راهنمای خریدموبایل

بررسی برند و گوشی اینفینیکس: داستان برخاستن یک برند اروپایی آسیایی

گوشی اینفینیکس درخشش یک ستاره دیجیتال

گوشی اینفینیکس نامی ست که مثل ستاره ی هالی هر چند سال یک بار در دنیای دیجیتال و گوشی های هوشمند پیدا می شود و می درخشد. گوشی های اینفینیکس در حال حاضر جزو بهترین میان رده های بازار گوشی های هوشمند هستند. قیمت گوشی اینفینیکس در مقایسه با سخت افزار و امکاناتی که در کنار سایر گوشی های میان رده به صرفه و قابل رقابت است.

هر یک از مشخصات گوشی اینفینیکس بر اساس سه عامل اصلی توسط طراحان این برند مورد بررسی قرار گرفته اند تا کیفیت، تکنولوژی روز دنیا و قیمت مناسب تلفن هوشمند اینفینیکس در کنار یکدیگر تبدیل به جوهر اصلی تلفن همراه infinix  شود. استفاده از تکنولوژی شارژ پرسرعت 160 واتی و یا نرخ نوسازی 120 هرتزی نشانگر حضور طراحان حرفه ای در بخش تحقیق و توسعه ی برند اینفینیکس است.

علاوه بر گوشی های اینفینیکس، لپ تاپ اینفینیکس،نوت بوک های اینفینیکس، تلویزیون های هوشمند و رابط کاربری Xos infinix  جزو محصولات اصلی این برند متفاوت اروپایی آسیایی دنیای تجهیزات هوشمند دیجیتال است. محصولاتی که مجموع دو عنصر متضاد را در بازار کالاهای دیجیتال در خود جمع کرده اند، بهترین کیفیت در کنار بهترین قیمت گوشی های هوشمند.

 

سلیقه ات را به من بگو | Tell me your favoroite

شعار برند اینفینیکس

گوشی اینفینیکس: بیایید از ابتدای داستان یک برند موفق شروع کنیم

امروزه با گسترش و پیشرفت چشمگیر دنیای تکنولوژی استفاده و بکارگیری وسایلی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر و گوشی‌ موبایل در زندگی انسان‌ها به امری حیاتی و ضروری تبدیل شده است بطوریکه بدون آن‌ها افراد حتی در امور روزمره‌ی خود قطع به یقین دچار اختلال و مشکل خواهند شد. از این رو کمپانی‌ها و شرکت‌های متعددی به منظور تولید و گسترش این محصولات کاربردی که بخش مهمی از زندگی کاربران را به خود اختصاص می‌دهند پرداخته‌اند.

یکی از این کمپانی‌ها شرکت نو ظهور اینفینیکس می‌باشد که ممکن است تا به حال نام آن به گوش شما نخورده باشد اما توانسته است با ارائه‌ی محصولاتی بسیار باکیفیت و با امکانات فوق‌العاده محبوبیت خود را در سراسر جهان دوچندان کند و وارد رقابتی سخت با سایر فعالان در این حوزه شود.  زمانی که صحبت از قیمت گوشی اینفینیکس می شود رقابت سختی میان گوشی های ارزان قیمتی مانند شیائومی، هوآوی و ارزان قیمت های سامسونگ در می گیرد.

اینفینیکس در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد و توانسته است با ارائه‌ی محصولاتی باکیفیت موفقیت‌های زیادی در این راه کسب کند. این کمپانی همیشه به چالش کشیدن هنجارها را معیار قرار داده است و هدف اصلی آن ارائه‌ی دستگاه‌های فوق هوشمندی می‌باشد که با طراحی منحصر به فرد سر‌ها را به سوی خود به چرخش در می‌آورند.

تلفن هوشمند اینفینکس: یک گوشی اروپایی آسیایی پر آوازه

در سال 2012 برای اولین بار نام تجاری Infinix با هدف توسعه‌ی مجموعه‌ای کامل از دستگاه‌های هوشمند تلفن همراه به میان آمد که سال 2013 این کمپانی از طریق مشارکت با MTN در منطقه‌ی هنگ کنگ تأسیس و وارد بازارهای جهانی شد‌. مراکز تولیدی گوشی اینفینیکس در چین مستقر شده‌اند و محصولات آن در این کشور تولید و وارد بازارها می‌شوند.

مراکز توسعه و تحقیقاتی این برند در کشورهای فرانسه و کره قرار گرفته‌اند که طراحی و سیر تکاملی تولیدات این شرکت چینی برعهده‌ی آن‌ها می‌باشد. کمپانی اینفینیکس مدعی است که با هدف حرکت دادن مشتریان خود به سمت جلو و ایجاد دسترسی به آخرین دستاوردهای روز دنیا برای آن‌ها، گوشی‌های خود را به بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود در رده‌ی خود مجهز کرده است.

گوشی اینفینیکس بهترین برند گوشی فرانسه

اینفینیکس سال 2014 در موناکو راه‌اندازی شد و با عملکرد فوق‌العاده‌اش توانست لقب بهترین برند گوشی تازه وارد را از آن خود کند و بازار فرانسه را تحت تأثیر قرار دهد. در همین سال بود که گوشی Infinix Zero عرضه شد و طولی نکشید که محبوبیت فوق‌العاده‌ای میان کاربران پیدا کرد به طوریکه در ماه اول، 13500 نسخه از این دستگاه فروش رفت. این گوشی با سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت و پردازنده‌ی مدیاتک MT6592 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز راهی بازار شد که در دو مدل با حافظه‌ی داخلی 8 و رم 1 گیگابایتی و حافظه‌ی 16 با رم 2 گیگابایتی عرضه می‌شد.

اینفینیکس و فتح صحراهای عربستان

کمپانی اینفینیکس با همکاری فروشگاه اینترنتی Souq موفق به ثبت رکورد فروش در روز جمعه‌ی سفید در کشورهایی از جمله مصر، امارات و عربستان سعودی شد. پس از آن در سال 2015 اولین گوشی‌ هوشمند سری Note خود را راه‌اندازی کرد و به وسیله‌ی همکاری دیگری با آنلاین شاپ Daraz توانست با عرضه‌ی گوشی Zero 2 پا به پاکستان نیز بگذارد. این مدل نمونه‌ی پیشرفته‌تر و موفق‌تر گوشی Zero بود که با اندروید 4.4.2 کیت کت و پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز وارد بازار شد؛ باتری این گوشی نیز تقویت شده بود که از 1920 میلی‌آمپر به 2300 میلی‌آمپر ساعت ارتقاء یافت.

اندروید وان تجربه ی اصیل اندروید گوگل و گوشی اینفینکس Hot 2

این برند سپس با همکاری گوگل و جومیا که یکی از بزرگترین خرده فروشان بزرگ نیجریه می‌باشد توانست اولین گوشی هوشمند اندروید وان خود یعنی Hot 2 را معرفی کند.

خرید گویش اینفینیکس برندی نو و تازه

این مدل با سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ عرضه شد که بعدها به اندروید 6.0 مارشمالو ارتقاء پیدا کرد و در رنگ‌های سفید، سیاه، قرمز، آبی و طلایی نیز ارائه می‌شد؛ یکی از خصوصیات بسیار جالب این گوشی تفاوت مقدار رم بین رنگ طلایی و سایر رنگ‌ها بود به گونه‌ای که گوشی عرضه شده با این رنگ از 2 گیگابایت رم برخوردار بود اما سایر آن‌ها تنها دارای 1 گیگ رم بودند.

اینفینیکس هات 2 مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720×1280 و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی بود و در مورد دوربین‌های آن باید گفت که یک لنز 8 مگاپیکسلی در عقب و یک لنز 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در این موبایل مشاهده می‌شد.

بازار هند و داستان رسیدن به دومین بازار اصلی جهان

سال 2016 سالی بسیار موفقیت‌آمیز برای کمپانی اینفینیکس بود چراکه با برنده شدن جایزه‌ی بهترین برند گوشی هوشمند تازه وارد در اندونزی، چالش بین رقبا را ارتقاء داد. در این زمان اینفینیکس با پوشش دادن 22 کشور در آفریقا، خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی و آمریکای لاتین به یک برند جهانی تبدیل شد و در سال 2017 موفقیت بزرگ دیگری کسب کرد که با همکاری شرکت Flipkart وارد بازار هند شد.

از آنجایی که تجارت‌های بسیار بزرگی در هند صورت می‌گیرد، اکثر کمپانی‌های بزرگ در تلاش برای ورود به بازار این کشور می‌باشند؛ بنابراین این اتفاق موجب شد تا اینفینیکس قدمی بزرگ در مسیر موفقیت خود بردارد و در همین سال به وسیله‌ی همکاری با باشگاه فوتبال Mumbai FC در شهر بمبئی هند، گوشی هوشمند Hot S3 را معرفی کرد.

این گوشی نسبت به مدل‌های پیشین ارتقاء یافت و پیشرفت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف از این محصول به چشم می‌خورد؛ به عنوان مثال از اندروید نسخه‌ی 8.1 Oreo پشتیبانی می‌کرد و برای پردازش فعالیت‌های مختلف از یک چیپست 8 هسته‌ای مدل Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430 بهره می‌برد که در دو نسخه‌ با حافظه‌ی داخلی 64 و رم 4 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی 32 با رم 3 گیگابایت عرضه شد.

اما پیشرفت اصلی آن در بخش دوربین‌های گوشی مشاهده می‌شد زیرا این کمپانی برای Hot S3 یک ماژول 13 مگاپیکسلی در عقب و یک لنز 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته بود که می‌توانست عکس‌های خارق‌العاده‌ای را از لحظات شما به ثبت رساند؛ باتری این مدل نیز ارتقاء محسوسی یافت و ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت آن بازخورد بسیار مثبتی را از آن خود کرد.

همکاری گوگل و اینفینکس

در سال 2018 این برند با همکاری گوگل، گوشی سری نوت 5 خود را در بازارهای دبی ارائه کرد و در آن زمان توسط گوشی Hot S توانست از تأثیرگذارترین رسانه‌ی اندونزی با ارزش‌‌ترین و مهم‌ترین جایزه‌ی گوشی‌های هوشمند یعنی SELULAR را کسب و محبوبیت خود را دوچندان کند. سال 2019 اینفینیکس به مراکش نیز نفوذ کرد و اولین درهای فروشگاه خود را در این کشور باز نمود.

در همین زمان جایزه دیگری تحت عنوان نوآورترین برند تلفن همراه از سوی Marketing Edge که یکی از مجلات بازاریابی مهم و پیشرو در نیجریه است، دریافت کرد. این شرکت خود را به عنوان برندی تثبیت کرده است که همیشه جزء اولین نفراتی می‌باشد که فناوری‌های روز دنیا را با محصولات خود به کاربران ارائه می‌دهد.

اوج داستان: تکنولوژی روز دنیا در گوشی اینفینیکس

یکی از پربارترین و بهترین سال‌ها برای کمپانی اینفینیکس سال 2020 بود چراکه توانست میان 15 کمپانی برتر چینی مشهور در جهان قرار گیرد و به عنوان تأثیرگذارترین برند برای قشر جوان توسط مجله‌ی ICT Business در مصر نیز شناخته شود؛ بنابراین می‌توان گفت که 2020 سالی پر از موفقیت‌های گوناگون و پیشرفت‌های چشمگیر برای این شرکت محبوب چینی بود.

اینفینیکس در سال 2021 تحولی عظیم در فناوری محصولات خود ایجاد کرد؛ این کمپانی، گوشی مفهومی Concept Phone خود را با شارژر 160 واتی رونمایی کرد که این شارژر می‌تواند یک باتری 4000 میلی‌آمپری را در 10 دقیقه بطور کامل شارژ کند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این مدل می‌توان به قابلیت تغییر رنگ پنل پشتی آن اشاره کرد که مبتنی بر فناوری الکتروکرومیک و الکترولومینسانس می‌باشد؛ همچنین به سبب رونمایی از INBook X1 و با همکاری اینتل و مایکروسافت توانست وارد بازار لپ‌تاپ نیز شود.

Infinix با داشتن 3 مرکز تحقیق و توسعه و 4 مرکز تولید در سراسر هند، آفریقا و چین به علاوه‌ شراکت و همکاری استراتژیک با یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی محصول در فرانسه توانسته است در هولدینگ Transsion که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه در چین می‌باشد، عضو شود. این برند از زمان آغاز فعالیت تا کنون مجموعه محصولات خود را در 5 خانواده‌ی متمایز قرار داده است که در ادامه‌ی مطلب به معرفی و بررسی برخی از گوشی‌های موجود در سری‌های مختلف می‌پردازیم.

 

گوشی اینفینیکس سری Note:

سری نوت گوشی هوشمند اینفینیکس تنها به دنبال یک هدف است: عملکرد بهتر در کنار یک تجربه کاربری هموار. البته کلمه ی هموار به این معنی ست که تصاویر و فرآیندهای اندروید به راحتی و بدون هیچ چالشی انجام شوند. نرخ نوسازی 180 هرتزی و پردازنده ی بهینه شده  در کنار باتری قوی و سیستم شارژینگ سریع از جمله مشخصات سری note  گوشی های هوشمند infinix  است. از نظری می توان گفت این سری شباهت هایی با سری ردمی نوت گوشی های شیائومی نیز دارد.

 

خرید گوشی اینفینیکس برند اینفینیکس سری هات HOT infinix

اینفینیکس Infinix Note 11 Pro

این گوشی با طراحی بسیار زیبایی وارد بازار شده است که نحوه‌ی چیدمان دوربین‌ها ظاهر منحصر به فردی از این محصول را نمایان می‌کند. Note 11 Pro دارای یک نمایشگر IPS LCD می‌باشد که از رزولوشن بالایی برخوردار است و می‌تواند اوقات لذت‌بخشی را برای کاربران فراهم سازد. از مهم‌ترین خصوصیات این صفحه نمایش می‌توان نرخ نوسازی 120 هرتزی آن‌ را نام برد که گوشی اینفینیکس Infinix Note 11 Pro در این رنج قیمت ویژگی خارق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

اگر می خواهید درباره ی انواع صفحات نمایش و تفاوت آن ها بدانید توصیه میکنیم “بررسی انواع صفحه نمایش گوشی” را در مجله مبیت بخوانید.

این مدل از یک دوربین اصلی سه‌گانه بهره‌مند می‌باشد که امکانات ویژه‌ای را در اختیار افراد قرار می‌دهد. همچنین باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری در کنار پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات محبوبیت این گوشی را دوچندان می‌کند. Note 11 Pro برای پردازش امور مختلف مجهز به یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای است که همراه با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ارائه می‌شود. در نگاهی کلی می‌توان گفت که قیمت گوشی اینفینیکس note 11 pro به نسبت امکانات و ویژگی‌های بسیار مفیدی برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌سازد، بسیار ارزنده است.

اینفینیکس note 8

مشخصات این تلفن هوشمند  با قیمت تقریبی اینفینیکس note 8 200 دلاری و داشتن رم 6 گیگابایت و دوربین چهارگانه اصلی تکمیل می شود.  مشخصات ظاهری اینفینیکس note 8، در یک کلام، بلند قامت و بزرگ است و برای کسانی که به گوشی های بزرگ نیاز دارند یک گوشی ارزان و  ایده آل محسوب می شود. پردازنده ی 8 هسته ای مدیتاتک و داشتن usb type-c  از دیگر مشخصات کلیدی این است.

دوربین چهارگانه ی گوشی اینفینکس note 8  شامل یک لنز 64 مگاپیکسی اولتراواید و سه لنز کمکی است که وظیفه ی انجام عکس برداری میکرو، سنجیدن عمق میدان و پایداری ضبط ویدیو را به عهده دارند. به صورت کلی تصاویر ثبت شده در گوشی همراه اینفینکس در روشنایی روز عملکرد خوبی دارند. عکس ها شفاف و عملکرد لنزها در یک گوشی ارزان عملکرد بسیار خوبی ست.

سیستم نرم افزاری گوشی اینفینیکس note 8  شامل اندروید 10 ( قابل آپگرید) و با رابط کاربری Infinix Xos  است که از نظر گرافیکی و راحتی کاربر عملکرد بسیار خوبی دارد. به صورت کلی این گوشی معرفی شده در سال 2020 یک گوشی ارزان و مناسب برای انجام کارها و گیمینگ روزمره محسوب می شود.

گوشی اینفینیکس نوت ۱۰ | Infinix Note 10

گوشی اینفینیکس note 10  اولین گوشی معرفی شده در جهان با تکنولوژی مراقبت از چشم در میان گوشی های گیمینگ است. با این تکنولوژی چشم شما با کاهش هوشمند اشعه ی آبی صفحه ی نمایش از آسیب های مربوط در امان می ماند. خستگی چشم کاربر با توجه به وجود این تکنولوژی کاهش چشمگیری دارد.

وجود دو نرخ نوسازی در گوشی  اینفینیکس نوت ۱۰ یعنی نرخ نوسازی 90 و 180 هرتز عملکرد گرافیکی و تجربه ی کاربری جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد. گوشی گمینیگ اینفینیکس note 10    با طراحی گرمایی ویژه و تکنولوژی ذخیره سازی UFS 2.2  تجربه گیمینگ روی گوشی های هوشمند را ارتقا می دهد. این فناوری ها در کنار یکدیگر با قیمت مناسب، گوشی اینفینکس نوت 10 را در زمره ی بهترین گوشی گیمینگ ارزان قرار میدهد.

اگر می خواهید درباره ی انواع حافظه ی گوشی هوشمند بیشتر  بدانید توصیه میکنیم “انواع حافظه های گوشی موبایل و تفاوت های آن ها” را در مجله مبیت بخوانید.

علاوه بر موارد بالا گوشی نوت 10 اینفینکس شامل فناوری شارژ فوق سریعی ست که تنها با 5 دقیقه شارژ امکان 2 ساعت گیمینگ مداوم را برای کاربر به ارزانی می آورد. مجموعه 5 دوربین گوشی اینفینکس عملکرد بسیار خوبی را در بخش عکاسی توسط گوشی هوشمند را به این تلفن همراه فوق العاده اضافه می کند. با اینکه حالت فوق العاده شب یا super night  mode  در بسیاری از گوشی های هوشمند عملکردی اسمی خود را ندارد اما اینفینیکس نوت 10 از این قاعده مستثناست و در بخش عکاسی در شب این تلفن هوشمند بسیار مناسب عمل می کند.

حضور فناوری های خنک‌ کننده گوشی برای گیمینگ، مجموعه دوربین ها با عملکرد بسیار راضی کننده، امتیاز antutu  به عنوان یکی از بنچ مارک های ارزیابی پردازنده گرافیکی و عملکرد پردازش تلفن هوشمند، در کنار وجود اسلات جداگانه کارت حافظه میکرو اس دی و پشتیبانی همزمان از 2 سیم کارت از جمله ویژگی های مهم این تلفن هوشمند در کنار قیمت مناسب گوشی اینفینیکس note 10  است.

بروزرسانی : نسخه ی 5g  گوشی اینفینیکس نوت 10 نیز توسط این برند ارائه شده است که نسل پنجم شبکه های تلفن همراه را به گزینه های شما اضافه میکند. اگر دوست دارید بیشتر از تفاوت شبکه های تلفن همراه بدانید می توانید در مجله ی مبیت “همه چیز درباره شبکه های تلفن همراه از 1G تا 5G” را بخوانید.

گوشی اینفینیکس سری S

این دسته از گوشی‌های اینفینیکس از دوربین سلفی فوق‌العاده باکیفیتی برخوردار هستند. داشتن لنز مناسب با عمق میدان خوب از جمله ویژگی سری اس است. همچنین اساس طراحی  گوشی های سری اس اینفینکس ارائه یک فرم فکتور طراحی مدرن در کنار تکنولوژی های سخت افزاری مانند دوربین سلفی pop up  و ارائه ی یگ تلفن همراه شیک و کارا ست.

گوشی اینفینیکس اس 5 | Infinix s5

این مدل از طراحی جذابی برخوردار است و پنل پشتی و فریم آن از جنس پلاستیک بوده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی نشان می‌دهند. Infinix S5 نیز مانند اکثر هم‌رده‌های خود دارای یک نمایشگر LCD از نوع IPS با رزولوشن 720×1600 می‌باشد که کیفیت بسیار خوبی را دارا می‌باشد.

در پنل پشتی دوربین اصلی سه‌گانه قرار دارد که شامل یک لنز عریض، سنسور عمق میدان و دوربین فوق عریض می‌شود. و اما می‌رسیم به مهم‌ترین و جذاب‌ترین قسمت این گوشی یعنی دوربین‌ سلفی آن؛ Infinix S5 به عنوان دوربین سلفی از یک لنز فوق‌العاده باکیفیت 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در نوع خود بی‌نظیر است و می‌تواند عکس‌هایی بی‌مانند را از تک تک اوقات خوش زندگی شما به ثبت رساند.

این مدل با یک باتری 4000 میلی‌آمپری، یک چیپست 12 نانومتری مدل Mediatek MT6762 Helio P22 و در دو نسخه‌ی 64 گیگابایت با رم 4 و 128 گیگابایت با رم 6 عرضه شده است که با توجه به محدوده‌ی قیمت اینفینیکس note 8 ، از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است.

 

گوشی اینفینیکس سری Hot

این دسته از گوشی‌های اینفینیکس دارای نمایشگری باکیفیت و با سایزی بزرگ‌تر نسبت به سایر مدل‌ها می‌باشند که برای تماشای فیلم و انجام بازی‌های مختلف گزینه‌ی بسیار مناسبی به شمار می‌آیند.

بررسی و مشخصات گوشی اینفینیکیس سری Hot

این دسته از گوشی‌های اینفینیکس دارای نمایشگری باکیفیت و با سایزی بزرگ‌تر نسبت به سایر مدل‌ها می‌باشند که برای تماشای فیلم و انجام بازی‌های مختلف گزینه‌ی بسیار مناسبی به شمار می‌آیند.

اینفینیکس Hot 11s

این محصول ظاهر جذابی دارد که آن را مدیون طراحی منحصر به فرد و خاص قاب پشت گوشی هستیم. نمایشگر 6.78 اینچی تعبیه شده در گوشی Hot 11s از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080×2480 و تراکم پیکسلی 399PPI قادر است تا عملکردی فوق‌العاده را هنگام پخش هرگونه محتوایی از خود نشان دهد. این صفحه نمایش با حداکثر روشنایی 500 نیت موجب می‌شود تا کاربران حتی در زیر نور آفتاب نیز به راحتی بتوانند از این گوشی استفاده کنند و با افت کیفیت تصویر مواجه نشوند.

از طرفی نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی باعث می‌شود اسکرول و جابجایی صفحات بسیار روان باشد که حس بسیار خوشایندی را به کاربران منتقل می‌کند. در پنل پشتی نیز دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که عملکرد مناسبی دارد و می‌تواند نیاز کاربران عادی را برطرف سازد‌. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپری و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MediaTek Helio G88 تأثیر بسزایی در عملکرد بهتر این گوشی دارند.

گوشی اینفینیکس سری SMART 

این سری از گوشی‌های اینفینیکس برای کاربری معمولی بسیار مناسب می‌باشند و عملکرد قابل قبولی را در هر زمینه‌ای از خود نشان می‌دهند.

گوشی اینفینیکس اسمارت 6 | Infinix SMART 6 

طراحی این گوشی هوشمند متناسب با مد روز می‌باشد که می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را جلب کند و نمایشگر تعبیه شده در آن IPS LCD است که در این رنج قیمت گوشی اینفینیکس گزینه‌‌ی مطلوبی می‌باشد و برای فعالیت‌های نه چندان حرفه‌ای کاربرد دارد. دوربین‌های این مدل نیز از خصوصیات قابل قبولی برخوردار هستند اما نمی‌توانید از آن‌ها انتظار یک عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای را داشته باشید.

تا آنجا که به باتری مربوط می‌شود می‌توان گفت این مدل، از باتری 5000 میلی‌آمپری بسیار خوب و قدرتمند‌ی بهره می‌برد که در این رنج  قیمت گوشی اینفینیکس در بازه ای بسیار فوق العاده ای قرار میگیرد. دارای یک چیپست معمولی اما رضایت‌بخش می‌باشد که در فعالیت‌های روزمره عملکرد خوبی دارد اما برای کاربران حرفه‌ای گزینه‌ی مناسبی نمی‌باشد.

گوشی اینفینیکس سری Zero

برخلاف سری SMART این خانواده از گوشی‌های اینفینیکس جزء دسته‌ی حرفه‌ای آن‌ها محسوب می‌شوند و در کنار این سری قیمت گوشی اینفینیکس بالاتری که دارند امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

Infinix Zero X Pro

این گوشی در هر زمینه‌ای فوق‌العاده بنظر می‌رسد از طراحی کهکشانی و بسیار جذاب آن گرفته تا دوربین‌های قدرتمند تعبیه شده در پنل پشتی همگی نشانی از بی‌نظیر بودن این تلفن همراه می‌باشند. کمپانی اینفینیکس در این مدل از یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400×1080 استفاده کرده است که تصاویر را با وضوح بالایی به نمایش می‌گذارد.

همچنین نرخ نوسازی 120 هرتزی آن به عملکرد بهتر این صفحه نمایش کمک شایانی می‌کند. در پنل پشتی شما شاهد یک لنز فوق‌العاده باکیفیت 108 مگاپیکسلی هستید که در مقابل قیمت گوشی اینفینیکس Zero X Pro بی‌نظیر است؛ همچنین دو عدد لنز دیگر در این قسمت نیز قرار داده شده است که در شرایط مختلف بسیار کارآمد هستند.

اگر می خواهید درباره ی انواع لنزهای دوربین گوشی هوشمند بدانید توصیه میکنیم “انواع لنز دوربین گوشی و کاربرد هرکدام” را در مجله مبیت بخوانید.

باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای ظرفیتی به اندازه‌ی 4500 میلی‌آمپر است که در مقابل سایر خصوصیات جذاب، کمپانی اینفینیکس می‌توانست از باتری قدرتمندتری در این مدل استفاده کند اما با این حال قادر است عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد و کاربران را با مشکلی مواجه نسازد. Infinix Zero X Pro مجهز به تراشه‌ی Mediatek Helio G95 با هشت هسته‌ای پردازشی می‌باشد که به همراه 128 و یا 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با 8 گیگابایت رم ارائه می‌شود.

توصیه هایی برای خرید گوشی اینفینیکس

برند تلفن هوشمند اینفینیکس مجموعه ای تمام عیار از گوشی های متفاوت با نیازهای متفاوت را در کنار یکدیگر گرد هم آورده است. توصیه نهایی ما برای خرید گوشی های هوشمند اینفینیکس انتخاب هوشمندانه بر اساس بهترین گوشی اینفینیکس در رده هایی است که تمام نیازهای روزانه شما را برآورده نماید. اگر می خواهید  یک گوشی ارزان اینفینیکس را  برای امور روزمره خود انتخاب کنید می تواند از سری اس infinix  و  یا سری hot inifix  استفاده کنید.

در صورتی که نیازمند یک راه حل مناسب برای گیمینگ در گوشی های هوشمند هستید سری های note  و zero infinx  می تواند نیازهای شما در بهترین حالت ممکن برآورده کند. همچنین وبسایت مبیت در حال حاضر ارائه دهنده تمام رده های گوشی اینفینیکس از گوشی همراه ارزان تا گوشی های بالارده اینفینکیس از جمله گوشی های مخصوص گیمینگ است. برای دیدن همه ی محصولات این برند می تواند از لینک برند اینفینیکس وارد فروشگاه اینترنتی مبیت شده و با چند کلیک ساده بهترین گوشی هوشمند را انتخاب نمایید. در ضمن می توانید راهنمای مبیت مگ  ( مجله ی مبیت) را  برای انتخاب بهترین گوشی هوشمند استفاده کنید:

انتخاب بهترین گوشی بالا رده

 

انتخاب بهترین گوشی اقتصادی

 

انتخاب بهترین گوشی میان رده

جمع بندی نهایی از بررسی  گوشی اینفینیکس

در کلام آخر باید گفت که کمپانی اینفینیکس در طول فعالیت خود توانسته است بسیار حرفه‌ای عمل کند و گوشی‌هایی ارزان قیمت اما باکیفیت را ارائه دهد.  قیمت گوشی اینفینیکس و امکانات مختلفی آن کاربران  را قادر می سازد با توجه به سلیقه و نیازهای شخصی، گوشی مناسبی را برای خود انتخاب و خریداری نمایند.

 

منابع:

gadgets360.com     Infinixmobility   Techradar24    Gsmarena

یاسین بنی اسدی

یاسین بنی اسدی هستم دانشجو مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک و علاقمند به حوزه‌ی تکنولوژی و وبگردی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا