راهنمای خریدموبایلنقد و بررسی

بررسی و راهنمای خرید گوشی نوکیا G21 (به همراه بررسی ویدئویی)

آیا به دنبال خرید گوشی نوکیا مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند هستید؟ آیا در بین گزینه‌های مختلف برای خرید گوشی نوکیا دچار تردید شده اید؟ کمپانی نوکیا یکی از بزرگترین و معتبرترین کمپانی‌های موفق در زمینه ساخت گوشی موبایل است. این کمپانی با ارائه گوشی‌های کاربردی و جذاب، سالانه متقاضیان بسیار زیادی را به خرید گوشی نوکیا ترغیب می‌کند. اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند و میان رده با قیمت مقرون به صرفه هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله با یکی از جدیدترین گوشی‌های نوکیا آشنا می‌شویم. گوشی نوکیا G21 یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های گوشی نوکیا G21 پرداخته می‌شود. این نقد و بررسی به شما کمک می‌کند تا با جزییات کامل گوشی نوکیا G21 آشنا شوید و با اطلاعات کاملی نسبت به خرید گوشی نوکیا اقدام کنید.

یکی از جدیدترین گوشی‌های کمپانی قدرتمند نوکیا، گوشی G21 است که پیشتر به اخبار رونمایی این گوشی پرداختیم. سری G گوشی‌های نوکیا محصولاتی میان‌رده را ارائه می‌کنند و با داشتن سخت‌افزاری قدرتمند و قیمتی مقرون به صرفه انتظارات خریداران را برآورده کرده‌است. نسل جدید سری G، گوشی نوکیا G21 است که دارای عمر باتری طولانی‌تری نسبت به نسل‌های پیشین است. تراشه آن، Unisoc T606 و دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با رزولوشن 720p است. گوشی نوکیا G21 از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه جانبی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. به علاوه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این مدل از گوشی حذف نشده است. به کمک این ورودی، اتصالی مستقیم در اختیارکاربر قرار می‌دهد؛ بنابراین در زمان بازی یا گوش دادن به موسیقی، تاخیر صدای کمتری را شاهد خواهیم بود.

بررسی طراحی گوشی نوکیا G21

پنل پشتی گوشی نوکیا G21 دارای روکش مات برای افزایش چسبندگی به دست در حین استفاده است. استفاده از پلی‌کربنات در ساخت بدنه این گوشی حس خوشایندی برای کاربران ایجاد می‌کند. زیرا با ایجاد چسبندگی بیشتر، در دفع اثر انگشت و جلوگیری از سرخوردن گوشی هنگام استفاده، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. در حالی که ساختار بدنه گوشی پلاستیکی است، اما نسبت به سایر گوشی‌های مشابه در ابن رنج قیمت، محکم‌تر به نظر می‌رسد. دور گوشی دارای کمی انحنا است و تیز به نظر نمی‌رسد که این ویژگی جذابیت بیشتری را به محصول بخشیده و کاربران بسیاری را نسبت به خرید خرید گوشی نوکیا G21 ترغیب کرده است.

محل قرارگیری کنترلرهای گوشی نوکیا G21

در سمت چپ نوکیا G21، کلید Google Assistant وجود دارد که یک میانبر همیشگی برای فعال‌سازی دستیار گوگل است. با خاموش کردن دستیار Google، کلید غیرفعال نمی‌شود و با فشار دادن آن، درخواستی برای فعال کردن مجدد دریافت می‌شود.

بالای کلید Google Assistant، اسلات سیم‌کارت قرار دارد. در این قسمت دو سیم‌کارت نانو و یک میکرو اس‌دی قرار می‌گیرد که می‌تواند از هر سه به طور همزمان پشتیبانی کند. حسگر اثرانگشت در لبه سمت راست تعبیه شده است. تشخیص اثر انگشت کاملاً دقیق است و قفل گوشی هوشمند پس از تأخیر کوتاهی باز می‌شود. دکمه‌های ولوم تعبیه شده برای گوشی نوکیا G21 مقاومت خوبی دارند و اسکنر اثر انگشت به خوبی کار می‌کند. می‌توان در این مدل، از تشخیص چهره نیز استفاده کرد. همچنین دکمه تنظیم صدا دقیقاً روبروی حسگر اثر انگشت در سمت مقابل تعبیه شده است.

یک پورت USB-C در قسمت پایین و یک ورودی جک هدفون در بالای گوشی نوکیا G21 وجود دارد. در قسمت عقب، ماژول دوربین شامل یک سنسور عریض، یک دوربین ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق است. برخلاف نسل پیشین این گوشی، یعنی نوکیا G20، دوربین فوق عریض در این مدل وجود ندارد. سنسور تعبیه شده در قسمت جلو دقیقاً در قاب بالایی در صفحه نمایش 6.5 اینچی گوشی قرار گرفته و دوربین سلفی این گوشی موبایل، داخل طراحی قطره‌ای شکل، جای گرفته است. بلندگوی پایینی کیفیت صدای بالایی دارد و برای رساندن صدا در یک اتاق کوچک کافی است. پخش صدا در این گوشی بدون شکست در حجم‌های بالا به گوش می‌رسد.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید “راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی تا یک میلیون” را از دست ندهید

نوکیا مدت زمان طولانی به روزرسانی و بدنه باریک‌تر را به عنوان نقاط قوت گوشی نوکیا G21 ارائه می‌کند. گوشی نوکیا G21 در واقع نازکتر از مدل قبلی به نظر می‌رسد، اما ماژول دوربین به وضوح از بدنه بیرون زده است. طراحی این ماژول در مقایسه با G20 کمی زاویه دارتر شده است، اما شاسی پلی کربنات همچنان از طراحی شیکی برخوردار است که بسیاری را به خرید گوشی نوکیا G21 ترغیب کند.

صفحه نمایش؛ دلیلی محکم برای خرید گوشی نوکیا G21

صفحه نمایش این مدل از نوکیا از نوع LCD با ابعاد 6.5 اینچی است. نرخ نوسازی گوشی نوکیا G21 نسبت به نسل‌های پیشین خود ارتقا پیدا کرده و 90 هرتز می‌باشد. بدون شک نرخ نوسازی 90 هرتزی این گوشی دلیلی است بر عملکرد روان‌تر هنگام انجام امور مختلف و به طور کلی باعث می‌شود تا سرعت کلی گوشی ارتقا یابد. این اولین دستگاه ساخت HMD Global است که از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

ارتقا این قابلیت از 60 هرتز به 90 هرتز تغییری است که تنها کاربرانی که گوشی‌های نسل قبلی نوکیا را داشته‌اند، متوجه آن خواهند شد. کاربرانی که گوشی G20 را امتحان کرده‌اند بدون شک برای خرید گوشی نوکیا G21 اقدام خواهند کرد. صفحه نمایش در این گوشی بسیار شبیه به نوکیا 5.3 و نوکیا 5.4 است. با این حال، متأسفانه برخلاف نوکیا 5.3 که دارای محافظ گوریلا گلس 3 است، هیچ اشاره‌ای به چنین محافظی در نوکیا G21 نشده است.

وضوح تصویر و رنگ گوشی نوکیا G21

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی رزولوشنی معادل 720 در 1600 پیکسل را ارئه می‌دهد. درست است که صفحه نمایش گوشی نوکیا G21 بزرگ است، اما برای مقرون به صرفه بودن قیمت آن، کیفیت کمتری برای وضوح تصویر در نظر گرفته شده است. در حالی که صفحه نمایش به اندازه کافی برای مرور وب و رسانه‌های اجتماعی بزرگ است، وضوح تصویر 720p باعث می‌شود تا کیفیت بسیار بالایی را ارائه دهد و نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

هنگام کار با برنامه‌های مختلف گوشی نوکیا G21، صفحه نمایش به اندازه کافی واضح است، اما وقتی شروع به نگاه کردن به تصاویر می‌کنید، متوجه کیفیت کمتر تصاویر خواهید شد. این مسئله تا حدی به دلیل رزولوشن پایین است، اما دلیل دیگر استفاده از پنل LCD است. البته این مشکل هنگام پخش فیلم وجود ندارد. به کمک قابلیت Widevine، پخش ویدیوهای Netflix با کیفیت HD همراه خواهد بود. یعنی هنگام پخش فیلم‌ شاهد بهبود قابل توجهی در کیفیت تصاویر هستیم. نکته مثبت این گوشی در این بخش، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی است، به این معنی که مرور کردن صفحات برنامه‌ها یا گشت و گذار در صفحات اجتماعی مانند توییتر سریع‌تر است.

همچنین در گوشی نوکیا G21، تکنولوژی HDR وجود ندارد؛ بنابراین رنگ‌ها با وضوح کمتری قابل نمایش هستند. وجود رنگ کمتر هم بر تماشای فیلم‌های Netflix تأثیر می‌گذارد و هم دقت رنگ‌ها در عکس‌های گرفته شده توسط گوشی موبایل را پایین می‌آورد.

بررسی عملکرد گوشی نوکیا G21

تراشه گوشی نوکیا، Unisoc T۶۰۶،۲۱g با 4 گیگابایت رم همراه است؛ در حالی که گوشی نوکیا G20 به تراشه Helio G35 با هشت هسته Cortex-A53 مجهز بود. بنابراین می‌توان از این تغییر به عنوان یک بهبود و ارتقا قابل توجه یاد کرد. این بدان معناست که می‌توان انتظار نتایج خوبی از نسل جدید نوکیا سری G داشت. به عبارت دیگر، اگر از Nokia G21 برای ایمیل، گشت وگذار در شبکه‌های اجتماعی و مرور چند صفحه وب استفاده کنید، متوجه خوش‌دستی و تغییرات آن نسبت به نسل قبل خواهید شد.

اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی را دارید “بررسی سامسونگ M22؛ پایین رده اقتصادی و محبوب” را از دست ندهید

گوشی نوکیا G21 برخلاف نسل‌های قبلی خود، از وای فای دو بانده پشتیبانی می‌کند. در حالی که 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود، در گوشی نوکیا G21 محل کارت SD نیز وجود دارد. بنابراین کاربران می‌توانند در یک لحظه تا 512 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی استفاده کنند. همچنین باید اضافه کرد که کمپانی نوکیا نسبت به تعبیه تراشه NFC کوتاهی نکرده است، بنابراین کاربران می‌توانند از خدمات پرداخت تلفن همراه یا سایر برنامه‌هایی که از ارتباطات میدانی نزدیک پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنند.

بررسی دوربین‌های گوشی نوکیا G21

دوربین گوشی نوکیا G21

دوربین 50 مگاپیکسلی در این گوشی یکی‌دیگر از ویژگی‌های فوق العاده آن است. در حال حاضر جزئیات اندکی در مورد سنسور و لنز آن ارائه شده است. در این مدل، نوکیا روی ویژگی‌های Super Resolution و Night Mode تمرکز بیشتری داشته است. نسل قبلی این گوشی یعنی نوکیا G20 یک دوربین فوق عریض و لنزی ۵ مگاپیکسلی داشت؛ که در عمل چشمگیر نبود. در نسل جدید نوکیا، یک لنز اصلی، یک سنسور مخصوص برای تشخیص عمق و همچنین یک لنز ماکرو تعبیه شده است. طبق گزارش‌ها، محفظه‌ی شیشه‌ای در بخش دوربین مستعد خراش است، بنابراین کاربران باید دقت بیشتری در نگهداری آن به خرج دهند. ۳ سنسور دوربین در بالا قرار دارند و یک برجستگی آن را از فلاش LED در قسمت پایین جدا می‌کند. کیفیت مطلوب دوربین‌های این مدل، خرید گوشی نوکیا G21 را به انتخابی بسیار مناسب برای کاربران عادی تبدیل کرده است.

ویژگی‌های Super Resolution و Night Mode در دوربین گوشی نوکیا G21

همانطور که گفته شد، نوکیا روی ویژگی‌های Super Resolution و Night Mode تمرکز بیشتری داشته تا امکانات تازه‌ای جهت خرید گوشی نوکیا ارائه کند. به عنوان مثال، در Night Mode، عکس به طور قابل توجهی واضح‌تر به نظر می‌رسد. حسگر جلو فاقد جزئیات دقیق است با این حال، در بیشتر موارد در تماس‌های تصویری به اندازه کافی خوب کار می‌کند و توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در مجموع، محدوده دینامیکی دوربین کاملاً مناسب است، بنابراین مناطق بسیار روشن و همچنین بسیار تاریک به خوبی نمایش داده می‌شوند.

رابط دوربین در گوشی نوکیا G21

رابط دوربین نوکیا G21 بسیار ساده است و حالت‌های پرتره، حالت شب، تایم لپس، حرکت آهسته، پانوراما و حالت‌های ماکرو را پشتیبانی می‌کند. بالاترین وضوح تصویر 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه است و گوشی دارای صدای OZO هستند که از ۲ میکروفون برای ضبط صدا با دقت مکانی استفاده می‌کند.

بررسی باتری نوکیا G21؛ قدرتمند و بادوام

بررسی باتری گوشی نوکیا G21

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به کمک آن نمی‌توان خرید گوشی نوکیا G21 را به افراد زیادی پیشنهاد کرد، عمر باتری آن است. انرژی مورد نیاز برای گوشی نوکیا G21 به کمک یک باتری با ظرفیتی معادل 5050 میلی آمپر در ساعت تامین می‌شود. کاربران می‌توانند در حالت استفاده معمولی، تا سه روز بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنند. این ویژگی در نسل پیشین نیز وجود داشته و تغییر چندانی در سری جدید دیده نمی‌شود.

مقایسه باتری گوشی نوکیا G21 با باتری گوشی شیائومی Redmi 10

نوکیا مدعی است که میزان نگهداری شارژ در این مدل از گوشی در مقایسه با همتای خود، یعنی Redmi ۱۰ شیائومی، بیشتر است. اما برخلاف ادعای نوکیا، میزان نگهداری شارژ در تست‌های مختلف کمتر از Redmi 10 بوده است. با این حال، استفاده از هر دو گوشی در حالت عادی بر تست‌های سفارشی برتری دارد؛ بنابراین در اینجا باید به سازنده گوشی اطمینان کرد. در واقع همه چیز بستگی به تعداد دفعات و کیفیت و نحوه استفاده کاربران از گوشی همراه دارد.

اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با طراحی خیره کننده هستید “بررسی گوشی آنر 50 لایت؛ میان رده جذاب با پشتیبانی از سرویس های گوگل” را از دست ندهید

گوشی نوکیا G21 در حالی که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند، اما شارژر 18 واتی داخل جعبه آن نیست. شارژر همراه این گوشی، 10 واتی است. یعنی اگر کاربران تمایل داشته باشند گوشی همراهشان سریع‌تر شارژ شود باید یک شارژر 18 واتی به صورت جداگانه تهیه نمایند. با این حال، شارژرهای USB-C این روزها تقریباً جهانی هستند، بنابراین ممکن است بتوان نوکیا G21 را سریعتر بدون نیاز به آداپتور برق اضافی شارژ کرد.

نرم‌افزار و امکانات گوشی نوکیا G21

گوشی نوکیا G21 با اندروید نسخه ۱۱ اجرا می‌شود؛ این سیستم‌عامل فراگیرترین و در عین حال ساده‌ترین نسخه سیستم‌عامل در بین گوشی‌های هوشمند می‌باشد و همین ویژگی بسیاری را نسبت به خرید گوشی نوکیا G21 ترغیب می‌کند. با این حال، به‌روزرسانی Google در این دستگاه کمی سخت است؛ اما نوکیا قول ارتقای سیستم‌ عامل دوساله را داده است. به این معنی که گوشی نوکیا جی ۲۱ تا اندروید ۱۳، پوشش داده خواهد شد. این شرکت همچنین وعده ارتقای امنیتی دو برابر بیشتر نسبت به کمپانی‌های رقیب را داده است. تعداد کمی برنامه از پیش نصب شده در این مدل وجود دارد.

تنوع رنگ نوکیا G21

در نهایت، انتخاب رنگ گوشی نوکیا G21 بسیار جذاب است. هر دو رنگ آبی و زغالی که قطعاً تم رنگ قهوه‌ای تیره‌ای دارند، گوشی‌ها را گران‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهند. بدون در نظر گرفتن رنگ، پنل پشتی پلاستیکی به شکلی است که در ابتدا مانند یک الگوی راه راه ظریف به نظر می‌رسد، اما بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که قوس‌های متحدالمرکز با شعاع بزرگ است و جلوه خاصی را به محصول بخشیده است.

عملکرد گوشی نوکیا G21 در حین بازی

عملکرد بازی در نسل جدید نوکیا G21 بهبود یافته است، اما قطعاً به عنوان یک مدل مخصوص بازی محسوب نمی‌شوند. می‌توان بازی‌های موبایل COD معمولی با گرافیک کم تا متوسط Deadcell را به خوبی با این مدل گوشی اجرا و بازی کرد. به طور کلی خرید گوشی نوکیا G21 به کاربرانی که به‌صورت تخصصی به بازی علاقه دارند، پیشنهاد نمی‌شود. برای خرید انواع گوشی نوکیا با مناسب ترین قیمت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه کنید.

ارتباطات نوکیا G21

این گوشی از استانداردهای WiFi AC پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند از WiFi سریعتر استفاده کنند. نوکیا G21 همچنین با NFC در برخی بازارها برای پرداخت‌های موبایلی ارائه می‌شود. اما این گوشی فاقد مغناطیس‌سنج است، بنابراین برنامه‌های قطب نما در این گوشی به خوبی اجرا نمی‌شوند. همچنین می‌توان از برنامه‌هایی مانند نقشه‌های گوگل استفاده کرد، اما مسیر پیاده‌روی چندان دقیقی ارائه نخواهد کرد.

قیمت خرید گوشی نوکیا G21

بسته به بازار، نوکیا G۲۱ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت در دو رنگ آبی و خاکستری ارائه می‌شود. این گوشی با قیمت پایه 387 دلار در بازارهای جهانی به فروش رسید که البته می‌تواند تا حدودی بسته به نسخه انتخاب شده توسط کاربر، مغایرت قیمت داشته باشد.

جعبه گشایی گوشی نوکیا G21

جعبه گشایی گوشی نوکیا G21

برخی از اطلاعات اولیه در بخش دوربین روی جعبه گوشی نوکیا G21 بیان شده است. دوربین این گوشی بر روی جعبه به عنوان دوربینی پیشرفته با قابلیت تصویربرداری هوش مصنوعی مشخص شده است. همچنین روی بسته، ارتقاء سیستم عامل ۲ساله و ۳ سال به روزرسانی امنیتی ماهانه تضمین شده است. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۱۱ است که مدتی است اندروید ۱۲نیز قابل دسترسی است. هنگامی که جعبه بیرون کشیده می‌شود، گوشی Nokia۲۱g با یک پوشش پلاستیکی محافظ قرار گرفته است. در زیر آن سوزن نصب سیم کارت قرار گرفته است. در زیر محفظه میانی، ۲ محفظه کوچکتر مجزا قرار دارد. یکی شامل یک هدفون با رابط ۳.۵ میلی متری و کابل USB-C و دیگری شامل یک شارژر ۱۰ واتی است. اگر قصد خرید لوازم جانبی برای گوشی خود دارید “راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل” را از دست ندهید.

مشخصات فنی گوشی نوکیا G21

• زمان معرفی: 14 فوریه 2022

• قیمت در هنگام عرضه: 375 دلار

• مدل‌ها: TA-1418

اطلاعات بدنه

• نوع نمایشگر: IPS LCD

• ابعاد نمایشگر: 6.5 اینچ

• رزولوشن نمایشگر: 720 در 1600 پیکسل، 20:9

• نرخ نوسازی تصویر: 90 هرتز

• روشنایی متوسط: 400 نیت

• رنگ‌ها: آبی تیره، خاکستری

• ابعاد بدنه: 164.4 در 75.9 در 8.5 میلی‌متر

• وزن بدنه: 190 گرم

• بدنه: پلاستیکی

اطلاعات فنی

• تعداد سیم‌کارت: دو سیم‌کارته

• سیستم‌عامل اولیه: اندروید 11

• تراشه: Unisoc T606

• پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای

• پردازنده گرافیکی: Mali-G57 MP1

• درگاه حافظه: microSDXC

• حافظه داخلی: 64 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم

• نوع حافظه: eMMC 5.1

اطلاعات دوربین‌ها

• دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل لنز ماکرو، 2 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق تصویر

• دوربین جلو: 8 مگاپیکسل

عکس از نوکیا G21

سایر ویژگی ها

• اسپیکر: دارد

• جک 3.5 میلی‌متری: دارد

• باتری: باتری غیرقابل تعویض لیتیومی پلیمری با ظرفیتی معادل 5050 میلی آمپر بر ساعت

• میزان سرعت شارژ: 18 وات

• پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0

• حسگرها: حسگر اثرانگشت (تعبیه شده در کنار گوشی)، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت

• فناوری: GSM / HSPA / LTE

• شبکه بی‌سیم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات

• بلوتوث: دارد

• GPS: دارد

• NFC: دارد

• رادیو: رادیو اف‌ام RDS با امکان ضبط

• USB: USB Type-C ۲.۰

• پشتیبانی از OTG: دارد

نقاط قوت گوشی نوکیا G21

• عمر باتری طولانی

• نرخ نوسازی 90 هرتز

نقاط ضعف گوشی نوکیا G21

• صفحه نمایش 720p

• دوربین‌های متوسط

• نسخه قدیمی اندروید 11 در زمان راه اندازی

معرفی 5 گوشی ارزان شیائومی

نشت اطلاعات و مشخصات گوشی نوکیا G21 قبل از رونمایی

خرید گوشی نوکیا G21 به چه کسانی توصیه می‌شود؟

نوکیا G21 مطمئناً گوشی موبایل بهتری نسبت به نسل قبلی خود است. نوکیا در این مدل به ارائه تمام تلاش خود را کرده تا در بخش نمایشگر و عمر باتری پیشرفت‌هایی را ارائه دهد. G21 نوکیا یک گوشی مقرون به صرفه با عملکرد مناسب است. بنابراین خرید گوشی نوکیا با آگاهی نسبت به نقاط قوت و ضعف آن، منطقی است. با این حال، در این قیمت از گوشی Redmi 10 شیائومی هم یکی از گزینه های جایگزین است. پیشنهادات مقرون به صرفه مانند Redme 8 و Motorola’s Moto G31 نیز گزینه های مناسب دیگر هستند.

در نهایت، برای پاسخ به این سوال که نوکیا G21 ارزش خرید دارد یا نه، کاملاً به خود شما و قیمتی که بابت آن پرداخت می‌کنید، بستگی دارد. گوشی موبایل نوکیا G21 در کشورهای مختلف به قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود. در بسیاری از کشورها از جمله ایران، گوشی موبایل نوکیا G21 از جمله گوشی‌های زیر 200 یورو با باتری قدرتمند و تعهد واقعی به پشتیبانی نرم افزاری است. با توجه به این ویژگی‌ها، به نظر می‌رسد خرید گوشی موبایل نوکیا G21 حداقل برای کاربران ایرانی انتخابی مناسب است. بنابراین کاربرانی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با قدرت سخت‌افزار و نرم افزاری قابل قبول هستند، می‌توانند روی این مدل از گوشی نوکیا حساب کنند.

منابع:

nokiamob

gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا