اخبارفناوری

عرضه سامسونگ S23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی

کمپانی سامسونگ در سپتامبر گذشته از دوربین 200 مگاپیکسلی ایزوسل خود رونمایی کرد؛ این رونمایی در حالی بوده‌است که هنوز بخش سخت‌افزاری سنسور 200 مگاپیکسلی تکمیل نشده‌است اما سامسونگ با انتشار یک ویدئو کوتاه به طرفداران خود گفت که باید منتظر چه چیزی باشند و توانست نظرات بسیاری را جلب کند. این تولیدکننده علی‌رغم مدت زیادی که از رونمایی می‌گذرد هنوز در هیچ یک از گوشی های خود این دوربین را استفاده نکرده است و بسیاری را در انتظار اولین دوربین 200 مگاپیکسلی و نحوه عملکرد آن نگه‌ داشته است.

اگر به اطلاع از جدیدترین و محبوب‌ترین گوشی‌ها علاقه دارید “تازه ترین های دنیای تکنولوژی هفته سوم اردیبهشت 1401” را از دست ندهید

در حالی که طرفداران سامسونگ منتظر انتشار اخباری در خصوص جزئیات اولین سنسور 200 مگاپیکسلی این تولید کننده هستند، خبرگزاری ETNews مدعی شده است که سامسونگ هنوز در حال کار روی بهبود عملکرد این دوربین است و انتظار می‌رود تا در سال آینده و در قدرتمندترین عضو از خانواده پرچمداران S23 یعنی سامسونگ گلکسی S23 اولترا این لنز به کار گرفته شود. 

همچنین با توجه به اخبار منتشر شده ادعا می‌شود که حدود 70 درصد از این سنسور 200 مگاپیکسلی توسط Samsung Electro-Mechanics که یک مجتمع تولیدی دوربین است، ساخته شده و تنها 30 درصد از آن را Samsung Electronics تولید خواهد کرد.

علاقه‌مندان به میان‌رده‌های سامسونگ “سامسونگ به عرضه اندروید 12 سری گلکسی A ادامه می‌دهد” را بخوانند

در حال حاضر و علی‌رغم کنجکاوی بسیار زیاد طرفداران برند سامسونگ هیچ اطلاعات دیگری در مورد این سنسور 200 مگاپیکسلی در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود تا بزودی و با تکمیل این سنسور جدید و قدرتمند اطلاعات تازه‌ای از آن منتشر شود و بتواند به انتظارات طرفداران گوشی‌های سامسونگ پایان دهد.

سامسونگ S23 اولترا عضوی از خانواده سه‌گانه پرچمداران 2023 سامسونگ خواهد بود که به رسم هر ساله در ابتدای سال آینده و با همراهی دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ عرضه می‌شود البته هیچ یک از این اطلاعات تا بدین لحظه توسط سامسونگ به صورت رسمی تایید نشده است و تا زمان رونمایی رسمی از سری S23 باید منتظر باشیم و ببینم آیا این محصول با لنز 200 مگاپیکسلی همراه خواهد بود و یا خیر.

منبع: gsmarena

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا