده‌اند. به طوری که حتی اگر یک مرتبه تجربه‌ی استفاده از این محصولات را داشته باشید نمی‌توانید به راحتی از آن‌ها دست بکشید. قطع به یقین یکی از جذاب‌ترین و پرکاربردترین گجت‌هایی که میان کاربران مختلف رواج پیدا کرده است ساعت هوشمند می‌باشد. اسمارت واچ‌ها به لطف امکانات گسترده‌ی خود از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. خرید ساعت هوشمند می‌تواند در بسیاری از امور مختلف به کاربران کمک کند. اما کمپانی‌های مختلفی برای تولید این وسیله دست به کار شده‌اند و مدل‌های گوناگون با قابلیت‌های جذابی را عرضه کرده‌اند. بنابراین ممکن است که در خرید ساعت هوشمند متناسب با نیازهای خود دچار سردرگمی و مشکل شوید. در این مطلب از مبیت طبق نظر کارشناسان چند مدل از بهترین‌ اسمارت‌واچ ها را به شما همراهان عزیز معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس بودجه و نوع کاربری خود به انتخاب ساعت هوشمند بپردازید.

ساعت هوشمند اپل سری 7؛ گران‌قیمت اما بی‌نظیر

راهنمای خرید اپل واچ سری 7

همانگونه که مستحضر هستید کمپانی اپل یکی از مشهورترین و بهترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مختلف می‌باشد. این شرکت علاوه بر تولید لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، در زمینه‌ی طراحی و ساخت گجت‌های مختلف نیز خوش درخشیده است. تقریبا تمامی افراد در سراسر جهان با آیفون‌ها، آیپدها و مک بوک‌های اپل آشنایی دارند. این محبوبیت بی‌شک به لطف کیفیت فوق‌العاده‌ بالای ساخت و مواد اولیه‌ی بکار رفته در محصولات مختلف ایجاد شده است. 

ویژگی مذکور در مورد ساعت‌های هوشمند اپل نیز کاملا صدق می‌کند. اسمارت واچ سری 7 اپل یکی از آن‌ها می‌باشد که طی مدت کوتاهی به فروش بالایی دست یافت. این مدل به دلیل برخورداری از زیبایی خیره‌کننده، نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. خرید ساعت هوشمند اپل سری 7 جایگزینی برای اسمارت‌ واچ‌های سری 6 اپل می‌باشد و برای کاربرانی طراحی شده است که نمی‌خواهند مدام گوشی موبایل را برای چک کردن پیام‌ها و اعلان‌های جزئی از جیب خود در آورند. خرید ساعت هوشمند اپل سری 7 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی مبیت.

بررسی طراحی اپل واچ سری 7؛ خیره‌کننده و کاربردی

در مقایسه با اپل واچ سری 6 یا SE اولین چیزی که موجب تمایز این مدل می‌شود بزرگ‌تر بودن اندازه‌ی قاب آن می‌باشد. اگر تجربه‌ی استفاده از ساعت‌های نسل گذشته را داشته باشید این موضوع به راحتی قابل درک خواهد بود. سایز نمایشگر اپل واچ سری 7 نیز حدود 20 افزایش یافته است که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت می‌باشد. تنها خصوصیتی که با در دست گرفتن این محصول قادر به تشخیص آن نمی‌باشید، ضد آب بودن است. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اسمارت واچ باکیفیت می‌توان به مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. از آنجایی که خریداران این گجت دوست‌داشتنی را ساعت‌ها در طول روز می‌پوشند ناخودآگاه در معرض عوامل طبیعی قرار می‌گیرد. پس برای اینکه در این شرایط ساعت شما دچار مشکل نشود بایستی از برخی استانداردها برخوردار باشد. 

اپل واچ سری 7 دارای گواهی IP6X است یعنی در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است. کاربران می‌توانند به راحتی آن را در استخر و هنگام شنا کردن بکار بگیرند و خیال خود را از این بابت آسوده سازند. این محصول از قرار گرفتن در مقابل گرد و غبار و ذرات ریز خاک و شن نیز دچار آسیب نخواهد شد. بنابراین اگر علاقه‌مند به انجام ورزش‌هایی مانند کوه‌نوردی و مسافرت به دل طبیعت هستید، اپل واچ سری 7 گزینه‌ای بی‌نقص و رضایت‌بخش می‌باشد که هیچ‌گونه محدودیتی را در پیش روی شما قرار نمی‌دهد. به لطف طراحی حرفه‌ای افراد می‌توانند آن را در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار دهند و از امکانات جذاب آن لذت ببرند. بدنه‌ی این گجت از جنس آلومینیوم می‌باشد که علاوه بر ایجاد زیبایی خارق‌العاده، موجب افزایش استحکام آن نیز می‌شود. 

برای آشنایی با تفاوت میان ساعت هوشمند و مچ‌بند هوشمند “تفاوت ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند؛ دو اکسسوری جذاب و کاربردی” را بخوانید

نمایشگر خارق‌العاده، دلیلی محکم برای خرید ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل سری 7 مجهز به یک نمایشگر بسیار باکیفیت از نوع Retina LTPO ALOLED با رزولوشن 484×396 پیکسل می‌باشد. بنابراین قادر است تا هرگونه محتوایی را با بالاترین وضوح در اختیار کاربران قرار دهد. این صفحه نمایش دارای ابعادی به اندازه‌ی 1.69 اینچ است که برای چنین وسیله‌ای کاملا مناسب می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید از این ساعت استفاده کنید و تصاویر را با ریزترین جزئیات مشاهده فرمایید. یکی از مهم‌ترین مشخصاتی که در این زمینه به چشم می‌خورد، توانایی نمایشگر در ایجاد روشنایی کافی می‌باشد. در حالت نمایشگر همیشه روشن، اپل واچ 7 حدود 70 درصد از روشنایی بیشتری بهره‌مند است. یعنی مصرف‌کنندگان حتی در زیر نور شدید خورشید قادر به خواندن اطلاعت مختلف خواهند بود که این ویژگی یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید ساعت هوشمند اپل سری 7 محسوب می‌شود. 

اگر دقت کنید متوجه‌ی لبه‌ای خمیده‌ی صفحه نمایش خواهید شد. این خصوصیت جلوه‌ی بسیار جذابی به ساعت می‌بخشد. همچنین کمک می‌کند تا کاربران بتوانند از هر جهت بدون تغییر زاویه نوشته‌های ریز و درشت را بخوانند. در قسمت پشتی ساعت هوشمند اپل LED و سنسورهای گوناگونی به منظور اندازه‌گیری پارامتر‌های مختلف تعبیه شده است. به همین علت مقداری برآمدگی در این ناحیه به چشم می‌خورد که ممکن است هنگام پوشیدن آزاردهنده به نظر برسد. زمانی که برای اولین بار این ساعت را دور مچ خود ببندید وجود این برجستگی را مقداری احساس می‌کنید. اما پس از گذشت مدتی به طور کامل آن را فراموش خواهید کرد. بنابراین از این بابت دچار مشکل نمی‌شوید و همواره استفاده از اپل واچ 7 لذت‌بخش باقی می‌ماند. اگر شما نیز به نقش ساعت در استایل خود واقف هستید “ساعت مکمل استایل شما” را از دست ندهید.

بررسی طراحی ساعت هوشمند اپل سری 7؛ وزن و ابعادی که شما را خشنود خواهند ساخت

وزن این محصول تنها 32 گرم می‌باشد که به هیچ‌وجه در طول شبانه روز موجب خستگی دست شما نمی‌شود. این ویژگی به خصوص برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین ابعاد 41x35x10.7 میلی‌متر آن در این امر بسیار تاثیرگذار می‌باشد. بند سیلیکونی انعطاف‌پذیر این مدل از نوع سگکی ساده است که هنگام استفاده احساس خوبی را به کاربر القا می‌کند. همچنین ضد حساسیت بودن آن کمک می‌کند تا افراد حتی با حساس‌ترین پوست نیز دچار مشکل نشوند. 

بررسی عملکرد ساعت هوشمند

قلب تپنده‌ی این محصول چیپست پیشرفته‌ی S7 می‌باشد. با کمی استفاده از این مدل خواهید فهمید که به تمامی فرمان‌های شما با سرعت بالایی پاسخ می‌دهد. منوها و جابجایی صفحات مختلف بسیار روان و لذت‌بخش است و رضایت شما را به بهترین شکل ممکن جلب می‌کند. سیستم عامل این ساعت همچنان Watch OS می‌باشد که کمپانی اپل چندین سال آن را مورد استفاده قرار داده است. به لطف این تراشه‌ی حرفه‌ای دستیار صوتی اپل یا همان سیری عملکرد فوق‌العاده بهتری دارد. تنها کافی است تا فرمان خود را به زبان آورید تا در کسری از ثانیه پاسخی را دریافت کنید. یکی از مواردی که در سیستم عامل این ساعت خودنمایی می‌کند حالت پرتره‌ی عکس‌های واچ فیس می‌باشد. کافی است که تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا این گجت به طور خودکار آیکون ساعت را بین سوژه و پس‌زمینه قرار دهد. 

اپل واچ سری 7 از فناوری بلوتوث نسخه‌ی 5.0 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اتصالی پایدار را به خریداران هدیه بدهد. پس از جفت شدن این مدل با گوشی می‌توانید بخش‌های مختلف آن را کنترل کنید. به عنوان مثال قادر به تغییر صدای آلارم و تغییر موزیک‌های در حال پخش خواهید بود. همچنین اعلان‌های مختلفی که روی موبایل شما می‌آیند در آن نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. از دیگر خصوصیات این اکسسوری می‌توان به برخورداری از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد که برای یک ساعت هوشمند بی‌نظیر است و فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

برای آشنایی با تفاوت میان اپل واچ سری 7 و 6 “مقایسه اپل واچ سری 7 با سری 6” را بخوانید

قابلیت‌های گوناگون

بررسی بهترین ساعت ها هوشمند از دید کارشناسان

این ساعت هوشمند به لطف سنسورها و حسگرهای گوناگون خود امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول تمرکز خود را بیشتر روی تناسب اندام گذاشته است. همچنین به لطف برخورداری از GPS می‌تواند به طور دقیق به شما بگوید که چه مسافتی را هنگام ورزش طی کرده‌اید و مدت زمان آن چقدر بوده است. دو عدد از مهم‌ترین سنسورهایی که  در این گجت یافت می‌شود الکتروکاردیوگرام یا به اختصار ECG و SPO2 می‌باشند. حسگر ECG برای بررسی ریتم و ضربان قلب بسیار کاربرد دارد. اگر در حال استراحت باشید و ضربان قلب شما در زیر 50 تپش در دقیقه باشد این سنسور کار نمی‌کند. اما اگر یک ورزشکار سخت‌کوش و حرفه‌ای باشید کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

SPO2 نیز برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون کاربرد دارد. اگر در طول فعالیت یا حتی خواب اکسیژن خون افراد افت کند هشدارهایی به او داده می‌شود تا از بروز حادثه جلوگیری شود. این هشدارها برای میزان ضربان قلب نیز وجود دارند. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Apple Fitness این ساعت را به آیفون یا آیپد خود متصل کنید و تمام داده‌های مختلف مربوط به فعالیت‌های بدنی خود را مشاهده فرمایید. اپل واچ سری 7 فقط قادر است نشان دهد که هنگام شب در چه بازه‌هایی خواب بوده‌اید. اما وضعیت خواب و سایر اطلاعات اضافی در این زمینه را ثبت نخواهد کرد که ضعفی برای این گجت گران‌قیمت محسوب می‌شود و ممکن است بسیاری را از خرید ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 پشیمان کند.

بررسی باتری Apple Watch 7؛ بهبود طول عمر در عین حفظ ثبات وزنی

ساعت هوشمند اپل سری 7 در زمینه‌ی باتری کمی عجیب به نظر می‌رسد اما این موضوع نکته‌ی مثبتی برای آن محسوب می‌شود. اپل ادعا می‌کند که باتری 284 میلی‌آمپری این ساعت با یک مرتبه شارژ باید حدود 18 ساعت انرژی آن را تامین کند. اما طبق تست‌های انجام شده، این محصول حتی با روشن بودن GPS به طرز شگفت‌انگیزی حدود 24 ساعت دوام آورد. به لطف شارژ سریع سری 7 ساعت‌های هوشمند اپل کاربران به هیچ‌عنوان معطل نخواهند شد. طبق ارقام رسمی حدود 75 دقیقه طول می‌کشد تا باتری کاملا انرژی خود را دریافت کند. این مقدار در آزمایش‌های مختلف حدود 64 دقیقه می‌باشد که فوق‌العاده است. اگر از علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستید “بررسی گلکسی واچ 4، جدید ترین گجت پوشیدنی سامسونگ” را از دست ندهید.

اپل واچ 7 علاوه بر داشتن یک پورت USB Type-C از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند که ویژگی حائز اهمیتی محسوب می‌شود. عمر باتری 24 ساعته برای یک ساعت هوشمند بسیار مناسب است. اما برند‌های دیگری نیز وجود دارد که کاربران را حتی تا روزها از شارژ کردن مجدد بی‌نیاز می‌کند. بنابراین کمپانی اپل می‌تواند در این زمینه نیز قدم‌های بزرگتری بردارد.

بررسی ساعت هوشمند هوآوی GT3 

راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

هوآوی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند می‌باشد که کیفیت فوق‌العاده بالا، امکانات بی‌نظیر و قیمت مناسب محصولات آن همواره زبان‌زد بسیاری از کاربران شده است. اسمارت واچ GT3 هوآوی ساعتی است که شما را در قابلیت‌های بی‌شمار خود غرق خواهد کرد. با خرید ساعت هوشمند هواوی به ندرت نیاز پیدا خواهید کرد تا گوشی موبایل را از جیب خود بیرون آورید. زیرا می‌تواند اکثر امکاناتی که از یک گوشی هوشمند انتظار می‌رود را به خریداران هدیه دهد. اول از همه به سراغ بررسی طراحی خارق‌العاده‌ی ساعت این ساعت می‌رویم. کمپانی هوآوی برای ساخت بدنه‌ی این مدل از استیل ضد زنگ استفاده کرده است. این ویژگی علاوه بر اینکه موجب جذابیت بیشتر ساعت می‌شود استقامت آن را نیز افزایش می‌دهد. 

بنابراین در برابر ضربات احتمالی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. این گجت با بندهای سیلیکونی، فلزی و چرم در قیمت‌های مختلف ارائه می‌شود تا کاربران در خرید خود بتوانند کاملا سلیقه‌ای عمل کنند. تمامی این بندها زیبا و باکیفیت هستند اما مدل چرمی آن با رنگ خاصی که دارد سرها را به سوی خود می‌چرخاند. در این گجت دو عدد دکمه‌ی فیزیکی تعبیه شده است که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. یک دکمه‌ی گرد در بالا مشاهده می‌شود که با فشردن آن وارد منوی اصلی می‌شوید. اگر آن را بچرخانید می‌توانید روی آیکون اپلیکیشن‌ها زوم کنید. 

یک دکمه‌ی کوچک دیگر نیز در قسمت پایین وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به منوی قبلی باز گردید. ابعاد قاب اسمارت واچ هوآوی مدل جی تی 3 برابر با 11×45.5 ×45.5 میلی‌متر می‌باشد که بسیار مناسب است. اما روی دست آقایانی با اندازه‌ی دور مچ بزرگ‌تر زیباتر جلوه می‌کند. خرید ساعت هوشمند هوآوی GT3 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی مبیت.

بررسی طراحی ساعت هوشمند هوآوی GT3Y مقاومت بالا در برابر نفوذ آب

وزن آن نیز تقریبا برابر با 42.6 گرم می‌باشد که خریداران حتی پس از گذشت ساعت‌ها دچار خستگی نمی‌شوند. یکی از ویژگی‌های این ساعت که شما را حیرت‌زده می‌کند مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر می‌باشد که خارق‌العاده است. خریداران قادر هستند تا ساعت هوآوی را در استخر و هرگونه شرایط آب و هوایی بدون نگرانی بکار بگیرند. GT3 از یک نمایشگر 1.43 اینچی بسیار با کیفیت از نوع AMOLED بهره می‌برد. این صفحه نمایش با رزولوشن 466×466 پیکسل خود قادر است تا تصاویر را با بالاترین میزان وضوح و جزئیات برای کاربران به ارمغان آورد. همچنین لبه‌ی منحنی آن احساس بسیار جالبی را به کاربران القا خواهد کرد. بطور کلی طراحی جذاب و هوشمندانه این محصول بسیاری را نسبت به خرید ساعت هوشمند هواوی GT3 ترغیب کرده‌است.

بررسی عملکرد اسمارت واچ هواوی

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3 دارای فناوری بلوتوث نسخه‌ی 5.1 می‌باشد. بنابراین می‌تواند بدون هیچ‌گونه تاخیری به گوشی موبایل شما متصل شود و ارتباطی قدرتمند را در اختیارتان قرار دهد. این مدل با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS کاملا سازگار است و در این زمینه مشکلی مشاهده نمی‌شود. برای اتصال ساعت جی تی 3 به موبایل و بهره‌مندی از امکانات آن کافی است تا اپلیکیشن Huawei Health را نصب نمایید. خریداران می‌توانند از طریق این برنامه جزئیات و اطلاعات مختلف ثبت شده توسط ساعت را مشاهده و بخش‌های مختلف آن را کنترل کنند. از جذاب‌ترین خصوصیات این گجت می‌توان به برخورداری آن از اسپیکر و میکروفون اشاره کرد. شما بدون اینکه به گوشی خود دست بزنید قادر خواهید بود تا به تماس‌های تلفنی مختلف پاسخ دهید. 

همچنین به لطف اسپیکر داخلی باکیفیت آن می‌توانید موزیک‌های موردعلاقه‌ی خود را نیز بشنوید. این مدل با پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS، Beidou، GLONASS، Galileo و QZSS، عملکرد ضد تداخل قوی‌تری ارائه می‌دهد. این ویژگی به طور موثر قدرت و پایداری سیگنال‌های موقعیت‌یابی در فضاهای باز را افزایش می‌دهد. بنابراین می‌توانید مسیر حرکت خود را حتی در مناطق دور افتاده به صورت دقیقی به ثبت رسانید.

برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن‌های ساعت‌های هوشمند “معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای ساعت هوشمند شما” را بخوانید.

بررسی امکانات GT 3؛ دلیل محکم برای خرید ساعت هوشمند هواوی

ساعت هوشمند هوآوی GT3 از سنسورهای متعددی بهره‌مند می‌باشد. به همین دلیل می‌تواند قابلیت‌های گوناگون و پرکاربردی را به مصرف‌کنندگان هدیه دهد. در این محصول سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب کاملا ارتقا یافته است. وجود تعداد 8 عدد فوتودیود در یک طرح دایره‌ای شکل به همراه 2 عدد منبع نوری و الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته موجب می‌شود تا ساعت جی تی 3 بتواند حتی در حین انجام ورزش‌های شدید نظارت دقیق و کاملی بر ضربان قلب داشته باشد و در بهبود سلامتی به شما کمک کند. این مدل از صدها فعالیت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال قادر است تا توانایی ورزشی کاربران را بر اساس داده‌های گذشته‌ی دویدن آن‌ها را به نمایش بگذارد. همچنین یک برنامه‌ی تمرین علمی و حرفه‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهد تا به تندرستی کاملی دست یابند. 

این محصول بر اساس شاخص‌هایی مانند ضربان قلب، مسافت دویدن و بار تمرینی توصیه‌هایی را برای میزان شدت تمرین به شما ارائه می‌دهد. اشباع اکسیژن خون یکی از مهم‌ترین علائم حیاتی بدن می‌باشد. ساعت هوآوی به لطف برخورداری از سنسور SPO2 بدون توجه به این که در حال ورزش کردن هستید یا در خانه استراحت می‌کنید، به صورت شبانه روز میزان اکسیژن خون شما را اندازه می‌گیرد تا از سلامتی خود مطمئن شوید. همچنین بر خواب شما نظارت کامل دارد و در بهبود آن بسیار موثر واقع می‌شود. افراد می‌توانند این داده‌ها را با جزئیات کامل تنها از طریق اپلیکیشن Huawei Health مشاهده نمایند.

باتری بی‌نظیر؛ ترغیب کننده کاربران به خرید ساعت هوشمند هواوی GT 3

به جرعت می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین عوامل محبوبیت ساعت هوشمند هواوی GT3 باتری قدرتمند 455 میلی‌آمپری آن می‌باشد. در صورت کامل بودن شارژ آن بسته به نوع استفاده و میزان روشنایی نمایشگر و سایر پارامتر‌های این گجت می‌توان بین 7 تا 14 روز دوام آورد که برای یک ساعت در این رنج قیمت خارق‌العاده می‌باشد. اگر فردی پرمشغله می‌باشید این مدل برای شما ساخته شده است. زیرا به طور کامل از شارژ کردن باتری به صورت مکرر در امان خواهید ماند. اسمارت واچ GT 3 از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. بنابراین نیازی به هیچ‌گونه شارژر اختصاصی نخواهید داشت و اگر آن را روی هر نوع آداپتور Qi قرار دهید تنها 3 ساعت طول می‌کشد که انرژی خود را به طور کامل باز گرداند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Smart Band Pro 

کمپانی شیائومی نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان موفق اسمارت واچ‌های باکیفیت می‌باشد که همواره به دلیل برخورداری از قیمتی مناسب مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته‌اند. ردمی اسمارت بند پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و برخلاف قابلیت‌های فراوان، هزینه‌ی نسبتا پایینی برای آن متحمل خواهید شد. این مدل دارای طراحی مدرن و ظریفی می‌باشد که در نوع خود رضایت‌بخش است. همچنین به لطف بهره‌مندی از وزن تنها 25.5 گرم می‌توانید ساعت‌ها بدون آزردگی از امکانات آن لذت ببرید. ردمی اسمارت بند پرو دارای ابعادی معادل 10.15 × 24.45 × 42.05 میلی‌متر است. بنابراین آقایان و خانم‌ها حتی با ظریف‌ترین دستان در هنگام استفاده دچار هیچ مشکلی نخواهند شد. 

در قسمت پشتی آن شما شاهد حسگرهای مختلفی از جمله سنسور شتاب‌سنج و ژیروسکوپ هستید. همچنین سنسور PPG به منظور اندازه‌گیری ضربان قلب و SPO2 نیز در این گجت تعبیه شده‌اند. بنابراین خریداران با پرداخت مبلغی مناسب از مجموعه‌ی تقریبا کاملی از حسگرهای مختلف بهره‌مند خواهند شد. بندهای ساعت مذکور از جنس TPU می‌باشد که کاملا ضد حساسیت است. نرم و انعطاف‌پذیر بودن آن‌ها نیز برای افراد بسیار خوشایند می‌باشد. کمپانی شیائومی برای ساخت بدنه‌ی این گجت از پلی کاپرولاکتام استفاده کرده است که مقاوم و مستحکم می‌باشد. ساعت هوشمند شیائومی مدل ردمی اسمارت بند پرو دارای گواهی 5ATM است. بنابراین در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است. در نتیجه می‌توانید آن را بدون نگرانی در زیر دوش حمام و یا هنگام شستن دست‌ها نیز استفاده کنید. خرید ساعت هوشمند ردمی بند پرو با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی مبیت.

بررسی ویژگی‌های ساعت هوشمند ردمی اسمارت بند پرو

اگر دستگاهی از استاندارد 5ATM برخوردار باشد قادر است تا عمق 50 متری آب دوام آورد و دچار مشکل نشود. این موضوع در مورد اسمارت واچ شیائومی نیز صحت دارد. بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند ساعت‌ها در استخر از قابلیت‌های جذاب آن برخوردار شوند. اما با این حال قرار گرفتن در معرض آب شور یا داغ می‌تواند به این محصول آسیب وارد کند.

یکی از نقاط قوت ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Smart Band Pro نمایشگر بسیار خوب آن می‌باشد. این مدل دارای یک صفحه نمایش 1.47 اینچی از نوع آمولد است که رنگ‌‌ها و شفافیت تصاویر پخش شده توسط آن شما را مجذوب خود می‌سازد. تمامی لبه‌ها نیز به صورت منحنی هستند که خصوصیات خاص خود را دارند. این نمایشگر با رزولوشن 194 × 368 و تراکم پیکسلی 282PPI خود می‌تواند هرگونه محتوایی را با کیفیت بالایی نشان دهد. از آنجایی که کاربران ساعت خود را در بیرون از منزل نیز استفاده می‌کنند، صفحه نمایش باید میزان روشنایی کافی را داشته باشد تا وقتی که نور خورشید مستقیما به آن می‌تابد خوانایی افراد کاهش نیابد. 

ساعت هوشمند ردمی اسمارت بند پرو حداکثر روشنایی 450 نیت را ارائه می‌دهد. بنابراین در هر شرایطی شما قادر به خواندن ریزترین اطلاعات خواهید بود. یکی از ویژگی‌هایی که در این بخش وجود دارد، حسگر نور می‌باشد. این سنسور بر اساس شدت نور محیط اطراف به صورت خودکار نور صفحه نمایش را تنظیم می‌کند. قابلیت مذکور در این رنج قیمت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

بررسی عملکرد ساعت هوشمند Smart Band Pro

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Smart Band Pro دارای نسخه‌ی 5.0 بلوتوث می‌باشد. در نتیجه بدون دردسر به گوشی شما متصل می‌شود و شاهد هیچ‌گونه تاخیر و کندی نخواهید بود. این محصول برای پردازش فعالیت‌های مختلف مجهز به چیپست Apollo 3.5 است که عملکرد بسیار خوبی دارد. این تراشه به فرمان‌های شما پاسخ سریعی می‌دهد و دچار لگ نخواهد شد. 

برای مشاهده‌ی اعلان‌های دریافتی کافی است که انگشت خود را به سمت پایین بکشید. برای دسترسی به برنامه‌های مختلف و مرکز کنترل ساعت این حرکت بایستی به سمت چپ یا راست باشد. در بخش کنترل سنتر کاربران قادر به تغییر موسیقی یا مشاهده‌ی پارامتر‌هایی مانند میزان ضربان قلب، اکسیژن خون، وضعیت آب و هوا و تنظیمات اولیه هستند. برای دسترسی به منوی اصلی باید انگشت خود را به سمت بالا حرکت دهید. در این قسمت داده‌‌های مختلف ورزشی، کرنومتر، تایمر و سایر موارد کاربردی دیگر قرار دارند.

برای خرید یک ساعت هوشمند شیائومی مناسب “راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی تا یک میلیون” را بخوانید.

بررسی امکانات ردمی اسمارت بند پرو

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Smart Band Pro یک ردیاب تناسب اندام حرفه‌ای می‌باشد. این محصول نزدیک به 110 فعالیت مختلف مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌نوری و شنا را پوشش می‌دهد. اما داده‌های به ثبت رسیده در برخی از آن‌ها مانند دویدن و پیاده‌روی به طرز شگفت‌انگیزی دقیق هستند. ساعت مذکور GPS داخلی ندارد و تنها بر گوشی موبایل شما متکی خواهد بود. اما با این حال به راحتی مسافت و مسیر طی شده را به خریداران نشان خواهد داد. جدا از ویژگی‌های ورزشی، این اسمارت واچ تعداد دفعات ایستادن در روز، مقدار کالری سوزانده شده، وضعیت خواب و میزان استرس را برای افراد به ارمغان می‌آورد تا اطلاعات نسبتا کاملی از وضعیت سلامت بدن خود داشته باشند. شیائومی می‌گوید که در ساعت خود از الگوریتم LifeQ Health استفاده می‌کند تا اندازه‌گیری‌ها از دقت بالایی برخوردار باشند. 

پیش از هر نوع اقدامی برای خرید ساعت هوشمند “همه آنچه که پیش از خرید ساعت های هوشمند باید بدانید” را  مطالعه کنید

اگرچه که این محصول از سنسورهایی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. اما این بدان معنا نیست که تمامی داده‌های ثبت شده کاملا دقیق می‌باشند. زیرا این گجت یک ابزار پزشکی نیست و فقط اطلاعات جامعی را از وضعیت سلامت شما نشان می‌دهد. کاربران با نصب اپلیکیشن اختصاصی شیائومی قادر به بررسی تمامی داده‌ها خواهند بود. همچنین می‌توانند بخش‌های مختلف اسمارت واچ خود را به راحتی کنترل نمایند.

باتری

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Smart Band Pro انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند با ظرفیت 200 میلی‌آمپر تامین می‌کند. این مدل با استفاده‌ی معمولی به راحتی حدود 14 روز دوام می‌آورد. این زمان در حالت صرفه‌جویی به 20 روز افزایش پیدا می‌کند که خارق‌العاده است. اسمارت واچ شیائومی دارای یک شارژر اختصاصی مغناطیسی می‌باشد. با استفاده از این آداپتور تنها حدود 90 دقیقه طول می‌کشد تا باتری کاملا شارژ شود و روزها در اختیار شما قرار گیرد.

بررسی ساعت هوشمند جی تب مدل GT 5

ساعت هوشمند جی تب مدل GT 5 یکی از محصولات بسیار خوب این برند می‌باشد که کیفیت مناسبی دارد. این مدل نیز با قیمتی پایین، قابلیت‌های پرکاربردی را ارائه می‌دهد. اسمارت واچ جی تی 5 از یک طراحی اصولی و زیبا بهره می‌برد. بنابراین از نظر ظاهری مانند یک ساعت گران‌قیمت جلوه می‌کند و احساس بسیار خوبی را برای خریداران به ارمغان می‌آورد. وزن مناسب در کنار ابعادی بسیار خوب سبب می‌شود تا آقایان و خانم‌‌ها بتوانند آن را در هر مکان و زمانی بکار بگیرند. شایان ذکر است که بزرگترین نقطه ضعف این گجت تنها ضد آب نبودن آن است. برخلاف بهره‌مندی از امکانات گسترده، ساعت جی تب در مقابل آب آسیب‌پذیر می‌باشد. بنابراین نمی‌توانید آن را مانند ساعت‌های قبلی که معرفی کردیم در استخر و هنگام شنا استفاده کنید. 

اما با این حال کیفیت بدنه‌ی آن بسیار خوب و رضایت‌بخش است. فریم اطراف ساعت و همچنین بندهای آن از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند که در کنار زیبایی خیره‌کننده، مقاومت بسیار خوبی نیز دارند. در نتیجه از نظر کیفیت ساخت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اسمارت واچ جی تب مدل GT5 دارای میکروفون و اسپیکر داخلی نیز می‌باشد که هر دو عملکرد خوبی دارند. شما می‌توانید به نیاز به گوشی و تنها از طریق این گجت به تماس‌های خود پاسخ دهید. همچنین اسپیکر داخلی آن کاربران را قادر می‌سازد تا آهنگ‌های موردعلاقه‌ی خود را با وضوح مناسبی بشنوند و لذت ببرند.

خالی از لطف نیست که بگوییم به همراه این محصول دو عدد بند سیلیکونی باکیفیت به صورت جداگانه ارائه می‌شود. یکی از این بندها به رنگ خاکستری و دیگری مشکی می‌باشد تا خریداران بتوانند طبق سلیقه‌ی شخصی خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند. برای خرید ساعت هوشمند جی تب مدل GT 5 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر همی حالا به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه کنید.

انتخابی بر اساس سلیقه

دو عدد بند اضافه‌ای که در جعبه‌ی این مدل وجود دارند نیز ضد حساسیت هستند. همین امر موجب می‌شود تا هیچ یک از خریداران با مشکل و محدودیتی مواجه نشوند. صفحه نمایش گرد 1.32 اینچی ساعت جی تب مدل GT5 نیز کیفیت بالایی دارد. این نمایشگر HD از نوع IPS است. اما رزولوشن 360×360 پیکسل آن موجب می‌شود تا تصاویر از شفافیت و جزئیات بسیار خوبی برخوردار باشند. پس محتوای پخش شده دارای رنگ‌‌های جذاب و وضوح نسبتا بالا است که رضایت شما را در پی خواهد داشت.

در سمت راست بدنه یک دکمه‌ی چرخشی قرار گرفته است که در جابجایی صفحات و خاموش و روشن کردن ساعت کاربرد دارد. کمی پایین‌تر یک دکمه‌ی فشاری به چشم می‌خورد که با فشردن آن به منوی قبلی باز می‌گردید. مانند سایر اسمارت واچ‌ها در بخش پایین این محصول نیز تعدادی حسگر تعبیه شده است. هرکدام از این سنسورها کارایی خاص خود را دارند که در ادامه‌ی مطلب به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بررسی عملکرد ساعت هوشمند جی تب

ساعت هوشمند جی تب مدل GT5 نیز برای اتصال به گوشی از بلوتوث پیشرفته‌ی نسخه‌ی 5.1 پشتیبانی می‌کند. همچنین با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگار است و به راحتی به آن‌‌ها متصل خواهد شد. این مدل مجهز به پرازنده‌ی REALK8762DT می‌باشد که عملکرد خوبی دارد. زمانی که صفحه نمایش را لمس کنید سریعا به فرمان شما پاسخ داده می‌شود و هیچ‌گونه کندی را مشاهده نمی‌کنید. یکی از ویژگی‌های جالب جی تی 5 بهره‌مندی از 128 مگابایت حافظه‌ی داخلی است. شما می‌توانید تعدادی از موزیک‌های موردعلاقه‌ی خود را در این ساعت ذخیره کنید و هر زمانی که خواستید به آن‌ها گوش فرا دهید. اگرچه این مقدار فضای داخلی زیاد نمی‌باشد اما برای یک اسمارت واچ با این قیمت قابل‌قبول است. واچ فیس‌های مختلفی نیز به صورت پیش‌فرض در ساعت مذکور وجود دارد. 

نحوه‌ی دسترسی به بخش‌های مختلف ساعت هوشمند جی تب

برای انتخاب هر یک از آن‌ها کافی است تا دکمه‌ی چرخشی را زمانی که روی صفحه‌ی اصلی قرار دارید بچرخانید تا پس‌زمینه‌های گوناگون را مشاهده فرمایید. البته می‌توانید واچ فیس‌های بیشتری را نیز از طریق اپلیکیشن مخصوص دانلود و نصب نمایید. اگر انگشت خود را به سمت چپ بکشید به بخش‌های مختلف تناسب اندام و سایر میانبرها دسترسی پیدا می‌کنید. زمانی که این حرکت به سمت پایین باشد مرکز کنترل ساعت‌ را مشاهده خواهید کرد. از این بخش می‌توانید روشنایی نمایشگر،‌ حالت ذخیره‌ی نیرو، تنظیمات و چراغ قوه را کنترل نمایید. 

اگر نمایشگر را به سمت بالا بکشید اعلان‌‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت کاربران قادر هستند تا نوتیفیکیشن‌ پیام‌رسان‌های مختلف را بررسی کنند. برای دسترسی به منوی اصلی باید انگشت خود را به سمت راست حرکت دهید. منوی اصلی می‌تواند یا به صورت دایره‌ای شکل و یا به صورت لیست باشد. در هر دو حالت، اسکرول بین صفحات مختلف از طریق دکمه‌ی چرخشی یا لمس کردن نمایشگر قابل انجام است.

برای آشنایی با بهترین ساعت‌های هوشمند مناسب برای بانوان “معرفی بهترین ساعت های هوشمند زنانه” را بخوانید.

بررسی امکانات 

ساعت هوشمند جی تب مدل GT5 به لطف حسگرهای متعدد امکانات گوناگونی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. اولین قابلیتی که در این محصول مشاهده می‌شود Steps می‌باشد. همانطور که از نام آن پیدا است این بخش به شما تعداد قدم‌ها و میزان کالری که در طی ورزش سوزانده‌اید را نمایش می‌دهد. همچنین یک نمودار از 24 ساعت گذشته بر اساس داده‌های ثبت شده ترسیم می‌کند تا از پیشرفت یا پسرفت خود مطلع شوید. قابلیت دوم نظارت بر خواب کاربران می‌باشد که در این قسمت نیز نمودارهای مختلفی وجود دارد که هر یک امکانات مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهند و کاربران بسیاری را نسبت به خرید ساعت هوشمند G-TAB GT 5 ترغیب می‌کند.

گزینه‌ی سوم ضربان قلب می‌باشد که عملکرد و دقت مناسبی را دارا می‌باشد. در این بخش فقط قادر به مشاهده‌ی داده‌های 24 ساعت گذشته خواهید بود و نمی‌تواند مقادیر را به صورت هفتگی چک کنید. قابلیت بعدی Exercise نام دارد که از 7 ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند. در نتیجه می‌توانید سطح و میزان فعالیت‌های ورزشی خود را به راحتی مورد سنجش قرار دهید. این ساعت نیز مانند محصولات قبلی دارای یک سنسور SPO2 است که بر سطح اکسیژن خون خریداران نظارت کامل دارد. 

باتری

ساعت هوشمند جی تب مدل GT5 مجهز به یک باتری لیتیومی با ظرفیت 250 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. اگر در طول روز این گجت را زیاد مورد استفاده قرار دهید و تمامی سنسورهای آن را بکار بگیرید می‌تواند حدود 4 روز دوام آورد. اما اگر کاربری معمولی و ساده داشته باشید اسمارت واچ مذکور تقریبا 7 روز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. داک شارژ ساعت جی تی 5 نیز از نوع مگنتی یا آهنربایی است که با نزدیک کردن کانکتور به پشت ساعت متصل و آماده به دریافت انرژی از دست رفته‌ی خود می‌شود.

بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10

اگر به دنبال یک ساعت اقتصادی و ارزان‌قیمت اما با امکانات و کیفیت بالا می‌گردید ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این محصول با طراحی کلاسیک و بسیار زیبای خود تا به حال مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است. فرم صفحه این مدل از نوع گرد می‌باشد و در ساخت بدنه‌ی آن از آلومینیوم استفاده شده است. بکار بردن این متریال یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی ساعت کیسلکت می‌باشد. همچنین در افزایش مقاومت آن در برابر آسیب‌های احتمالی نیز بسیار موثر واقع خواهد شد. ابعاد قاب این گجت برابر با 10.7×45.7 میلی‌متر است که بسیار ظریف و خوش‌فرم می‌باشد. بنابراین زمانی که آن را دور مچ خود قرار می‌دهید احساس خوشایندی را تجربه خواهید کرد. همچنین به لطف برخورداری از وزن تنها 37 گرم موجب خستگی مصرف‌کننگان در طول استفاده نمی‌شود. خرید ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی مبیت.

K10 دارای بند‌های سیلیکونی بسیار باکیفیتی می‌باشد که همچنان خاصیت ضد حساسیت بودن در آن‌ها وجود دارد. نوع قفل بندها نیز از نوع سگکی ساده است. در صورت خراب شدن قفل به راحتی قادر به تعویض آن و حتی خود بندها خواهید بود. این اسمارت واچ از گواهی IP68 بهره می‌برد و در مقابل نفوذ آب تا عمق 1.5 متری کاملا مقاوم است. بنابراین هنگام شستشوی دست‌ها و یا حتی زیر دوش حمام نیازی به درآوردن آن نمی‌باشد. این استاندارد نشان می‌دهد که ساعت مذکور در مقابل گرد و غبار نیز کاملا مقاوم است. در نتیجه خریداران در هر شرایط آب و هوایی می‌توانند با خیالی آسوده از امکانات جذاب این گجت لذت ببرند. “برای خرید ساعت هوشمند کیسلکت با قیمتی مناسب به وب‌سایتمبیت مراجعه نمایید.”

نمایشگری که شما را به وجد خواهد آورد

برخلاف قیمت کمتر ساعت کیسلکت نسبت به سایر رقبا، این محصول دارای یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت می‌باشد. نمایشگر  1.32 اینچی K10 از نوع Retina AMOLED که برگ برنده‌ای برای این گجت محسوب می‌شود. همچنین به دلیل رزولوشن 360×360 پیکسل آن، تمامی تصاویر پخش شده وضوح نسبتا بالایی دارند. بنابراین خریداران در خواندن نوشته‌های روی صفحه نمایش به مشکلی بر نخواهند خورد. به طور کلی ساعت کیسلکت در این زمینه نسبت به قیمت خود عملکرد بسیار خوبی دارد.

بررسی عملکرد ساعت هوشمند کیسلکت

ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10 برای اتصال به گوشی موبایل شما دارای فناوری بلوتوث نسخه‌ی 5.0 می‌باشد. همچنین با سیستم عامل اندروید 5.1 و IOS 9.0 یا بالاتر کاملا سازگار است. این گجت به منظور پردازش امور مختلف دارای چیپست Realtek 8762D می‌باشد که سرعت مناسبی دارد. در نتیجه خریداران با کندی و لگ برخورد نخواهند کرد.

بررسی قابلیت‌ها

ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10 یک ردیاب بسیار خوب برای تناسب اندام و فعالیت‌های بدنی شما است. کاربران به لطف حسگرهای گوناگون می‌توانند نظارتی کامل بر سلامتی خود داشته باشند. به عنوان مثال توسط این محصول قادر به مشاهده‌ی ضربان قلب و میزان اکسیژن خون که یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سلامتی انسان می‌باشد خواهید بود. 

اگر می‌خواهید که بر وضعیت خواب خود نیز‌ آگاه باشید ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10 به شما کمک می‌کند. این مدل در طول شب خواب سبک و سنگین کاربران را در بازه‌های زمانی مشخص بررسی و ثبت می‌کند. همچنین اگر وضعیت خواب افراد را نامناسب تشخیص دهد برای بهبود آن نکاتی را پیشنهاد می‌دهد. این اسمارت واچ از 13 فعالیت ورزشی گوناگون پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال می‌توان ژیمناستیک، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، دویدن و طناب زدن را نام برد. 

برای آشنایی با 5 عدد از بهترین‌ ساعت‌های هوشمند با قیمتی مناسب “5 ساعت هوشمند برتر با قیمت زیر سه میلیون” را بخوانید.

بررسی باتری، دلیل اصلی کاربران برای خرید ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10

ساعت هوشمند کیسلکت مدل K10 انرژی خود را از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 330 میلی‌آمپر دریافت می‌کند. این باتری قدرتمند قادر است تا روزها فعالیت کند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. این گجت در حالت استندبای حدود 25 تا 30 روز دوام می‌آورد که در این رنج قیمت خارق‌العاده است. اسمارت واچ K10 نیز دارای یک داک شارژ مگنتی می‌باشد که در زیر ساعت قرار دارد.

جمع‌بندی

در این مطلب 5 عدد ساعت بسیار باکیفیت و محبوب را به شما معرفی کردیم. هر یک از این اسمارت واچ‌ها بر اساس قیمت خود امکانات گوناگونی را به خریداران هدیه می‌دهند. اما برخی از آن‌ها با قیمت پایینی که دارند از قابلیت‌هایی بسیار جذابی برخوردار هستند که فقط در مدل‌های گران قیمت مشاهده می‌شوند. در نتیجه برای انتخاب ساعتی مناسب بایستی به عوامل زیادی توجه کنید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها میزان بودجه می‌باشد. 

منابع

techradar

gsmarena

kieslect

یاسین بنی اسدی

یاسین بنی اسدی هستم دانشجو مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک و علاقمند به حوزه‌ی تکنولوژی و وبگردی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا