راهنمای خریدلوازم جانبی

راهنمای خرید بهترین هندزفری هایلو

گوش دادن به یک موسیقی دلنشین می‌تواند لحظات لذت‌بخش و آرامش‌بخشی را برای شما به ارمغان آورد؛ به‌ویژه اگر این مهم با استفاده از هندزفری‌ هایلو صورت گیرد که کیفیت صدای بالایی دارد. افراد بسیاری می‌خواهند که موزیک موردعلاقه‌ی خود را با صدای بلند بشنوند، بنابراین به سراغ خرید اسپیکر‌های مختلف خواهند رفت. اما در مقاله امروز افرادی مد نظر ما هستند که قصد دارند تا با هدفون بی سیم به محتوای صوتی موردنظر خود گوش فرا دهند. امروزه کاربران بی‌شماری در حال استفاده از هندزفری‌های گوناگون با برندهای مختلف می‌باشند. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن هدفون های بی‌ سیم تقاضا برای خرید این گجت به طرز چشمگیری افزایش یافت. مدل‌های مختلف هدفون هایلو به دلیل کیفیت بسیار خوب خود از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشند. این برند در زمینه‌ی تولید ساعت‌ هوشمند و هدفون‌ بی سیم فعالیت دارد. یک هندزفری هایلو در کنار قیمت مناسب خود می‌تواند به راحتی نیاز کاربران را برطرف کند. در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید تا بهترین مدل‌های هندزفری هایلو را به شما معرفی کنیم.

معرفی برند هایلو

هایلو یک برند متعلق به Dongguan Liesheng Electronic Technology می‌باشد. این شرکت در ماه می سال 2015 تاسیس شد. همچنین توانست بودجه‌ی خود را از شیائومی تأمین کند و به یکی از اعضای Xiaomi Ecological Chain تبدیل شود. این شرکت با مدیریت درست خود به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت کالای دیجیتال در چین تبدیل شد و توانست طرفداران بسیاری پیدا کند. 

بخش عمده‌ی تجارت برند هایلو

هایلو در زمینه‌ی تحقیق و توسعه‌‌، تولید و بازاریابی هدست، هندزفری‌ بلوتوثی و گجت‌های پوشیدنی هوشمند به صورت حرفه‌ای فعالیت دارد.

تحقیق و توسعه علمی

این کمپانی یک تیم تحقیق و توسعه‌ی کامل دارد که راه‌حل‌های جامع را بر اساس صحنه‌های آزمایشی مختلف برای سخت‌افزار، خدمات فنی و پشتیبانی برنامه ارائه می‌کنند. آن‌ها برای ایجاد یک محیط کامل برای صحنه‌های مختلف ورزشی به عنوان راهی برای ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای به مشتریان خود تلاش می‌کنند. در ادامه‌ی مطلب چند عدد از هندزفری‌های باکیفیت و قیمت مناسب این کمپانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

هدفون‌های سیمی و بلوتوثی، کدام یک بهتراند؟

هدفون بی سیم برای افرادی مناسب است که حین گوش دادن به موزیک، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند. اما یک هدفون سیمی برای آن‌ها مزاحمت و دردسر ایجاد خواهد کرد. هدفون‌های سیمی انرژی خود را مستقیما از دستگاه متصل دریافت می‌کنند. اما یک هندزفری بلوتوثی تنها پایبند به باتری خود می‌باشد. بنابراین هنگام خرید هدست‌ وایرلس توجه خاصی به باتری آن داشته باشید. از نظر ظاهری نیز هدفون‌ های بی‌ سیم یک پله بالاتر از سایرین قرار خواهند گرفت. همچنین به لطف قابلیت‌ها و امکانات گوناگون و جذابی که دارند، از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند.

برای آشنایی با بهترین هندزفری‌های بی‌سیم “خرید هدفون در آستانه سال 1401؛ معرفی بهترین هدفون های بی سیم” را بخوانید

معرفی هدفون هایلو T15؛ محبوب و کاربردی

عکس از هایلو T15

هدفون هایلو مدل T15 یکی از تولیدات جذاب این برند می‌باشد که مورد پسند کاربران بسیاری واقع شده است. طراحی ساده اما بسیار زیبای این مدل سبب تمایز شما نسبت به دیگران می‌شود. کمپانی سازنده با الهام گرفتن از عناصر طبیعی دست به ساخت این محصول زده‌است. از هر زاویه‌ای که به ساختار گوشی‌ها بنگرید، تعادل و جذابیت خاصی را در آن‌ها خواهید یافت. بدنه‌ای کوچک در کنار تنها 3.7 گرم وزن باعث می‌شود تا بتوانید از آن‌ها یک روز کامل بدون احساس آزردگی استفاده نمایید. شاید فکر کنید که ابعاد کوچک و وزن ناچیز احتمال گم‌شدن این هندزفری را افزایش می‌دهد. اما طراحی دقیق و حرفه‌ای گوشی‌های هندزفری هایلو مانع از جدا شدن و افتادن آن‌ها هنگام ورزش و انجام سایر فعالیت‌ها خواهد شد. هر یک از گوشی‌ها دارای پنلی‌ لمسی می‌باشند که کنترل قابلیت‌های مختلف هدفون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

کاربران می‌توانند تنها با زدن سه ضربه روی گوشی سمت چپ دستیار صوتی خود را فعال کنند. این مدل از سه دستیار صوتی معروف سیستم عامل‌های مختلف یعنی Siri، دستیار گوگل و Xiao Ai نیز پشتیبانی می‌کند. هندزفری هایلو T15 دارای گواهی IPX5 نیز می‌باشد که در مقابل رطوبت و قطرات آب کاملاً مقاوم است. کیس این هدفون هایلو نسب به مدل‌های قبلی مقداری متفاوت است و ظاهری مستطیل شکل دارد. هدفون بی سیم هایلو T15 با رنگ مشکی مات عرضه شده که علاوه بر ایجاد جذابیتی فوق‌العاده، مانع از کثیف شدن آن نیز می‌شود. محفظه به لطف سایز مناسب خود سبب می‌شود تا کاربران بتوانند آن را به راحتی در جیب خود قرار دهند. همواره یکی از مشکلاتی که کاربران بسیاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نگرانی در خصوص آسیب دیدن کیس هندزفری می‌باشد. هدفون هایلو T15 به دلیل برخورداری از پلاستیک ABS در ساختار خود در برابر ضربات احتمالی کاملا مقاوم است. 

عملکرد نشانگرهای LED هندزفری هایلو T15

در داخل کیس هدفون بی سیم هایلو T15 یک نشانگر LED وجود دارد که به صورت سه نقطه می‌باشد. اگر هر سه چراغ روشن باشند یعنی باتری کیس دارای شارژ کامل است. در صورت روشن بودن دو عدد از آن‌ها می‌توان فهمید که بخشی از شارژ باتری باقی مانده است. اگر یک چراغ روشن باشد نشان می‌دهد که سطح انرژی کمتری در باتری موجود است. اما اگر یکی از آن‌ها چشمک بزند باید هدفون خود را به شارژر متصل کنید. 

بررسی کیس شارژ Haylou T15؛ یک پاوربانک کوچک

عکس از هدفون هایلو T15

باتری موجود در هر یک از گوشی‌ها دارای ظرفیتی به اندازه‌ی 43 میلی‌آمپر می‌باشند. اما می‌توان گفت که برگ‌ برنده‌ی هایلو T15 باتری خارق‌العاده‌ای است که در محفظه‌ی آن وجود دارد. این باتری قدرتمند با ظرفیت 2200 میلی‌آمپری خود می‌تواند عملکرد بی‌نظیری ارائه دهد. استفاده از یک چیست کم‌مصرف در کنار این باتری قدرتمند سبب شده‌است تا هدفون بی سیم مدنظر بتواند حدود 60 ساعت به طور مداوم به فعالیت بپردازد. 

شما می‌توانید حدود 900 آهنگ، 30 فیلم، 102 درام و یا 60 ساعت بازی را تنها با یکبار شارژ توسط این هدفون تجربه کنید. اگر به طور متوسط روزانه 2 ساعت موزیک گوش دهید حدود یک ماه طول می‌کشد تا شارژ باتری تمام شود. این ویژگی فوق‌العاده‌ می‌تواند هر فردی را به خرید هندزفری هایلو T15 ترغیب کند. اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود. این محصول از شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند؛ یعنی می‌تواند به عنوان یک پاوربانک نیز مورد استفاده قرار گیرد. شما این امکان را دارید تا به راحتی توسط کابل مخصوص، گوشی خود را توسط آن شارژ نمایید. 

پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل گذشته‌ی هدفون‌ها

در مقایسه با نسل گذشته، بلوتوث نسخه‌ی 5.0 با دستگاه‌های بیشتری سازگار است. با چیپستی پیشرفته‌تر، اتصالی 2 برابر سریع‌تر و ظرفیت اطلاعات پخش 8 برابری نسبت به تراشه‌ی قدیمی خواهید داشت. از دیگر خصوصیات این بخش می‌توان به کاهش 60 درصدی تأخیر و بهبود 2 برابری ظرفیت ضد‌تداخل اشاره کرد. کمپانی سازنده برای هر یک از گوشی‌های این هندزفری یک چیپست جداگانه را در نظر گرفته است که به کاربران این امکان را می‌دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه مدنظر وصل شوند. همچنین شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را به صورت مجزا مورد استفاده قرار دهید. 

فقط کافی است که ایرفون چپ یا راست را از کیس خارج کنید تا سریعا آماده به کار شود. هدفون هایلو تی 15 دارای حالتی به نام گیمینگ می‌باشد. شما با فعال کردن آن می‌توانید تأخیر در دریافت و ارسال صدا را به صفر رسانید. هنگام انجام بازی صدای هرگونه تیراندازی و برداشتن قدمی را بلافاصله دریافت خواهید کرد. این ویژگی احتمال برد شما را افزایش می‌دهد. 

کدگذاری صوتی پیشرفته و دیافراگم زیستی

هدفون Haylou T16 به لطف دیافراگم 6 میلی‌متری خود می‌تواند صدای HiFi بسیار باکیفیت را ارائه دهد. این گجت با توجه به تئوری آکوستیک و فناوری DSP می‌تواند صدای محیط را مسدود کند. بنابراین می‌توانید با دوری از همهمه‌های اطراف از موسیقی موردعلاقه‌ی خود لذت ببرید.

برای آشنایی با تفاوت میان انواع گجت‌های صوتی “تفاوت هدست، هدفون، هندزفری” را بخوانید

هندزفری هایلو مدل W1؛ کاربردی با چیپست قدرتمند

عکس از هندزفری بی سیم هایلو

از دیگر محصولات دوست‌داشتنی کمپانی هایلو می‌توان به هندزفری بی سیم هایلو W1 اشاره کرد. این مدل با طراحی بسیار زیبا و شیک خود می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. پدهای سیلیکونی انعطاف پذیری که روی ایرفون‌ها قرار گرفته‌اند هنگام استفاده احساس خوشایندی را به شما القا خواهند کرد. همچنین طراحی حرفه‌ای و متناسب با ارگونومی گوش کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند برای ساعت‌های طولانی از این گجت استفاده نمایند. هندزفری هدفون هایلو W1 دارای گواهی IPX4 می‌باشد. بنابراین در مقابل پاشش قطرات آب از هر جهتی مقاوم است. اما با این حال مراقب باشید که آن را در باران شدید و یا زیر دوش حمام استفاده نکنید. لازم به ذکر است که کیس این مدل ضدآب نمی‌باشد و در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت آسیب خواهد دید. 

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که وسایلتان مدام ضربه می‌بینند، هندزفری هایلو W1 گزینه‌ای مناسب برای شما می‌باشد. زیرا به لطف استفاده از پلاستیک ABS در ساختار بدنه، در مقابل فشار و ضربات احتمالی مقاوم است. بکار بردن این متریال سبب شده است تا وزن هر گوشی تنها 3.9 گرم باشد. در نتیجه موجب خستگی شما در دراز مدت نخواهند شد. مانند بسیاری از محصولات هایلو این مدل نیز دارای دکمه‌های لمسی می‌باشد. پنل‌های لمسی نسبت به دکمه‌های فیزیکی علاوه بر افزایش زیبایی، دسترسی شما را به امکانات هدفون راحت‌تر می‌سازند. به عنوان مثال می‌توانید با سه مرتبه لمس کردن یکی از دکمه‌ها به دستیار صوتی خود متصل شوید. روی کیس هندزفری بی سیم هایلو W1 یک عدد پورت USB Type-C تعبیه شده است تا خریداران در مدت زمان کوتاهی باتری آن را شارژ نمایند. 

بررسی باتری قدرتمند هدفون بی سیم هایلو W1

هرکدام از گوشی‌های این گجت مجهز به یک باتری 32 میلی‌آمپری می‌باشند. شما تنها با 2 ساعت شارژ کردن آن‌ها، قادر خواهید بود تا حدود 6 ساعت از هندزفری خود استفاده نمایید. مانند سایر هدفون‌های بازار، کیس این مدل نیز دارای یک باتری قدرتمند 310 میلی‌آمپری است. در صورت شارژ مجدد گوشی‌ها با استفاده از کیس از مدت زمان استفاده از هدفون بدون نیاز به شارژ مجدد به 20 ساعت افزایش خواهد یافت. به علت بهره‌مندی از باتری قدرتمند، خرید هندزفری هایلو W۱ به کاربرانی که امکان شارژ هدفون در فواصل زمانی کوتاه را ندارند، پیشنهاد می‌شود.

چیپست پیشرفته، موثر در بهبود عملکرد هدفون

عکس از هایلو W1

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل W1 مجهز به تراشه‌ی Qualcomm QCC3040 است که از بلوتوث نسخه‌ی 5.2 پشتیبانی می‌کند. این چیپست از فناوری دو کاناله و سوئیچ بین حالت مونو و استریو نیز پشتیبانی می‌کند. استفاده از چیپست مذکور سبب شده است تا کاربران بتوانند اتصالی فوق‌العاده سریع و پایدار را تا برد 10 متری تجربه کنند. از ویژگی‌هایی که در این زمینه وجود دارد می‌توان به افزایش 125 درصدی سرعت انتقال داده‌ها، کاهش 40 درصدی مصرف انرژی و افزایش 50 درصدی پایداری بلوتوث اشاره کرد. بنابراین کاربران هنگام استفاده با هیچ‌گونه کندی و تأخیر در اتصال هندزفری خود به گوشی و انتقال محتوای صوتی مواجه نخواهند شد. درایور آرمیچر بکار رفته در این هندزفری می‌تواند جزئیات نت‌های بالا را به راحتی در ملودی اصلی حفظ نماید. نتیجه‌ی این امر ایجاد تجربه‌ی شنیداری متفاوت و جذاب برای کاربران می‌باشد. 

درایور پویا که با دیافراگم کامپوزیت فلزی ساخته شده است صدای بیس را ملایم نگه می‌دارد. همچنین اجازه می‌دهد تا انواع محتوای صوتی شما با ریزترین جزئیات پخش شود. کدک تطبیقی aptX قادر است به طور اتوماتیک عملکرد هدفون را با توجه به صحنه‌های مختلف تنظیم کند. این ویژگی باعث می‌شود تا موسیقی پخش شده با کیفیت بالاتری به گوش شما برسد. گفتنی است که aptX Adaptive برای گوشی‌های هوشمند با پلتفرم کوالکام 855 و یا بالاتر مناسب می‌باشد. همچنین سیستم آن باید از aptX نیز پشتیبانی کند. هندزفری هایلو W1 همراه با جدیدترین فناوری نویز کنسلینگ یعنی cVc 8.0 و 4 عدد میکروفون برای کاهش صدای پس‌زمینه عرضه می‌شود. بنابراین با خرید آن می‌توانید مکالماتی شفاف و لذت‌بخش را تجربه کنید.

برای آشنایی با بهترین هدفون‌های اقتصادی “ راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی با قیمت متوسط در بازار” را بخوانید

بررسی هدفون هایلو مدل MoriPods؛ زیبای با کیفیت

عکس از هندزفری هایلو Moripods

هندزفری بلوتوثی MoriPods محصولی است که می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب آن را تهیه و اوقات لذت‌بخشی را به خود هدیه دهید. این مدل از نظر عملکرد مقداری مشابه با هندزفری هایلو W1 می‌باشد اما از نظر ظاهری متفاوت هستند. کیس آن از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است. برخلاف بسیاری از هندزفری‌های موجود در بازار، کاربران می‌توانند به دلیل طراحی پهن محفظه MoriPods آن را به راحتی و بدون مزاحمت در جیب خود قرار دهند. بافت مات ترکیب شده با سطح صاف کیس، سبکی خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این گجت در چهار رنگ متفاوت عرضه شده است که تک تک آن‌ها دارای جذابیت خاصی می‌باشند. طراحی مطابق با ارگونومی گوش، راحتی بیشتری را برای خریداران به ارمغان می‌آورد. از طرفی تطبیق رنگ‌ها فوق‌العاده زیبا، آن را دلپسندتر می‌کند. وزن 3.9 گرمی ایرفون‌ها دقیقا به سبکی یک پر است و گوش شما را در استفاده طولانی مدت آزرده نمی‌کند.

در این مدل یک نشانگر LED نیز قرار گرفته است که شما را از وضعیت شارژ آن مطلع خواهد کرد. هدفون هایلو MoriPods نیز دارای گواهی IPX4 می‌باشد و در مقابل رطوبت و پاشش آب مقاوم است. این هندزفری مانند هایلو W1 مجهز به یک تراشه‌ی Qualcomm QCC3040 و بلوتوث نسخه‌ی 5.2 می‌باشد. بنابراین تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های W1 نیز در این مدل به چشم می‌خورد. حالت‌های مونو و استریو، سازگاری با تبلت، لپ‌تاپ، سیستم عامل های iOS و اندروید، برقراری ارتباط آن در کمتر از 1 ثانیه، اتصالی فوق‌العاده پایدار تا برد 10 متر همگی از خصوصیات جذاب این گجت هستند. هایلو MoriPods با پشتیبانی از نسل جدید فناوری و رمزگشایی دینامیک تطبیقی aptX صدا را با جزئیات کاملی پخش می‌کند. صدای HiFi و تأخیر بسیار کم، احساس بی‌نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد. وجود یک واحد تولید صدای بزرگ 12 میلی‌متری موجب می‌شود تا صدایی خالص و فراگیر به گوش شما رسد. 

نویز کنسلینگ قدرتمند

همچنین لغو نویز تماس CVC 8.0 موجب بهبود عملکرد این محصول می‌شود. شما می‌توانید حتی در مکان‌های شلوغ به راحتی تماس‌های تلفنی برقرار کنید. به لطف وجود یک تراشه‌ی کم‌مصرف و باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند زمان پخش با یک مرتبه شارژ 6 ساعت می‌باشد. اگر باتری قدرتمند 310 میلی‌آمپری محفظه را نیز در نظر بگیرید این مدت زمان به 24 ساعت نیز خواهد رسید که این ویژگی خرید هدفون بی سیم هایلو مدل MoriPods را برای کاربران به انتخابی بسیار جذاب تبدیل خواهد کرد.

بررسی هندزفری هایلو GT1 Pro 

عکس از هندزفری هایلو GT 1 Pro

اگر به دنبال یک هدفون باکیفیت اما با قیمتی مناسب هستید، خرید هندزفری هایلو GT1 Pro گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما خواهد بود‌. خریداران در کنار ظاهر زیبای آن از کیفیت صدای بسیار خوبی نیز برخوردار می‌شوند. ایرفون‌های کوچک این گجت به دلیل طراحی اصولی خود به راحتی در گوش شما قرار می‌گیرند و جدا نخواهند شد. به همراه هندزفری هایلو جی تی 1 پرو به منظور محافظت بهتر و ممانعت از گم شدن هدفون‌ها یک کیس نیز ارائه می‌شود. این محفظه به رنگ مشکی مات بوده و با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده است تا مقاومت بالایی داشته باشد. 

روی بخش جلویی کیس 4 عدد نشانگر LED در کنار یکدیگر تعبیه شده است. هر کدام از آن‌ها میزان شارژ باقی مانده در باتری را نشان می‌دهند. اگر همگی چراغ‌ها روشن باشند یعنی باتری کاملا پر است. روشن بودن 3 چراغ نشان می‌دهد که بخش زیادی از انرژی باقی مانده است. در صورت مشاهده‌ی 2 عدد از آن‌ها می‌توان فهمید که نیمی از شارژ تمام شده است. اگر تنها یک چراغ LED باقی مانده باشد، دیگر وقت متصل کردن کیس به آداپتور است. یک هدفون بلوتوثی باکیفیت بایستی اتصالی قابل اعتماد و به دور از تأخیر را ارائه دهد. به لطف چیست جدید سفارشی‌سازی شده‌ی Haylou GT1 Pro و پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی 5.0 سرعت انتقال داده‌ها نسبت به نسل گذشته حدود 2 برابر افزایش یافته است. 

همچنین تأخیر صدا در بازی‌های مختلف و ویدئوهای HD بسیار کمتر می‌باشد. این مدل به دلیل برخورداری از قابلیت‌ ضد تداخل می‌تواند به خوبی در کنار شبکه‌های WiFi و 4G کار کند. این چیپست پیشرفته باعث کاهش 80 درصدی مصرف برق و افزایش 120 درصدی عمر باتری شده است‌‌. همچنین دیگر نیازی ندارید که برای استفاده‌ از هندزفری هر دو عدد گوشی را از محفظه خارج کنید. هر یک از ایرفون‌ها می‌توانند به صورت مجزا عمل کنند.

بررسی توانایی هندزفری هایلو GT1 Pro در حالت گیمینگ

اگر جزء علاقمندان بازی PUBG می‌باشید قطعا می‌دانید که کندی در انتقال صدا تا چه حد آزاردهنده است. این هدفون با صدای فراگیر سه‌بعدی خود به راحتی رضایت گیمرهای مختلف را جلب خواهد کرد. همچنین با فعال کردن حالت گیمینگ می‌توانید تأخیر را به حداقل میزان خود برسانید. درایورهای 7.2 میلی‌متری و دیافراگم پلیمری کیفیتی بالا را برای شما فراهم می‌سازند. به لطف صدای استریو، هنگام تماس تلفنی احساس خواهید کرد که با مخاطب خود رو در رو صحبت می‌کنید. هدفون هایلو GT1 Pro در کنار قیمت مناسب خود از باتری‌های قدرتمندی بهره می‌برد که محبوبیت آن را دوچندان می‌کنند. باتری‌های 43 میلی‌آمپری هر یک از هدفون‌ها انرژی آن‌ها را 3 الی 4 ساعت تأمین می‌کند. اما اگر باتری بسیار قدرتمند کیس با ظرفیت 800 میلی‌آمپر را نیز در نظر بگیریم، شما می‌توانید به طور مداوم حدود 26 ساعت از هندزفری خود استفاده کنید‌.

علاقه‌مندان به گیم”راهنمای خرید بهترین هدفون گیمینگ تا یک میلیون” را از دست ندهند

بررسی هندزفری هایلو GT 6؛ اقتصادی و محبوب

عکس از هایلو Gt6

از دیگر هدفون های ارزان قیمت اما جذاب این کمپانی می‌توان هندزفری هایلو GT6 را نام برد. این مدل در دو رنگ سفید و مشکی ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند بر اساس سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. هر دو رنگ جذابیت خاص خود را دارند اما رنگ مشکی معمولا دیرتر چرک و کثیف می‌شود. هر یک از گوشی‌های هندزفری هایلو GT6 تنها 3.9 گرم وزن دارند که حتی از یک تکه کاغذ A4 سبک‌تر هستند. این وزن در کنار طراحی ارگونومیک احساس خوبی را به کاربران القا خواهد کرد. محفظه‌ی شارژ این هندزفری بسیار جمع و جور می‌باشد که به راحتی در جیب شما قرار می‌گیرد. روی درب کیس نیز نام هایلو حک شده است که بسیار جذاب است. برای دسترسی به امکانات مختلف این گجت، روی گوشی‌های آن یک پنل لمسی قرار گرفته است. کاربران بدون وارد کردن هیچ‌گونه فشاری می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند. 

برای پخش یا مکث موسیقی کافی است که یکی از ایرفون‌ها را لمس نمایید. اگر روی هر یک از گوشی‌ها سه مرتبه ضربه بزنید به دستیار صوتی خود متصل خواهید شد. برای تغییر آهنگ باید یکی از هدفون‌ها را دو مرتبه لمس کنید. پس از اولین پیوند موفق میان گوشی و این هندزفری دیگر نیاز به اتصال مجدد نخواهد بود. تنها کافی است که یک و یا هر دو گوشی‌ را از محفظه خارج نمایید تا بلافاصله ارتباط برقرار شود‌. روی این کیس یک عدد پورت USB Type-C تعبیه شده است تا کاربر در مدت زمان کوتاهی انرژی از دست رفته را به باتری‌ها بازگرداند. هندزفری هایلو جی تی 6 از فناوری بلوتوث نسخه‌ی 5.2 پشتیبانی می‌کند که در این رنج قیمت بی‌نظیر است. پیوند قدرتمند و پایدار آن در کنار سرعت بالای انتقال داده‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد. 

حالت گیمینگ و تاخیر بسیار کم

با فعال کردن حالت گیمینگ، میزان تأخیر در این هندزفری به 65 میلی‌ثانیه خواهد رسید. این قابلیت با زدن دو ضربه روی هدفون سمت چپ فعال می‌شود و شما را در دنیای بازی غرق می‌کند. تراشه‌ی بکار رفته در این مدل از نوع دوکاناله است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند بدون مشکل تنها از یکی از ایرفون‌ها استفاده نمایند. درایور دینامیکی 12 میلی‌متری در کنار رمزگشایی صوتی AAC صدایی شفاف و با جزئیات کامل را به شما ارائه می‌دهد. هدفون هایلو GT6 دارای یک باتری 35 میلی‌آمپری در هر کدام از گوشی‌ها و یک باتری 310 میلی‌آمپری در کیس می‌باشد. با بکار بردن تمامی باتری‌ها، این هندزفری می‌تواند حدود 20 ساعت شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند.

بررسی هندزفری هایلو GT5؛ طراحی بهبود یافته و زیبا

هندزفری بلوتوثی هایلو GT5 یکی از محصولات بسیار محبوب این کمپانی می‌باشد که با قیمتی مناسب عرضه می‌شود. این مدل از نظر طراحی مقداری شبیه به هندزفری GT1 Pro می‌باشد اما کاملا با GT6 متفاوت است. ایرفون‌های کوچک، سبک و بسیار راحت از ویژگی‌های آن می‌باشد. همچنین کلاهک‌های سیلیکونی بسیار نرم و ضدحساسیت موجب می‌شوند تا این هدفون به راحتی در داخل گوش قرار گیرد. بنابراین قادر خواهید بود تا ساعت‌ها از آن استفاده نمایید و اوقات خوشی را برای خود به ارمغان آورید. روی کیس این محصول نیز 3 عدد چراغ LED وجود دارد تا اطلاعاتی را در مورد شارژ باقیمانده در اختیار شما قرار دهند. در هایلو GT5 درست مانند مدل‌های قبلی که معرفی کردیم یک حالت گیمینگ وجود دارد. بنابراین اگر به صورت حرفه‌ای بازی‌های مختلف را انجام می‌دهید نیاز دارید که تأخیر صدا بسیار کم باشد. مود گیمینگ همان چیزی است که مد نظر دارید. 

با فعال کردن آن، میزان تأخیر به حداقل خود می‌رسد و برابر با 65 میلی‌ثانیه می‌شود. در این مدل نیز از تراشه‌ی دوکاناله استفاده شده است تا کاربران با هیچ محدودیتی روبه‌رو نشوند. همچنین به لطف فناوری بلوتوث 5.0 از اتصال سریع و روان هندزفری تا شعاع 10 متر لذت خواهید برد. برای جفت شدن مجدد هدفون با گوشی تنها کافی است که آن‌ها را از محفظه خارج کنید. 

قطع و وصل کردن خودکار موسیقی

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که در هدفون هایلو GT5 به چشم می‌خورد و برای کاربران هنگام خرید هدفون بی سیم نیز اهمیت دارد، تشخیص هوشمند می‌باشد. با استفاده از این ویژگی برای متوقف کردن محتوای صوتی درحال پخش نیاز ندارید که روی دکمه‌ی خاصی ضربه بزنید. تنها کافی است هدفون را از گوش خود خارج نمایید تا موسیقی و یا پادکست‌ شما برای مدتی متوقف شود. زمانی که آن را دومرتبه در گوش قرار می‌دهید همان محتوای قبلی از سر گرفته خواهد شد. این ویژگی جذاب به لطف نور مادون قرمز صورت می‌پذیرد. ایرفون‌ها با انتشار و تشخیص این نور می‌توانند حرکات شما را زیر نظر قرار دهند. هایلو جی تی 5 نیز به لطف کدگذاری AAC، بلندگوهای دیافراگمی 7.2 میلی‌متری و فناوری نویز کنسلینگ از کیفیت صدای بالا بهره‌مند می‌باشد. 

هر یک از گوشی‌های این محصول مجهز به یک باتری 40 میلی‌آمپری می‌باشند. این باتری کوچک قادر است که تا 4 ساعت هندزفری را روشن نگه دارد. اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود و هنوز یک باتری قدرتمند 580 میلی‌آمپری در محفظه وجود دارد. این باتری چندین مرتبه هدفون‌ها را شارژ می‌کند که با این ویژگی  طول عمر 4 ساعت را به 24 ساعت ارتقاء می‌دهد. از طرفی به لطف فناوری شارژ USB Type-C زمان مورد نیاز برای شارژ شدن آن 2 ساعت می‌باشد‌. در این مدل قابلیت شارژ بی‌سیم نیز وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است.

بررسی هندزفری هایلو مدل GT7

در هندزفری هایلو GT7 نیز بسیاری از قابلیت‌های جذاب مدل‌های قبلی مشاهده می‌شود که آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. در خصوص طراحی آن باید گفت که از ظاهری بسیار زیبا بهره می‌برد. ابعاد هر یک از گوشی‌ها برابر با 37×17 میلی‌متر و سایز کیس حدود 50.6×24.7×50.6 می‌باشد. بنابراین اندازه‌ی مناسبی دارد و به هیچ‌عنوان دست و پاگیر نخواهد بود. این هدفون نیز در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود که هر دو جذاب و دوست‌داشتنی هستند. همچنین مانند تمامی محصولاتی که تا به حال ذکر کردیم مجهز به دکمه‌های لمسی می‌باشد. این پنل‌ها بسیار حساس می‌باشند و با کوچکترین برخورد انگشت شما به آن‌ها، سریعا عمل می‌کنند. به همراه این گجت چندین کلاهک دیگر با سایزهای متفاوت نیز ارائه می‌شود. در نتیجه می‌توانید متناسب با گوش خود بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید تا دچار مشکل نشوید. 

هایلو GT7 دارای بلوتوث نسخه‌ی 5.2 می‌باشد که تا برد 10 متر، اتصالی پایدار و بدون قطعی خواهد داشت. از ویژگی‌های این بلوتوث پیشرفته می‌توان به سرعت انتقال بالا، مصرف کم انرژی و ضد تداخل قوی اشاره کرد. در این گجت حالت‌ استریو و مونو نیز به چشم می‌خورد که بسیار پرکاربرد و مفید می‌باشد. 

نویز کنسلینگ با هوش مصنوعی

یکی از خصوصیات جذاب این مدل حذف نویز تماس با هوش مصنوعی می‌باشد. الگوریتم DNN قادر است سیستم شنوایی انسان را شبیه‌سازی کند. در حالی که صداهای پس‌زمینه را کاهش می‌دهد، با دقت بالایی صدای افراد دیگر را دریافت خواهد کرد. اگر در طول روز نیاز دارید که تماس‌های تلفنی برقرار کنید، خرید این محصول به شما کمک بزرگی خواهد کرد. هندزفری هایلو جی تی 7 نیز دارای دیافراگم ارتعاشی کامپوزیت با کیفیت بالا و کدک AAC می‌باشد. بنابراین صدای پخش شده توسط آن از کیفیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار است. باتری موجود در هدفون‌ها می‌توانند تا 5 ساعت زمان پخش را ارائه کنند. با افزودن باتری 310 میلی‌آمپری کیس، خریداران قادر هستند تا به مدت 20 ساعت بی‌وقفه از لذت کار با هندزفری خود بهره ببرند.

بررسی هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds 2

برترین هدفون های بی سیم 2021

معرفی پرطرفدارترین هدفون های بی سیم

راهنمای انتخاب مناسب‌ترین هدفون بی سیم هایلو

در این انواع هدفون بی سیم هایلو که در بالا معرفی کردیم ویژگی‌ها و خصوصیات جذابی به چشم می‌خورد. بسیاری از آن‌ها نیز قابلیت‌های یکسانی را دارا می‌باشند. شما می‌توانید با خواندن این مطلب به تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها پی ببرید. در نتیجه هنگام خرید هدفون بی سیم قادر خواهید بود تا بهترین مدل را بر اساس نیازهای خود انتخاب نمایید.

به عنوان مثال هندزفری هایلو T15 دارای یک باتری فوق‌العاده قدرتمند می‌باشد. بنابراین افراد با مشغله‌های کاری فراوان می‌توانند با خرید آن در وقت خود صرفه جویی به عمل آورند. اگر به اتصالی پایدار و بدون تأخیر نیاز دارید، هدفون بی سیم هایلو W1 ،GT6 ،GT7 و MoriPods گزینه‌های مناسبی برای شما هستند‌. زیرا به لطف بهره‌مندی از فناوری بلوتوث نسخه‌ی 5.2 پیوندی قدرتمند را به شما هدیه خواهند داد. بنابراین با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود، بهترین مدل را انتخاب نمایید‌.

منابع:

haylou.info

یاسین بنی اسدی

یاسین بنی اسدی هستم دانشجو مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک و علاقمند به حوزه‌ی تکنولوژی و وبگردی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا