راهنمای خریدلوازم جانبیمقایسهنقد و بررسی

خرید ساعت هوشمند در سال 2022؛ معرفی محبوب‌ترین اسمارت واچ‌های جدید

با پیشرفت تکنولوژی ساعت‌های هوشمند به یک عضو جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. خرید ساعت هوشمند علاوه بر ارائه قابلیت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف مانند تناسب اندام، بررسی شاخص‌های مهم در سلامت فیزیکی و نمایش اعلان‌ها و هشدار، تکمیل‌کننده استایل شما نیز محسوب می‌شود. ساعت هوشمند یکی از گجت‌های الکترونیکی جذاب است که هنوز برای برخی از کاربران تجربه‌ای ناشناخته است، به همین دلیل امروزه تقاضا برای خرید ساعت هوشمند به مراتب در بین کاربران افزایش یافته‌است. در این مقاله لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند را نیز آورده‌ایم تا اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید، بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

اولین بار آوازه ساعت هوشمند را در سال 1982 شنیدیم اما آن ساعت‌ها کجا و این مدل ساعت‌هایی که امروزه می‌بینیم کجا؟ امروزه آنقدر خرید ساعت هوشمند و نیاز کاربران به این محصول زیاد شده‌است که کمپانی‌های معتبری از جمله اپل، سامسونگ، شیائومی در رنج قیمت‌های مختلف به تولید اسمارت واچ ها پرداخته‌اند. هنگام خرید ساعت هوشمند ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید تا بتوانید اسمارت واچ متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

در ادامه همراه ما باشید..

بررسی ساعت هوشمند Galaxy Watch4 Classic؛ گران اما کاربردی

ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 با طراحی به سبک کلاسیک و بهره‌مندی از قابلیت‌های فراوان توجه کاربران زیادی به ویژه علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ را به سوی خود جلب کرده‌است. این اسمارت واچ در عین پشتیبانی از امکانات مفید از قیمت بالایی برخوردار است؛ بنابراین اگر قصد خرید ساعت هوشمند با یک قیمت مناسب را دارید، Galaxy Watch 4 Classic جزء گزینه‌های مناسب برای شما نیست.

بررسی طراحی ساعت هوشمند Galaxy Watch 4

راهنمای خرید گلکسی واچ 4 کلاسیک

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید ساعت هوشمند اطمینان از طراحی مناسب این گجت پوشیدنی می‌باشد؛ بدین‌ترتیب کمپانی سازنده به منظور ترغیب کاربران به خرید ساعت هوشمند سامسونگ، محصولی هوشمند را با ظاهری شبیه به ساعت‌های کلاسیک عرضه کرده‌است.

این ساعت هوشمند در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه شده‌است. همچنین درون جعبه همراه ساعت، بند سیلیکونی قرار گرفته‌است که امکان تغییر بند ساعت را با توجه به رنگ قاب انتخاب شده، فراهم می‌سازد. این ساعت هوشمند برخلاف سایر ساعت‌ها که از قابلیت تنظیم بند نسبت به بدنه بهره‌مند هستند، این امکان را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و بندها تنها می‌توانند به صورت عمودی به بدنه متصل شوند. این قابلیت سبب شده تا هنگام بستن بند یک فاصله تقریبا زیاد بین بند و مچ دست خالی بماند.

اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب برای خانم‌ها می‌گردید “معرفی بهترین ساعت های هوشمند زنانه” را بخوانید

طبق بررسی‌های مختلف متوجه شدیم که طراحی این مدل هنگام بستن دور مچ دست تجربه ناخوشایندی را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، قاب ساعت از ضخامت بالایی برخوردار است که سبب شده تا هنگام خواب یا استراحت راحت نباشید وحتی با لباس‌های تنگ‌تر سازگاری خوبی نداشته باشد. با همه این اوصاف بدنه این ساعت از متریال قدرتمندی مانند فولاد ضد زنگ ساخته شده‌است. این متریال ضمن ایجاد زیبایی سبب شده تا ساعت در برابر برخی آسیب‌ها و صدمات فیزیکی جزئی مقاومت خوبی از خود نشان دهد و نمایشگر دچار آسیب نشود.

سمت راست قاب دو دکمه تعبیه شده که به ترتیب دکمه بالایی برای بازگشت به صفحه اصلی می‌باشد و دکمه پایینی به منظور توقف در حین تمرین می‌باشد. در اطراف قاب اصلی این ساعت یک قاب با قابلیت چرخان روی آن قرار گرفته‌است که به شما این امکان را می‌دهد تا در منو بچرخید.

بررسی نمایشگر؛ دلیلی محکم برای خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک

صفحه نمایش بکار رفته در این مدل یکی از بهترین نمایشگرهایی است که در ساعت‌های هوشمند دیده‌ایم که تاثیر زیادی هم در ترغیب کاربران به خرید ساعت هوشمند خواهد داشت؛ البته این ویژگی به دور از انتشار نبوده و تبحر کمپانی سامسونگ در ساخت نمایشگرهای مختلف با کیفیت بالا کاملا بر همگان روشن است.

پشتیبانی از حداکثر روشنایی نور به شما این امکان را می‌دهد تا در معرض نور خورشید نیز بتوانید به راحتی از قابلیت‌های این ساعت بهره‌مند شوید. به همین ترتیب در حین ورزش، دویدن یا دوچرخه سواری در فضای روباز می‌توانید تنها با نگاهی به ساعت، از زمان و سایر قابلیت‌ها بهره‌مند شوید.

بررسی عملکرد ساعت هوشمند گلکسی Watch 4 کلاسیک

در خصوص نرم‌افزار این مدل می‌توان گفت که شاهد اولین همکاری کمپانی گوگل با سامسونگ می‌باشیم. به همین ترتیب برای این مدل ساعت از سیستم عامل Wear OS 3.0 استفاده شده‌است. این سیستم عامل نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقای زیادی داشته است. علاوه بر قاب چرخان که در قسمت طراحی به آن اشاره شد، به علت لمسی بودن صفحه نمایش با انگشت نیز می‌توانید بین گزینه‌ها جابه‌جا شوید. برای خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه کنید.

قابلیت‌های مفید و ضروری ساعت گلکسی Watch 4 Classic

ساعت گلکسی Watch 4 Classic دارای سه حالت اصلی تناسب اندام است که به ترتیب شامل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن می‌باشد. علاوه بر این‌ها از 10 حالت ورزشی دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. از این رو می‌توانید فعالیت‌های ورزشی دیگری مانند شنا، تمرینات بدنسازی و … را به این ساعت اضافه کنید تا در حین انجام آن‌ها آیتم‌های مهم بررسی شود.

این گجت هوشمند موقعیت مکانی شما را توسط GPS ردیابی می‌کند؛ همچنین زمان، سرعت، ارتفاع، ضربان قلب، کالری سوزانده شده و موارد دیگر را ثبت می‌نماید. برای بهره‌مندی از قابلیت‌های ساعت هنگام انجام فعالیت خاصی باید به صورت دستی ساعت را تنظیم کنید. اما یک نکته جالب نیز وجود دارد در هنگام پیاده‌روی چنان‌چه به صورت دستی تنظیم نکنید پس از گذشت تنها 10 دقیقه از شروع فعالیت شما، به صورت خودکار به ردیابی ادامه می‌دهد.

برای فعالیت‌هایی مانند دراز نشست، اسکوات و حرکاتی از این دست شاهد مقداری تاخیر هستیم. به گونه‌ای که ممکن است در یک ست 10 تایی دو عدد را نشمارد یا با تاخیر این کار را انجام دهد. پس در خصوص انجام حرکات تکرار شونده این مورد را لحاظ کنید. یکی از آیتم‌های جذاب در این ساعت پشتیبانی از اسکن ترکیب بدن است.

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا مواردی مانند درصد چربی، درصد آب و در نهایت BMI را بررسی کنید. هیچ‌ ساعت هوشمند کاملی در مورد ردیابی تناسب اندام وجود ندارد. اما با این حال گلکسی Watch4 Classic از سری ساعت‌هایی است که امکانات خوبی را در این زمینه ارائه کرده‌است.

بررسی طول عمر باتری ساعت هوشمند Galaxy Watch 4

بهره‌مندی از یک باتری قدرتمند از دیگر آیتم‌های مهم در هنگام خرید ساعت هوشمند محسوب می‌شود. اما متاسفانه باتری در نظر گرفته شده برای این ساعت از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود. زیرا در بیشتر ساعت‌ها به صورت استاندارد انتظار داریم تا دستگاه با یکبار شارژ حدود 2 روز کاربر را همراهی کند. اما ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 با یکبار شارژ تنها به مدت 24 ساعت می‌تواند کاربر را همراهی کند. حتی در برخی از ساعت‌های هوشمند دوام باتری دو هفته یا بعضا 1 ماه را دیده‌ایم که بسیار رضایت بخش می‌باشد.

برای این مدل ساعت دریافتیم که با حدود یک ساعت پیگیری تناسب اندام، پخش موسیقی، دریافت پیام‌های مکرر و بررسی مدوام ضربان قلب در حدود 20 تا 22 ساعت شارژ را نگه می‌دارد. شارژ این ساعت از طریق کابل دارای رابط USB-C نیز تامین می‌شود و به مدت زمان 2 ساعت نیاز دارد.

ارزیابی کلی اسمارت واچ Watch4 Classic؛ خلاصه‌ای مفید هنگام خرید ساعت هوشمند سامسونگ

نکات مثبت نکات منفی
پشتیبانی از قاب چرخان بهره‌مندی از باتری ضعیف
بدنه‌ای محکم و مقاوم قیمت بالا
صفحه نمایش عالی اندکی نقص در امکانات ورزشی

راهنمای خرید ساعت هوشمند Amazfit GTR 3

راهنمای خرید ساعت هوشمند Amazfit GTR 3

ساعت هوشمند GTR 3 با بهره‌مندی از گزینه‌های سلامتی، صفحه نمایش OLED، طول عمر بالای باتری و سیستم عامل سفارشی توانسته نظرات مثبتی را به سوی خود جلب کند.

بررسی طراحی ساعت امیزفیت GTR 3

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 با وزن 49 گرم در رده ساعت‌های سبک وزن قرار گرفته ‌است. همچنین از متریال مرغوب مانند آلومینیوم ساخته شده‌است. برای این ساعت یک صفحه گرد در نظر گرفته شده و در قسمت پشتی آن مجموعه‌ای از حسگرهای سنجش تناسب اندام نیز تعبیه شده‌است.

در سمت راست قاب این ساعت یک دکمه با سازوکار چرخشی و یک کلید سخت افزاری با امکان برنامه‌ریزی قرار گرفته است. این مدل امکان تعویض بند را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین ترتیب می‌توانید از انواع بندهای استاندارد 22 میلی متری با توجه به استایل خود استفاده کنید.

اگر به ساعت‌های امیزفیت علاقه دارید “بروزرسانی جدید امیزفیت برای برخی از ساعت های هوشمند خود” را بخوانید 

طبق تست‌ها و آزمایش‌های مختلف متوجه شده‌ایم که این ساعت با استانداردهای ارگونومی همخوانی دارد؛ ازاین‌رو بیشتر کاربران معتقدند که استفاده از آن در طولانی مدت بدون خستگی و بسیار خوشایند است. بهره‌مندی از این قابلیت یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که کاربران هنگام خرید ساعت هوشمند به آن توجه دارند.

ساعت امیزفیت GTR 3 به گونه‌ای ساخته شده که بسیار محکم و قوی به نظر می‌رسد. اما این موضوع خیلی دور از ذهن ما نبوده چرا که با توجه به قیمت نسبتا بالای آن کاملا منطقی است. به همین ترتیب در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر به راحتی دوام می‌آورد. ازاین‌رو به غیر از غواصی، هنگام انجام فعالیت‌هایی از جمله شنا، ورزش‌های آبی و استحمام مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و دچار آسیب نخواهد شد.

بررسی نمایشگر ساعت هوشمند Amazfit GTR 3

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این مدل از نوع آمولد است که روشنایی عالی و مناسبی را در فضای باز ارائه می‌دهد. این نمایشگر اندازه‌ای برابر 1.39 اینچ دارد. همچنین دارای حاشیه‌هایی با ظرافت و نسبتا نازک است. این صفحه نمایش به اندازه‌ای است که بتواند تمام قابلیت‌ها و امکانات را برای کاربران نشان دهد. به ویژه زمانی که اعلان‌ها و پیام‌های دریافتی شما از متن طولانی برخوردار باشد.

نمایشگر در نظر گرفته شده برای GTR 3 در هر اینچ 326 ppi را جای داده که کیفیت عالی را به نمایش می‌گذارد و شما به هیچ عنوان متوجه چیدمان پیکسل‌ها نخواهید شد. این صفحه نمایش از فناوری OLED پشتیبانی می‌کند. به همین ترتیب رنگ‌ها بسیار طبیعی و زنده هستند و نمایشگر با قابلیت همیشه روشن همراه است.

با این که در این حالت مصرف باتری بسیار افزایش می‌یابد اما امیزفیت این اجازه را به کاربران خود داده تا از این ساعت هوشمند مانند یک ساعت کلاسیک بهره‌مند شوند و در هر شرایطی به راحتی زمان را مشاهده کنند.

اطلاعاتی در خصوص میزان روشنایی این نمایشگر وجود ندارد با این حال متوجه شده‌ایم که در معرض نور خورشید عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این مشخصاتی در خصوص شیشه محافظ نمایشگر ارائه نشده‌است.

عملکرد ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3

بهره‌‌مندی از نرم‌افزار و برخی از عناصر از تفاوت‌های ساعت کلاسیک با ساعت هوشمند می‌باشد. پشتیبانی از سنسورهای ضربان قلب، نمایشگر OLED، دانلود انواع برنامه‌ها از جمله عواملی است که سبب تمایز این ساعت با سایر مدل‌ها نیز می‌شود.

رابط کاربری در نظر گرفته شده برای GTR 3 بسیار جذاب و راحت است. بدین ترتیب به سادگی می‌توانید با کشیدن انگشت خود از پایین به بالا اعلان‌ها را مشاهده کنید. با کشیدن انگشت خود از بالا به پایین می‌توانید Control Center را که بسیار شبیه به سیستم نرم‌افزاری آیفون عمل می‌کند، مشاهده کنید. باکشیدن انگشت از سمت راست آب‌وهوا، اطلاعات ورزش و موارد دیگر را می‌توانید تماشا کنید.

با این حال متاسفانه به هنگام دریافت انواع اعلان‌ها هنگام اتصال به گوشی‌های اندروید و iOS عملکرد خوبی ندارد به ویژه برای گوشی‌های دارای سیستم عامل iOS اصلا جالب نیست. این موضوع برای ساعتی که با ادعای سازگاری با سیستم عامل iOS عرضه شده، اصلا قابل قبول نیست و کاربران بسیاری را از خرید این ساعت هوشمند پشیمان کرده‌است.

بررسی قابلیت‌های اسمارت واچ Amazfit مدل GTR 3؛ از دلایل خرید ساعت هوشمند

این ساعت جذاب از 150 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند. سنسورها بسیار دقیق هستند و یکی از قابلیت‌های خوب این ساعت یادآور تمرین است تا برای استفاده طولانی مدت بتوانید ورزش را به یک عادت تبدیل کنید. این ساعت تنها مناسب برای تناسب اندام نیست بلکه مجهز به سنسورهایی در خصوص بررسی ضربان قلب، اکسیژن خون و حتی سطح استرس می‌باشد.

پشتیبانی از 150 فعالیت ورزشی به شما اجازه می‌دهد تا محدودیتی برای استفاده در حین ورزش مورد نظر خود نداشته باشید به ویژه که برای استفاده در حین ورزش‌های آبی مانند شنا مناسب است. زیرا با قرار گرفتن در معرض آب تا عمق 50 متری مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

این قابلیت‌ها در حالی است که ساعت در طول 7 روز تمام فعالیت‌های شما را زیر نظر می‌گیرد و سپس براساس تمرین‌های انجام شده به شما و عملکردتان امتیاز می‌دهد. علاوه‌ براین موجب می‌شود تا به ورزش کردن عادت کنید و برای ادامه و تکرار آن انگیزه داشته باشید. خرید ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit GTR 3 با مناسب‌ترین قمیت از فروشگاه اینترنتی مبیت.

برای بررسی این‌ آیتم‌ها باید از برنامه Zepp استفاده کنید که ممکن است کمی اختلال داشته باشد. با این حال به علت ادغام با سرویس‌هایی از جمله Apple Fitness، Google Fit، Strava و غیره توانسته عملکرد را تا حدودی بهبود بخشد.

بررسی طول عمر باتری ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 3

بهره‌مندی از باتری قدرتمند از دیگر دلایل تاثیرگذار در خرید ساعت هوشمند باکیفیت می‌باشد. به همین ترتیب در خصوص باتری این گجت پوشیدنی می‌توان گفت که تا 21 روز دوام می‌آورد. صحت این موضوع توسط خود کمپانی امیزفیت تایید شده‌است. ازاین‌رو ما احتمال می‌دهیم که درست باشد اما قطعا باید برخی از قابلیت‌ها برای این دوام بالا خاموش باشند.

اما در صورت روشن بودن قابلیت‌هایی از جمله صفحه نمایش و سایر امکانات میزان مصرف باتری تا 60 درصد افزایش می‌یابد. ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این ساعت برابر 450 میلی آمپر ساعت است که این میزان بین ساعت‌های هوشمند خوب است و نظرات مثبتی را به دنبال داشته است.

همچنین تا حدودی توانسته نگرانی کاربران را در خصوص عدم دسترسی به برق مرتفع سازد. باتری این ساعت انرژی موردنیاز خود را از طریق شارژ مغناطیسی نیز دریافت می‌کند.

ارزیابی کلی اسمارت واچ Amazfit GTR 3؛ چکیده‌ای مهم برای خرید ساعت هوشمند

نکات مثبت نکات منفی
مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر طول عمر متوسط باتری
سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS مشاهده کمی اختلال در هنگام استفاده از برنامه Zeep
پشتیبانی از نمایشگر قدرتمند
بند قابل تعویض
پشتیبانی از 150 فعالیت ورزشی

راهنمای خرید ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

این ساعت هوشمند با طراحی اسپرت محدودیتی برای استفاده بانوان یا آقایان ندارد و با اکثریت سلیقه‌ها به خوبی سازگار است. علاوه بر این دارای نمایشگری لمسی و با کیفیت دارد که در این رنج قیمتی رضایت بخش می‌باشد.

بررسی طراحی اسمارت واچ G-tab GT1

کیفیت بالای متریال در ساخت این ساعت سبب شده تا از وزن مناسب و مقاومت خوبی برخوردار باشد. این گجت جذاب با صفحه‌ای گرد و به صورت اسپرت طراحی شده که برای استفاده هر دو گروه کاربران یعنی آقا و خانم نیز مناسب است. یکی از نکات مهم هنگام خرید ساعت هوشمند ایجاد حس راحتی برای کاربران در استفاده طولانی مدت است.

اگر در هنگام خرید ساعت هوشمند دچار وسواس شده‌اید از دیدگاه کارشناسان بخوانید “راهنمای خرید ساعت هوشمند: بهترین اسمارت واچ‌ ها از دیدگاه کارشناسان”

بدین ترتیب طبق آزمایشات مختلف متوجه شده‌ایم که این اسمارت واچ از استانداردهای ارگونومی پشتیبانی می‌کند و به هنگام استفاده در طول شبانه‌روز احساس خوشایندی را به ارمغان می‌آورد.

در سمت راست قاب آن دو کلید تعبیه شده که برای بازگشایی صفحه و چرخیدن در منو می‌باشد. نکته جالب دیگر در متریال این ساعت پشتیبانی از قابلیت ضد حساسیت می‌باشد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با خاطری آسوده برای طولانی مدت از این ساعت استفاده کنند بدون آنکه آسیبی ببینند. عدم مقاومت در برابر نفوذ آب از نکات منفی است که ممکن است برای همه کاربران خوشایند نباشد و سبب محدودیت آن‌ها نیز شود.

بررسی نمایشگر GT1، ترغیب‌کننده کاربران به خرید ساعت هوشمند جی تب

ساعت هوشمند در استایل شما چه نقشی دارد؟

برای این مدل مقرون به صرفه یک نمایشگر 1.28 اینچی از نوع HD IPS در نظر گرفته شده که تجربه متفاوتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر از کیفیتی برابر 240 در 240 پیکسل بهره برده‌است.

این صفحه نمایش با توجه به رنج قیمتی ساعت عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. به ویژه که انتظار داریم در معرض نور خورشید نیز بدون کاهش کیفیت قابلیت‌ها را مشاهده کنیم.  با این حال در خصوص شدت میزان روشنایی اطلاعاتی در دسترس نیست اما صفحه نمایش تمام لمسی است.

بررسی عملکرد ساعت هوشمند G-tab مدل GT 1

نکته جذاب و متفاوت در این اسمارت واچ امکان برقراری مکالمه می‌باشد. ازاین‌رو به سادگی می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید یا حتی می‌توانید از طریق صفحه کلید شماره مورد نظر خود را بگیرید. همچنین با استفاده از این ساعت می‌توانید یک لیست از مخاطبین خود داشته باشید.

اگر بودجه محدودی برای ساعت هوشمند خود در نظر دارید “راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی تا یک میلیون” را بخوانید

به همین ترتیب عملکردی شبیه به یک گوشی موبایل را ارائه می‌دهد که برای ساعتی در این رنج قیمت عالی است. این گجت پوشیدنی جذاب با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. ازاین‌رو با هر پلتفرمی که در دسترس دارید می‌توانید از قابلیت‌های این ساعت بهره‌مند شوید.

تراشه تعبیه شده در این اسمارت واچ عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به سادگی از قابلیت‌های آن با کمترین میزان اختلال بهره‌مند شوند. علاوه بر این به لطف بهره‌مندی از فناوری بلوتوث به دستگاه‌های شما متصل می‌شود تا فعالیت خود را آغاز کند.

بررسی قابلیت‌های اسمارت واچ جی تب مدل GT 1

از دیگر ویژگی‌های مهم در یک ساعت هوشمند می‌توان به پشتیبانی از 7 حالت ورزشی اشاره کرد. این فعالیت‌های ورزشی به ترتیب شامل دوچرخه سواری، بدمینتون، دو و پیاده روی می‌باشد که در حین انجام این سری فعالیت برخی از آیتم‌ها را می‌سنجد.

نکته دیگر در این ساعت‌ها پشتیبانی از سنسورهایی در خصوص سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون می‌باشد که می‌تواند آگاهی شما را در خصوص سلامت فیزیکی خود بیشتر کند.

طول عمر باتری ساعت هوشمند G-tab GT1 چقدر است؟

معمولا کاربران هنگام خرید ساعت هوشمند توجه بسیار زیادی به کیفیت باتری بکار رفته در ساعت دارند. بدین ترتیب کمپانی جی تب با در نظر گرفتن یک باتری قدرتمند توانسته نظرات کاربران را به سوی خود جلب کند. به همین ترتیب ساعت هوشمند G-tab GT1 به یک باتری با ظرفیت 220 میلی آمپر مجهز شده‌است. خرید ساعت هوشمند جی تب مدل G-tab GT1 با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی مبیت.

این باتری طول عمر خوبی را در حدود یک هفته فراهم می‌کند. البته باز هم ساعت‌هایی وجود دارند که دوام باتری بیشتری دارند اما با توجه به رنج قیمتی مناسب ساعت این موضوع تا حدودی قابل درک است. در حالت آماده به کار یا استند بای نیز تا یک ماه شما را همراهی می‌کند. انرژی مورد نیاز باتری از طریق یک شارژر مگنتی تامین می‌شود.

ارزیابی کلی ساعت هوشمند جی تب مدل GT1

نکات مثبت نکات منفی
بهره‌مندی از متریال با کیفیت عدم پشتیبانی از مقاومت در برابر آب
پشتیبانی از مکالمه طول عمر متوسط باتری
سازگاری با دو سیستم عامل اندروید و iOS
اقتصادی بودن

راهنمای خرید ساعت هوشمند جی تب مدل GT2

ساعت هوشمند جی تب مدل GT2 با ظاهری زیبا برای استایل رسمی، رومزه و ورزشی مناسب است. این محصول با پشتیبانی از قابلیت مکالمه توجه کابران زیادی را به سوی خود جلب کرده‌است. علاوه بر این پشتیبانی از قابلیت‌های فراوان کاربران را به سمت خرید این ساعت سوق می‌دهد.

بررسی طراحی اسمارت واچ جی تب مدل GT 2

طراحی این ساعت مانند مدل قبلی با صفحه‌ای گرد عرضه شده‌است. به همین ترتیب بیشتر اسپرت است و برای استفاده هر دو گروه از کاربران خانم و آقا قابل مناسب می‌باشد. طراحی قاب این ساعت از ظرافت بالایی برخوردار است و در سمت راست آن دو کلید به منظور بازگشایی و چرخش در منو تعبیه شده‌است.

بند در نظر گرفته شده برای این مدل از سیلیکون ساخته شده‌است که بسیار نرم و منعطف می‌باشد. این بند دارای یک سگک می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت را با توجه به اندازه مچ خود تنظیم کنید.

بکارگیری متریالی با کیفیت همچون فلز در ساخت این اسمارت واچ مقاومت خوبی را به محصول بخشیده است و به زیباتر دیده شدن آن نیز کمک بسیاری می‌کند. اما باز هم خبر ناامید کننده این است که در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاومتی ندارد و گواهی مربوطه را دریافت نکرده از این رو برای برخی کاربران خوشایند نیست به ویژه که محدودیت استفاده نیز ایجاد می‌کند.

بررسی نمایشگر ساعت هوشمند جی تب مدل GT 2

بررسی یاعت هوشمند G TAB GT 2

یکی از ویژگی‌های مهم هنگام خرید ساعت هوشمند اطمینان از نمایشگر با کیفیت آن می‌باشد. ازاین‌رو برای این مدل اقتصادی یک صفحه نمایش 1.3 اینچی از نوع IPS در نظر گرفته شده که تلاش خود را کرده است تا انواع قابلیت‌ها را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد.

این نمایشگر تمام لمسی است و از رزولوشن 240 در 240 پیکسل برخوردار است. علاوه بر این می‌توانید صفحه نمایش را شخصی سازی کنید. بدین ترتیب در صورت نیاز و با توجه به سلیقه خود می‌توانید صفحه نمایش موردنظر را جایگذاری کنید.

در خصوص روشنایی و کیفیت تصویر در معرض نور خورشید هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. با این حال امیدواریم به منظور ترغیب کاربران به خرید ساعت هوشمند عملکرد خوبی را نیز ارائه دهد.

بررسی عملکرد اسمارت واچ G-tab GT2

این ساعت هوشمند از طریق فناوری بلوتوث به سایر دستگاه‌های موردنظر شما متصل می‌شود. برای این مدل ظرفیت حافظه 64 مگابایت در نظر گرفته شده که می‌توانید برای مدت کوتاهی برخی از امکانات را در این ساعت ذخیره کنید. سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید و iOS به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با هر دستگاهی که در دسترس دارید، از قابلیت‌های G-tab GT2 بهره‌مند شوید.

برای اطلاع از بهترین ساعت‌های هوشمند “5 ساعت هوشمند برتر با قیمت زیر سه میلیون” را بخوانید

این ساعت از قابلیت مکالمه به صورت مستقیم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این مجهز به یک میکروفون است که از این طریق امکان پاسخ به تماس را محیا می‌سازد. شما با استفاده از این ساعت می‌توانید شماره گیری کنید یا به لیست مخاطبان دسترسی داشته باشید.

قابلیت‌های ساعت هوشمند G-tab مدل GT 2

اسمارت واچ G-tab مدل GT2 با سنجش ضربان قلب، اکسیژن و فشار خون کاربران را به خرید ساعت هوشمند ترغیب می‌کنند. علاوه بر این از 7 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند. بنابراین در صورت تنظیم روی حالت ورزشی موردنظر می‌تواند برخی از ایتم‌ها را بررسی کند.

بررسی کیفیت خواب در طول شب یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مهم در سلامت فیزیکی شما می‌باشد. ازاین‌رو به صورت مداوم در طول شب به بررسی آن می‌پردازد تا کاربران را از سلامت فیزیکی خود آگاه سازد.

کالری شماری، شاتر دوربین و کنترل موسیقی پس از اتصال از دیگر قابلیت‌های برجسته و از راه دور این ساعت هوشمند می‌باشد.

بررسی باتری اسمارت واچ جی تب مدل GT2؛ دلیل خرید

باتری از آیتم‌های تاثیرگذار در هنگام خرید ساعت هوشمند می‌باشد. زیرا کاربران دوست دارند که دغدغه اتمام شارژ باتری را نداشه باشند. به همین منظور کمپانی جی تب یک باتری با ظرفیت 220 میلی امپر را در نظر گرفته که با یک بار دریافت شارژ تا 7 روز کنار شما می‌ماند.

این باری در حالت استند بای تا 30 روز شارژ خود را نگه می‌دارد. طول عمر این باتری عالی نیست اما با توجه به سایر قابلیت‌ها و قیمت محصول رضایت کاربرن زیادی را به همراه دارد.

 

ارزیابی کلی ساعت هوشمند جی تب مدل GT2

نکات مثبت نکات منفی
پشتیبانی از میکروفون عدم پشتیبانی از گواهی‌های معتبر
امکان برقراری تماس عمر باتری متوسط
پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و iOS
کنترل از راه دور قوی

راهنمای خرید ساعت هوشمند جی تب مدل G-tab GT 3

ساعت هوشمند جی تب مدل GT3 با بهره‌مندی از یک طراحی استاندارد و ظریف تواسته توجه کاربران را به سوی خود جلب کند. علاوه بر این مجهز به نمایشگر شفاف و باکیفیت می‌باشد که تجربه خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌اورد.

بررسی طراحی ساعت هوشمند G-tab GT 3

با طراحی دایره‌ای کلاسیک، بند‌های قابل تغییر و صفحه‌های شیک برای انتخاب، می‌توانید برای هر رویدادی که باید در آن شرکت کنید، از قابلیت‌های ساعت بهره‌مند شوید. این ساعت با سه رنگ بند مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای عرضه شده که با توجه به استایل خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ساخت بدنه ساعت از متریال مرغوبی همچون فلز و برای بند آن از چرم استفاده شده که ضمن تاثیر در زیبایی محصول، سبب شده تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد. در این مدل هم با توجه به مدل‌های قبلی از گواهی‌های معتبر در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره‌ای نبرده و سبب ایجاد محدودیت در بین کاربران شده‌است.

اگر نمی‌دانید ساعت هوشمند برای شما بهتر است یا مچ‌بند “تفاوت ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند؛ دو اکسسوری جذاب و کاربردی” را بخوانید

طراحی مطابق با استانداردهای ارگونومی احساس رضایت بخشی را در طولانی مدت برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به همین علت متوجه شده‌ایم که نسبت به سری‌های قبلی از نظر ظاهری تغییری نداشته است.

بند این ساعت دوست‌دار پوست شما می‌باشد و از بروز هر گونه حساسیت و اسیب پوستی جلوگیری می‌گیرد. همچنین بسیار نرم و منعطف است که برای استفاده در طولانی مدت احساس رضایت بخشی را به ارمغان می‌آورد. یک سگک در انتهای این بند تعبیه شده که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به اندازه مچ خود آن را تنظیم کنید.

در کنار قاب این ساعت دو دکمه به مظور اجرایی شدن عملیات تعبیه شده‌است. همچنین قسمت پشتی آن توسط سنسورهایی پوشانده شده که برخی از آیتم‌های مهم در خصوص سلامت کاربران را بررسی می‌کند.

نمایشگر اسمارت واچ جی تب مدل GT 3

کمپانی جی تب تلاش خود را کرده تاکاربران را به خرید ساعت هوشمند ترغیب کند. بدین ترتیب برای این مدل خود یک نمایشگر با کیفیت در نظر گرفته که تجربه رضایت بخشی را برای کاربرن فراهم می‌سازد. این نمایشگر نسبت به سری‎‌های قبلی اندکی کوچک‌تر است که ممکن است برای استفاده از قابلیت‌ها محدودیت ایجاد کند و ازادی عمل شما را مختل سازد.

با این حال از کیفیت خوبی در حدود 240 در 240 پیکسل بهره برده‌است. همچنین در هر اینچ توانسته 256 پیکسل را جای دهد تا وضوح و کیفیت خوبی را مشاهده کنید. این نمایشگر رنگی با فناوری IPS، رنگ‌ها را بسیار طبیعی و زنده‌تر به نمایش می‌گذارد. هر چند اطلاعاتی در خصوص میزان روشنایی و عملکرد آن در معرض نور خورشید در دسترس نیست. اما انتظار داریم که کیفیت را درفضای روبار حفظ کند.

عملکرد ساعت هوشمند جی تب مدل  GT 3؛ مهم در هنگام خرید ساعت هوشمند

پشتیبانی از سیستم عامل‌های اندروید و iOS استفاده از ساعت را برای اکثریت کاربران آسان کرده‌است. علاوه بر این دارای پردازنده‌ای از نوع REALK8762C است که عملکرد ساعت را بهبود بخشیده و از بروزاختلالات جلوگیری می‌کند. همچنین در اتصالی پایدارتر و مقاوم‌تر را برای کاربران به ارمغان می‌اورد.

از دیگر قابلیت‌های برجسته این محصول می‌توان به امکان ضبط تماس‌ها، دسترسی به لیست مخاطبان و شماره‌گیری اشاره کرد که بسیار جذاب است و توجه کاربران را به همراه دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید تماس‌های خود را از طریق ساعت رد یا پاسخ دهید. ازاین‌رو به سادگی می‌توانید برخی از فعالیت‌های گوشی موبایل خود را از راه دور مدیریت کنید.

شخصی سازی صفحه نمایش از دیگر ویزگی‌های جذاب این ساعت می‌باشد. شما می‌توانید نحوه نمایش ساعت، تاریخ را عوض کنید و با توجه به راحتی و سلیقه خود بهترین صفحه را انتخاب نمایید.این ساعت همانند مدل‌های قبلی از ظرفیت حافظه 64 مگابایت برخوردار است با این تفاوت که به اندازه 160 کیلوبایت افزایش حافظه دارد. اگر قصد خرید ساعت هوشمند جی تب مدل G-tab GT3 را دارید همین حالا به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه کنید و آن را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

قابلیت‌های ساعت هوشمند G-tab GT 3، ترغیب کننده کاربران به خرید ساعت هوشمند

پشتبانی از 7 نوع فعالیت ورزشی از سری آیتم‌هایی است که در خصوص ردیابی تناسب اندام در اختیار شما قرار داده شده‌است. شما با تنظیم روی حالت ورزشی موردنظر خود می‌توانید درحین انجام آن فعالیت برخی از شاخص‌ها را بررسی کنید. سنجش ضربان قلب، فشار خون و اکسیژن خون به شما اجازه می‌دهد تا در خصوص سلامت فیزیکی خود آگاهی بیشتری داشته باشید. کالری شمار، کنترل موسیقی از راه دور، بررسی کیفیت خواب از دیگر آیتم‌های این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

باتری اسمارت واچ جی تب مدل GT 3

برای این مدل ساعت یک باتری 220 میلی آمپری در نظر گرفته شده که با یک بار دریافت شارژ می‌تواند تا 7 روز شما را برای انجام برخی از فعالیت‌ها همراهی کند. در حالت استندبای این باتری تا 30 روز کنار شما می‌ماند و برای تامین انرژی موردنیار آن می‌توانید از طریق شارژر مگنتی نیز اقدام کنید.

ارزیابی ساعت هوشمند G-tab GT3

نکات مثبت نکات منفی
دارای نمایشگر قدرتمند صفحه نمایش کوچک
مجهز به بند با کیفیت عدم دریافت گواهی‌های مقاومتی
کنترل از راه دور قوی
پشتیبانی از  قابلیت مکالمه

جمع بندی ساعت‌های هوشمند

در مجموع امروزه با خرید ساعت هوشمند می‌توانید خیلی از می‌توانید به سادگی خیلی از کارهای موردنظر خود را از راه دور مدیریت کنید. با استفاده از ساعت‌های هوشمند همچنین می‌توانید استایل خود را تکمیل کنید. در این مقاله به بررسی بهترین ساعت‌های هوشمند پرداخته‌ایم تا اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، بتوانید انتخابی آگاهانه و متناسب با نیاز خود داشته باشید.

منابع:

g-tab

techradar

 

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا