راهنمای خریدلوازم جانبینقد و بررسی

بهترین هدفون گیمینگ (در سال 1402، 2023)

راهنمای انتخاب و خرید بهترین هدفون گیمینگ

همان طور که می‌دانید برای تجربه خوب و حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی به خرید هدفون گیمینگ نیاز دارید، تا بتوانید به راحتی در دنیای بازی‌ها غرق شوید و یا هنگام رقابت بازی‌های آنلاین به راحتی صدای پای دشمنان را بشنوید و بدون از دست دادن لحظه‌ای در رقابت پیروز شوید. هدفون‌ها و هندزفری‌های گیمینگ دارای یک سری ویژگی‌های منحصر فردی هستند که آن‌ها را از سایر محصولات صوتی جدا می‌کنند، عموما این ویژگی‌ها مربوط به تکنولوژی‌های به کار رفته ی درون هدفون‌های گیمینگ می‌‌شود، اما ظاهر اکثر محصولات گیمینگ مانند امکانات آن‌ها متفاوت و گیمینگ است.

اکثر این محصولات با نورپردازی RGB و طراحی خاص به بازار عرضه می‌شوند. هنگام خرید هدفون گیمینگ پایین بودن تاخیر ورودی صدا در اولویت بالایی قرار دارد، این مورد به این دلیل است که به راحتی صدای پای دشمنان و یا جنبش‌های محیطی را بدون تاخیر نسبت به تصویر بشنوید تا بتوانید بهترین عملکرد را هنگام رقابت آنلاین داشته باشید. در این محتوا از مبیت مگ سراغ چند مدل از بهترین هدفون‌ها و هندزفری‌های ارزان قیمت و اقتصادی رفته‌ایم که با توجه به قیمت عملکرد بی نظیری دارند و کاربران را راضی می‌کنند؛ بنابراین اگر شما نیز قصد خرید هدفون گیمینگ دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

اگر قصد خرید یک هدفون با پشتیبانی از قابلیت حذف نویز دارید بی شک مقاله “بهترین هدفون های حذف نویز در بازار (2023)؛ در دنیای موسیقی غرق شوید!” می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

چه نکاتی هنگام خرید بهترین هدفون گیمینگ مهم است؟

اولین موضوعی که از اهمیت بالایی در هنگام خرید هدفون برخوردار است، کیفیت صدای دریافتی است. برای یک گیمر حرفه ای بسیار مهم است که صدای دریافتی را با کیفیت بسیار بالایی بشنود. بنابراین درایور در نظر گرفته شده برای هدفون گیمری از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین دسی بل بالا سبب شده تا کیفیت صدا به خوبی افزایش یابد. در نظر داشته باشید که بسیاری از بازی ها نیاز به مکالمه با هم تیمی ها دارد؛ از این رو پشتیبانی از میکروفون قدرتمند با قابلیت حذف نویز از دیگر آیتم هایی است که سبب شده تا کاربران در هنگام خرید بهترین هدفون گیمینگ به آن توجه ویژه ای داشته اند. از دیگر نکات مهم این هدفون ها می توان گفت که باید سبک باشند، احساس راحتی برای طولانی مدت به ارمغان بیاورند تا در حین انجام بازی بدون هیچ نگرانی بتوانید برای طولانی مدت از بازی خود لذت ببرید و احساس سنگینی نداشته باشید.

برخی از هدفون های گیمینگ به منظور ایجاد هیجان بیشتر از نورپردازی جذابی برخوردار هستند و ضمن سازگاری با بقیه دستگاه‌های گیمینگ احساس خوبی را فراهم می سازد. هدفون های گیمینگ هم در دو نوع بلوتوثی و سیمی عرضه شده است که بسته به سلیقه و سیستم خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما پیشنهاد ما و تجربه کاربران ثابت کرده که به علت وجود تاخیر در هدفون های بلوتوثی، بهتر است که هدفون های سیمی را برای بازی انتخاب کنید. ازاین رو می توانید بدون تاخیر صدا و بازی را با هم دریافت کنید.

راهنمای خرید هدفون گیمینگ QCY G1

بررسی هندزفری QCY G1

QCY یکی از معروف‌ترین و بهترین تولیدکنندگان هدفون‌های مقرون به صرفه و اقتصادی است که با سری جدید ایرباد QCY G1 به بازار بازگشته و اولین تلاش جدی خودش را در زمینه هدفون‌های گیمینگ انجام داده است، این هدفون دارای طراحی مدرن و مشخصات بسیار خوبی نسبت به قیمت اقتصادی خود است.

اگر از طرفداران برند اپل هستید “راهنمای خرید ایرپاد اپل، بررسی گجت‌های صوتی اپل” را از دست ندهید

هدفون QCY G1 مجهز به میکروفون‌های چهارگانه برای حذف نویز و برقراری تماس‌های واضح و بدون وقفه است؛ این محصول دارای دو درایو 10 میلی‌متری است که با کمک تراشه بلوتوث PixArt 5.2، صدای بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌کند. این هدفون بی‌سیم دارای عمر باتری ۲۴ ساعته است، یک برنامه ویژه هم برای تنظیمات هدفون در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید همه موارد با یک قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته است که در ادامه نگاهی کامل به این ویژگی‌ها خواهیم داشت.

ویژگی‌های هدفون بی سیم QCY G1

• چیپست بلوتوث PixArt 5.2

• طراحی گیمینگ

• تاخیر بسیار پایین ۴۵ میلی ثانیه

• درایو‌های 10 میلیتری استریو HIFI Sound

• ۳۲ ساعت عمر باتری همراه با پشتیبانی از شارژر بی سیم

• اتصال سریع همراه با صفحه پاپ آپ

• برنامه ویژه برای تنظیمات و شخصی سازی

• کاهش دهنده نویز ویژه با چهار میکروفون

• صدا و افکت‌های ویژه گیمینگ

بررسی طراحی و کیفیت ساخت هدفون بی سیم QCY G1

به صورت کلی طراحی هدفون QCY G1 جذاب است، اما زیاد گیمینگ به نظر نمی‌رسد و نورپردازی خاصی ندارد، اما این موارد در صورتی است که از طرفداران پر پا قرص نورپردازی RGB باشید، به هر حال LEDها سعی کرده‌اند که ظاهر گیمینگی به دستگاه و کیس آن ببخشند که این موضوع در افزایش رضایت کاربران اثرگذار است.

کیس هدفون گیمینگ QCY G1 از طراحی غیر معمولی پیروی می‌کند، کیس دستگاه به صورت دو رنگ طراحی شده است، رنگ خاکستری متالیک در بالا و درب کیس و رنگ خاکستری معمولی در قسمت پایینی دستگاه به کار رفته است و لوگو QCY به رنگ نقره‌ای روی بدنه کیس دستگاه هک شده است. در ادامه یک LED خطی در قسمت پایین لوگو قرار گرفته است که ظاهر جذابی به محفظه نگهدارنده هدفون بخشیده است، این LED در زمانی که باتری دستگاه دارای شارژ کافی است به رنگ آبی در می‌آید و زمانی که شارژ باتری دستگاه رو به اتمام باشد، رنگ این LED قرمز خواهد شد. و در انتها اگر فقط یک هدفون را درون کیس دستگاه قرار دهید و یا به درستی اتصال هدفون به دستگاه برقرار نشود رنگ این LED نارنجی به نظر می‌رسد، این مورد یک روش هوشمندانه است که از درستی اتصال مطلع شوید. خرید هدفون گیمینگ QCY G1 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر تنها با چند کلیک ساده از فروشگاه اینترنتی مبیت.

در جلوی کیس دستگاه یک شیار بزرگ برای باز کردن درب کیس دیده می‌شود، یک آهنربای داخلی برای آسان کردن مکانیزم باز و بسته شدن درب کیس QCY G1 در نظر گرفته شده است، که باعث می‌شود با یک دست هم بتوانید به راحتی درب آن را باز کنید و یا آن را ببندید. وقتی درب کیس هدفون را باز کنید با یک LED کوچک آبی رنگ و پایه های شارژ گوشی‌ها رو به رو خواهید شد. پشت کیس دستگاه یک پورت تایپ سی برای شارز کردن آن در نظر گرفته شده است، QCY G1 از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند که یک ویژگی ارزشمند نسبت به قیمت آن است؛ این ویژگی کاربران بسیاری را نسبت به خرید هدفون گیمینگ QCY G1 ترغیب کرده‌ است.

بررسی گوشی‌های هدفون گیمینگ QCY G1

طراحی گوشی‌ها QCY G1 بسیار شیک است؛ این ایرباد‌ها به سبک و سیاق ایرپاد‌های اپل طراحی شده‌اند و به راحتی دورن گوش قرار می‌گیرند. در قسمت بالای گوشی‌ها یک نوار جذاب LED قرار گرفته است، بدنه به صورت دو تیکه طراحی شده است. قسمت تاچ و پشت گوشی‌ها براق است و بقیه قسمت‌ها مات هستند. هر ایرباد فقط 4.2 گرم وزن دارد که بسیار سبک به نظر می‌رسد. سر‌های سیلیکونی بسیار نرم و با زاویه مناسب درون گوش قرار می‌گیرند و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی نمی‌شوند.

قصد خرید یک هدفون خوش قیمت دارید مقاله “بهترین هدفون تا 2 میلیون (در سال 1402، 2023)” برای شما است. 

در کنار این موارد روی گوشی‌های هدفون گیمینگ QCY G1، شیار‌های شارژ مغناطیسی قرار گرفته است که در کنار آن سوراخ‌های میکروفون اصلی و کاهش دهنده نویز به چشم می‌خورد، عملکرد نویز کنسلینگ با دقت زیادی انجام می‌شود و صدای انسان و محیط اطراف به خوبی از یکدیگر تفکیک می‌شود.

برای کنترل هدفون QCY G1 یک پنل لمسی با دقت بالا روی گوشی‌های هدفون قرار گرفته است که از حساسیت خوب و پاسخگویی دقیقی برخوردار هستند. این پنل لمسی دستورات مختلفی را به منظور انجام کارها بدون نیاز به دستگاه متصل انجام می‌دهد.

کنترل‌های لمسی هدفون QCY G1

• با دو بار ضربه می‌توانید موزیک را متوقف یا دوباره ادامه دهید و یا تماس ها را پاسخ و پایان دهید.

• با نگه داشتن 1.5 ثانیه‌ای روی هدفون چپ یا راست می‌توانید به آهنگ قبلی و یا بعدی بروید.

• با نگه داشتن روی هر گوشی در مدت تماس می‌توانید تماس ورودی را نادیده بگیرید.

• با سه ضربه روی گوشی سمت راست می‌توانید به حالت گیمینگ سوییچ کنید.

• با سه ضربه روی گوشی سمت چپ می‌توانید به دستیار گوگل دسترسی داشته باشید.

برنامه شخصی‌سازی QCY برای G1

برنامه عرضه شده توسط QCY از هدفون بی سیم G1 پیشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به راحتی از قابلیت‌های شخصی‌سازی این اپ استفاده کنید؛ برنامه شخصی سازی، دارای یک رابط کاربری و طراحی بسیار ساده‌ است و شما به راحتی می‌توانید از آن برای تنظیمات مختلف استفاده کنید.

شما می‌توانید بین حالت گیمینگ و خواب به راحتی توسط اپ سوییچ کنید، حالت گیمینگ افکت‌ها و جلوه‌های بازی را قدرتمندتر می‌کند؛ صدای گلوله، راه رفتن و انفجار‌ها در این حالت بهتر و قوی‌تر به گوش می‌رسد. حالت‌های موسیقی هم در دسترس است، شما می‌توانید LED هارا روشن و خاموش کنید و دستگاه را بروزرسانی نرم‌افزاری کنید.

QCY G1 از صفحه پاپ آپ جهت اتصال سریع‌تر پشتیبانی می‌کند و فقط کافیست درب دستگاه را باز کنید و آن را به موبایل خود نزدیک کنید و انیمیشن PopUp را مشاهده کنید. خرید هدفون گیمینگ کیو سی وای مدل جی 1 می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای افرادی باشد که کار کردن با اپلیکیشن جهت مدیریت دستگاه در اولویت آن‌ها قرار دارد.

هدفون های گیمینگ ارزان قیمت را در مقاله “بهترین هدفون گیمینگ (تا ۱ میلیون)” مطالعه کنید. 

بررسی کیفیت صدا و نویز کنسلینگ؛ دلیلی منطقی برای خرید هدفون گیمینگ QCY G1

هدفون گیمینگ QCY G1 دارای کیفیت صدا بسیار خوبی است که در اولین مواجه با آن شگفت زده خواهید شد؛ البته این موارد را باید با توجه به قیمت اقتصادی این هدفون در نظر بگیرید. این هدفون دارای دو درایو 10 میلی‌متری است که تمامی فرکانس‌ها را به خوبی برای شما پخش می‌کند. بیس بسیار عمیق و قدرتمند به گوش می‌رسد و در مجموع کیفیت این هدفون بسیار راضی کننده خواهد بود. در حالت گیمینگ مود نیز صدای‌ها و افکت‌های گیمینگ به خوبی و با وضوح بالا به گوش می‌رسند.

یکی از نقاط قوت QCY G1 فناوری حذف نویز است که این مسئولیت به عهده دو میکروفن جانبی است؛ با توجه به قیمت اقتصادی این هدفون عملکرد نویز کنسلینگ در آن بسیار راضی کننده و مفید است.

بررسی میزان تاخیر پایین و عملکرد باتری QCY G1

هدفون گیمینگ QCY G1 دارای تاخیر بسیار پایینی برای انتقال محتواهای صوتی است، تاخیر 45 میلی ثانیه‌ای این هدفون با حالت گیمینگ فعال می‌شود و شما می‌توانید هنگام بازی و تماشای ویدیو از این حالت برای کاهش تاخیر صدا استفاده کنید که برای یک هدفون اقتصادی بسیار ویژگی مثبتی به حساب می‌آید.

از نظر باتری، کیس هدفون QCY G1 به یک باتری 450 میلی آمپری لیتیوم پلیمری مجهز شده است. همچنین هر ایرباد با شارژ کامل، 8 ساعت دوام خواهد آورد اما اگر حالت گیمینگ را فعال کنید میزان شارژ به 6 ساعت کاهش پیدا می‌کند که با این حال طول عمر باتری این هدفون بیشتر از حد معمول ظاهر می‌شود؛ در حالت کلی عملکرد و شارژدهی این هدفون بسیار راضی کننده است.

باتری کیس دستگاه، توانایی شارژ کردن گوشی‌ها را تا سه بار دارد؛ گوشی‌ها همراه با کیس تا 30 ساعت شارژدهی مفید خواهند داشت. شما می‌توانید این هدفون را با پورت تایپ سی شارژ کنید، از فست شارژ خبری نیست اما این مدل از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند که بسیار مفید خواهد بود و بسیاری از کاربران را نسبت به خرید هدفون گیمینگ QCY G1 ترغیب می‌کند.

راهنمای خرید هدفون گیمینگ لنوو HQ08

 

Lenovo HQ08، یکی از هدفون‌های میان رده لنوو است، این هدفون با تکنولوژی نویز کنسلینگ، بلوتوث نسخه ۵ گیمینگ، کنترل لمسی و طراحی مدرن به بازار عرضه شده است، شما می‌توانید با کنترلرهای لمسی قرار گرفته در پشت هر گوشی به راحتی دستورات مختلفی را برای متوقف کردن و با پخش موسیقی، پاسخ به تماس و تعویض آهنگ‌ در حال بخش استفاده کنید؛ در ساخت این هدفون از مواد با کیفیت استفاده شده است و طراحی گوشی‌‌ها باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت از هدفون خسته نشوید‌، در ادامه به بررسی کامل این هدفون اقتصادی لنوو HQ08 می پردازیم.

ویژگی‌های هدفون Lenovo HQ08 در یک نگاه

• بلوتوث نسخه ۵، اتصال پایدار تا ۱۰متری

• نویز کنسلینگ

• جنس بدنه با کیفیت و ضد حساسیت

• سیستم کنترل لمسی

• تاخیر بسیار پایین ۴۵ میلی ثانیه

• صدای سوراند ۳۶۰ درجه

• باتری کیس ۳۸۰میلی آمپری

• گواهی IPX5 مقاومت در مقابل پاشش آب

بررسی طراحی و کیفیت ساخت هدفون Lenovo HQ08

از همان ابتدا که جعبه این هدفون را به دست می‌گیرید حس بسیار خوبی به شما منتقل می‌شود؛ جعبه و بسته‌بندی این محصول نسبت به سایر رقبا و هدفون‌های همرده بسیار جذاب و با کیفیت است و حس خوبی به کاربر انتقال می‌دهد. طراحی کیس نگهدارنده ایرباد‌ها به خوبی حس گیمینگ به شما انتقال می‌دهد، بدنه دستگاه به صورت مات طراحی شده است و در مقابل اثر انگشت مقاومت بهتری از خود نشان می‌دهد، لبه‌های کیس دستگاه به صورت براق طراحی شده است که این ترکیب مات و براق باعث شده که دستگاه ظاهر جذاب‌تری به خود بگیرد.

درب دستگاه به صورت مگنتی با یک آهن‌ربا باز و بسته می‌شود، مطمئنا هنگام بستن آن مشکلی نخواهید داشت اما هنگام باز کردن درب کیس به راحتی باز نمی‌شود. یک رده LED به صورت مثلثی درون کیس برای نمایش میزان شارژ دستگاه در نظر گرفته شده است که با باز کردن درب کیس قابل مشاهده هستند. خرید هدفون گیمینگ لنوو مدل HQ08 با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مبیت.

گوشی‌ها مانند بدنه کیس از پلاستیک مات ساخته شده‌اند و در قسمت تاچ کنترل از رنگ براق بر خلاف کل بدنه استفاده شده است، در قسمت تاچ کنترل یک LED به شکل ستاره برای نشان دادن وضعیت هدفون‌ها در نظر گرفته شده است.

گوشی‌های این هدفون از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند که نظر بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید هدفون گیمینگ را جلب می‌کند، به گونه‌ای که هنگام استفاده از آن‌ها احساس بدی نخواهید داشت؛ این وزن سبک در کنار طراحی بسیار جذاب هدفون ارزشمند خواهد بود، طراحی سری‌های گوشی‌ها بسیار ایده آل است، گوشی‌ها به راحتی درون گوش‌ها قرار می‌گیرند و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی نمی‌شوند. به صورت کلی می‌توان گفت این هدفون از کیفیت ساخت خوبی نسبت به قیمت خود برخوردار است.

هدفون های ارزان قیمت را در مقاله “بهترین هندزفری تا 500 تومان (در سال 2023 ، 1402)” بخوانید. 

بررسی کیفیت صدای هدفون گیمینگ Lenovo HQ08

یکی از ویژگی‌های خوب این محصول که بسیاری را نسبت به خرید هدفون گیمینگ لنوو HQ08 ترغیب می‌کند، قابلیت گیمینگ مود آن است که تاخیر صدای ورودی را 45 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد؛ این مورد هنگام تجربه بازی آنلاین و تماشای ویدیو تجربه بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌کند.

هدفون لنوو HQ08 از دو درایور با کیفیت 10 میلی‌متری استفاده می‌کند و با توجه به رده قیمتی خود دارای کیفیت صدای خوبی است. زمانی که با این هدفون بازی می‌کنید صدای پای دشمنان به خوبی شنیده می‌شود و هنگام گوش دادن به موسیقی عملکرد هدفون در بخش فرکانس‌های مختلف راضی کننده است.

بررسی عملکرد کنترلرهای لمسی هدفون Lenovo HQ08

این هدفون به یک سیستم کنترل لمسی مجهز شده است، که با توجه به نوع لمس هر یک از گوشی‌های هدفون، عملکرد متفاوتی خواهد داشت؛ در مورد دقت و عملکرد کلی هم نتیجه نسبتا خوب است ولی در برخی موارد لمس گوشی‌ها به خوبی عمل نمی‌کند، اما مجموعا با توجه به قیمت اقتصادی هدفون لنوو HQ08 این مورد می‌تواند قابل توجه باشد.

طرفداران هدفون‌های بی سیم سامسونگ “بررسی هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds 2” را بخوانند

• با یک بار ضربه روی هریک از گوشی‌ها موزیک را متوقف و یا دوباره پخش کنید.

• برای آهنگ قبل دو ثانیه روی گوشی سمت چپ نگه دارید و برای پخش آهنگ بعدی دو ثانیه دست خود را روی گوشی سمت راست نگه دارید.

• با دوبار ضربه روی گوشی سمت چپ، میزان ولوم صدا را کم و برای افزایش ولوم صدا باید دوبار روی گوشی سمت راست ضربه بزنید.

بررسی نویز کنسلینگ و عملکرد باتری Lenovo HQ08

حذف کننده نویز به خوبی عمل می‌کند و شما می‌توانید در شرایط مختلف مخصوصا در محیط های اداری به راحتی از Lenovo HQ08 برای مکالمه استفاده کنید. این یک ویژگی بسیار ترغیب کندده برای کاربران است که آن‌ها را نسبت به خرید هدفون گیمینگ لنوو HQ08 ترغیب می‌کند.

هر یک از گوشی‌های هدفون لنوو HQ08 به یک باتری 30 میلی آمپری مجهز شده‌اند، که 4 ساعت شارژدهی مفید خواهند داشت؛ این هدفون‌ها همراه با کیس خود امکان چیزی حدود 20 ساعت کاربران را همراهی می‌کنند.

شما می‌توانید با استفاده از یک پورت تایپ سی موجود روی کیس دستگاه آن را شارژ کنید، اما در اینجا خبری از قابلیت فست شارژ نیست.

راهنمای خرید هدفون گیمینگ پرودو PDX413

هندزفری پرودو PDX413

Porodo PDX413 یکی دیگر از هدفون‌های بی سیم واقعی است که با قیمتی اقتصادی عرضه شده و از طراحی جدید و جذابی نسبت به رقبای هم قیمت خود برخوردار است؛ این هدفون با طراحی خاص خود گیمرها را هدف قرار داده است، PDX413 علاوه بر ویژگی‌های گیمینگ، برای گوش دادن به موسیقی و استفاده روزمره بسیار مناسب است، این هدفون دارای تاخیر بسیار پایینی است و به باتری قدرتمندی مجهز شده که ساعت‌ها می‌تواند شما را همراهی کند. طراحی جذاب کیس نگهدارنده، نوار‌های LED، گواهی IPX5 و کنترل لمسی چند مورد از ویژگی‌های ارزشمند هندزفری بی سیم پرودو PDX43 است که در ادامه به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

تفاوت پخش کننده های صوتی را می دانید؟ مقاله “تفاوت هدست، هدفون، هندزفری” برای شما است. 

ویژگی‌های هندزفری بی سیم گیمینگ Porodo PDX413 در یک نگاه

• طراحی جذاب و جدید نسبت به سایر هندزفری‌های گیمینگ بازار

• بلوتوث نسخه 5 همراه با اتصال پایدار تا 10 متر

• شارژدهی 4 ساعته هر گوشی با باتری 50 میلی‌آمپری

• دارای نور پردازی جذاب

• قابلیت کنترل لمسی

• تاخیر بسیار پایین 40 تا 60 میلی ثانیه

• دارای گواهینامه IPX5، مقاوم در مقابل پاشش آب و باران

بررسی طراحی و کیفیت ساخت هندزفری گیمینگ Porodo PDX413

طراحی هدفون گیمینگ پرودو PXD413 نسبت به هدفون‌های هم‌رده خود بسیار جدید است، کیس دستگاه از طراحی هندسی و 5 ضلعی برخوردار است که  ممکن است در اولین نگاه شما را به یاد شکل الماس بیاندازد. کیس این هدفون با ترکیب دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است، این ترکیب رنگ باعث شده که جذابیت طراحی PDX413 دوچندان شوید و ظاهر آن از یکنواختی خارج شود. درب کیس به صورت مگنتی به راحتی باز و بسته می‌شود و هنگام بسته بودن به راحتی از جای خود تکان نمی‌خورد. طراحی روی درب کیس با چند خط برجسته همراه شده است که در قسمت بالای آن لوگو پرودو به چشم می‌خورد. قسمت میانی درب کیس نیز به صورت نیمه شفاف طراحی شده است که ظاهر مدرنی به هدفون می‌بخشد.

بررسی کیفیت صدا و کنترلرهای لمسی؛ باس قدرتمند دلیلی برای خرید هدفون گیمینگ پرودو

کیفیت صدای هندزفری گیمینگ Porodo PDX413 در بازه قیمتی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید؛ این هدفون دو حالت موزیک و گیمینگ مود را برای پخش محتوای صوتی در نظر گرفته است. با فعال کردن حالت گیمینگ مقداری از شفافیت صدای ورودی کاسته می‌شود، اما تاخیر دریافت صدا بسیار کاهش پیدا می‌کند، هنگام پخش موزیک نیز کیفیت صدا افزایش پیدا کرده و تاخیر دریافت صدا روی حالت معمولی قرار می‌گیرد؛ کیفیت صدا در هر دو حالت بسیار قابل قبول است. در حالت موزیک صدا و بیس خوبی به گوش می‌خورد، حالت گیمینگ هم با تاخیر پایین و افزایش قدرت فرکانس‌های پایین همراه خواهد بود.

کیفیت صدای انتقالی بسیار مناسب و راضی کننده است و شما در محیط‌های بسته مانند محیط کار تجربه بهتری خواهید داشت؛ پرودو PDX413 بدون قابلیت حذف نویز اضافی عرضه شده است که با توجه به قیمت اقتصادی آن، این مورد کاملا قابل توجیه است.

این هدفون گیمینگ ساخته پرودو به سیستم کنترل لمسی مجهز شده است و دستورات مختلفی برای کنترل هدفون روی آن تعبیه شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اگر قصد خرید ایرپاد اپل را دارید “نقد و بررسی ایرپاد 3 و مقایسه آن با مدل های پیشین” را بخوانید

• با یک ضربه روی گوشی سمت راست ولوم صدا افزایش پیدا می‌کند.

• با یک ضربه روی گوشی سمت چپ ولوم صدا کاهش پیدا می‌کند.

• با ضربه روی گوشی سمت راست موزیک را پخش و با دو ضربه روی گوشی سمت چپ با دو ضربه موزیک را متوقف کنید.

• با سه ضربه روی گوشی‌ها موزیک را تعویض کنید و به موزیک قبلی و یا بعدی بروید.

• با نگه داشتن انگشت به مدت سه ثانیه روی گوشی سمت راست به حالت گیمینگ و حالت موزیک سوییچ کنید.

• با نگه داشتن انگشت به مدت سه ثانیه روی گوشی سمت چپ دستیار صوتی موبایل را فعال کنید.

بررسی عملکرد باتری هندزفری گیمینگ Porodo PDX413

هندزفری گیمینگ پرودو PDX413، دارای یک باتری 300 میلی آمپری برای کیس و دو باتری 50 میلی آمپری برای گوشی‌ها است که مجموعا عملکرد 25 ساعته را به جای می گذارند؛ هر یک از گوشی‌ها دارای شارژدهی 4 ساعته است که در استفاده معمولی و روزمره شاید این عدد اندکی بالاتر نیز برود. در مجموعا این هدفون در کنار طراحی جذاب و کیفیت صدای عالی و عملکرد باتری خوب، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید هدفون‌ گیمینگ اقتصادی است که ارزش خرید بالایی دارد.

راهنمای خرید هدفون گیمینگ لنوو ThinkPlus GM2

ThinkPlus GM2

لنوو علاوه بر تولید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر، بخشی از لاین تولیدات خود را به تولید و فروش هندزفری‌های بی سیم بلوتوثی اختصاص داده است، هندزفری‌های ساخته لنوو دارای مدل‌ها و کاربرد‌های متنوعی هستند، از هندزفری گیمینگ گرفته تا هدفون‌های حرفه‌ای مخصوصا موسیقی، یکی از هندزفری‌های گیمینگ اقتصادی لنوو ThinkPlus GM2 است که با توجه به قیمت اقتصادی و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارد یکی از بهترین هندزفری‌های گیمینگ ارزان قیمت بازار است، که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. 

ویژگی‌های هندزفری لنوو Think Plus GM2 در یک نگاه 

• رنگ و طراحی جذاب 

• کیفیت خوب متریال به کار رفته 

• بلوتوث نسخه ۵ 

• تاخیر کم گیمینگ 

• نورپردازی RGB

• کنترل لمسی 

طراحی و کیفیت ساخت هندزفری گیمینگ Thinkplus GM2

هندزفری لنوو GM2 به دلیل ماهیت گیمینگی که دارد در طراحی خود از ویژگی‌های گیمینگ زیادی بهره گرفته است البته این ویژگی‌ها فقط مربوط به طراحی ظاهری نبوده و یک سری امکانات و ویژگی‌های گیمینگ برای این هندزفری در نظر گرفته شده است که ارزش خرید آن را چندین برابر می‌کند؛ در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت، اما در بخش طراحی، این هندزفری گیمینگ لنوو با دو رنگ مشکی و سفید صدفی به بازار عرضه شده است، درب این هندزفری گیمینگ به صورت صدفی باز می‌شود و برای امنیت بیشتر همانند مدل‌های دیگر از آهنربا برای نگهداشتن درب و محتویات داخل استفاده شده است. بدنه کیس دستگاه با خطوط زیادی از نظر طراحی روبرو شده است که ظاهر جذابی به آن بخشیده است، یک شیار برای راحت باز کردن درب آن در قسمت جلویی کیس این هندزفری قرار گرفته است، در قسمت پایینی بدنه کیس و دو طرف آن دو نوار LED قرار گرفته که با توجه موقعیت‌های مختلف افکت‌های نور پردازی جذابی از خود نشان می‌دهند. در قسمت پشتی کیس دستگاه یک پورت تایپ سی برای شارژ آن در نظر گرفته شده است. 

اگر قصد خرید هدفون جدید دارید “خرید هدفون در آستانه سال 1401؛ معرفی بهترین هدفون های بی سیم” را از دست ندهید

در بخش طراحی گوشی‌های Lenovo ThinkPlus GM2 از طراحی ارگونومیکی استفاده شده است که هنگام قرار گیری در گوش در جای خود به خوبی فیکس می‌شوند و به راحتی از گوش شما در نمی‌آیند، سری‌های سیلیکونی هم باعث می‌شود که صدای اطراف به خوبی کاهش پیدا کند و گوش‌های شما دچار حساسیت و خستگی نشود، قسمتی از بدنه گوشی‌ها به صورت شفاف طراحی شده است که درایو داخل هندزفری دیده می‌شود که ظاهر خاصی به دستگاه بخشیده است، قسمت لمسی گووشی‌ها به یک رنگ نقره‌ای طراحی شده است، درون کیس دستگاه یک نمایشگر برای نمایش میزان شارژ قرار گرفته است که شما کمک می‌کند بودن نیاز به موبایل از میزان شارژ دستگاه اطلاع پیدا کنید. 

هندزفری لنوو ThinkPlus GM2 مجموعا نسبت به قیمت اقتصادی خود از کیفیت خوبی برخوردار است، مواد به کار رفته در ساخت آن باعث شده‌اند که هدفون از استحکام خوبی برخوردار شود، کیفیت نورپردازی روی بدنه کیس نیز بسیار خوب است. 

کنترل‌های لمسی هندزفری گیمینگ لنوو ThinkPlus GM2

هندزفری گیمینگ Lenovo ThinkPlus GM2 به کنترل لمسی در پشت گوشی‌ها مجهز شده است که می‌توانید از آن برای پخش و یا متوقف کردن آهنگ، کم و زیاد کردن ولوم صدا و سایر مواردی که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت استفاده کنید. 

  • با یک ضربه روی گوشی سمت راست یا چپ می‌توانید صدای ولوم را کم و یا زیاد کنید. 
  • با دو ضربه روی گوشی سمت راست یا چپ می‌توانید موزیک را متوقف و یا دوباره پخش کنید. 
  • با سه بار ضربه روی گوشی سمت راست می‌توانید دستیار صوتی گوگل را فعال کنید.
  • با نگه داشتن انگشت خود روی گوشی سمت راست و یا چپ می‌توانید به موزیک قبلی یا بعدی سوییچ کنید.

عملکرد باتری و کیفیت صدا لنوو ThinkPlus GM2

هندزفری GM2 به دو درایو 12 میلیمتری مجهز شده است، کیفیت صدای این هدفون نسبت به قیمت اقتصادی آن بسیار راضی کننده است، صدای زیر و بم و تن‌های مختلف صوتی شنیده می‌شود و بیس مناسبی هم وجود دارد، صدای پا به خوبی در بازی شنیده می‌شود و می‌توانید به راحتی به موقعیت دشمنان پی ببرید، این هندزفری از تاخیر کمی برای کاربری گیمینگ بهره می‌برد. اگر قصد خرید هدفون گیمینگ لنوو مدل ThinkPlus Live Pods GM2 را دارید همین حالا از مبیت خرید خود را نهایی کنید.

راهنمای خرید هندزفری گیمینگ لنوو ThinkPlus Live Pods GM6

 

یکی دیگر از هندزفری‌های گیمینگ و خوش ساخت لنوو که ارزش خرید بالای دارای Live Pods GM6 است، این هندزفری گیمینگ از وزن سبکی بهره می‌برد و با توجه به طراحی و ویژگی‌های آن مناسب طیف وسیعی از کاربران خواهد. شما می‌توانید با این هندزفری به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید و حتی با آن به تجربه بازی های مختلف بپردازید، به لطف وجود چیپست بلوتوث نسخه ۵ تاخیر صدای ورودی بسیار پایین است و ThinkPlus Live Pods GM6 را تبدیل به یکی از گزینه‌های گیمینگ موجود در بازار کرده است، در ادامه به بررسی کامل به هندزفری گیمینگ ساخته لنوو می‌پردازیم. 

هندزفری گیمینگ لنوو GM6 در یک نگاه

طراحی زیبا و کیفیت مطلوب

حالت کیمینگ

تاخیر پایین 60 میلی ثانیه‌ای

نور پردازی جذاب روی ایرباد‌ها

کنترل لمسی

بررسی طراحی و کیفیت ساخت هندزفری گیمینگ لنوو ThinkPlus Live Pods GM6

در بخش طراحی کیس هندزفری با طراحی هندسی و مکعبی رو به هستیم، که حس بسیار خوبی را به کاربران القا می‌کند، درب کیس بدنه به راحتی با قرارگیری در یک دست به راحتی باز می‌شود و آهنربای موجود در آن باعث شده که درب محکم و بدون باز شدن در اثر تکان خوردن و برعکس شدن سر جای خود قرار گیرد. وسط بدنه کیس لوگو لنوو با پس زمینه مثلثی شکل قرار گرفته است لوگو لنوو با یک LED آبی روشن می‌شود. ایرفون‌ها با طراحی ارگونومیک به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند و از سر جای خود خارج نمی‌شوند، سری‌های سیلیکونی باعث می‌شود که صدای محیط کاملا حذف شود و در استفاده طولانی مدت خسته نشوید. پشت ایرفون در قسمت لمسی یه نشانگر LED قرار گرفته است. 

اگر هنوز تفاوت بین انواع گجت صوتی را نمی‌دانید “تفاوت هدست، هدفون، هندزفری” برای شما نوشته شده است

این هندزفری با دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود. 

عملکرد کنترل لمسی Lenovo ThinkPlus Live Pods GM6

با  دو ضربه روی گوشی سمت راست یا چپ موزیک را متوقف با مجدد پخش کنید

با نگه داشتن دو ثانیه روی گوشی سمت را به موزیک بعدی بروید.

با نگه داشتن دو ثانیه روی گوشی سمت چپ به موزیک قبلی بروید.

با سه ضربه روی گوشی سمت چپ دستیار صوتی گوگل را فعال کنید.

با یک ضربه روی گوشی سمت راست یا چپ ولوم صدا را زیاد یا کم کنید.

کیفیت صدا و باتری هندزفری گیمینگ لنوو ThinkPlus Live Pods GM6

هندزفری گیمینگ GM6 دارای دو درایو 12 میلی متری است، که می‌تواند شما را در زمینه‌های مختلف به خوبی همراهی کند. اگر علاقه به گوش دادن به موسیقی دارید این هندزفری یکی از بهترین موارد ممکن است، اگر هم یک گیمر حرفه‌ای هستید این هندزفری به خوبی صدای پای دشمنان را پخش می‌کند و شما را به خوبی در محیط بازی قرار می‌دهد. این صدای پخش شده از Thinkplus Live Pods GM6 از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و صدای و تن ‌های مختلف صوتی به خوبی بخش می‌شوند، این هندزفری از بیس خوبی برخوردار است. خرید هدفون گیمینگ لنوو مدل هندزفری بلوتوث لنوو مدل Thinkplus Live Pods GM6 از فروشگاه اینترنتی مبیت.

در زمینه باتری GM6 دارای عملکرد خوبی است، هر کدام از ایرباد‌ها به یک باتری 40 میلی آمپری مجهز شده‌اند که در صورت کامل بودن آن، 4 ساعت شارژدهی را در اختیار خریداران می‌گذارد، کیس این هندزفری به یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که می‌تواند هر دو ایرباد را به صورت متوسط 3 بار شارژ کند، این هدفون در صورت فول بودن باتری شارژدهی 20 ساعته را در اختیار شما می‌گذارد. که از طریق پورت تایپ سی می‌توانید در مدت 1.5 ساعت این هندزفری را شارژ کنید.

جمع بندی نهایی

در نهایت هندزفری و یا هدست‌های گیمینگ یکی از قسمت‌های جدا ناشدنی بازی‌های ویدیویی هستند و شما اگر یک گیمر بازی‌های آنلاین باشید خرید هدفون گیمینگ از نیازهای اولیه شماست؛ زیرا در رقابت آنلاین سرعت و قدرت تصمیم گیری سریع حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید با خرید یک هندزفری با تاخیر پایین، به سرعت خود در هنگام بازی اضافه کنید، در بسیاری مواقع لازم نیست هزینه زیادی بابت یک هدفون و هندزفری گیمینگ بکنید، تمامی محصولاتی که در بالا معرفی شد از کیفیت خوبی و قیمت اقتصادی برخوردار هستند که می‌توانید آن‌ها را با گارانتی معتبر از وب‌سایت مبیت دریافت کنید.

منبع : techxreviews

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا